quote:
maar deze 2 welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Bij mij linkt ie gewoon naar de SC?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef fyah het volgende:
Ik zit niet op tinychat hoorik zoek pics van tekenfilmhelden die seks hebben
Google Image search de naam van de tekenfilm. Zet de filter uit. Klaar!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef fyah het volgende:
Ik zit niet op tinychat hoorik zoek pics van tekenfilmhelden die seks hebben
ff zoeken op transformersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Google Image search de naam van de tekenfilm. Zet de filter uit. Klaar!
................................... 1minuu........................mdinut.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef Maisnon het volgende:
http://www.thewolfweb.com/photos/00495752.jpg
Hey zijn dat niet de Snorkels
ja mag zo snel gaan dat je een lopend flesje glijmiddel ertussen moet blijven knijpen tegen het verbranden!quote:
Nee, omdat je geen kut R had toen je 'teringlijder' zei.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef Mozy het volgende:
haha Brioni dacht dat ik fyah was omdat ik een belg nadeed.
in zweden tochquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:18 schreef fyah het volgende:
Vrijdag om 21.30 in de stairway, wie komt allemaal?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef fyah het volgende:
[..]
Deze gifjes zijn nu al de kanker van 2011screenshot deze post van me en mail hem naar jezelf zodat hij op 1 jan 2012 aankomt.
hij zal jouw wraak voelen, en hardquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef fyah het volgende:
Mijn neef is vader geworden van een tweeling
Hij stuurde mij niks op mijn verjaardag, dus hij krijgt van mij nu ook niksfool
Ik stuur ook nooit iets op iemands verjaardag hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef fyah het volgende:
Mijn neef is vader geworden van een tweeling
Hij stuurde mij niks op mijn verjaardag, dus hij krijgt van mij nu ook niksfool
Als je straks Mozy zijn kind baart dan feliciteer ik enkel Mozyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik stuur ook nooit iets op iemands verjaardag hoor.
Dankjewel Fyah, jij ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef fyah het volgende:
[..]
Als je straks Mozy zijn kind baart dan feliciteer ik enkel Mozy
Mozy; bij deze. Van hartstikke jonge! [ afbeelding ]
Visjes aan je tenen voelen sabbelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef fyah het volgende:
dames, mijn liefde is een oceaan. wie wil er zwemmen tussen de visjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |