Volgens imdb wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh sh-
Speelt zij ook niet in Group Sex?
Herpeslip :$quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh sh-
Speelt zij ook niet in Group Sex?
Dat is gewoon een glinsteringquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bovenlip? Of photoshopt mijn telefoon automatisch grote afbeeldingen?
mja ik vin dhet nogal een verschil:quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bovenlip? Of photoshopt mijn telefoon automatisch grote afbeeldingen?
Thanks, mijn hartslag was net weer een beetje normaal na die foto van Splutje en nu dit weer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:04 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
mja ik vin dhet nogal een verschil:
[ afbeelding ]
hihi sorryquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Thanks, mijn hartslag was net weer een beetje normaal na die foto van Splutje en nu dit weer.
Slaap lekker WD-tjequote:
Wel vermakelijk op zichquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:04 schreef BobbyB het volgende:
Ik ken die film overigens niet, is die wel leuk?
Ik ken haar van The Unborn, And Soon the Darkness en Operation Endgame. Ze schijnt ook in Cloverfield gespeeld te hebben, maar daar viel ze niet op of zo.
Ok zal hem eens bij de Free Record Shop bestellenquote:
Download gewoon johquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ok zal hem eens bij de Free Record Shop bestellen
Ssst. Stil nouquote:
Weet ik, maar is slecht voor mijn imago.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat mag gewoon hoor in Nederland
Welk imago u_uquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik, maar is slecht voor mijn imago.
hahahaha jij deugniet u_uquote:
Bwohohohohoho jeweettochhhhhh u_uquote:
Ynuhh is er niet hoor, ik ben ook alles aan het doen dat God verboden heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik, maar is slecht voor mijn imago.
alles?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ynuhh is er niet hoor, ik ben ook alles aan het doen dat God verboden heeft.
Ik vertrouw het niet. Wat als ze nu stiekem controleert? Ben jij mooi de sjaak, vriendje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ynuhh is er niet hoor, ik ben ook alles aan het doen dat God verboden heeft.
Dit is het punt waarop ik zeg dat je te ver gaat.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef Dqod het volgende:
"Ze scheldt me uit voor kuthoer, trut, limbodanser, vieze turk, sneeuwclitje. En het ergste: Ze denkt dat ze piet paulusma is"
Een wijze les voor het nageslacht: Niet blowen en zuipen tegelijkquote:
Ik wil het je wel zeggen, maar ik wil niet steeds de persoon zijn die jouw bubbles door prikt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom reageren vrouwen altijd zo als ik het over seks heb?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
omdat je reactie zo voorspelbaar wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Koesiequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:21 schreef BobbyB het volgende:
Fijn dat dat ook weer uit de wereld is.
Ik ga slapen.Kusje voor Dqod.
I need to knowquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil het je wel zeggen, maar ik wil niet steeds de persoon zijn die jouw bubbles door prikt.
Jij was er niet, schatje. Kusjequote:
Au contraire, ik heb aangekondigd alleen nog maar voor exotische dames te gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:20 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
omdat je reactie zo voorspelbaar was![]()
HOW COULD YOU KNOW, SO NOW I'M GONNA TELL YOU EVERYTHING (8)quote:
woah, dan is dit idd een verassende wendingquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Au contraire, ik heb aangekondigd alleen nog maar voor exotische dames te gaan.
Groen als gras, dat pas gemaaid wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GRASSSSS, HET IS GEWOON GRASSSSSS
Ik voel me nu ook een beetje vies. Niet persoonlijk bedoeld, want jij bent een hele mooie dame.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:23 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
woah, dan is dit idd een verassende wending
ik wou al zeggen, ik kom net uit bad vandaan.. schoner kan het bijna niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik voel me nu ook een beetje vies. Niet persoonlijk bedoeld, want jij bent een hele mooie dame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |