Ik heb ook nog een half zakje liggenquote:
Dat is heel simpel. Je laat het gordijn het gordijn, de rekeningen betaal je te laat, hoofdpijn hebben gaat niet, en je werk doe je wanneer het kan, niet wanneer het moet. Loslaten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje Swietje, gecondoleerd. Wat naar.
En OK, OK.. dan beken ik mijn extra T van zonet ook: twee Bueno's. En een reepje oude kaas. Reep. En een stuk komkommer en een plak ham.
Ik heb stress want m'n nakijkwerk rijst de pan uit, m'n koorliedjes ken ik nog niet, ik moet de was nog ophangen, de kat heeft tegen het gordijn gepist, ik moet nog rekeningen betalen en ik heb hoofdpijn. Ooit wil ik ook nog kinderen, maar hoe dat nou in een week met 7 dagen van 24 uur past, dat snap ik echt niet.
Zenmaster Tinkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is heel simpel. Je laat het gordijn het gordijn, de rekeningen betaal je te laat, hoofdpijn hebben gaat niet, en je werk doe je wanneer het kan, niet wanneer het moet. Loslaten.
quote:
Sorry ik was toen al weg! Naar sport.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Aaaaah chico wil je mij bellen ik moet weg en kan mijn telefoon niet vinden!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |