quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik zag hem tussen de middag en ik heb tien minuten staan staren, aan de grond genageld
Maar ik durfde niet naar het werk te gaan zonder hem gevangen te zetten onder een beker. Dat vond ik al enorm heldhaftig van mezelfEn als die beker om had gelegen als ik thuis was gekomen had ik echt niet meer in huis gedurfd. Belachelijk eigenlijk he?
Heer G zei nog, toen hij de meloen zag... het is een spin he, geen worstelaar
Achteraf vond ik het best zielig maar op dat moment was het echt een noodgreep, erg hequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:07 schreef draculettetje het volgende:
ha ha dat vind ik ook wel een goede hoor senesta! een spin met haarlak spuiten! die ga ik onthouden
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:20 schreef oh-oh het volgende:Die meloen, echt geweldig Greys.
Ik pak ze met mn handjes en pleur ze van het balkon hoor.
Op mijn balkon wonen vele lieve spinnen en die weven hele mooie webjes en die zorgen dat ik nooit muggen heb
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Achteraf vond ik het best zielig maar op dat moment was het echt een noodgreep, erg he![]()
Ik heb wel eens met mijn zus op de bank gezeten, allebei benen omhoog en de hond tussen ons in, met z'n drieen gebiologeerd zitten kijken naar een spin op de grond. uren hebben we zitten wachten tot haar toenmalige vriend thuis kwam![]()
Hoe bedoel je trauma's
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Héél herkenbaar ook weer!
Ik vroeger met een vriendinnetje op het toenmalige boshuisje van mijn zus passen in hun vakantie. ENORME spin op de muur. Wij op de bank staan (in de woonkamer, spin zat in de gang) en we durfden er niet meer af. Op een gegeven moment kregen we het koud en wisten we niet meer hoe we verder moesten - quelle drama! - en hebben we het volgende bedacht... en nu mogen jullie niet, ik herhaal, NIET lachen:
We gingen er steeds dichterbij staan en keken er non-stop naar. En ondertussen zeiden we 'Je bent geen spin, je bent een bloemetje'. Destijds klonk het logisch. Jezelf brainswashenNet zo lang tot we de stofzuigerslang er op durfden te zetten en toen in 1 zwiep de complete stofzuiger naar buiten hebben gesmeten en de schuifdeur dicht hebben gedaan.
En dan alsnog de hele nacht niet durven slapen natuurlijk![]()
Ha ha dat deed ik ook altijdquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
In mijn eerste autootje, Fiat Panda, bungelde er ineens op de snelweg een spin voor mijn neus die achter de zonneklep vandaan kwam. Het is dat er geen auto's om me heen reden, anders had ik enorme brokken veroorzaaktAuto in de berm gereden, vader gebeld
zitten ook rare spinnen daar in afrika!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:26 schreef nokwanda het volgende:
Ik pak ze niet met de hand maar zet er een glas overheen en schuif er een papiertje onder en zet ze buiten.
Ik had vandeweek een leuke. Ik liep tegen een spinneweb aan. Het zat in mijn haar en de spin bungelde voor mijn neus. Was niet echt heel erg tof. Zo dol ben ik er nou ook weer niet op.
Maar ze doodmaken.... neu.
Ben trouwens ook weleens door een spin gebeten in mijn voet in Zuid Afrika. Was ook niet tof. Dagen lang een dikke poot en heeeel erg slaperig geweest. En die poot is ook 3 weken blauw geweest. Voordat je er echt helemaal niks meer van zag waren we een paar maanden verder.
neuj dat doen ik dan nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
In mijn eerste autootje, Fiat Panda, bungelde er ineens op de snelweg een spin voor mijn neus die achter de zonneklep vandaan kwam. Het is dat er geen auto's om me heen reden, anders had ik enorme brokken veroorzaaktAuto in de berm gereden, vader gebeld
Uhuh maar zal die spin ook weten dat hij zo klein is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj dat doen ik dan niet
van de week had er ook 1 een web in mn deur gemaakt,
heb hem vriendelijk ergens anders neergezet
en sorry gezegd dat ik zn web kapot hem gemaakt
zat er iemand naar me te kijken, jij bent ook niet bang voor spinnen he?
ik jawel maar anders kan ik de auto niet in
en dit was echt een ieniemienie spin
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:29 schreef Greys het volgende:
Maar verder gaat het wel met me hoor...
* Greys hoopt dat de spinnen op Madeira allemaal klein en schattig zijn en roze pumpjes dragen
kan me niet veel schelen als ik maar vind dat ie klein is anders durf ik het nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Uhuh maar zal die spin ook weten dat hij zo klein is?
Die spin die mij beet was ook ienieminiquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan me niet veel schelen als ik maar vind dat ie klein is anders durf ik het niet
en bij deze kon ik dat ook goed denken ha ha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |