Nee hoor. Je hebt wel vaker dat soort onzinnige, niet terzake doende posts. Daar ben ik al een tijdje klaar mee, dus die post edit ik.quote:
lijkt me wel ter zake doend, TS komt uit een integratietraject van het UWV, heeft blijkbaar moeite op de arbeidsmarkt, en nu wordt ie weer ontslagen wegens traag werken. tijd om het probleem bij de bron aan te pakken ipv alleen brandjes te blussen. het lijkt me verstandig om verder te kijken dan alleen dit euvel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt wel vaker dat soort onzinnige, niet terzake doende posts. Daar ben ik al een tijdje klaar mee, dus die post edit ik.
Nee hoor. TS vraagt dat niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lijkt me wel ter zake doend, TS komt uit een integratietraject van het UWV, heeft blijkbaar moeite op de arbeidsmarkt, en nu wordt ie weer ontslagen wegens traag werken. tijd om het probleem bij de bron aan te pakken ipv alleen brandjes te blussen. het lijkt me verstandig om verder te kijken dan alleen dit euvel.
Je weet net zo goed als ik dat dat ook maar een tijdelijke oplossing is, als TS kan werken aan de problematiek die de afstand tot de arbeidsmarkt veroorzaakt dan heeft hij/zij daar meer aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee hoor. TS vraagt dat niet.![]()
Als je dat zo graag wil weten, dan vraag je dat maar aan TS zelf via de postduif/PM/e-mail. In het topic is het niet relevant, want TS moet zorgen dat z'n ontslag wordt teruggedraaid, aangezien het niet juist is aangezegd.
Dat mag je vinden. In het topic is het off topicquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat dat ook maar een tijdelijke oplossing is, als TS kan werken aan de problematiek die de afstand tot de arbeidsmarkt veroorzaakt dan heeft hij/zij daar meer aan.
je hebt gelijk, ik wou alleen ff duidelijk maken dat de reactie niet lullig bedoeld wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. In het topic is het off topic
ik zou eerder zeggen het verlengen van het topic. Out of the box zeg maar..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. In het topic is het off topic
Ik zie er geen trollpost in, eigenlijk. TS reageert er ook normaal op (dat vind ik meestal leidend), dus ik snap eigenlijk niet dat je in dat topic zelf de discussie wilt op laten laaien door op die post in te gaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Geen werk geen geld geen uitkering wat nu?
Kunnen jullie wat aan het getroll doen?
Maar als ze ieder potentieel kansloos topic moeten gaan sluiten.... ;-)quote:Op maandag 7 maart 2011 18:33 schreef Snapcount2 het volgende:
Mensenrechten en onderneming hierin
Volgens mij is dit een redelijk kansloos topic zolang TS geen informatie wil vrijgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |