abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:03:16 #201
163650 Greys
pi_61055154
Ik zag hem tussen de middag en ik heb tien minuten staan staren, aan de grond genageld
Maar ik durfde niet naar het werk te gaan zonder hem gevangen te zetten onder een beker. Dat vond ik al enorm heldhaftig van mezelf En als die beker om had gelegen als ik thuis was gekomen had ik echt niet meer in huis gedurfd. Belachelijk eigenlijk he?
Heer G zei nog, toen hij de meloen zag... het is een spin he, geen worstelaar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61055184
ik zit nu gewoon rond te kijken of er niks hier is voor ik ga slapen
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:05:50 #203
163650 Greys
pi_61055220
Sorry
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:06:04 #204
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61055229
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik zag hem tussen de middag en ik heb tien minuten staan staren, aan de grond genageld
Maar ik durfde niet naar het werk te gaan zonder hem gevangen te zetten onder een beker. Dat vond ik al enorm heldhaftig van mezelf En als die beker om had gelegen als ik thuis was gekomen had ik echt niet meer in huis gedurfd. Belachelijk eigenlijk he?
Heer G zei nog, toen hij de meloen zag... het is een spin he, geen worstelaar

Oh dit klinkt zo bekend

Ik heb eens een spin helemaal stijf gespoten met haarlak, ik had niets om niemand in de buurt en ik durfde hem niet aan te raken

Het gaat nu wat beter en ik ben wat minder angstig als toen maar ik ben nog steeds geen held als het over spinnen gaat.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_61055271
ha ha dat vind ik ook wel een goede hoor senesta! een spin met haarlak spuiten! die ga ik onthouden
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:11:07 #206
163650 Greys
pi_61055349
Een jaartje geleden zaten we hier met visite in de woonkamer en ik zag een grote schaduw over de grond rennen in mijn ooghoek. Was dus ook zo'n enorme joekel (durft er ooit nog iemand bij mij op visite nu, dames? ). Ik gillen en krijsen en op de bank staan. En toen was ik wel zó beledigd (for real) omdat zowel de mannen als de visite-dame me geïrriteerd aankeken en zeiden 'Doe normaal zeg, het is maar een spin hoor'.
Oke, van de mannen kan ik het me indenken, maar van de dame had ik enorme bijval verwacht En hij was onder het dressoir gerend en die moesten ze aan de kant zetten van mij om de spin (echt een monster) te vangen. Uiteindelijk kwam ie er onder vandaan, de heren keken, vonden hem toch ook wel erg groot, durfden hem niet op te pakken en met een bakje en een papiertje is de spin buiten gezet.
Die uit de gootsteen is trouwens ook in de tuin gezet. Die komt binnenkort zo weer binnenhollen natuurlijk

Trauma, anyone?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:20:17 #207
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61055538
Die meloen, echt geweldig Greys.
Ik pak ze met mn handjes en pleur ze van het balkon hoor.
Op mijn balkon wonen vele lieve spinnen en die weven hele mooie webjes en die zorgen dat ik nooit muggen heb
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:22:04 #208
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61055579
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:07 schreef draculettetje het volgende:
ha ha dat vind ik ook wel een goede hoor senesta! een spin met haarlak spuiten! die ga ik onthouden
Achteraf vond ik het best zielig maar op dat moment was het echt een noodgreep, erg he

Ik heb wel eens met mijn zus op de bank gezeten, allebei benen omhoog en de hond tussen ons in, met z'n drieen gebiologeerd zitten kijken naar een spin op de grond. uren hebben we zitten wachten tot haar toenmalige vriend thuis kwam

Hoe bedoel je trauma's
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:22:10 #209
163650 Greys
pi_61055583
Durf je dat echt? Ook zo'n grote als mijn killah-spider?
Respect!!!

Het bliksemt hier trouwens als een gek.
Ook iets waar ik niet zo gek op ben. Hell, ik ben eigenlijk gewoon een schijterd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:23:11 #210
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61055607
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:20 schreef oh-oh het volgende:
Die meloen, echt geweldig Greys.
Ik pak ze met mn handjes en pleur ze van het balkon hoor.
Op mijn balkon wonen vele lieve spinnen en die weven hele mooie webjes en die zorgen dat ik nooit muggen heb
heldin, met blote handen, als in zonder handschoenen, handdoek o.i.d?
En ook zonder ze eerst stijf gespoten te hebben?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:25:21 #211
163650 Greys
pi_61055655
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:22 schreef senesta het volgende:

[..]

Achteraf vond ik het best zielig maar op dat moment was het echt een noodgreep, erg he

Ik heb wel eens met mijn zus op de bank gezeten, allebei benen omhoog en de hond tussen ons in, met z'n drieen gebiologeerd zitten kijken naar een spin op de grond. uren hebben we zitten wachten tot haar toenmalige vriend thuis kwam

Hoe bedoel je trauma's

Héél herkenbaar ook weer!
Ik vroeger met een vriendinnetje op het toenmalige boshuisje van mijn zus passen in hun vakantie. ENORME spin op de muur. Wij op de bank staan (in de woonkamer, spin zat in de gang ) en we durfden er niet meer af. Op een gegeven moment kregen we het koud en wisten we niet meer hoe we verder moesten - quelle drama! - en hebben we het volgende bedacht... en nu mogen jullie niet, ik herhaal, NIET lachen:
We gingen er steeds dichterbij staan en keken er non-stop naar. En ondertussen zeiden we 'Je bent geen spin, je bent een bloemetje'. Destijds klonk het logisch. Jezelf brainswashen Net zo lang tot we de stofzuigerslang er op durfden te zetten en toen in 1 zwiep de complete stofzuiger naar buiten hebben gesmeten en de schuifdeur dicht hebben gedaan.
En dan alsnog de hele nacht niet durven slapen natuurlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61055658
ben wel meer aan spinnen gaan wennen

maar eigenlijk vind ik ze nog steeds helemaal niks

idd onweer ook niet....
pi_61055665
Ik pak ze niet met de hand maar zet er een glas overheen en schuif er een papiertje onder en zet ze buiten.
Ik had vandeweek een leuke. Ik liep tegen een spinneweb aan. Het zat in mijn haar en de spin bungelde voor mijn neus. Was niet echt heel erg tof. Zo dol ben ik er nou ook weer niet op.
Maar ze doodmaken.... neu.
Ben trouwens ook weleens door een spin gebeten in mijn voet in Zuid Afrika. Was ook niet tof. Dagen lang een dikke poot en heeeel erg slaperig geweest. En die poot is ook 3 weken blauw geweest. Voordat je er echt helemaal niks meer van zag waren we een paar maanden verder.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61055680
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Héél herkenbaar ook weer!
Ik vroeger met een vriendinnetje op het toenmalige boshuisje van mijn zus passen in hun vakantie. ENORME spin op de muur. Wij op de bank staan (in de woonkamer, spin zat in de gang ) en we durfden er niet meer af. Op een gegeven moment kregen we het koud en wisten we niet meer hoe we verder moesten - quelle drama! - en hebben we het volgende bedacht... en nu mogen jullie niet, ik herhaal, NIET lachen:
We gingen er steeds dichterbij staan en keken er non-stop naar. En ondertussen zeiden we 'Je bent geen spin, je bent een bloemetje'. Destijds klonk het logisch. Jezelf brainswashen Net zo lang tot we de stofzuigerslang er op durfden te zetten en toen in 1 zwiep de complete stofzuiger naar buiten hebben gesmeten en de schuifdeur dicht hebben gedaan.
En dan alsnog de hele nacht niet durven slapen natuurlijk
MUTS
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:28:11 #215
163650 Greys
pi_61055705
In mijn eerste autootje, Fiat Panda, bungelde er ineens op de snelweg een spin voor mijn neus die achter de zonneklep vandaan kwam. Het is dat er geen auto's om me heen reden, anders had ik enorme brokken veroorzaakt Auto in de berm gereden, vader gebeld
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:29:30 #216
163650 Greys
pi_61055733
Maar verder gaat het wel met me hoor...

* Greys hoopt dat de spinnen op Madeira allemaal klein en schattig zijn en roze pumpjes dragen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:29:46 #217
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61055737
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
In mijn eerste autootje, Fiat Panda, bungelde er ineens op de snelweg een spin voor mijn neus die achter de zonneklep vandaan kwam. Het is dat er geen auto's om me heen reden, anders had ik enorme brokken veroorzaakt Auto in de berm gereden, vader gebeld
Ha ha dat deed ik ook altijd

Zelfs toen ik al op mezelf woonde
pi_61055758
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:26 schreef nokwanda het volgende:
Ik pak ze niet met de hand maar zet er een glas overheen en schuif er een papiertje onder en zet ze buiten.
Ik had vandeweek een leuke. Ik liep tegen een spinneweb aan. Het zat in mijn haar en de spin bungelde voor mijn neus. Was niet echt heel erg tof. Zo dol ben ik er nou ook weer niet op.
Maar ze doodmaken.... neu.
Ben trouwens ook weleens door een spin gebeten in mijn voet in Zuid Afrika. Was ook niet tof. Dagen lang een dikke poot en heeeel erg slaperig geweest. En die poot is ook 3 weken blauw geweest. Voordat je er echt helemaal niks meer van zag waren we een paar maanden verder.
zitten ook rare spinnen daar in afrika!
pi_61055795
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
neuj dat doen ik dan niet
van de week had er ook 1 een web in mn deur gemaakt,
heb hem vriendelijk ergens anders neergezet
en sorry gezegd dat ik zn web kapot hem gemaakt

zat er iemand naar me te kijken, jij bent ook niet bang voor spinnen he?
ik jawel maar anders kan ik de auto niet in
en dit was echt een ieniemienie spin
  Moderator zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:34:07 #220
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61055818
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:33 schreef draculettetje het volgende:

[..]

neuj dat doen ik dan niet
van de week had er ook 1 een web in mn deur gemaakt,
heb hem vriendelijk ergens anders neergezet
en sorry gezegd dat ik zn web kapot hem gemaakt

zat er iemand naar me te kijken, jij bent ook niet bang voor spinnen he?
ik jawel maar anders kan ik de auto niet in
en dit was echt een ieniemienie spin
Uhuh maar zal die spin ook weten dat hij zo klein is?
pi_61055847
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:29 schreef Greys het volgende:
Maar verder gaat het wel met me hoor...

* Greys hoopt dat de spinnen op Madeira allemaal klein en schattig zijn en roze pumpjes dragen
Anansi girl
*visual heeft*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:36:07 #222
163650 Greys
pi_61055851
Jezus wat een onweer

En een ieniemieniespinnetje vind ik ook niet eng
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61055859
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:34 schreef senesta het volgende:

[..]

Uhuh maar zal die spin ook weten dat hij zo klein is?
kan me niet veel schelen als ik maar vind dat ie klein is anders durf ik het niet
en bij deze kon ik dat ook goed denken ha ha
pi_61055860
Ik moet toegeven.... ik ben weleens gaan lopen omdat er een dikke vette kruisspin een web had gemaakt op mijn fiets.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61055873
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:36 schreef draculettetje het volgende:

[..]

kan me niet veel schelen als ik maar vind dat ie klein is anders durf ik het niet
en bij deze kon ik dat ook goed denken ha ha
Die spin die mij beet was ook ieniemini
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')