Dat ruikt lekker!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Groen als gras, dat pas gemaaid was
Toch wel met badschuim, kaarsjes en champagne erbij?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:28 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik wou al zeggen, ik kom net uit bad vandaan.. schoner kan het bijna niet.
"HOU ME VAST, LEG JE HOOFD NEER OP M'N SCHOUDER"quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GRASSSSS, HET IS GEWOON GRASSSSSS
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:28 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik wou al zeggen, ik kom net uit bad vandaan.. schoner kan het bijna niet.
geen champagne helaaschquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Toch wel met badschuim, kaarsjes en champagne erbij?
"PIET PAULUSMA: dan gooi ik deze 2 hagelstenen, van min 2 graden.. IN JE MUIL"quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
"HOU ME VAST, LEG JE HOOFD NEER OP M'N SCHOUDER"
Whahahah.. Hou opquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"PIET PAULUSMA: dan gooi ik deze 2 hagelstenen, van min 2 graden.. IN JE MUIL"
hard gewordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whahahah.. Hou op.. Ik kan niet meer
![]()
![]()
"Er komt iemand naar boven, moet ik m uitsteken?"quote:
dat scheelt dan weer. kan ik iig nog rustig slapen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geeft niet, je hoeft alleen maar tipsy te zijn als ik er bij ben.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:57 schreef Madridista het volgende:
Net te horen gekregen dat een kennis van mij is doodgereden gisteren.
Zijn auto werd gestolen en toen ging hij ervoor staan maar de dief reed hem dood..
Voel me echt heel kut nu
wow..heftig..quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:57 schreef Madridista het volgende:
Net te horen gekregen dat een kennis van mij is doodgereden gisteren.
Zijn auto werd gestolen en toen ging hij ervoor staan maar de dief reed hem dood..
Voel me echt heel kut nu
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:53 schreef Socios het volgende:
Leuke meid leren kennen buiten FOK! om. Dat opzich al een prestatie. Tijdens een gesprek vertelde ik dat ik FOK! Eerst reageerde ze enthousiast en kwam zelfs met de mededeling dat ze FOK! ook weleens bezoekt. Ze lurkt, heeft geen account maar leest graag in KLB (KLB 1.0 vond ze leuker). Ik dacht nog GOEDE MATCH dit. Ik zei dan ken je mijn `username´ waarschijnlijk ook wel. Toen ik die vertelde `kende´ zij mij inderdaad. HAD IK BETER NIET KUNNEN DOEN. Na dat gesprek nooit meer wat van haar gehoord.
Wat een hypocriet wijf, zeg. Wel kunnen lachen om KLB, maar niet verder willen daten nadat ze weet wie ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |