Nieuwe SC openen?quote:
quote:
quote:
Allebei.. Ook ben ik het tegenovergestelde van GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD u_uquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het zijn 17 O's dus ze bedoelt god.
Bwohohohoho u_uquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op die plaats zitten bij haar twee kleine duiveltjes.
Niet slecht inderdaad.quote:
Wil je ook wat voor mij makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
tijd voor dit.
fuckin makin that right now.
Mouzur 2.0quote:
Lakitu slaapt al een uur, hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
ben zo fucking moe kan nu al slapen
ja maar hij is gayquote:
Onderbouwing:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef ynuhh het volgende:
Odd Future Wolf Gang Kill Them All gaat zo'n hype worden in 2011.
quote:The group recently completed a two-stop tour, their first outside of Los Angeles in London on November 5 and New York City on November 8. The concert at The Drop in London sold out within 48 hours of announcement by the group. At the highly anticipated show at Webster Hall, the venue was packed to its 300 people maximum capacity. In the crowd were artists such as Mos Def, Das Racist, Skyzoo, and Despot.
nee ik ben een loserquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef reetveter het volgende:
Voelen jullie je ook wel eens koning?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
tijd voor dit.
fuckin makin that right now.
Je kan beter vragen wanneer ik me dat niet voel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef reetveter het volgende:
Voelen jullie je ook wel eens koning?
ja waar de fuck ben je. ben net naar boven gegaan ga zo slapenquote:
MET NADRUK ZEG IK JEquote:
haha 2e nacht en nu issie je al aan het ontwijken. wil niet stoken hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja waar de fuck ben je. ben net naar boven gegaan ga zo slapen
Dinsdagavonden zijn het leukst.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Chriz2k het volgende:
Op dinsdagavond uitgaan, de wereld is gek geworden.
Als je naar stemmetjes in je hoofd begint te luisteren is het einde zoek, gewoon uitgaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef reetveter het volgende:
Ik hoorde ineens een stemmetje in me hoofd
'En van welk geld denken wij uit te gaan, joey?'
volgens mij ging ruud niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef reetveter het volgende:
Ik zit in de trein. Beter gaat de rest mee uuit.
AUTIST ALERTquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:42 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben nog nooit in mijn leven op maandag en dinsdag uit geweest!
Behalve op vakantie.
Alleen nooit op woensdag, dan is er echt niks te doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:42 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben nog nooit in mijn leven op maandag en dinsdag uit geweest!
Behalve op vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |