geen dictatorsquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Radicalist het volgende:
wie is eens dat moderators op fok dictators zijn? als ze iets niet beval dan verwijderen ze gewoon. :
met kritiek hoor je om te gaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je slim bent zeg je dit soort dingen niet.
schijt je mag mensen bekritiserenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je slim bent zeg je dit soort dingen niet.
ewaquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef Radicalist het volgende:
[..]
schijt je mag mensen bekritiseren
Ja dat is 1 van de dingen waar een groot deel van de modjes niet mee om kunnen gaan.quote:
Ja, maar ze dictators noemen kunnen bans opleveren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef Radicalist het volgende:
[..]
schijt je mag mensen bekritiseren
Hoezo? dictator niks mis mee tog gewoon chil alle bitches temmen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat is 1 van de dingen waar een groot deel van de modjes niet mee om kunnen gaan.
[..]
Ja, maar ze dictators noemen kunnen bans opleveren.
ja toch bitches moet je temmen ze moeten niet groot doen anders kunnen ze een ifghtfutje verwachtenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef Radicalist het volgende:
[..]
Hoezo? dictator niks mis mee tog gewoon chil alle bitches temmen.
ja tog 2 bazen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
je gaat poepen![]()
http://www.thuisserver.ne(...)=top_50&sub_forum=8&
aight of echt een triest niveau hahaquote:
niet triest man gewoon kippetje temmen op fokquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:08 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
aight of echt een triest niveau hahagvd 400 posts ik heb echt lopen spammen
haha ik had zon hoertje toegevoegd van die sex fora vraagt ze 150 euro voor een beurt wat een hoertjequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:10 schreef Radicalist het volgende:
kom we gaan op mamjo spammen hahah sex forum enzo
Waar precies is die grote bakkes van je op gebaseerd?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Radicalist het volgende:
wie is eens dat moderators op fok dictators zijn? als ze iets niet beval dan verwijderen ze gewoon. :
Zwaar eens check dit dan superwormjim is 1 vieze haterquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar precies is die grote bakkes van je op gebaseerd?
pardon u beledigt mij ik heb een mondquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar precies is die grote bakkes van je op gebaseerd?
tsfoe ja kelpquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:14 schreef Nektasje2 het volgende:
Ja net zoals onze topic over schoudertje 5 topics sinds 2 uur snachts bezig geweest komt er zon modje om half 9 ze bed uitrollen slotje ieh vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |