abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91204200
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef Jagärtrut het volgende:
De spin is 2x zo groot! Ik ga straks wel voor de soepkom denk ik. Ofzo.
Thanks! :)
^^
Wij hebben hier spinnen die niet in een grote HAK appelmoes pot passen.(zonder zn pootjes eraf te HAKken)

Soepkom gebruik ik meestal niet want dan kan ik niet zien waar de spin zit. Als ik er iets onder schuif.
He who dies with the most toys
still dies
pi_91204254
Dat nummer Coco :')
jammer dat je ontevreden bent over je lichaam... Wel goed dat je er toch gelukkig om bent ^O^

Hoe is het met je kopzeerte Merel, al wat minder geworden?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91204285
Veel sterkte Swietje!
pi_91204304
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, hij heeft geen harige poten voor zo ver ik kan zien, maar wel hele lange, en een vrij dik lijfje.
En dan te bedenken dat je in je leven zo'n 3-5 spinnen eet, huuuh :X
pi_91204332
Was dat geen fabeltje :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91204356
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef V1z0R het volgende:
ja, dat geloof ik ook..
pi_91204359
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:39 schreef V1z0R het volgende:
Dat nummer Coco :')
jammer dat je ontevreden bent over je lichaam... Wel goed dat je er toch gelukkig om bent ^O^
Oh, ik ken nog wel meer foute nummers. Win :+

Nou ja, ik woog vroeger (zeg een jaar of 2, 3 geleden) bijna 10 kilo minder. Ben nog steeds geen zeetanker ofzo, maar ik vind mezelf gewoon niet meer zo leuk. Maar daarom ben ik ook hier :) En binnenkort ben ik weer strak en sexy. Dat is tenminste het plan :p
pi_91204391
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef V1z0R het volgende:
Heb het zich net gegoogled (voor het aantal), en toen kreeg ik 3-5 ^^
Nu even googlen of het geen fabeltje is :p
pi_91204496
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb het zich net gegoogled (voor het aantal), en toen kreeg ik 3-5 ^^
Nu even googlen of het geen fabeltje is :p
Hmmm, het schijnt toch waar te zijn. Alleen zijn het dan wel minispinnetjes die naar beneden vallen (in je mond kruipen zullen ze niet doen). En ze zijn zo mini dat je het niet/nauwelijks zult merken.

Nu wil ik het zeker weten ook >< *googled druk verder*
pi_91204577
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar de Duutser wel. Van die kleine spinnetjes heb ik ook geen last, maar deze heeft een dik lijfje en heeeeele lange poten....bah!
Hij heeft niet toevallig een rode vlek op het lijfje? >:)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:48:33 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91204584
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even een post in het kader van dit topic:

Goed: ik ben de cola en andere foute frisdranken steeds vaker aan het laten staan *O* In plaats daarvan 's ochtends melk, sapjes, en water. En hou het goed vol :)

Slecht: ik heb een hele drukke periode op school. Resultaat: ik ontbijt niet en voordat ik het in de gaten heb, skip ik ook nog de lunch. Ab-so-luut niet goed dus.

Mwoah: Nieuwe kicktraining cursus is weer begonnen. Dat is goed. Maar wel nog steeds te weinig, want maar 1x in de week. Dus eindconclusie m.b.t. sport: wmoah.

Slecht: ik voel me nog steeds een lelijke vetkwabbel, of vetkwabbelige lelijkerd.

Goed: ik ben over het algemeen wél een gelukkige lelijke vetkwabbel :)
:D ik zie overeenkomsten!!

Mooi dat je gelukkig bent O+

Deze vetkwabbel (mooi woord!) gaat ook weer even hard aan de slag, want mijn eetpatroon van de afgelopen tijd slaat als een tang op een varken, om over mn slaappatroon nog niet te spreken :')

Sport gaat hier wel best goed :Y Dat staat de afgelopen tijd op 2-3 keer per week ongeveer, en dat wil ik weer wat op gaan krikken ivm aforementioned vetkwabbelheid.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_91204591
Spinnenupdate: Hij is buiten! Ha. Bah, van dicht bij had hij toch vrij harige poten...bah.
pi_91204658
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D ik zie overeenkomsten!!

Mooi dat je gelukkig bent O+

Deze vetkwabbel (mooi woord!) gaat ook weer even hard aan de slag, want mijn eetpatroon van de afgelopen tijd slaat als een tang op een varken, om over mn slaappatroon nog niet te spreken :')

Sport gaat hier wel best goed :Y Dat staat de afgelopen tijd op 2-3 keer per week ongeveer, en dat wil ik weer wat op gaan krikken ivm aforementioned vetkwabbelheid.
Vetkwabbelheid O+

En overeenkomsten: had niet anders verwacht *;

2-3 keer sporten in de week, wat goed trouwens *O*
pi_91204685
Ik wil zo'n ding om spinnen te vangen:

Een glas/kom vind ik vaak te dichtbij, als de spin dan beweegt schrik ik en laat ik het glas vallen :') .

En ik moet opeens weer denken aan dat meloenverhaal van Greys _O- !
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_91204691
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Spinnenupdate: Hij is buiten! Ha. Bah, van dicht bij had hij toch vrij harige poten...bah.
Mijn man zou het liefst een vogelspin ofzo kopen. Nu zou ik dat niet zo heel erg vinden, maar ik snap gewoon niet zo goed wat je ermee moet. Knuffelen kan niet echt.
pi_91204741
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Phaidra het volgende:

[ afbeelding ]

Een glas/kom vind ik vaak te dichtbij, als de spin dan beweegt schrik ik en laat ik het glas vallen :') .

oh ja! Deze was echt te groot voor een glas, ik heb uiteindelijk de maatbeker gebruikt, en er de kaft van een boek ondergeschoven...De maatbeker ligt nog op het balkon...Heel stom, ik heb de spin op het balkon vrijgelaten, ipv hem over de rand heen te gooien...Ach, hij is nu vast weg!
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:53:07 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91204751
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

^^
Wij hebben hier spinnen die niet in een grote HAK appelmoes pot passen.(zonder zn pootjes eraf te HAKken)

Soepkom gebruik ik meestal niet want dan kan ik niet zien waar de spin zit. Als ik er iets onder schuif.
Waar is 'hier'? Dan weet ik dat ik 'hier' de rest van m'n leven moet zien te vermijden :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_91204773
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Phaidra het volgende:

[ afbeelding ]

Die met een pan er overheen midden in de keuken? :P

Oh, en ik laat spinnen opruimen door m'n vriend. Ik word zo kriebelig van die beesten!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_91204786

Nice! O+
pi_91204808
quote:
DIe eerste vind ik een echt Ewelina jurkje :) Had 'm zelf ook al gezien, maar tis niet 'mij'. Wel mooi :Y
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:55:32 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91204836
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, ik ken nog wel meer foute nummers. Win :+

Nou ja, ik woog vroeger (zeg een jaar of 2, 3 geleden) bijna 10 kilo minder. Ben nog steeds geen zeetanker ofzo, maar ik vind mezelf gewoon niet meer zo leuk. Maar daarom ben ik ook hier :) En binnenkort ben ik weer strak en sexy. Dat is tenminste het plan :p
Hoi, komt 'ie weer hoor :@: is hardlopen geen optie voor je? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_91204847
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

DIe eerste vind ik een echt Ewelina jurkje :) Had 'm zelf ook al gezien, maar tis niet 'mij'. Wel mooi :Y
Haha, dan kun je mijn smaak wel goed inschatten! Ik hou van prints en ik mis nog een mooie groene/turquoise jurk.
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:55:57 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91204851
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vetkwabbelheid O+

En overeenkomsten: had niet anders verwacht *;

2-3 keer sporten in de week, wat goed trouwens *O*
Thankies! *O* Het is ook nog steeds leuk!

Ik word een beetje moe van mezelf wel, mn ruggengraat is een beetje slap de laatste tijd :') Hbe al diverse keren "Morgen ga ik weer gezond doen!" gezegd, en normaliter helpt dat, maar de laatste tijd ben ik een soort van vreetmonstertje.

Nouja, we hebben allebei weer goeie voornemens :+ Ga jij zo lunchen, Coco? O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:57:30 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91204896
Ik heb echt diep respect voor iedereen die al langere tijd minstens 1 keer per week naar de sportschool gaat _O_.
Niet meer actief op Fok!
pi_91204904
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoi, komt 'ie weer hoor :@: is hardlopen geen optie voor je? :).
Ik vind hardlopen echt afschuwelijk. Heb 1,5 jaar atletiek gedaan, en alle andere dingen vond ik leuk, maar dat rennen. Dat vind ik echt absoluut niet leuk.

Maar goed. Het hoeft niet perse leuk te zijn natuurlijk. Ik moet gewoon bewegen. Dus aan de andere kant, wie weet... :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')