Iets over dat ze gemeen was?quote:
Geen ideequote:
Varkenskaas, niet te verwarren met haas.quote:
Ik dacht iets heel engs..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Varkenskaas, niet te verwarren met haas.
Ik heb ook net m'n eten op.. Het was fantastischquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef moomoo het volgende:
laat thuiskomen is kloteIk ben net klaar met eten en moet al bijna naar bed
http://en.wikipedia.org/wiki/Community_(TV_series)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat ben ik verplicht, als volger van Community.
telt kopkaas ook?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht iets heel engs..
Zou er wel eens mensenkaas zijn gemaakt?
Eh...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht iets heel engs..
Zou er wel eens mensenkaas zijn gemaakt?
Neequote:
Ja je zult vast wel zo'n gek hebben die het eens heeft geprobeerd te makenquote:
Seizoen 1 is de meest geniale komedie die ik heb gezien, nog nooit zo vaak hardop moeten lachenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Community_(TV_series)
heheh lijkt me ook wel cool
Verdomme. Weer een serie om te kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Seizoen 1 is de meest geniale komedie die ik heb gezien, nog nooit zo vaak hardop moeten lachen!
doe het zelf jongeee geakkk.. praat dan eh? Als je durft u_uquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef BobbyB het volgende:
Altijd die smerige onderwerpen als we het over Glee hebben. Ga eens MSNen of zo.
jij moet al helemaal je bek houden. ik sla al je tanden er uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
doe het zelf jongeee geakkk.. praat dan eh? Als je durft u_u
Er heeft wel iemand geprobeerd een carnavalspak van zijn moeder huid te maken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Dqod het volgende:
Ja je zult vast wel zo'n gek hebben die het eens heeft geprobeerd te maken
Kom dan met je babbels.. Voordat je de kans hebt gehad ze er uit te slaan heb ik je armen er al af gekauwdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij moet al helemaal je bek houden. ik sla al je tanden er uit.
Bohhhquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er heeft wel iemand geprobeerd een carnavalspak van zijn moeder huid te maken.
Moet het stremsel dan ook van mensen komen? En kan dat eigenlijk wel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Dqod het volgende:
Ja je zult vast wel zo'n gek hebben die het eens heeft geprobeerd te maken
Ik zie dat Ken Jeong erin speelt, die gozer vind ik sowieso al geniaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef Splutje het volgende:
Communityzoveel goede personages, Pierce, Chang, Abed
Hmm.. Dat is dus een van de vragen..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef moomoo het volgende:
[..]
Moet het stremsel dan ook van mensen komen? En kan dat eigenlijk wel?
You and what army?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom dan met je babbels.. Voordat je de kans hebt gehad ze er uit te slaan heb ik je armen er al af gekauwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |