Dan luister jij ze niet af, want toen je Casanova hier plempte, ben ik Peter Andre gaan luisteren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:56 schreef Salatrel het volgende:
ik ik weet maar dit is ook wel leuk![]()
ben ook peter andre al tegengekomenen de lambada
peter andre was eerderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:58 schreef Brioni het volgende:
[..]
Dan luister jij ze niet af, want toen je Casanova hier plempte, ben ik Peter Andre gaan luisteren.
Nee. Gewoon een download. Seizoen 2 is tot nu toe erg leukquote:
I WANT YOU TO WANT ME, FOR ALL THAT I AMquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I WANT YOU TO WANT ME, FOR ALL THAT I AM
Ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik een singletje van.
Die ene blonde, volgens mij de leadzangeres, was wel lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:03 schreef Salatrel het volgende:
misschien kom ik via deze nummers nog bij close2you
Close2you staat gewoon als suggestie erbij, btwquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:03 schreef Salatrel het volgende:
misschien kom ik via deze nummers nog bij close2you
via deze kom ik bij en daar staat close2you bij related vidsquote:
ik moet bij die elke keer aan die idols auditie denkenquote:
Dat is toch vrijwillig?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet je gaan devven voor danny... gouden bergen ik zweer je
je maquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:13 schreef Mozy het volgende:
Ik wil een dutje doen maar voel me zo eenzaam, wie komt in mijn bedje liggen.
De bedwants is een klein insect en wordt 5 tot 6 millimeter lang. De kleur is roodbruin tot bruin; net vervelde exemplaren zijn lichter, maar kleuren bij. Het lichaam is breed en sterk afgeplat. Net als vlooien, waar bedwantsen overigens niet mee verwant zijn, hadden bedwantsen ooit vleugels, maar hebben deze in de loop der tijd weer grotendeels verloren. De restanten zijn zichtbaar als twee kleine 'flapjes' achter het halsschild. Op het achterlijf zijn verticale rijen haren aanwezig, waardoor de wants gestreept lijkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:13 schreef Mozy het volgende:
Ik wil een dutje doen maar voel me zo eenzaam, wie komt in mijn bedje liggen.
wat is devvenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet je gaan devven voor danny... gouden bergen ik zweer je
quote:
Nee ik wil zeggen dat een eenpersoonsbed niet zo groot is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je schoonmoeder dik is?
Wat probeer je mozy nou te vertellen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik wil zeggen dat een eenpersoonsbed niet zo groot is.
wel de lasten niet de lustenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef Maisnon het volgende:
Die bedwantsze hebben geen bedwantsensex maar het mannetje maakt gewoon een gat in het vrouwtje en daar deponeert ie de geslachtscellen in
werkt sex niet zo?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef Maisnon het volgende:
Die bedwantsze hebben geen bedwantsensex maar het mannetje maakt gewoon een gat in het vrouwtje en daar deponeert ie de geslachtscellen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |