Oh hoe attent mozy!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dankjewel Fyah, jij ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
Tenenkaas.quote:
HET HOORT NIET ZO JA?! HET HOORT NIET.. KAAS KOMT VAN EEN KOE VERDOMMEquote:
quote:
We weten allemaal wel hoe WD eruit ziet hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:50 schreef reetveter het volgende:
Bam. Lekker wijf op 2 uur. Ik ga niks zeggen engeen foto. Ik ben autistisch
"Wat leuk. Ik ben Sararaats op fok."quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef reetveter het volgende:
Ik heb de beste openingszin!
Hoi, ik ben reetveter op fok. Jij dan?
Er is nog een alternatieve versie, maar die zal ik je besparen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
HET HOORT NIET ZO JA?! HET HOORT NIET.. KAAS KOMT VAN EEN KOE VERDOMME
C_N met een pruik op?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:50 schreef reetveter het volgende:
Bam. Lekker wijf op 2 uur. Ik ga niks zeggen engeen foto. Ik ben autistisch
Geitenkaas?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is nog een alternatieve versie, maar die zal ik je besparen.
ik spreek lekkere jongens altijd aan metquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef reetveter het volgende:
Ik heb de beste openingszin!
Hoi, ik ben reetveter op fok. Jij dan?
Die gast in die rolstoel ging Stronger van Britney zingen. Nu is dat nummer verpest. Niet zozeer vanwege die gozer hoor, maar gewoon, het klonk niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:55 schreef ynuhh het volgende:
De Glee versie van This is a mans world vind ik nergens naar klinken. Zo'n nummer dient door een man gezongen te worden.
Geheid dat ze zwichtenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik spreek lekkere jongens altijd aan met
"hoi ik ben seksueel gefrustreerd, autistisch en zit op een internet forum. hebben wij iets gemeen?"
Seksueel gefrustreerd kun je voortaan beter op het laatst zeggen, anders horen ze de rest al niet meer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik spreek lekkere jongens altijd aan met
"hoi ik ben seksueel gefrustreerd, autistisch en zit op een internet forum. hebben wij iets gemeen?"
Kom niet haten op Glee jonge.quote:
That's the pointquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Seksueel gefrustreerd kun je voortaan beter op het laatst zeggen, anders horen ze de rest al niet meer.
Wat zei ze verder dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Seksueel gefrustreerd kun je voortaan beter op het laatst zeggen, anders horen ze de rest al niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |