abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91193389
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:26 schreef Splutje het volgende:

[..]

Groen als gras, dat pas gemaaid was
Dat ruikt lekker!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_91193407
Waarom is plants vs. zombies zó verslavend.
Baby darling doll face honey
pi_91193465
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 00:28 schreef miss-bakvis het volgende:

[..]

ik wou al zeggen, ik kom net uit bad vandaan.. schoner kan het bijna niet. *O*
Toch wel met badschuim, kaarsjes en champagne erbij?
  woensdag 12 januari 2011 @ 00:32:32 #204
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_91193492
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
:') GRASSSSS, HET IS GEWOON GRASSSSSS
"HOU ME VAST, LEG JE HOOFD NEER OP M'N SCHOUDER" :')
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_91193496
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:28 schreef miss-bakvis het volgende:

[..]

ik wou al zeggen, ik kom net uit bad vandaan.. schoner kan het bijna niet. *O*
:9~ meer van deze praat
Eens met wat hierboven staat
pi_91193500
quote:
5s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:31 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Toch wel met badschuim, kaarsjes en champagne erbij?
geen champagne helaasch ;(
If you want to fly,
You got to give up the shit that weighs you down.
[Toni Morrisson]
pi_91193583
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:32 schreef Dqod het volgende:

[..]

"HOU ME VAST, LEG JE HOOFD NEER OP M'N SCHOUDER" :')
"PIET PAULUSMA: dan gooi ik deze 2 hagelstenen, van min 2 graden.. IN JE MUIL"
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_91193647
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 00:32 schreef miss-bakvis het volgende:

[..]

geen champagne helaasch ;(
Geeft niet, je hoeft alleen maar tipsy te zijn als ik er bij ben.
  woensdag 12 januari 2011 @ 00:37:35 #209
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_91193681
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

"PIET PAULUSMA: dan gooi ik deze 2 hagelstenen, van min 2 graden.. IN JE MUIL"
Whahahah.. Hou op :@.. Ik kan niet meer :@ :@ :@
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
pi_91193707
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 00:37 schreef Dqod het volgende:

[..]

Whahahah.. Hou op :@.. Ik kan niet meer :@ :@ :@
hard geworden
  woensdag 12 januari 2011 @ 00:39:19 #211
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_91193731
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:38 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

hard geworden
"Er komt iemand naar boven, moet ik m uitsteken?"
pi_91193742
quote:
9s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:36 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Geeft niet, je hoeft alleen maar tipsy te zijn als ik er bij ben.
dat scheelt dan weer. kan ik iig nog rustig slapen. oO<
If you want to fly,
[Toni Morrisson]
pi_91193999
Wat is Femke Halsema toch mooi.
pi_91194059

voor het slapen gaan ;)
If you want to fly,
[Toni Morrisson]
pi_91194084
Femke _O_ Bazin
Eens met wat hierboven staat
pi_91194085
I'm sick of this pooping stuff, i'm getting my butt cheeks pierced together.
pi_91194296
Net te horen gekregen dat een kennis van mij is doodgereden gisteren.

Zijn auto werd gestolen en toen ging hij ervoor staan maar de dief reed hem dood..

Voel me echt heel kut nu
pi_91194392
quote:
9s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:57 schreef Madridista het volgende:

Zijn auto werd gestolen en toen ging hij ervoor staan maar de dief reed hem dood..

Voel me echt heel kut nu
;( ;( ;(.

:* :* :*? ;(
Baby darling doll face honey
pi_91194431
Sick. Sterkte.
pi_91194442
quote:
9s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:57 schreef Madridista het volgende:

Voel me echt heel kut nu
wow..heftig.. ;(
If you want to fly,
[Toni Morrisson]
pi_91194523
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 01:00 schreef Crack_ het volgende:

[..]

;( ;( ;(.

:* :* :*? ;(
ach ja.. ;( zo gaat het leven nou eenmaal

Hij rust nu in vrede :'(
Bedankt voor je troost!

:)
pi_91195779
Ik ben bij zijn ouders geweest. Arme mensen..
Voel me wel veel beter nu.. :)

Mede dankzij jullie klbsc'ers. Jullie zijn echt toffe peren :D
pi_91196292
Eindelijk een beetje een logo breakthrough!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_91198497
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:53 schreef Socios het volgende:
Leuke meid leren kennen buiten FOK! om. Dat opzich al een prestatie. Tijdens een gesprek vertelde ik dat ik FOK! Eerst reageerde ze enthousiast en kwam zelfs met de mededeling dat ze FOK! ook weleens bezoekt. Ze lurkt, heeft geen account maar leest graag in KLB (KLB 1.0 vond ze leuker). Ik dacht nog GOEDE MATCH dit. Ik zei dan ken je mijn `username´ waarschijnlijk ook wel. Toen ik die vertelde `kende´ zij mij inderdaad. HAD IK BETER NIET KUNNEN DOEN. Na dat gesprek nooit meer wat van haar gehoord.

Wat een hypocriet wijf, zeg. Wel kunnen lachen om KLB, maar niet verder willen daten nadat ze weet wie ik ben.
:')
pi_91198557
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 07:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Can't blame her :D. Het was vroeg of laat toch wel fout gegaan.
pi_91198599
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2011 07:35 schreef Chai het volgende:

[..]

:D

Socios is echt sociaal gestoord ofzo. :')
pi_91198617
Vertellen dat je op FOK! zit tijdens de eerste date. :') Slim.
quote:
Misschien Bobby senior.
pi_91198674
Als je in Ede woont verdien je dat en you all know it.
pi_91198694
quote:
9s.gif Op woensdag 12 januari 2011 07:48 schreef Chai het volgende:
Vertellen dat je op FOK! zit tijdens de eerste date. :') Slim.

Socios vind dat anders heel normaal, want iedereen zit 8 uur per dag achter de computer volgens hem, andere msnen, hij fokt.
pi_91198760
quote:
To be or not to be? Gourmetten of steengrillen? Ook deze week was er weer aandacht voor de Belangrijke Vragen Des Levens, maar hierover later meer. Vooralsnog was dit de meest spectaculaire Boer Zoekt Vrouw-aflevering van dit seizoen. Bijzonder was vooral de gedaanteverwisseling die enerzijds Richard en anderzijds Frank leken te ondergaan. Waar 4,5 miljoen Nederlanders massaal de adem inhield toen Richard een mes in de handen had bleef een rituele slachting godzijdank uit, en hij ontpopte zichzelf warempel als een sympathieke familieman.

Waar het allemaal op rolletjes loopt is de boerderie van Gijsbert. Hij zit lekker wat te chillen en lachen met zijn chickies, en er valt geen onvertogen woord. Lekker met een goed glas water en wat dobbelstenen een spelletje yahtzee spelen. Na een tijdje zag je hem echter even vertwijfeld rondkijken. "Kom ik, met mijn living-on-the-edge-mentaliteit, eigenlijk wel over als een echte thrillseeker? Moet het niet stoerder, wilder, spannender? Zal ik niet al m'n schroom van me afwerpen?" Plots wist hij het. Jetzt geht's los, en hij riep uit: "We kunnen ook gezellig gaan rummikubben? En willen jullie wat anders dan gemeentepils? José viel van pure opwinding bijna van haar stoel en gilde "maakt me niet uit, áls er maar wat ALCOHOL inzit!" Zo werd het toch nog gezellig in huize Gijssie.

Een tikje minder gezellig was het bij boer Frank. Frank, speltip 16: weet wanneer je moet ophouden. Soms is een discussie gewoon klaar, en moet je een murwgebeukt meisje niet nog wat trappen na geven. Zeker niet als de andere meisjes-met-boerenachtergrond als een stel apathen suf voor zich uit zitten te gapen, bang voor Franks toorn. Vrouwen vallen niet op Satan, Frank. En als je dan toch zo pro-vlees bent, schotel je gasten dan geen taai stuk leer voor. De enige winnaar in dat gesprek bleek uiteindelijk Berber, die na wat vissen dat haar tanden niet hoefde stuk te bijten op het vlees. Één ding is duidelijk, de klaverjaskaarten zijn nog niet geschud.

Gelukkig waren dit niet de enige tenenkrommende momentjes van de aflevering, sterker nog: het was één en al plaatsvervangende schaamte. Marcel die ineens Limburgs ging praten tegen Marita, en het gesprek binnen twee minuten weer op kinderen wilde brengen. "Even heel wat anders, hoe denken jullie over ....kinderen? Is dat een optie?" Ja hoor, er is nog niet getongd, maar het enige gespreksonderwerp is kinderenkinderenkinderen.

Het ergste moment was toen hij alle drie de dames nog even een goede nachtrust ging wensen. Het moment dat je moe maar voldaan in je nest ligt, bijna naar dromenland vertrekt, en ineens die deur openzwiept. In de opening onze held op sokken, de Don Juan van de Lage Landen, Marcel Casanova, in zijn onderbroek. En dan met dat zoetgevooisde zachte stemmetje 'ik hoop dat jullie een hele leuke dag gehad hebben!' En, zoals het een echte player betaamt, even alle vrouwen een ferme handdruk geven voor het slapengaan. Én drie zoentjes. Marita vliegt eruit, zij is niet meer vruchtbaar. Sonja is het broertje wat Marcel altijd al had willen hebben, dus blijft Ksenia over. De ideale broedmachine, en dankzij haar Poolse roots weet Marcel dat zij de jacuzzi kan uitbouwen wanneer hij op het land bezig is.

De grootste verrassing van de laatste weken is dat Richard steeds minder weg heeft van een seriemoordenaar. Okay, hij praat wat vreemd en die ellebogen houdt hij ook niet helemaal normaal, maar de angstaanjagende versierpogingen zijn -voorlopig?- verleden tijd. Het is echter nog even afwachten welke vrouw in de beste positie zit. Susan lijkt het te kunnen schudden, ze voelt zich less-integrated. Op zich vrij logisch is als je geen Nederlands spreekt. Heidy is de typische Gooische tuthola die met een sherry in haar hand door de PC-Hooftstraat beent en naar haar vriendinnen kirt "Oh kind, meid wat een énig sjaaltje heb je om. Súúúúperleuk.' Elke normale vent zou gillend wegrennen maar Richard lijkt het allemaal wel prima te vinden.

De heldin van de uitzending was uiteraard boerin Annemarie. Ze wist dat ze niet elke week hetzelfde aan kon trekken dus ze koos dit keer voor een hippe spijkerjasje/spijkerbroek-combinatie. Leuk! Gézéllig! Tijdens het eten ontspon zich een spannend gesprek over kippen. Ze gaan wel weg voor negen euro het stuk! Nadat Johannes enkele dieptevragen stelde als 'verkoop je veel eieren?' en 'hou je van lekker eten?' was Annemarie zichtbaar opgelucht. "Gespreksstof genoeg, dat viel me reuze mee!"
Annemarie hield bovendien zéker van lekker eten, vooral haar eigen Tiramisu viel goed in de smaak. Johannes was wel het een en ander gewend, had er ook wel eens van gehoord, maar zulke aparte gerechten vond hij toch wel gek! Harrie kende het niet, maar vrat het wel. Wat Adriaan ervan vond weet ik niet, aangezien ik hem niet kan verstaan.

Na het afruimen was het tijd voor Het Spel. Eindelijk was er na de ellenlange gesprekken over koetjes en kalfjes, kippen, kaas en het weer, tijd voor diepgang. Elkaar écht leren kennen. De drie mannen stootten elkaar veelbetekenend in de zij, nu kwamen de pikante vragen. Harrie was al koortsachtig aan het bedenken wat hij zou gaan antwoorden op de vraag 'in de hooizolder of in de stal' en Johannes wangen sloegen rood aan toen hij beseft dat hij al z'n seksuele fantasieën moest gaan blootleggen. De pluche dobbelsteen werd gegooid, de eerste kaart werd gepakt. Als je goed luisterde hoorde je de drie hartjes kloppen in hun keel. Adriaan moest. Met het zweet in de bilnaad pakte hij het eerste kaartje, en las met trillende stem voor...'geiten of schapen?' Harrie vond dit wel een héle kinky vraag en Johannes werd zo zenuwachtig dat hij plotsklaps een gilletje slaakte zonder er tegelijk bij in te ademen. Adriaan mompelde iets over 'ik vind het allebei wel leuk' en toen mocht Annemarie.

He verdorie, daar pakte Annemarie toch wel een héle pikante vraag. "Oh he, krijg ík deze nou weer, haha", giechelde ze zenuwachtig. "Sauna of zonnebank? Ehh ja hihi, nou doe dan maar zonnebank, want sauna, pfffff". Daarna kwamen andere uitdagende levensvragen als 'roodbont of zwartbont?' en 'kroket of frikandel?'. Heel goed Annemarie, waarom zou je vragen naar iemands geloof, politieke voorkeur of een kinderwens als je ook kunt vragen of iemand van een kroket of een frikandel houdt? Daar drááit het toch ook allemaal om in het leven? Gourmetten of steengrillen, what the fuck? Annemarie, de laatste vraag: asperger of PDD-NOS?

Volgende week zal er meer duidelijk worden. Antwoorden waar nu nog vragen zijn. Is Gijsbert eindelijk eens naar de kapper geweest? Gedraagt Frank zich nog steeds als een botte hork? Vraagt Marcel eindelijk eens een keer wat over kinderen? Wie kiest Richard? En de aller, allerbelangrijkste vraag....Houdt Harrie nou van kroket of frikandel? Tot volgende week!
Annemarie FOK!t ook.
pi_91198811
Ik fok ook.
pi_91198824
pi_91198949
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2011 08:06 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
pi_91199001

Hier word ik vrolijk van.
pi_91199013
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2011 08:25 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]

Hier word ik vrolijk van.
ik ben helemaal van de kaart
pi_91199056
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 08:25 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik ben helemaal van de kaart
Oké, tijd om weg te gaan, het kantoorhumorpeleton is gearriveerd.
pi_91199117
;(
pi_91199130
Ik houd wel superveel van je, hoor.
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:46:11 #240
331398 Nektasje2
Draag me om je nek
pi_91199312
hoerig is onze slowchat gesloten!
Het is je nektasje!
pi_91199350
hallo hallo! ik ben te huur
pi_91199410
hallo? is daar iemand mijn oompie zit aan mijn knie
pi_91199423
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 08:52 schreef Radicalist het volgende:
hallo? is daar iemand mijn oompie zit aan mijn knie
Gewoon ontspannen en laat het over je heen komen.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_91199440
dat zei priester jacobsen ook altijd.
pi_91199446
En, heeft het geholpen?
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_91199459
hij pakte het kruis en stak hem in mijn anus toen beet hij mijn scrotum eraf en at het op
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:54:13 #247
331398 Nektasje2
Draag me om je nek
pi_91199460
dit is echt een vieze topic :r
Het is je nektasje!
pi_91199520
quote:
9s.gif Op woensdag 12 januari 2011 08:28 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Oké, tijd om weg te gaan, het kantoorhumorpeleton is gearriveerd.
en jij maar klagen over kantoorhumor :') moet je kijken wat er nu voor gezwellen binnenvallen :')
pi_91199531
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2011 07:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Thanks voor de lach op de vroege morgen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:57:31 #250
331398 Nektasje2
Draag me om je nek
pi_91199541
ey mensen ik ben out pz
Het is je nektasje!
pi_91199556
quote:
:{
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_91199588
Kontje te huur 25 euro!
pi_91199592
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 08:58 schreef BobbyB het volgende:

[..]

:{
idd we weten allemaal dat je geen 19 meer bent maar zo oud ben je nou ook weer niet....
pi_91199623
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:00 schreef Salatrel het volgende:

[..]

idd we weten allemaal dat je geen 19 meer bent maar zo oud ben je nou ook weer niet....
echt wel bobby is 42 hij heeft testicancer
pi_91199810
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:00 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Gelukkig niet. :D Hoewel het niet lang meer duurt ;(
pi_91199857
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:10 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Gelukkig niet. :D Hoewel het niet lang meer duurt ;(
gelukkig heb je aan 1 van de criteria van een midlifecrisis voldaan. nu nog een 2zitter cabrio :D
pi_91199881
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef Salatrel het volgende:

[..]

gelukkig heb je aan 1 van de criteria van een midlifecrisis voldaan. nu nog een 2zitter cabrio :D
Welke criterium is dat dan? :')
pi_91199895
de vriendin die bijna je dochter kon zijn _O-
pi_91199918
deze PI was ook van toepassing
pi_91199925
quote:
12s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:14 schreef Salatrel het volgende:
de vriendin die bijna je dochter kon zijn _O-
:') Klootzak.
pi_91199937
eeej niets dan goeds daarover! tik em aan ouwe 8-)
pi_91199944
quote:
9s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:15 schreef BobbyB het volgende:

[..]

:') Klootzak.
ey heb je vriendin die je dochter is? incest family
pi_91199987
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:15 schreef Salatrel het volgende:
pi_91200006
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:15 schreef Salatrel het volgende:
geef box dan ouwe
183523.jpg?time=1293706683
  woensdag 12 januari 2011 @ 09:36:35 #265
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91200499
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:18 schreef Radicalist het volgende:

[..]

geef box dan ouwe
[ afbeelding ]
dat gezicht ken ik :?
--

de geliefde is dan niet zijn vrouw, maar zijn auto :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_91200565
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:36 schreef wise het volgende:

[..]

dat gezicht ken ik :?
--

[ afbeelding ]

de geliefde is dan niet zijn vrouw, maar zijn auto :')
Je geliefde is toch altijd je auto? Vrouw is alleen handig voor de seks, het huis schoon te maken en eten te koken.
  woensdag 12 januari 2011 @ 09:41:36 #267
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91200632
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:39 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Je geliefde is toch altijd je auto?
owh :'). Een auto boeit mij niet. Ik wil graag van A naar B :)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_91200761
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:39 schreef BobbyB het volgende:
Vrouw is alleen handig voor de seks
ach er zijn ook mensen die hun leuter in de uitlaat steken hoor... staan plaatjes van op internet
pi_91200809
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:18 schreef Radicalist het volgende:

[..]

geef box dan ouwe
[ afbeelding ]
knappe jonge god :9~
  woensdag 12 januari 2011 @ 09:47:44 #270
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91200823
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:46 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ach er zijn ook mensen die hun leuter in de uitlaat steken hoor... staan plaatjes van op internet
VIVA LA ASSANGE¡
pi_91200857
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef wise het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
lol nice. en dan de motor aan zetten onploft zn scrotum
  woensdag 12 januari 2011 @ 09:54:10 #272
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91201043
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef Radicalist het volgende:

[..]

lol nice. en dan de motor aan zetten onploft zn scrotum
weer een feyenoorder minder
VIVA LA ASSANGE¡
pi_91201090
quote:
6s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:41 schreef wise het volgende:

[..]

owh :'). Een auto boeit mij niet. Ik wil graag van A naar B :)
Dan zoek je iets anders wat je geliefde wordt, zolang het maar geen vrouw is.
pi_91201142
wie is eens dat moderators op fok dictators zijn? als ze iets niet beval dan verwijderen ze gewoon. :
pi_91201176
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Radicalist het volgende:
wie is eens dat moderators op fok dictators zijn? als ze iets niet beval dan verwijderen ze gewoon. :
Als je slim bent zeg je dit soort dingen niet. :')
  woensdag 12 januari 2011 @ 09:59:09 #276
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91201198
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Radicalist het volgende:
geen dictators :), maar wel makkelijk een discussie uit de weggaan op een topic om er een slotje op te zitten.
Verder zijn ze gewoon goed bezig :). KLB 1.0 topics :r
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 12 januari 2011 @ 09:59:53 #277
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91201221
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:58 schreef BobbyB het volgende:

[..]

met kritiek hoor je om te gaan :7
VIVA LA ASSANGE¡
pi_91201231
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:58 schreef BobbyB het volgende:

[..]

schijt je mag mensen bekritiseren
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:06:14 #279
331398 Nektasje2
Draag me om je nek
pi_91201386
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef Radicalist het volgende:

[..]

ewa :7
Het is je nektasje!
pi_91201392
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:59 schreef wise het volgende:

[..]

met kritiek hoor je om te gaan :7
Ja dat is 1 van de dingen waar een groot deel van de modjes niet mee om kunnen gaan. :')

quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef Radicalist het volgende:

[..]

Ja, maar ze dictators noemen kunnen bans opleveren.
pi_91201398
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:06 schreef Nektasje2 het volgende:

[..]

ewa :7
wajoo maatje.
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:07:09 #282
331398 Nektasje2
Draag me om je nek
pi_91201412
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:06 schreef Radicalist het volgende:

[..]

wajoo maatje.
je gaat poepen :P
http://www.thuisserver.ne(...)=top_50&sub_forum=8&
Het is je nektasje!
pi_91201416
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:06 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja dat is 1 van de dingen waar een groot deel van de modjes niet mee om kunnen gaan. :')

[..]

Ja, maar ze dictators noemen kunnen bans opleveren.
Hoezo? dictator niks mis mee tog gewoon chil alle bitches temmen.
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:08:01 #284
331398 Nektasje2
Draag me om je nek
pi_91201430
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef Radicalist het volgende:

[..]

Hoezo? dictator niks mis mee tog gewoon chil alle bitches temmen.
ja toch bitches moet je temmen ze moeten niet groot doen anders kunnen ze een ifghtfutje verwachten
Het is je nektasje!
pi_91201433
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef Nektasje2 het volgende:

[..]

je gaat poepen :P
http://www.thuisserver.ne(...)=top_50&sub_forum=8&
ja tog 2 bazen.
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:08:42 #286
331398 Nektasje2
Draag me om je nek
pi_91201459
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:08 schreef Radicalist het volgende:

[..]

ja tog 2 bazen.
aight of echt een triest niveau haha :P gvd 400 posts ik heb echt lopen spammen
Het is je nektasje!
pi_91201486
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:08 schreef Nektasje2 het volgende:

[..]

aight of echt een triest niveau haha :P gvd 400 posts ik heb echt lopen spammen
niet triest man gewoon kippetje temmen op fok
pi_91201494
kom we gaan op mamjo spammen hahah sex forum enzo
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:11:29 #289
331398 Nektasje2
Draag me om je nek
pi_91201528
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:10 schreef Radicalist het volgende:
kom we gaan op mamjo spammen hahah sex forum enzo
haha ik had zon hoertje toegevoegd van die sex fora vraagt ze 150 euro voor een beurt wat een hoertje :7
Het is je nektasje!
pi_91201536
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Radicalist het volgende:
Waar precies is die grote bakkes van je op gebaseerd?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:12:59 #291
331398 Nektasje2
Draag me om je nek
pi_91201571
quote:
15s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Zwaar eens check dit dan superwormjim is 1 vieze hater
Voor iedereen die bijdehand doet
Het is je nektasje!
pi_91201573
quote:
15s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

pardon u beledigt mij ik heb een mond
pi_91201595
sommige topics lopen storm maar omdat moderator het niet interessant vind sluiten ze het gewoon
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:14:53 #294
331398 Nektasje2
Draag me om je nek
pi_91201632
Ja net zoals onze topic over schoudertje 5 topics sinds 2 uur snachts bezig geweest komt er zon modje om half 9 ze bed uitrollen slotje ieh vies ;(
Het is je nektasje!
pi_91201641
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:14 schreef Nektasje2 het volgende:
Ja net zoals onze topic over schoudertje 5 topics sinds 2 uur snachts bezig geweest komt er zon modje om half 9 ze bed uitrollen slotje ieh vies ;(
tsfoe ja kelp
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:15:31 #296
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91201652
wie zijn nektasje2 en Radicalist :')
VIVA LA ASSANGE¡
pi_91201662
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:15 schreef wise het volgende:
Radicalist! Kraker en Anarchist.
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:16:16 #298
331398 Nektasje2
Draag me om je nek
pi_91201669
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:15 schreef wise het volgende:
bazen van fok :7
Het is je nektasje!
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:16:43 #299
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91201682
ik ruik klonen
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:16:57 #300
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91201691
:r
VIVA LA ASSANGE¡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')