Rietje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Heftig, inderdaad Swietje. Sterkte! Hoe gaath et in de liefde, trouwens?
Brr...er zit een grote spin boven m'n hoofd op het plafond...Hij beweegt helemaal niet, maar ik voel het steeds kriebelen op m'n haar. Ik wil hem eigenlijk niet opzuigen, maar hij is te groot om zo op te pakken....Bah!
De spin aan vast zuigen en dan buiten weer loslaten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
stofzuiger...Of ik laat hem gewoon zitten. Wat zou ik met een rietje moeten doen?
^^quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De spin aan vast zuigen en dan buiten weer loslaten.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Swietje het volgende:
[..]
Wilde gisteravond al reageren maar mijn laptop had geen zin.![]()
Bedankt iedereen voor de reacties.![]()
Het zijn twee kennissen van me. Ik ken ze allebei niet héél goed maar het hakt er wel in omdat het allebei lotgenootjes van mij waren. Een jongen is overleden aan een hartstilstand (Sam, hij is ook op tv geweest met een documentaire) en een andere jongen is overleden door beademingsproblemen. Van beide komt het best wel onverwacht.
Is het ook! Ik wil denk ik in de zomer naar Moskou. En nog een keer naar Polen en de Oekraīne.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Europa is ook mooi! Ik wil ook nog heel graag een reis maken door oost-europa, lijkt me erg bijzonder.
He bah. Ik geloof niet dat ik een rietje heb...Ik denk dat ik hem maar gewoon laat zitten..quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omg omgquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh bah. Ik ben helemaal niet bang van spinnen, maar dit lijkt me goor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je je zorgen maakt, gewoon even de huisarts bellen hč.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de Duutser wel. Van die kleine spinnetjes heb ik ook geen last, maar deze heeft een dik lijfje en heeeeele lange poten....bah!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
Ik heb eigenlijk nooit spinnen in huis, waarschijnlijk omdat ik zo hoog woon. Maar anders ruimen mijn katten ze wel op.
Nu serieus: leeg lucifersdoosje of glas met een kartonnetje. Lucifersdoosje over spin, dichtschuiven, buiten uitzetten. Of glas erover, kartonnetje eronder, naar buiten ermee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de Duutser wel. Van die kleine spinnetjes heb ik ook geen last, maar deze heeft een dik lijfje en heeeeele lange poten....bah!
Waar haal je rietjes van 2 meter dan?quote:
De spin is 2x zo groot! Ik ga straks wel voor de soepkom denk ik. Ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu serieus: leeg lucifersdoosje of glas met een kartonnetje. Lucifersdoosje over spin, dichtschuiven, buiten uitzetten. Of glas erover, kartonnetje eronder, naar buiten ermee.
Is het zo'n dikke zwarte met van die harige poten?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De spin is 2x zo groot! Ik ga straks wel voor de soepkom denk ik. Ofzo.
Thanks!
Nee, hij heeft geen harige poten voor zo ver ik kan zien, maar wel hele lange, en een vrij dik lijfje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is het zo'n dikke zwarte met van die harige poten?
^^quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef Jagärtrut het volgende:
De spin is 2x zo groot! Ik ga straks wel voor de soepkom denk ik. Ofzo.
Thanks!
En dan te bedenken dat je in je leven zo'n 3-5 spinnen eet, huuuhquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, hij heeft geen harige poten voor zo ver ik kan zien, maar wel hele lange, en een vrij dik lijfje.
Oh, ik ken nog wel meer foute nummers. Winquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:39 schreef V1z0R het volgende:
Dat nummer Coco
jammer dat je ontevreden bent over je lichaam... Wel goed dat je er toch gelukkig om bent
Heb het zich net gegoogled (voor het aantal), en toen kreeg ik 3-5 ^^quote:
Hmmm, het schijnt toch waar te zijn. Alleen zijn het dan wel minispinnetjes die naar beneden vallen (in je mond kruipen zullen ze niet doen). En ze zijn zo mini dat je het niet/nauwelijks zult merken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb het zich net gegoogled (voor het aantal), en toen kreeg ik 3-5 ^^
Nu even googlen of het geen fabeltje is :p
Hij heeft niet toevallig een rode vlek op het lijfje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de Duutser wel. Van die kleine spinnetjes heb ik ook geen last, maar deze heeft een dik lijfje en heeeeele lange poten....bah!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even een post in het kader van dit topic:
Goed: ik ben de cola en andere foute frisdranken steeds vaker aan het laten staanIn plaats daarvan 's ochtends melk, sapjes, en water. En hou het goed vol
Slecht: ik heb een hele drukke periode op school. Resultaat: ik ontbijt niet en voordat ik het in de gaten heb, skip ik ook nog de lunch. Ab-so-luut niet goed dus.
Mwoah: Nieuwe kicktraining cursus is weer begonnen. Dat is goed. Maar wel nog steeds te weinig, want maar 1x in de week. Dus eindconclusie m.b.t. sport: wmoah.
Slecht: ik voel me nog steeds een lelijke vetkwabbel, of vetkwabbelige lelijkerd.
Goed: ik ben over het algemeen wél een gelukkige lelijke vetkwabbel
Vetkwabbelheidquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]ik zie overeenkomsten!!
Mooi dat je gelukkig bent![]()
Deze vetkwabbel (mooi woord!) gaat ook weer even hard aan de slag, want mijn eetpatroon van de afgelopen tijd slaat als een tang op een varken, om over mn slaappatroon nog niet te spreken![]()
Sport gaat hier wel best goedDat staat de afgelopen tijd op 2-3 keer per week ongeveer, en dat wil ik weer wat op gaan krikken ivm aforementioned vetkwabbelheid.
Mijn man zou het liefst een vogelspin ofzo kopen. Nu zou ik dat niet zo heel erg vinden, maar ik snap gewoon niet zo goed wat je ermee moet. Knuffelen kan niet echt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Spinnenupdate: Hij is buiten! Ha. Bah, van dicht bij had hij toch vrij harige poten...bah.
oh ja! Deze was echt te groot voor een glas, ik heb uiteindelijk de maatbeker gebruikt, en er de kaft van een boek ondergeschoven...De maatbeker ligt nog op het balkon...Heel stom, ik heb de spin op het balkon vrijgelaten, ipv hem over de rand heen te gooien...Ach, hij is nu vast weg!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil zo'n ding om spinnen te vangen:
[ afbeelding ]
Een glas/kom vind ik vaak te dichtbij, als de spin dan beweegt schrik ik en laat ik het glas vallen.
En ik moet opeens weer denken aan dat meloenverhaal van Greys!
Waar is 'hier'? Dan weet ik dat ik 'hier' de rest van m'n leven moet zien te vermijdenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
^^
Wij hebben hier spinnen die niet in een grote HAK appelmoes pot passen.(zonder zn pootjes eraf te HAKken)
Soepkom gebruik ik meestal niet want dan kan ik niet zien waar de spin zit. Als ik er iets onder schuif.
Die met een pan er overheen midden in de keuken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil zo'n ding om spinnen te vangen:
[ afbeelding ]
Een glas/kom vind ik vaak te dichtbij, als de spin dan beweegt schrik ik en laat ik het glas vallen.
En ik moet opeens weer denken aan dat meloenverhaal van Greys!
DIe eerste vind ik een echt Ewelina jurkjequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef Ewelina het volgende:
[imghttp://productimages.wehk(...)asual-jurk-zwart.jpg[/img]
[imghttp://productimages.wehk(...)asual-jurk-zwart.jpg[/img]
Hoi, komt 'ie weer hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik ken nog wel meer foute nummers. Win![]()
Nou ja, ik woog vroeger (zeg een jaar of 2, 3 geleden) bijna 10 kilo minder. Ben nog steeds geen zeetanker ofzo, maar ik vind mezelf gewoon niet meer zo leuk. Maar daarom ben ik ook hierEn binnenkort ben ik weer strak en sexy. Dat is tenminste het plan :p
Haha, dan kun je mijn smaak wel goed inschatten! Ik hou van prints en ik mis nog een mooie groene/turquoise jurk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
DIe eerste vind ik een echt Ewelina jurkjeHad 'm zelf ook al gezien, maar tis niet 'mij'. Wel mooi
Thankies!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vetkwabbelheid![]()
En overeenkomsten: had niet anders verwacht![]()
2-3 keer sporten in de week, wat goed trouwens
Ik vind hardlopen echt afschuwelijk. Heb 1,5 jaar atletiek gedaan, en alle andere dingen vond ik leuk, maar dat rennen. Dat vind ik echt absoluut niet leuk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi, komt 'ie weer hoor: is hardlopen geen optie voor je?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |