Nieuwe SC openen?quote:
quote:
quote:
Allebei.. Ook ben ik het tegenovergestelde van GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD u_uquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het zijn 17 O's dus ze bedoelt god.
Bwohohohoho u_uquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op die plaats zitten bij haar twee kleine duiveltjes.
Niet slecht inderdaad.quote:
Wil je ook wat voor mij makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
tijd voor dit.
fuckin makin that right now.
Mouzur 2.0quote:
Lakitu slaapt al een uur, hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
ben zo fucking moe kan nu al slapen
ja maar hij is gayquote:
Onderbouwing:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef ynuhh het volgende:
Odd Future Wolf Gang Kill Them All gaat zo'n hype worden in 2011.
quote:The group recently completed a two-stop tour, their first outside of Los Angeles in London on November 5 and New York City on November 8. The concert at The Drop in London sold out within 48 hours of announcement by the group. At the highly anticipated show at Webster Hall, the venue was packed to its 300 people maximum capacity. In the crowd were artists such as Mos Def, Das Racist, Skyzoo, and Despot.
nee ik ben een loserquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef reetveter het volgende:
Voelen jullie je ook wel eens koning?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
tijd voor dit.
fuckin makin that right now.
Je kan beter vragen wanneer ik me dat niet voel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef reetveter het volgende:
Voelen jullie je ook wel eens koning?
ja waar de fuck ben je. ben net naar boven gegaan ga zo slapenquote:
MET NADRUK ZEG IK JEquote:
haha 2e nacht en nu issie je al aan het ontwijken. wil niet stoken hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja waar de fuck ben je. ben net naar boven gegaan ga zo slapen
Dinsdagavonden zijn het leukst.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Chriz2k het volgende:
Op dinsdagavond uitgaan, de wereld is gek geworden.
Als je naar stemmetjes in je hoofd begint te luisteren is het einde zoek, gewoon uitgaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef reetveter het volgende:
Ik hoorde ineens een stemmetje in me hoofd
'En van welk geld denken wij uit te gaan, joey?'
volgens mij ging ruud niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef reetveter het volgende:
Ik zit in de trein. Beter gaat de rest mee uuit.
AUTIST ALERTquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:42 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben nog nooit in mijn leven op maandag en dinsdag uit geweest!
Behalve op vakantie.
Alleen nooit op woensdag, dan is er echt niks te doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:42 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben nog nooit in mijn leven op maandag en dinsdag uit geweest!
Behalve op vakantie.
KFC.quote:
Haat niet op 4ebebebeb en kfcquote:
al die mannen een beetje teasen he. walgelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bijna wekelijks en soms twee keer in de week. Hoort er bij.
Tenzij het zwarte kip is in Arnhem.quote:
kk geil, kom danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
KOM DAN GEK, IK SLOOP JE, WOEST MAAK JE ME
iddquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzij het zwarte kip is in Arnhem.
ik ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga dit jaar waarschijnlijk naar Mystery Land.
You are an honorable man u_uquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sorry, je bent bezet, dat kan ik niet maken.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Chriz2k het volgende:
Ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Chriz2k het volgende:
ik ga niet meer met die waar ik mee was. ik moest de hele tijd bij dirty dutch staan. en ik werd aangerand door negers.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]![]()
ik en mijn neefje wss ook weer, maar dan meer meer peeps
ik ga met C_N... dus je moet met ons beide op de fotoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Yes, dan kan ik een C_Netje doen en met je op de foto gaan!
haha door mijn neefje? =$ =$quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik ga niet meer met die waar ik mee was. ik moest de hele tijd bij dirty dutch staan. en ik werd aangerand door negers.
geilquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik ga met C_N... dus je moet met ons beide op de foto
schat, wij zijn al vrienden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
FOK MEET WOOHOO. EINDELIJK NIEUWE VRIENDEN!!!
Soms de ochtendtrein, maar meestal rijden we mee met een vriend van ons die ook in Amersfoort woont. Onze indo-taxi.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef reetveter het volgende:
Ynuhh, als je in uterecht(hihi) uitgaat, pak je dan altijd de ochtendtrein terug of een taxi?
Ik wil ook wel eens een indo rijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Soms de ochtendtrein, maar meestal rijden we mee met een vriend van ons die ook in Amersfoort woont. Onze indo-taxi.
wel op hyvesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef reetveter het volgende:
Iemand van internet kun je geen vriend noemen
Ik noem jou geen vriend. Ik noem C_N een vriend. Want we staan op de foto.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef reetveter het volgende:
Straks ga je nog beweren dat Allure niet echt mijn vriendin isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef reetveter het volgende:
ik en wd hebben wel zo'n 1 uur offline time samen gehadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik noem jou geen vriend. Ik noem C_N een vriend. Want we staan op de foto.Your argument is invalid.
its fuckin stunning. chuck is 20cm kleiner dan ik. maar we zijn wel vriendenquote:
ik heb het origineel niet meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
haha ik zie nu pas dat het de photoshop editie is
walgelijk deze propaganda om mij klein te laten lijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik heb het origineel niet meer
upload origineel dan cocksuckerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
walgelijk deze propaganda om mij klein te laten lijken.
http://img249.imageshack.us/img249/3261/img00055201008282134.jpgquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
upload origineel dan cocksucker
Je bent nog steeds kleinerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
http://img249.imageshack.us/img249/3261/img00055201008282134.jpg
BOOOM
ik ben gegroeid dit jaarquote:
je neus groeit ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik ben gegroeid dit jaaren niet alleen daarboven
lolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
t is wel net of we op de kermis zijn hahahahahah
Het leven is een kermisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
t is wel net of we op de kermis zijn hahahahahah
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het leven verliefdheid is een kermis toverbal.
kermis in m'n hoofdquote:
gaarnequote:
quote:
quote:
Ok dan niet. Zoek ik wel iemand anders.quote:
Ik kan Dakota Fanning aanraden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ok dan niet. Zoek ik wel iemand anders.
Ze ziet er wel beter uit tegenwoordig, maar ik blijf trouw aan Odette.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze ziet er wel beter uit tegenwoordig, maar ik blijf trouw aan Odette.
In Push vond ik haar ik haar ook wel leuk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar hier heet, gek. Nogal veel haters alleen.
lol hoe oud is ze hier, 19?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar hier heet, gek. Nogal veel haters alleen.
True. In War of the Worlds was ze ook vreselijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef BobbyB het volgende:
en mja, vroeger vond ik haar gewoon eng en irritant
hahahhahaquote:
Inderdaad. Ze wist gewoon Tom Cruise te overtreffen qua irritatie factor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
True. In War of the Worlds was ze ook vreselijk.
Hehehequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef BobbyB het volgende:
Fijn, nu slaap ik de hele nacht niet meer. Dankjewel, Splutje.
Tom is baas. Hij ziet er nog precies hetzelfde uit als twintig jaar geleden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze wist gewoon Tom Cruise te overtreffen qua irritatie factor.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tom is baas. Hij ziet er nog precies hetzelfde uit als twintig jaar geleden.
jaaa zij was leuk ^^quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:53 schreef BobbyB het volgende:
Dit was tenminste een leuk kind
[ afbeelding ]
Suri is nu al groter dan hij.quote:
niemand is perfectquote:
Dat is ook wel weer waar. Ach ik heb ook niks tegen hem verder. De Mission Impossible films waren altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tom is baas. Hij ziet er nog precies hetzelfde uit als twintig jaar geleden.
Knap meisje, no pedo. Wie is het?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:53 schreef BobbyB het volgende:
Dit was tenminste een leuk kind
[ afbeelding ]
Ik welquote:
Dat je weet wie ze isquote:
Odette Yustman.quote:
ik welquote:
quote:
Deze mannen!quote:
gelukkig maar.quote:
Volgens imdb wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh sh-
Speelt zij ook niet in Group Sex?
Herpeslip :$quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh sh-
Speelt zij ook niet in Group Sex?
Dat is gewoon een glinsteringquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bovenlip? Of photoshopt mijn telefoon automatisch grote afbeeldingen?
mja ik vin dhet nogal een verschil:quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bovenlip? Of photoshopt mijn telefoon automatisch grote afbeeldingen?
Thanks, mijn hartslag was net weer een beetje normaal na die foto van Splutje en nu dit weer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:04 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
mja ik vin dhet nogal een verschil:
[ afbeelding ]
hihi sorryquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Thanks, mijn hartslag was net weer een beetje normaal na die foto van Splutje en nu dit weer.
Slaap lekker WD-tjequote:
Wel vermakelijk op zichquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:04 schreef BobbyB het volgende:
Ik ken die film overigens niet, is die wel leuk?
Ik ken haar van The Unborn, And Soon the Darkness en Operation Endgame. Ze schijnt ook in Cloverfield gespeeld te hebben, maar daar viel ze niet op of zo.
Ok zal hem eens bij de Free Record Shop bestellenquote:
Download gewoon johquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ok zal hem eens bij de Free Record Shop bestellen
Ssst. Stil nouquote:
Weet ik, maar is slecht voor mijn imago.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat mag gewoon hoor in Nederland
Welk imago u_uquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik, maar is slecht voor mijn imago.
hahahaha jij deugniet u_uquote:
Bwohohohohoho jeweettochhhhhh u_uquote:
Ynuhh is er niet hoor, ik ben ook alles aan het doen dat God verboden heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik, maar is slecht voor mijn imago.
alles?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ynuhh is er niet hoor, ik ben ook alles aan het doen dat God verboden heeft.
Ik vertrouw het niet. Wat als ze nu stiekem controleert? Ben jij mooi de sjaak, vriendje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ynuhh is er niet hoor, ik ben ook alles aan het doen dat God verboden heeft.
Dit is het punt waarop ik zeg dat je te ver gaat.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef Dqod het volgende:
"Ze scheldt me uit voor kuthoer, trut, limbodanser, vieze turk, sneeuwclitje. En het ergste: Ze denkt dat ze piet paulusma is"
Een wijze les voor het nageslacht: Niet blowen en zuipen tegelijkquote:
Ik wil het je wel zeggen, maar ik wil niet steeds de persoon zijn die jouw bubbles door prikt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom reageren vrouwen altijd zo als ik het over seks heb?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
omdat je reactie zo voorspelbaar wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Koesiequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:21 schreef BobbyB het volgende:
Fijn dat dat ook weer uit de wereld is.
Ik ga slapen.Kusje voor Dqod.
I need to knowquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil het je wel zeggen, maar ik wil niet steeds de persoon zijn die jouw bubbles door prikt.
Jij was er niet, schatje. Kusjequote:
Au contraire, ik heb aangekondigd alleen nog maar voor exotische dames te gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:20 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
omdat je reactie zo voorspelbaar was![]()
HOW COULD YOU KNOW, SO NOW I'M GONNA TELL YOU EVERYTHING (8)quote:
woah, dan is dit idd een verassende wendingquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Au contraire, ik heb aangekondigd alleen nog maar voor exotische dames te gaan.
Groen als gras, dat pas gemaaid wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GRASSSSS, HET IS GEWOON GRASSSSSS
Ik voel me nu ook een beetje vies. Niet persoonlijk bedoeld, want jij bent een hele mooie dame.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:23 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
woah, dan is dit idd een verassende wending
ik wou al zeggen, ik kom net uit bad vandaan.. schoner kan het bijna niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik voel me nu ook een beetje vies. Niet persoonlijk bedoeld, want jij bent een hele mooie dame.
Dat ruikt lekker!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Groen als gras, dat pas gemaaid was
Toch wel met badschuim, kaarsjes en champagne erbij?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:28 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik wou al zeggen, ik kom net uit bad vandaan.. schoner kan het bijna niet.
"HOU ME VAST, LEG JE HOOFD NEER OP M'N SCHOUDER"quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GRASSSSS, HET IS GEWOON GRASSSSSS
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:28 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik wou al zeggen, ik kom net uit bad vandaan.. schoner kan het bijna niet.
geen champagne helaaschquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Toch wel met badschuim, kaarsjes en champagne erbij?
"PIET PAULUSMA: dan gooi ik deze 2 hagelstenen, van min 2 graden.. IN JE MUIL"quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
"HOU ME VAST, LEG JE HOOFD NEER OP M'N SCHOUDER"
Whahahah.. Hou opquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"PIET PAULUSMA: dan gooi ik deze 2 hagelstenen, van min 2 graden.. IN JE MUIL"
hard gewordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whahahah.. Hou op.. Ik kan niet meer
![]()
![]()
"Er komt iemand naar boven, moet ik m uitsteken?"quote:
dat scheelt dan weer. kan ik iig nog rustig slapen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geeft niet, je hoeft alleen maar tipsy te zijn als ik er bij ben.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:57 schreef Madridista het volgende:
Net te horen gekregen dat een kennis van mij is doodgereden gisteren.
Zijn auto werd gestolen en toen ging hij ervoor staan maar de dief reed hem dood..
Voel me echt heel kut nu
wow..heftig..quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:57 schreef Madridista het volgende:
Net te horen gekregen dat een kennis van mij is doodgereden gisteren.
Zijn auto werd gestolen en toen ging hij ervoor staan maar de dief reed hem dood..
Voel me echt heel kut nu
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:53 schreef Socios het volgende:
Leuke meid leren kennen buiten FOK! om. Dat opzich al een prestatie. Tijdens een gesprek vertelde ik dat ik FOK! Eerst reageerde ze enthousiast en kwam zelfs met de mededeling dat ze FOK! ook weleens bezoekt. Ze lurkt, heeft geen account maar leest graag in KLB (KLB 1.0 vond ze leuker). Ik dacht nog GOEDE MATCH dit. Ik zei dan ken je mijn `username´ waarschijnlijk ook wel. Toen ik die vertelde `kende´ zij mij inderdaad. HAD IK BETER NIET KUNNEN DOEN. Na dat gesprek nooit meer wat van haar gehoord.
Wat een hypocriet wijf, zeg. Wel kunnen lachen om KLB, maar niet verder willen daten nadat ze weet wie ik ben.
Misschien Bobby senior.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:47 schreef Mozy het volgende:
Man komt om bij woningoverval in Ede
Bobby?!
Socios vind dat anders heel normaal, want iedereen zit 8 uur per dag achter de computer volgens hem, andere msnen, hij fokt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:48 schreef Chai het volgende:
Vertellen dat je op FOK! zit tijdens de eerste date.Slim.
Annemarie FOK!t ook.quote:To be or not to be? Gourmetten of steengrillen? Ook deze week was er weer aandacht voor de Belangrijke Vragen Des Levens, maar hierover later meer. Vooralsnog was dit de meest spectaculaire Boer Zoekt Vrouw-aflevering van dit seizoen. Bijzonder was vooral de gedaanteverwisseling die enerzijds Richard en anderzijds Frank leken te ondergaan. Waar 4,5 miljoen Nederlanders massaal de adem inhield toen Richard een mes in de handen had bleef een rituele slachting godzijdank uit, en hij ontpopte zichzelf warempel als een sympathieke familieman.
Waar het allemaal op rolletjes loopt is de boerderie van Gijsbert. Hij zit lekker wat te chillen en lachen met zijn chickies, en er valt geen onvertogen woord. Lekker met een goed glas water en wat dobbelstenen een spelletje yahtzee spelen. Na een tijdje zag je hem echter even vertwijfeld rondkijken. "Kom ik, met mijn living-on-the-edge-mentaliteit, eigenlijk wel over als een echte thrillseeker? Moet het niet stoerder, wilder, spannender? Zal ik niet al m'n schroom van me afwerpen?" Plots wist hij het. Jetzt geht's los, en hij riep uit: "We kunnen ook gezellig gaan rummikubben? En willen jullie wat anders dan gemeentepils? José viel van pure opwinding bijna van haar stoel en gilde "maakt me niet uit, áls er maar wat ALCOHOL inzit!" Zo werd het toch nog gezellig in huize Gijssie.
Een tikje minder gezellig was het bij boer Frank. Frank, speltip 16: weet wanneer je moet ophouden. Soms is een discussie gewoon klaar, en moet je een murwgebeukt meisje niet nog wat trappen na geven. Zeker niet als de andere meisjes-met-boerenachtergrond als een stel apathen suf voor zich uit zitten te gapen, bang voor Franks toorn. Vrouwen vallen niet op Satan, Frank. En als je dan toch zo pro-vlees bent, schotel je gasten dan geen taai stuk leer voor. De enige winnaar in dat gesprek bleek uiteindelijk Berber, die na wat vissen dat haar tanden niet hoefde stuk te bijten op het vlees. Één ding is duidelijk, de klaverjaskaarten zijn nog niet geschud.
Gelukkig waren dit niet de enige tenenkrommende momentjes van de aflevering, sterker nog: het was één en al plaatsvervangende schaamte. Marcel die ineens Limburgs ging praten tegen Marita, en het gesprek binnen twee minuten weer op kinderen wilde brengen. "Even heel wat anders, hoe denken jullie over ....kinderen? Is dat een optie?" Ja hoor, er is nog niet getongd, maar het enige gespreksonderwerp is kinderenkinderenkinderen.
Het ergste moment was toen hij alle drie de dames nog even een goede nachtrust ging wensen. Het moment dat je moe maar voldaan in je nest ligt, bijna naar dromenland vertrekt, en ineens die deur openzwiept. In de opening onze held op sokken, de Don Juan van de Lage Landen, Marcel Casanova, in zijn onderbroek. En dan met dat zoetgevooisde zachte stemmetje 'ik hoop dat jullie een hele leuke dag gehad hebben!' En, zoals het een echte player betaamt, even alle vrouwen een ferme handdruk geven voor het slapengaan. Én drie zoentjes. Marita vliegt eruit, zij is niet meer vruchtbaar. Sonja is het broertje wat Marcel altijd al had willen hebben, dus blijft Ksenia over. De ideale broedmachine, en dankzij haar Poolse roots weet Marcel dat zij de jacuzzi kan uitbouwen wanneer hij op het land bezig is.
De grootste verrassing van de laatste weken is dat Richard steeds minder weg heeft van een seriemoordenaar. Okay, hij praat wat vreemd en die ellebogen houdt hij ook niet helemaal normaal, maar de angstaanjagende versierpogingen zijn -voorlopig?- verleden tijd. Het is echter nog even afwachten welke vrouw in de beste positie zit. Susan lijkt het te kunnen schudden, ze voelt zich less-integrated. Op zich vrij logisch is als je geen Nederlands spreekt. Heidy is de typische Gooische tuthola die met een sherry in haar hand door de PC-Hooftstraat beent en naar haar vriendinnen kirt "Oh kind, meid wat een énig sjaaltje heb je om. Súúúúperleuk.' Elke normale vent zou gillend wegrennen maar Richard lijkt het allemaal wel prima te vinden.
De heldin van de uitzending was uiteraard boerin Annemarie. Ze wist dat ze niet elke week hetzelfde aan kon trekken dus ze koos dit keer voor een hippe spijkerjasje/spijkerbroek-combinatie. Leuk! Gézéllig! Tijdens het eten ontspon zich een spannend gesprek over kippen. Ze gaan wel weg voor negen euro het stuk! Nadat Johannes enkele dieptevragen stelde als 'verkoop je veel eieren?' en 'hou je van lekker eten?' was Annemarie zichtbaar opgelucht. "Gespreksstof genoeg, dat viel me reuze mee!"
Annemarie hield bovendien zéker van lekker eten, vooral haar eigen Tiramisu viel goed in de smaak. Johannes was wel het een en ander gewend, had er ook wel eens van gehoord, maar zulke aparte gerechten vond hij toch wel gek! Harrie kende het niet, maar vrat het wel. Wat Adriaan ervan vond weet ik niet, aangezien ik hem niet kan verstaan.
Na het afruimen was het tijd voor Het Spel. Eindelijk was er na de ellenlange gesprekken over koetjes en kalfjes, kippen, kaas en het weer, tijd voor diepgang. Elkaar écht leren kennen. De drie mannen stootten elkaar veelbetekenend in de zij, nu kwamen de pikante vragen. Harrie was al koortsachtig aan het bedenken wat hij zou gaan antwoorden op de vraag 'in de hooizolder of in de stal' en Johannes wangen sloegen rood aan toen hij beseft dat hij al z'n seksuele fantasieën moest gaan blootleggen. De pluche dobbelsteen werd gegooid, de eerste kaart werd gepakt. Als je goed luisterde hoorde je de drie hartjes kloppen in hun keel. Adriaan moest. Met het zweet in de bilnaad pakte hij het eerste kaartje, en las met trillende stem voor...'geiten of schapen?' Harrie vond dit wel een héle kinky vraag en Johannes werd zo zenuwachtig dat hij plotsklaps een gilletje slaakte zonder er tegelijk bij in te ademen. Adriaan mompelde iets over 'ik vind het allebei wel leuk' en toen mocht Annemarie.
He verdorie, daar pakte Annemarie toch wel een héle pikante vraag. "Oh he, krijg ík deze nou weer, haha", giechelde ze zenuwachtig. "Sauna of zonnebank? Ehh ja hihi, nou doe dan maar zonnebank, want sauna, pfffff". Daarna kwamen andere uitdagende levensvragen als 'roodbont of zwartbont?' en 'kroket of frikandel?'. Heel goed Annemarie, waarom zou je vragen naar iemands geloof, politieke voorkeur of een kinderwens als je ook kunt vragen of iemand van een kroket of een frikandel houdt? Daar drááit het toch ook allemaal om in het leven? Gourmetten of steengrillen, what the fuck? Annemarie, de laatste vraag: asperger of PDD-NOS?
Volgende week zal er meer duidelijk worden. Antwoorden waar nu nog vragen zijn. Is Gijsbert eindelijk eens naar de kapper geweest? Gedraagt Frank zich nog steeds als een botte hork? Vraagt Marcel eindelijk eens een keer wat over kinderen? Wie kiest Richard? En de aller, allerbelangrijkste vraag....Houdt Harrie nou van kroket of frikandel? Tot volgende week!
ik ben helemaal van de kaartquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:25 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word ik vrolijk van.
Gewoon ontspannen en laat het over je heen komen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:52 schreef Radicalist het volgende:
hallo? is daar iemand mijn oompie zit aan mijn knie
en jij maar klagen over kantoorhumorquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oké, tijd om weg te gaan, het kantoorhumorpeleton is gearriveerd.
Thanks voor de lach op de vroege morgen.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:47 schreef Mozy het volgende:
Man komt om bij woningoverval in Ede
Bobby?!
echt wel bobby is 42 hij heeft testicancerquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
idd we weten allemaal dat je geen 19 meer bent maar zo oud ben je nou ook weer niet....
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
idd we weten allemaal dat je geen 19 meer bent maar zo oud ben je nou ook weer niet....
gelukkig heb je aan 1 van de criteria van een midlifecrisis voldaan. nu nog een 2zitter cabrioquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gelukkig niet.Hoewel het niet lang meer duurt
Welke criterium is dat dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gelukkig heb je aan 1 van de criteria van een midlifecrisis voldaan. nu nog een 2zitter cabrio
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:14 schreef Salatrel het volgende:
de vriendin die bijna je dochter kon zijn
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:15 schreef Salatrel het volgende:
eeej niets dan goeds daarover! tik em aan ouwe
geef box dan ouwequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:15 schreef Salatrel het volgende:
eeej niets dan goeds daarover! tik em aan ouwe
dat gezicht ken ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:18 schreef Radicalist het volgende:
[..]
geef box dan ouwe
[ afbeelding ]
Je geliefde is toch altijd je auto? Vrouw is alleen handig voor de seks, het huis schoon te maken en eten te koken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:36 schreef wise het volgende:
[..]
dat gezicht ken ik![]()
--
[ afbeelding ]
de geliefde is dan niet zijn vrouw, maar zijn auto
owhquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je geliefde is toch altijd je auto?
ach er zijn ook mensen die hun leuter in de uitlaat steken hoor... staan plaatjes van op internetquote:
knappe jonge godquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:18 schreef Radicalist het volgende:
[..]
geef box dan ouwe
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ach er zijn ook mensen die hun leuter in de uitlaat steken hoor... staan plaatjes van op internet
weer een feyenoorder minderquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef Radicalist het volgende:
[..]
lol nice. en dan de motor aan zetten onploft zn scrotum
Dan zoek je iets anders wat je geliefde wordt, zolang het maar geen vrouw is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:41 schreef wise het volgende:
[..]
owh. Een auto boeit mij niet. Ik wil graag van A naar B
Als je slim bent zeg je dit soort dingen niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Radicalist het volgende:
wie is eens dat moderators op fok dictators zijn? als ze iets niet beval dan verwijderen ze gewoon. :
geen dictatorsquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Radicalist het volgende:
wie is eens dat moderators op fok dictators zijn? als ze iets niet beval dan verwijderen ze gewoon. :
met kritiek hoor je om te gaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je slim bent zeg je dit soort dingen niet.
schijt je mag mensen bekritiserenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je slim bent zeg je dit soort dingen niet.
ewaquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef Radicalist het volgende:
[..]
schijt je mag mensen bekritiseren
Ja dat is 1 van de dingen waar een groot deel van de modjes niet mee om kunnen gaan.quote:
Ja, maar ze dictators noemen kunnen bans opleveren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef Radicalist het volgende:
[..]
schijt je mag mensen bekritiseren
Hoezo? dictator niks mis mee tog gewoon chil alle bitches temmen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat is 1 van de dingen waar een groot deel van de modjes niet mee om kunnen gaan.
[..]
Ja, maar ze dictators noemen kunnen bans opleveren.
ja toch bitches moet je temmen ze moeten niet groot doen anders kunnen ze een ifghtfutje verwachtenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef Radicalist het volgende:
[..]
Hoezo? dictator niks mis mee tog gewoon chil alle bitches temmen.
ja tog 2 bazen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
je gaat poepen![]()
http://www.thuisserver.ne(...)=top_50&sub_forum=8&
aight of echt een triest niveau hahaquote:
niet triest man gewoon kippetje temmen op fokquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:08 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
aight of echt een triest niveau hahagvd 400 posts ik heb echt lopen spammen
haha ik had zon hoertje toegevoegd van die sex fora vraagt ze 150 euro voor een beurt wat een hoertjequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:10 schreef Radicalist het volgende:
kom we gaan op mamjo spammen hahah sex forum enzo
Waar precies is die grote bakkes van je op gebaseerd?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Radicalist het volgende:
Zwaar eens check dit dan superwormjim is 1 vieze haterquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar precies is die grote bakkes van je op gebaseerd?
pardon u beledigt mij ik heb een mondquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar precies is die grote bakkes van je op gebaseerd?
tsfoe ja kelpquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:14 schreef Nektasje2 het volgende:
Ja net zoals onze topic over schoudertje 5 topics sinds 2 uur snachts bezig geweest komt er zon modje om half 9 ze bed uitrollen slotje ieh vies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |