Klein toevoeginkje maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
Toevoeging aan mijn lijstje
t. 2 profiterolles + klein zakje nibbits + 5 gevulde pepers + tequilla + nog een handje chips + glas vlierbessensap
quote:
Je hebt die nike plus nog maar 1 dag!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Oh is het alweer 22 uur?.
Ik ben de hele avond met m'n Nike+ aan het kloten geweest. Ik vond het zo stom dat ik niet de gemiddelde snelheid per uur kon zien en geen gedetailleerde grafiek kon zien dat ik op zoek ben gegaan naar een ander progje dat ik ook gewoon snáp en dat heb ik ook gevonden. Dus nu ben ik helemaal gelukkig
.
Dat hardlopen begint echt ernstige vormen aan te nemen hier en dat wordt alleen maar erger met die Nike+. Maar goed, beter een obsessie met hardlopen dan met drugs, drank of games zal ik maar zeggen
.
Ik voorspel dus dat het erger gaat wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Je hebt die nike plus nog maar 1 dag!
Ik heb ook nog een half zakje liggenquote:
Dat is heel simpel. Je laat het gordijn het gordijn, de rekeningen betaal je te laat, hoofdpijn hebben gaat niet, en je werk doe je wanneer het kan, niet wanneer het moet. Loslaten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje Swietje, gecondoleerd. Wat naar.
En OK, OK.. dan beken ik mijn extra T van zonet ook: twee Bueno's. En een reepje oude kaas. Reep. En een stuk komkommer en een plak ham.
Ik heb stress want m'n nakijkwerk rijst de pan uit, m'n koorliedjes ken ik nog niet, ik moet de was nog ophangen, de kat heeft tegen het gordijn gepist, ik moet nog rekeningen betalen en ik heb hoofdpijn. Ooit wil ik ook nog kinderen, maar hoe dat nou in een week met 7 dagen van 24 uur past, dat snap ik echt niet.
Zenmaster Tinkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is heel simpel. Je laat het gordijn het gordijn, de rekeningen betaal je te laat, hoofdpijn hebben gaat niet, en je werk doe je wanneer het kan, niet wanneer het moet. Loslaten.
quote:
Sorry ik was toen al weg! Naar sport.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Aaaaah chico wil je mij bellen ik moet weg en kan mijn telefoon niet vinden!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:47 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb net minstens 6 verschillende outfits aangehad maar alles is stom en ik ben eigenlijk nog steeds niet tevreden met wat ik nu aanheb maar ik heb het wel gehad met omkleden. Verder doet mijn haar ook niet wat ik wil. Ik heb geen zin vandaag!Mag ik niet gewoon terug in bed kruipen aub?
Heb je iets speciaals vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met college kan je altijd nog voor die fijne slobbertrui gaan![]()
Doorgaans word ik daar niet zo vrolijk van, maar ik weet niet hoe het met Blurred isquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb je iets speciaals vandaag?
Met college kan je altijd nog voor die fijne slobbertrui gaan
Nee gelukkig niet! Op dagen als deze maakt het eigenlijk toch niet uit wat ik aanheb, ik vind mezelf in alles stom en dik en lelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Heb je iets speciaals vandaag?
Met college kan je altijd nog voor die fijne slobbertrui gaan
Vakantiequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:21 schreef Phaidra het volgende:
Boekingsformulier verstuurd!Nu nog even duimen of alles nog beschikbaar is, maar we gaan sowieso buiten het hoogseizoen. Vakantie
.
Peru, 27 dagenquote:
Wat tof!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Peru, 27 dagen![]()
ok, de laatste dag alleen maar omdat het ver vliegen is en we tijdens de vlucht een paar uur overslaan .
Haha, ik zie het voor me! Klinkt ook tof, zeg!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef progje het volgende:
dank jullie wel
Phaidra, wat gaaf Peru. Mijn broertje is daar voor lange tijd op reis geweest.
Echt heel erg mooi daar! (Hij heeft daar vrijwilligers werk gedaan in een klooster... zag je mijn blonde broertje van 1.85 tussen allemaal van die kleine monniken op de foto staan hihi)
Hoi. Sterkte. Mag ik ook een pm?quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zouden dikke huilogen erg opvallen op het werk?
Zal kijken of ik vanavond tijd/puf heb voor een update-PM.
Gecondoleerd Swietje, wat heftig!
Wilde gisteravond al reageren maar mijn laptop had geen zin.quote:
iets wat ik gisteren heb gegeten is niet goed gevallen helaas....quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Haha, ik zie het voor me! Klinkt ook tof, zeg!
Beterschap, weet je wat het heeft veroorzaakt?
Dat lijkt me behoorlijk confronterend. Sterktequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Swietje het volgende:
[..]
Wilde gisteravond al reageren maar mijn laptop had geen zin.![]()
Bedankt iedereen voor de reacties.![]()
Het zijn twee kennissen van me. Ik ken ze allebei niet héél goed maar het hakt er wel in omdat het allebei lotgenootjes van mij waren. Een jongen is overleden aan een hartstilstand (Sam, hij is ook op tv geweest met een documentaire) en een andere jongen is overleden door beademingsproblemen. Van beide komt het best wel onverwacht.
Bah, daar kan je erg veel last van hebben. Iets bedorven ook denk je?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef progje het volgende:
[..]
iets wat ik gisteren heb gegeten is niet goed gevallen helaas....
Altijd handig als je even quotequote:
Oh ja, Sam idd, die documentaire(s? Het waren er twee toch?) van Ria Bremen heb ik ook gezien. Heftig hoor. Heb jij hetzelfde als Sam?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Swietje het volgende:
[..]
Het zijn twee kennissen van me. Ik ken ze allebei niet héél goed maar het hakt er wel in omdat het allebei lotgenootjes van mij waren. Een jongen is overleden aan een hartstilstand (Sam, hij is ook op tv geweest met een documentaire) en een andere jongen is overleden door beademingsproblemen. Van beide komt het best wel onverwacht.
denk het.. na die meeting van gistermiddag wilde ze met zijn allen nog ergens wat eten. En iets daar moet niet goed zijn geweestquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bah, daar kan je erg veel last van hebben. Iets bedorven ook denk je?
beterschapquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ziek met koorts geworden vandaag..![]()
Nu moet ik in bed blijven liggen en krijg ik zo pap. Geen zin in, wel lief..
.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:00 schreef V1z0R het volgende:
Ahw SwietjeNeem aan dat het die Sam is die ook in DWDD te zien was?
Jee!quote:Heb nu goede hoop erin dat ik in de zomer een lekker platte buik heb!
Het buikje dat ik nog heb wordt met de week strakker en het bovenste gedeelte van m'n buik is nu al zo goed als plat!
Beterschap!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ziek met koorts geworden vandaag..![]()
Nu moet ik in bed blijven liggen en krijg ik zo pap. Geen zin in, wel lief..
Vrijdag weerquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:06 schreef V1z0R het volgende:
En Vik, vermaak jij je een beetje met je nieuwe speeltje?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook een hekel aan spinnen, maar het was de kunst om dat vooral niet te laten merken op het schoolplein, want dan was je het haasje. Dus terwijl alle andere meisjes gillend wegrenden, renden de jongens achter hen aan met een spin en ik zei boe noch bah, dus ik was nooit de pineut
.
Europa is ook mooi! Ik wil ook nog heel graag een reis maken door oost-europa, lijkt me erg bijzonderquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:00 schreef V1z0R het volgende:
Op vakantie naar PeruBen nog nooit buiten Europa geweest
Heb nu goede hoop erin dat ik in de zomer een lekker platte buik heb!
Het buikje dat ik nog heb wordt met de week strakker en het bovenste gedeelte van m'n buik is nu al zo goed als plat!
Zo'n reactie verwachtte ik alquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Toen al snapte je het spel tussen man en vrouw niet. Ga er maar van uit dat de meerderheid van die meisjes helemaal niet zo bang voor spinnen was
Ik heb zelf vroeger (beginnende) hersenvliesontsteking gehad, je bent daar bang voor denk ik?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nu ook pijn in mijn nek en ontstoken ogenVooral die nekpijn vind ik eng, maar ik durf niet naar de dokter (hork
)
Rietje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Heftig, inderdaad Swietje. Sterkte! Hoe gaath et in de liefde, trouwens?
Brr...er zit een grote spin boven m'n hoofd op het plafond...Hij beweegt helemaal niet, maar ik voel het steeds kriebelen op m'n haar. Ik wil hem eigenlijk niet opzuigen, maar hij is te groot om zo op te pakken....Bah!
De spin aan vast zuigen en dan buiten weer loslaten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
stofzuiger...Of ik laat hem gewoon zitten. Wat zou ik met een rietje moeten doen?
^^quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De spin aan vast zuigen en dan buiten weer loslaten.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Swietje het volgende:
[..]
Is het ook! Ik wil denk ik in de zomer naar Moskou. En nog een keer naar Polen en de Oekraïne.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Europa is ook mooi! Ik wil ook nog heel graag een reis maken door oost-europa, lijkt me erg bijzonder.
He bah. Ik geloof niet dat ik een rietje heb...Ik denk dat ik hem maar gewoon laat zitten..quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omg omgquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh bah. Ik ben helemaal niet bang van spinnen, maar dit lijkt me goor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je je zorgen maakt, gewoon even de huisarts bellen hè.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de Duutser wel. Van die kleine spinnetjes heb ik ook geen last, maar deze heeft een dik lijfje en heeeeele lange poten....bah!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
Ik heb eigenlijk nooit spinnen in huis, waarschijnlijk omdat ik zo hoog woon. Maar anders ruimen mijn katten ze wel op.
Nu serieus: leeg lucifersdoosje of glas met een kartonnetje. Lucifersdoosje over spin, dichtschuiven, buiten uitzetten. Of glas erover, kartonnetje eronder, naar buiten ermee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de Duutser wel. Van die kleine spinnetjes heb ik ook geen last, maar deze heeft een dik lijfje en heeeeele lange poten....bah!
Waar haal je rietjes van 2 meter dan?quote:
De spin is 2x zo groot! Ik ga straks wel voor de soepkom denk ik. Ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu serieus: leeg lucifersdoosje of glas met een kartonnetje. Lucifersdoosje over spin, dichtschuiven, buiten uitzetten. Of glas erover, kartonnetje eronder, naar buiten ermee.
Is het zo'n dikke zwarte met van die harige poten?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De spin is 2x zo groot! Ik ga straks wel voor de soepkom denk ik. Ofzo.
Thanks!
Nee, hij heeft geen harige poten voor zo ver ik kan zien, maar wel hele lange, en een vrij dik lijfje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is het zo'n dikke zwarte met van die harige poten?
^^quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef Jagärtrut het volgende:
De spin is 2x zo groot! Ik ga straks wel voor de soepkom denk ik. Ofzo.
Thanks!
En dan te bedenken dat je in je leven zo'n 3-5 spinnen eet, huuuhquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, hij heeft geen harige poten voor zo ver ik kan zien, maar wel hele lange, en een vrij dik lijfje.
Oh, ik ken nog wel meer foute nummers. Winquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:39 schreef V1z0R het volgende:
Dat nummer Coco
jammer dat je ontevreden bent over je lichaam... Wel goed dat je er toch gelukkig om bent
Heb het zich net gegoogled (voor het aantal), en toen kreeg ik 3-5 ^^quote:
Hmmm, het schijnt toch waar te zijn. Alleen zijn het dan wel minispinnetjes die naar beneden vallen (in je mond kruipen zullen ze niet doen). En ze zijn zo mini dat je het niet/nauwelijks zult merken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb het zich net gegoogled (voor het aantal), en toen kreeg ik 3-5 ^^
Nu even googlen of het geen fabeltje is :p
Hij heeft niet toevallig een rode vlek op het lijfje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de Duutser wel. Van die kleine spinnetjes heb ik ook geen last, maar deze heeft een dik lijfje en heeeeele lange poten....bah!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even een post in het kader van dit topic:
Goed: ik ben de cola en andere foute frisdranken steeds vaker aan het laten staanIn plaats daarvan 's ochtends melk, sapjes, en water. En hou het goed vol
Slecht: ik heb een hele drukke periode op school. Resultaat: ik ontbijt niet en voordat ik het in de gaten heb, skip ik ook nog de lunch. Ab-so-luut niet goed dus.
Mwoah: Nieuwe kicktraining cursus is weer begonnen. Dat is goed. Maar wel nog steeds te weinig, want maar 1x in de week. Dus eindconclusie m.b.t. sport: wmoah.
Slecht: ik voel me nog steeds een lelijke vetkwabbel, of vetkwabbelige lelijkerd.
Goed: ik ben over het algemeen wél een gelukkige lelijke vetkwabbel
Vetkwabbelheidquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]ik zie overeenkomsten!!
Mooi dat je gelukkig bent![]()
Deze vetkwabbel (mooi woord!) gaat ook weer even hard aan de slag, want mijn eetpatroon van de afgelopen tijd slaat als een tang op een varken, om over mn slaappatroon nog niet te spreken![]()
Sport gaat hier wel best goedDat staat de afgelopen tijd op 2-3 keer per week ongeveer, en dat wil ik weer wat op gaan krikken ivm aforementioned vetkwabbelheid.
Mijn man zou het liefst een vogelspin ofzo kopen. Nu zou ik dat niet zo heel erg vinden, maar ik snap gewoon niet zo goed wat je ermee moet. Knuffelen kan niet echt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Spinnenupdate: Hij is buiten! Ha. Bah, van dicht bij had hij toch vrij harige poten...bah.
oh ja! Deze was echt te groot voor een glas, ik heb uiteindelijk de maatbeker gebruikt, en er de kaft van een boek ondergeschoven...De maatbeker ligt nog op het balkon...Heel stom, ik heb de spin op het balkon vrijgelaten, ipv hem over de rand heen te gooien...Ach, hij is nu vast weg!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil zo'n ding om spinnen te vangen:
[ afbeelding ]
Een glas/kom vind ik vaak te dichtbij, als de spin dan beweegt schrik ik en laat ik het glas vallen.
En ik moet opeens weer denken aan dat meloenverhaal van Greys!
Waar is 'hier'? Dan weet ik dat ik 'hier' de rest van m'n leven moet zien te vermijdenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
^^
Wij hebben hier spinnen die niet in een grote HAK appelmoes pot passen.(zonder zn pootjes eraf te HAKken)
Soepkom gebruik ik meestal niet want dan kan ik niet zien waar de spin zit. Als ik er iets onder schuif.
Die met een pan er overheen midden in de keuken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil zo'n ding om spinnen te vangen:
[ afbeelding ]
Een glas/kom vind ik vaak te dichtbij, als de spin dan beweegt schrik ik en laat ik het glas vallen.
En ik moet opeens weer denken aan dat meloenverhaal van Greys!
DIe eerste vind ik een echt Ewelina jurkjequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef Ewelina het volgende:
[imghttp://productimages.wehk(...)asual-jurk-zwart.jpg[/img]
[imghttp://productimages.wehk(...)asual-jurk-zwart.jpg[/img]
Hoi, komt 'ie weer hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik ken nog wel meer foute nummers. Win![]()
Nou ja, ik woog vroeger (zeg een jaar of 2, 3 geleden) bijna 10 kilo minder. Ben nog steeds geen zeetanker ofzo, maar ik vind mezelf gewoon niet meer zo leuk. Maar daarom ben ik ook hierEn binnenkort ben ik weer strak en sexy. Dat is tenminste het plan :p
Haha, dan kun je mijn smaak wel goed inschatten! Ik hou van prints en ik mis nog een mooie groene/turquoise jurk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
DIe eerste vind ik een echt Ewelina jurkjeHad 'm zelf ook al gezien, maar tis niet 'mij'. Wel mooi
Thankies!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vetkwabbelheid![]()
En overeenkomsten: had niet anders verwacht![]()
2-3 keer sporten in de week, wat goed trouwens
Ik vind hardlopen echt afschuwelijk. Heb 1,5 jaar atletiek gedaan, en alle andere dingen vond ik leuk, maar dat rennen. Dat vind ik echt absoluut niet leuk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi, komt 'ie weer hoor: is hardlopen geen optie voor je?
.
Ik ga zo wel een broodje halen :p Heb les over een kwartier, dus kan niet echt de kantine in. Was je anders mee komen lunchen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thankies!Het is ook nog steeds leuk!
Ik word een beetje moe van mezelf wel, mn ruggengraat is een beetje slap de laatste tijdHbe al diverse keren "Morgen ga ik weer gezond doen!" gezegd, en normaliter helpt dat, maar de laatste tijd ben ik een soort van vreetmonstertje.
Nouja, we hebben allebei weer goeie voornemensGa jij zo lunchen, Coco?
1 keer? Woei, dan heb je zelfs respect voor mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb echt diep respect voor iedereen die al langere tijd minstens 1 keer per week naar de sportschool gaat.
Als ik in de buurt was wel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ga zo wel een broodje halen :p Heb les over een kwartier, dus kan niet echt de kantine in. Was je anders mee komen lunchen?
Ja, omdat ik een gruwelijke hekel heb aan de sportschoolquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
1 keer? Woei, dan heb je zelfs respect voor mij![]()
Op de één of andere manier voelt het juist als falen als ik maar één keer per week ga.
Volgens mij was het een spin in de wasbak met een glas erover en een meloen erop. Omdat ze bang was dat de spin anders het glas omver zou duwenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die met een pan er overheen midden in de keuken?![]()
Oh, en ik laat spinnen opruimen door m'n vriend. Ik word zo kriebelig van die beesten!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgens mij was het een spin in de wasbak met een glas erover en een meloen erop. Omdat ze bang was dat de spin anders het glas omver zou duwen. Sorry Greys, maar ik heb toen zo gelachen... Ondanks mijn eigen spinnenfobie
. Maar er is dus ook een pan-incident?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik zag hem tussen de middag en ik heb tien minuten staan staren, aan de grond genageld
Maar ik durfde niet naar het werk te gaan zonder hem gevangen te zetten onder een beker. Dat vond ik al enorm heldhaftig van mezelfEn als die beker om had gelegen als ik thuis was gekomen had ik echt niet meer in huis gedurfd. Belachelijk eigenlijk he?
Heer G zei nog, toen hij de meloen zag... het is een spin he, geen worstelaar
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgens mij was het een spin in de wasbak met een glas erover en een meloen erop. Omdat ze bang was dat de spin anders het glas omver zou duwen. Sorry Greys, maar ik heb toen zo gelachen... Ondanks mijn eigen spinnenfobie
. Maar er is dus ook een pan-incident?
Oh my, hoe vind je dat zo snel?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
En we zaten in mei in een huisje in Landal, zat ze ook de slaapkamer te doorzoekenGeen spinnen gezien, though.
Oh, die is cute!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:21 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Maar 14,95 bij Zara. Helaas niet meer in mijn maat
Leuk jurkje, maar het maakt de boezem wel érg klein. Nou heb ik het vermoeden dat dat bij jou wel goedkomt, maar bij mij zou het geen gezicht zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:21 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Maar 14,95 bij Zara. Helaas niet meer in mijn maat
Ik wil ook graag PM!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
PM update komt eerder. Zit in de trein naar huis.
alles okay?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb er nu ook beetje een hekel aan, maar dat is omdat het januari is en de tweede lichting 'goede voornemens' bedacht hadden te gaan sporten gisteren...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, omdat ik een gruwelijke hekel heb aan de sportschool.
Dus iedereen die het kan opbrengen om te gaan, al is het maar één keer per week, is top!
Och jee...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
alleen jammer van al dat zout dat in dat soort pakjes zitquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
Ah! Het broccoli-topic.![]()
Ik heb dus voor het eerst van mijn leven broccoli gekocht en ik ga voor vanavond een broccolischotel maken.
[ afbeelding ]
Ziet er best wel lekker uit vind ik!
O god, ik heb nu zo'n zin om op te zoeken hoe jij reageerde toen ik je aanspoorde om eens te gaan hardlopen.........quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi, komt 'ie weer hoor: is hardlopen geen optie voor je?
.
Zit er veel zout in? Geen idee, ik heb het nog nooit gegeten. Maar er moet natuurlijk ook wel een beetje smaak aan zitten. Anders wordt het zo'n flauwe boel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen jammer van al dat zout dat in dat soort pakjes zit
Maargoed, je moet ergens beginnen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef conleche het volgende:
[..]
O god, ik heb nu zo'n zin om op te zoeken hoe jij reageerde toen ik je aanspoorde om eens te gaan hardlopen.........![]()
Ow, hier graag pm ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doe maarquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef conleche het volgende:
[..]
O god, ik heb nu zo'n zin om op te zoeken hoe jij reageerde toen ik je aanspoorde om eens te gaan hardlopen.........![]()
Wat je zegt! Net ook flink staan boenen. Scheelt wel in de geurtjes als je de oven gebruiktquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil ook graag PM!.
En ik betaal nu de prijs voor het niet goed schoon houden van de oven. Voortaan zal ik keurig bakpapier en alufolie gebruiken!
Me too!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
XM mag ik ook een PM? Ik word steeds overgeslagen volgens mij
Rustig aan, XM zit nog in de trein geloof ik!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
XM mag ik ook een PM? Ik word steeds overgeslagen volgens mij
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eh, meerdere mensen vragen er toch naar? Weet XM in ieder geval wie er geïnteresseerd zijn in haar werk problemen. Dat ze niet stante pede een bericht tikt begrijpen we ook wel allemaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rustig aan, XM zit nog in de trein geloof ik!
Maar ben wel erg benieuwd naar het vervolg ook ja
Weet ik. Hmmnz nou ja tja laat maar zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, meerdere mensen vragen er toch naar? Weet XM in ieder geval wie er geïnteresseerd zijn in haar werk problemen. Dat ze niet stante pede een bericht tikt begrijpen we ook wel allemaal.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik hem ook lezen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
PM verstuurd, GB ik stuur jou de eerste ook nog ff door.
Snap ik!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rustig aan, XM zit nog in de trein geloof ik!
Maar ben wel erg benieuwd naar het vervolg ook ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |