Ik ga zo wel een broodje halen :p Heb les over een kwartier, dus kan niet echt de kantine in. Was je anders mee komen lunchen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thankies!Het is ook nog steeds leuk!
Ik word een beetje moe van mezelf wel, mn ruggengraat is een beetje slap de laatste tijdHbe al diverse keren "Morgen ga ik weer gezond doen!" gezegd, en normaliter helpt dat, maar de laatste tijd ben ik een soort van vreetmonstertje.
Nouja, we hebben allebei weer goeie voornemensGa jij zo lunchen, Coco?
1 keer? Woei, dan heb je zelfs respect voor mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb echt diep respect voor iedereen die al langere tijd minstens 1 keer per week naar de sportschool gaat.
Als ik in de buurt was wel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ga zo wel een broodje halen :p Heb les over een kwartier, dus kan niet echt de kantine in. Was je anders mee komen lunchen?
Ja, omdat ik een gruwelijke hekel heb aan de sportschoolquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
1 keer? Woei, dan heb je zelfs respect voor mij![]()
Op de één of andere manier voelt het juist als falen als ik maar één keer per week ga.
Volgens mij was het een spin in de wasbak met een glas erover en een meloen erop. Omdat ze bang was dat de spin anders het glas omver zou duwenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die met een pan er overheen midden in de keuken?![]()
Oh, en ik laat spinnen opruimen door m'n vriend. Ik word zo kriebelig van die beesten!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgens mij was het een spin in de wasbak met een glas erover en een meloen erop. Omdat ze bang was dat de spin anders het glas omver zou duwen. Sorry Greys, maar ik heb toen zo gelachen... Ondanks mijn eigen spinnenfobie
. Maar er is dus ook een pan-incident?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik zag hem tussen de middag en ik heb tien minuten staan staren, aan de grond genageld
Maar ik durfde niet naar het werk te gaan zonder hem gevangen te zetten onder een beker. Dat vond ik al enorm heldhaftig van mezelfEn als die beker om had gelegen als ik thuis was gekomen had ik echt niet meer in huis gedurfd. Belachelijk eigenlijk he?
Heer G zei nog, toen hij de meloen zag... het is een spin he, geen worstelaar
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgens mij was het een spin in de wasbak met een glas erover en een meloen erop. Omdat ze bang was dat de spin anders het glas omver zou duwen. Sorry Greys, maar ik heb toen zo gelachen... Ondanks mijn eigen spinnenfobie
. Maar er is dus ook een pan-incident?
Oh my, hoe vind je dat zo snel?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
En we zaten in mei in een huisje in Landal, zat ze ook de slaapkamer te doorzoekenGeen spinnen gezien, though.
Oh, die is cute!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:21 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Maar 14,95 bij Zara. Helaas niet meer in mijn maat
Leuk jurkje, maar het maakt de boezem wel érg klein. Nou heb ik het vermoeden dat dat bij jou wel goedkomt, maar bij mij zou het geen gezicht zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:21 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Maar 14,95 bij Zara. Helaas niet meer in mijn maat
Ik wil ook graag PM!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
PM update komt eerder. Zit in de trein naar huis.
alles okay?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb er nu ook beetje een hekel aan, maar dat is omdat het januari is en de tweede lichting 'goede voornemens' bedacht hadden te gaan sporten gisteren...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, omdat ik een gruwelijke hekel heb aan de sportschool.
Dus iedereen die het kan opbrengen om te gaan, al is het maar één keer per week, is top!
Och jee...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
alleen jammer van al dat zout dat in dat soort pakjes zitquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
Ah! Het broccoli-topic.![]()
Ik heb dus voor het eerst van mijn leven broccoli gekocht en ik ga voor vanavond een broccolischotel maken.
[ afbeelding ]
Ziet er best wel lekker uit vind ik!
O god, ik heb nu zo'n zin om op te zoeken hoe jij reageerde toen ik je aanspoorde om eens te gaan hardlopen.........quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi, komt 'ie weer hoor: is hardlopen geen optie voor je?
.
Zit er veel zout in? Geen idee, ik heb het nog nooit gegeten. Maar er moet natuurlijk ook wel een beetje smaak aan zitten. Anders wordt het zo'n flauwe boel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen jammer van al dat zout dat in dat soort pakjes zit
Maargoed, je moet ergens beginnen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef conleche het volgende:
[..]
O god, ik heb nu zo'n zin om op te zoeken hoe jij reageerde toen ik je aanspoorde om eens te gaan hardlopen.........![]()
Ow, hier graag pm ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doe maarquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef conleche het volgende:
[..]
O god, ik heb nu zo'n zin om op te zoeken hoe jij reageerde toen ik je aanspoorde om eens te gaan hardlopen.........![]()
Wat je zegt! Net ook flink staan boenen. Scheelt wel in de geurtjes als je de oven gebruiktquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil ook graag PM!.
En ik betaal nu de prijs voor het niet goed schoon houden van de oven. Voortaan zal ik keurig bakpapier en alufolie gebruiken!
Me too!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
XM mag ik ook een PM? Ik word steeds overgeslagen volgens mij
Rustig aan, XM zit nog in de trein geloof ik!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
XM mag ik ook een PM? Ik word steeds overgeslagen volgens mij
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eh, meerdere mensen vragen er toch naar? Weet XM in ieder geval wie er geïnteresseerd zijn in haar werk problemen. Dat ze niet stante pede een bericht tikt begrijpen we ook wel allemaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rustig aan, XM zit nog in de trein geloof ik!
Maar ben wel erg benieuwd naar het vervolg ook ja
Weet ik. Hmmnz nou ja tja laat maar zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, meerdere mensen vragen er toch naar? Weet XM in ieder geval wie er geïnteresseerd zijn in haar werk problemen. Dat ze niet stante pede een bericht tikt begrijpen we ook wel allemaal.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik hem ook lezen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
PM verstuurd, GB ik stuur jou de eerste ook nog ff door.
Snap ik!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rustig aan, XM zit nog in de trein geloof ik!
Maar ben wel erg benieuwd naar het vervolg ook ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |