quote:
maar deze 2 welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Bij mij linkt ie gewoon naar de SC?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef fyah het volgende:
Ik zit niet op tinychat hoorik zoek pics van tekenfilmhelden die seks hebben
Google Image search de naam van de tekenfilm. Zet de filter uit. Klaar!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef fyah het volgende:
Ik zit niet op tinychat hoorik zoek pics van tekenfilmhelden die seks hebben
ff zoeken op transformersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Google Image search de naam van de tekenfilm. Zet de filter uit. Klaar!
................................... 1minuu........................mdinut.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef Maisnon het volgende:
http://www.thewolfweb.com/photos/00495752.jpg
Hey zijn dat niet de Snorkels
ja mag zo snel gaan dat je een lopend flesje glijmiddel ertussen moet blijven knijpen tegen het verbranden!quote:
Nee, omdat je geen kut R had toen je 'teringlijder' zei.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef Mozy het volgende:
haha Brioni dacht dat ik fyah was omdat ik een belg nadeed.
in zweden tochquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:18 schreef fyah het volgende:
Vrijdag om 21.30 in de stairway, wie komt allemaal?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef fyah het volgende:
[..]
Deze gifjes zijn nu al de kanker van 2011screenshot deze post van me en mail hem naar jezelf zodat hij op 1 jan 2012 aankomt.
hij zal jouw wraak voelen, en hardquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef fyah het volgende:
Mijn neef is vader geworden van een tweeling
Hij stuurde mij niks op mijn verjaardag, dus hij krijgt van mij nu ook niksfool
Ik stuur ook nooit iets op iemands verjaardag hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef fyah het volgende:
Mijn neef is vader geworden van een tweeling
Hij stuurde mij niks op mijn verjaardag, dus hij krijgt van mij nu ook niksfool
Als je straks Mozy zijn kind baart dan feliciteer ik enkel Mozyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik stuur ook nooit iets op iemands verjaardag hoor.
Dankjewel Fyah, jij ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef fyah het volgende:
[..]
Als je straks Mozy zijn kind baart dan feliciteer ik enkel Mozy
Mozy; bij deze. Van hartstikke jonge! [ afbeelding ]
Visjes aan je tenen voelen sabbelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef fyah het volgende:
dames, mijn liefde is een oceaan. wie wil er zwemmen tussen de visjes?
Oh hoe attent mozy!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dankjewel Fyah, jij ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
Tenenkaas.quote:
HET HOORT NIET ZO JA?! HET HOORT NIET.. KAAS KOMT VAN EEN KOE VERDOMMEquote:
quote:
We weten allemaal wel hoe WD eruit ziet hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:50 schreef reetveter het volgende:
Bam. Lekker wijf op 2 uur. Ik ga niks zeggen engeen foto. Ik ben autistisch
"Wat leuk. Ik ben Sararaats op fok."quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef reetveter het volgende:
Ik heb de beste openingszin!
Hoi, ik ben reetveter op fok. Jij dan?
Er is nog een alternatieve versie, maar die zal ik je besparen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
HET HOORT NIET ZO JA?! HET HOORT NIET.. KAAS KOMT VAN EEN KOE VERDOMME
C_N met een pruik op?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:50 schreef reetveter het volgende:
Bam. Lekker wijf op 2 uur. Ik ga niks zeggen engeen foto. Ik ben autistisch
Geitenkaas?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is nog een alternatieve versie, maar die zal ik je besparen.
ik spreek lekkere jongens altijd aan metquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef reetveter het volgende:
Ik heb de beste openingszin!
Hoi, ik ben reetveter op fok. Jij dan?
Die gast in die rolstoel ging Stronger van Britney zingen. Nu is dat nummer verpest. Niet zozeer vanwege die gozer hoor, maar gewoon, het klonk niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:55 schreef ynuhh het volgende:
De Glee versie van This is a mans world vind ik nergens naar klinken. Zo'n nummer dient door een man gezongen te worden.
Geheid dat ze zwichtenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik spreek lekkere jongens altijd aan met
"hoi ik ben seksueel gefrustreerd, autistisch en zit op een internet forum. hebben wij iets gemeen?"
Seksueel gefrustreerd kun je voortaan beter op het laatst zeggen, anders horen ze de rest al niet meer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik spreek lekkere jongens altijd aan met
"hoi ik ben seksueel gefrustreerd, autistisch en zit op een internet forum. hebben wij iets gemeen?"
Kom niet haten op Glee jonge.quote:
That's the pointquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Seksueel gefrustreerd kun je voortaan beter op het laatst zeggen, anders horen ze de rest al niet meer.
Wat zei ze verder dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Seksueel gefrustreerd kun je voortaan beter op het laatst zeggen, anders horen ze de rest al niet meer.
Goed punt ook wel ja. Achteraf.quote:
Iets over dat ze gemeen was?quote:
Geen ideequote:
Varkenskaas, niet te verwarren met haas.quote:
Ik dacht iets heel engs..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Varkenskaas, niet te verwarren met haas.
Ik heb ook net m'n eten op.. Het was fantastischquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef moomoo het volgende:
laat thuiskomen is kloteIk ben net klaar met eten en moet al bijna naar bed
http://en.wikipedia.org/wiki/Community_(TV_series)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat ben ik verplicht, als volger van Community.
telt kopkaas ook?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht iets heel engs..
Zou er wel eens mensenkaas zijn gemaakt?
Eh...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht iets heel engs..
Zou er wel eens mensenkaas zijn gemaakt?
Neequote:
Ja je zult vast wel zo'n gek hebben die het eens heeft geprobeerd te makenquote:
Seizoen 1 is de meest geniale komedie die ik heb gezien, nog nooit zo vaak hardop moeten lachenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Community_(TV_series)
heheh lijkt me ook wel cool
Verdomme. Weer een serie om te kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Seizoen 1 is de meest geniale komedie die ik heb gezien, nog nooit zo vaak hardop moeten lachen!
doe het zelf jongeee geakkk.. praat dan eh? Als je durft u_uquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef BobbyB het volgende:
Altijd die smerige onderwerpen als we het over Glee hebben. Ga eens MSNen of zo.
jij moet al helemaal je bek houden. ik sla al je tanden er uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
doe het zelf jongeee geakkk.. praat dan eh? Als je durft u_u
Er heeft wel iemand geprobeerd een carnavalspak van zijn moeder huid te maken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Dqod het volgende:
Ja je zult vast wel zo'n gek hebben die het eens heeft geprobeerd te maken
Kom dan met je babbels.. Voordat je de kans hebt gehad ze er uit te slaan heb ik je armen er al af gekauwdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij moet al helemaal je bek houden. ik sla al je tanden er uit.
Bohhhquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er heeft wel iemand geprobeerd een carnavalspak van zijn moeder huid te maken.
Moet het stremsel dan ook van mensen komen? En kan dat eigenlijk wel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Dqod het volgende:
Ja je zult vast wel zo'n gek hebben die het eens heeft geprobeerd te maken
Ik zie dat Ken Jeong erin speelt, die gozer vind ik sowieso al geniaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef Splutje het volgende:
Communityzoveel goede personages, Pierce, Chang, Abed
Hmm.. Dat is dus een van de vragen..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef moomoo het volgende:
[..]
Moet het stremsel dan ook van mensen komen? En kan dat eigenlijk wel?
You and what army?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom dan met je babbels.. Voordat je de kans hebt gehad ze er uit te slaan heb ik je armen er al af gekauwd
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie dat Ken Jeong erin speelt, die gozer vind ik sowieso al geniaal
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verdomme. Weer een serie om te kijken.
Thanks voor de tip.
quote:
quote:
Ziek!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom dan met je babbels.. Voordat je de kans hebt gehad ze er uit te slaan heb ik je armen er al af gekauwd
Pierce is ook wel geniaalquote:
Inclusief bot u_uquote:
Ik ga niet kijkenquote:
quote:
quote:
Ik wrijf wel over mijn tepels terwijl ik er naar kijk voor je :$quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga niet kijkenDan weet ik al dingen.
DVDripquote:
mjah eerst maar eens kijken of het was isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
DVDrip
Community.S01.720p.WEB-DL.h.264.DD5.1
Ik ben Dqod niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wrijf wel over mijn tepels terwijl ik er naar kijk voor je :$
"I don't need luck.. I'm GOOOOOOOOOOOOOOOOOD"quote:
God of goed?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
"I don't need luck.. I'm GOOOOOOOOOOOOOOOOOD"
Allebei natuurlijk.quote:
Je hebt ze serieus zitten tellen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het zijn 17 O's dus ze bedoelt god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |