Ik kan toch op dr hoofd lijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Justin trekt zich af op zulke hatelijke reacties.
[..]
Ik durf niet meer te zeggen dat je op Olivia Palermo lijkt, nu ze smerig mager is.
Weet niet. Mijn broertje stuurde die mij ooit en die deed alsof het iets met taarten was.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:32 schreef Maisnon het volgende:
Hahaha chaihoe vond je die dan, het is een heel underground netwerk
ik kreeg een stijfjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:32 schreef Chriz2k het volgende:
Deze jongen laat zich met gemak verleiden door het verlepte wijf! Zij wil sex, zij wil een potente pik en zij wil keihard afgepaald worden! Hij laat haar zijn worst uit de broek graaien en voor hij het in de gaten heeft, steekt ze die piemel in haar mond! Oma weet uitstekend hoe het allemaal werkt en tovert zijn pikkie al snel om in een dikke erectie! Dit geile mokkel heeft een stevige neukpartij wel verdiend!
Mwah, haar hoofd is ook een beetje ingevallen nu.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan toch op dr hoofd lijken.
Ik zou er serieus een topic over openenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Mijn broertje stuurde die mij ooit en die deed alsof het iets met taarten was.
Wat moet je als jongen wel niet denken om dat te neuken. Er is ook ergens zo'n filmpje waar zo'n oud vrouwtje een jongen pijpt en een soort van gedwongen word. Dat is gewoon zo zielig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:29 schreef Maisnon het volgende:
oh mijn god oh mijn god. Ik zag een heel verontrustend plaatje met de tekst
www.oudesloeries.nl
Ik durf niet te kijken daar
Dan lijk ik op de oude Olivia.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, haar hoofd is ook een beetje ingevallen nu.
Ja ik zag het ook. Ik wilde haar slaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze liep Whitney hard te naaien, gek!
Ja, het is net zo'n afgetrokken konijn nu, hahaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, haar hoofd is ook een beetje ingevallen nu.
Maar hoe zie jij dat het een heel netwerk is dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zou er serieus een topic over openen
Ja kk sletquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze liep Whitney hard te naaien, gek!
roxy heet zequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:35 schreef Lakitu het volgende:
chriz zou je die vriendin van whitney geven?
i know maar ik wil niet dat mensen denken dat ik the city kijkquote:
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook. Ik wilde haar slaan.
Ik vind Whitney lief.
Die Roxy :$?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:35 schreef Lakitu het volgende:
chriz zou je die vriendin van whitney geven?
Katy vindt jou stom.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
i know maar ik wil niet dat mensen denken dat ik the city kijk
chuck vindt jou stomquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Katy vindt jou stom.
[ afbeelding ]
Ik zou ook aanrakenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die Roxy :$?
Lijkt me wel een beest in bed, dus ja.
Nee Roxy niet. Die andere vriendin van Whitney wel, uit het eerste seizoen, Erin is dat toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:37 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker trashy, daar hou ik wel van.
Erin is die biatch die met Olivia werkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee Roxy niet. Die andere vriendin van Whitney wel, uit het eerste seizoen, Erin is dat toch?
Liever Erin dan Roxy.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee Roxy niet. Die andere vriendin van Whitney wel, uit het eerste seizoen, Erin is dat toch?
Dan liever Roxy hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
andere Erinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Erin is die biatch die met Olivia werkt.
Oh die.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:40 schreef Brioni het volgende:
[..]
Liever Erin dan Roxy.
[ afbeelding ]
Zou nog een idee zijn voor een dexter seizoen! De bedwantskiller. Snijdt ie een wijf open en blaast ie zijn lading in de wonde. Alleen bij vrouwen die te veel slapen! En dan is Deb zwanger van Quinn en moest ze veel rusten en dan is Deb in gevaar en moet hij haar beschermen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef Maisnon het volgende:
Die bedwantsze hebben geen bedwantsensex maar het mannetje maakt gewoon een gat in het vrouwtje en daar deponeert ie de geslachtscellen in
Deze gifjes zijn nu al de kanker van 2011quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Katy vindt jou stom.
[ afbeelding ]
lkkr <3quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Elke dame uit de SC zou hem geven, ontkennen is zinloos.
ahahahaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:38 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je ouder bent dan 16 jaar... Ja, dan is het 14-jarigen lekker vinden inderdaad pedofiel... Gezien de reacties in je fotoboek is dit een terugkerend thema in je FOK!-carrière.
Ik heb een fatsoenlijk bed. een kei dure ook!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat ie ipv die apple meuk eens een fatsoenlijk bed moet kopen van zijn zakgeld
Hij ziet er best klein uit, hoe groot is iequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Elke dame uit de SC zou hem geven, ontkennen is zinloos.
hahah even een goeie zoekenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Post even een foto van Voe, is hij gelijk stil.
Eens met deze belgquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef fyah het volgende:
[..]
Deze gifjes zijn nu al de kanker van 2011screenshot deze post van me en mail hem naar jezelf zodat hij op 1 jan 2012 aankomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |