quote:
Niets mis met tondeuses over het hoofd halen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:47 schreef PeuRac het volgende:
Ouders die 10 jaar lang de tondeuse over je hoofd halen
15jaar daarna dat weer moeten doen
Ik heb dat ook gehadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
Ik ben allang blij dat mijn moeder me vroeger verboden heeft om de helft van mijn lange haar eraf te scheren voor een gabberstaartje.
Van die boerenzakdoeken? Die droeg ik toen als haarband.quote:
mijn vader heeft de helft eraf gehaald voor me.... maar hij begreep absoluut niet wat ik wilde dus het ging steeds beetje bij beetje... Nee pa, nog meer erafquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
Ik ben allang blij dat mijn moeder me vroeger verboden heeft om de helft van mijn lange haar eraf te scheren voor een gabberstaartje.
Dat!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niets mis met tondeuses over het hoofd halen!
Mijn pa wilde ooit eens de puntjes knippen bij mijn zusje. Ik had lang donker stijl haar, makkelijk te knippen, maar mijn zusje had toen blonde pijpenkrullen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
mijn vader heeft de helft eraf gehaald voor me.... maar hij begreep absoluut niet wat ik wilde dus het ging steeds beetje bij beetje... Nee pa, nog meer eraf
Ja diequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die boerenzakdoeken? Die droeg ik toen als haarband.
zo sta ik nog op n oude pasfotoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die boerenzakdoeken? Die droeg ik toen als haarband.
quote:
Snuit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:52 schreef Klaploper het volgende:
hallo wat kan ik hier krijgen voor 10 euro
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
Niet voor hen met een zwak hart of op t werk: http://www.dumpert.nl/mediabase/1295091/8beffd31/gevonden_.html
Oh ja, sommige kappersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
Ik weet nog wel dat ik 15 was en dat lange haar echt spuugzat. Ben naar de kapper gegaan in het kader van doe maar wat, en toen kwam ik thuis met dit kapsel ongeveer.
[ afbeelding ]
Stond superleuk, maar toen ik daarna een keer ging om het bij te knippen, kwam ik terug met opgeschoren haar en echt maar 2cm lang op de langste stukken. Ik kon wel janken.
Ik kwam thuis, mijn pa "je lijkt wel een pot".
Wel als je een kind bent en al je vriendjes hebben cool haarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niets mis met tondeuses over het hoofd halen!
een geile neukbeurt, PM ang3l ffquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:52 schreef Klaploper het volgende:
hallo wat kan ik hier krijgen voor 10 euro
Is die zo cheap ja?quote:
Die gast ook heel subtiel een vest gevenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
Niet voor hen met een zwak hart of op t werk: http://www.dumpert.nl/mediabase/1295091/8beffd31/gevonden_.html
niet zeuren, ik was 17.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als je een kind bent en al je vriendjes hebben cool haar![]()
Ooh en als je als eerste in je vriendengroep dat ding er weer overheen moet halen ook
Veel kale(nde) mannen hierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:54 schreef PeuRac het volgende:
Ooh en als je als eerste in je vriendengroep dat ding er weer overheen moet halen ook
ik had em zelf na 10sec weer stop gezetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gast ook heel subtiel een vest geven
You go girlquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Zo. Ik ga eens even ass-kicken op sollicitatiegebied en ze ervan overtuigen dat ik de meest geweldige secretaresse ooit ben.
Succes!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Zo. Ik ga eens even ass-kicken op sollicitatiegebied en ze ervan overtuigen dat ik de meest geweldige secretaresse ooit ben.
Krijg je er nog een krat bier en shampoo bij ookquote:
Na een halve minuut gaat ze helemaal losquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had em zelf na 10sec weer stop gezet
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Dat is wel genaaid, veel van mn vrienden hebben een volle bos krullen, dat doet bij mij alleen mn borsthaarquote:
Ja zette hem helaas net te laat afquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na een halve minuut gaat ze helemaal los
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ken dus een griet, zelfde formaat zeg maar en die stond een keer zo op een schuimparty.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had em zelf na 10sec weer stop gezet
Haha, fijn ook die zelfkennisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken dus een griet, zelfde formaat zeg maar en die stond een keer zo op een schuimparty.
Zij achteraf: ja iedereen keek naar me, ze vonden het leuk dat ik in mn bh stond.
Wij echt in koor: Uhm nee Joan dat was walging geen genot op de gezichten!
Ach. Mijn maat is bijna kaal, die baalt er van.... maar ik hoor vrouwen er nooit over klagen....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goed voor je ego he!dat jij nog met een gevulde bos haar rond kan lopen
Succes, Klutsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Sssht, niet verder vertellen hoor, maar we zijn stiekem een stuk minder oppervlakkig dan jullie denkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ach. Mijn maat is bijna kaal, die baalt er van.... maar ik hoor vrouwen er nooit over klagen....
Daar ben ik dan weer wel kaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel genaaid, veel van mn vrienden hebben een volle bos krullen, dat doet bij mij alleen mn borsthaar
Jij hoort vrouwen nooit klagen over zijn kaalheid?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ach. Mijn maat is bijna kaal, die baalt er van.... maar ik hoor vrouwen er nooit over klagen....
Ach man, maak dat de poes wijs. Ook jullie willen gewoon een lekker dier in bed en eentje om mee te pronken op straat. Jullie vrouwsmenschen zijn net zo oppervlakkig als Q. of ik!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sssht, niet verder vertellen hoor, maar we zijn stiekem een stuk minder oppervlakkig dan jullie denken
ik alleen wat lager, wat er tussen zit is niet zo erg. Sterker nog, vrouwen vinden t vaak juist lekker om in te kroelenquote:
Single moeders bedoel je? sja die hebben niks te eisen hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sssht, niet verder vertellen hoor, maar we zijn stiekem een stuk minder oppervlakkig dan jullie denken
doen ze liever op je hoofd, maarja ze moeten toch wat hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik alleen wat lager, wat er tussen zit is niet zo erg. Sterker nog, vrouwen vinden t vaak juist lekker om in te kroelen
TMI?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik alleen wat lager, wat er tussen zit is niet zo erg. Sterker nog, vrouwen vinden t vaak juist lekker om in te kroelen
Jamaar Q!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ach man, maak dat de poes wijs. Ook jullie willen gewoon een lekker dier in bed en eentje om mee te pronken op straat. Jullie vrouwsmenschen zijn net zo oppervlakkig als Q. of ik!
Die is gemeen rivaaltjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Single moeders bedoel je? sja die hebben niks te eisen he
je snapt me welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoort vrouwen nooit klagen over zijn kaalheid?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ach man, maak dat de poes wijs. Ook jullie willen gewoon een lekker dier in bed en eentje om mee te pronken op straat. Jullie vrouwsmenschen zijn net zo oppervlakkig als Q. of ik!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Single moeders bedoel je? sja die hebben niks te eisen he
Ik ben echt geen fan van borsthaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uhm okay dan maarquote:
Ik ben het wel gewend van je inmiddelsquote:
En dan willen wij dus met jou op straat lopen pronken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pas maar op, ik ben hard op weg om een godsgruwelijk lekker dier te worden![]()
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben het wel gewend van je inmiddels
Nu toch ook alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan willen wij dus met jou op straat lopen pronken?
Dat kan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan willen wij dus met jou op straat lopen pronken?
Ach mens, zeur niet!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, tuurlijk, een man moet er niet uitzien als een hobbit, maar perfectie is echt geen vereiste. Damn, liever niet, steek ik zelf zo slecht bij af
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach mens, zeur niet!
Ik heb gisteren nog van 2 mannen gehoord dat ze je een mooie dame vinden
Wauw, 2 kilo in iets meer dan een weekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan!ben nu al 2 kilo kwijt sinds de laatste keer dat jij mij zag
Peu en WTquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Met wie had jij ook alweer gegeten gisteren...?
Ja nou, ik barst nu eenmaal niet zo van het zelfvertrouwen. Bedoel het niet als mezelf afzeiken hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:09 schreef Ripley het volgende:
Sterker nog MissB, ik vind dat dat negatieve gezeur over je uiterlijk steeds je omlaag haalt. Nergens voor nodig en stuitender dan een wat dikkere kont
Je hebt gewoon een schop nodig dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, ik barst nu eenmaal niet zo van het zelfvertrouwen. Bedoel het niet als mezelf afzeiken hoor.
Niet te hard, je schopt dr serieus door middenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een schop nodig dus
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet te hard, je schopt dr serieus door midden
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet te hard, je schopt dr serieus door midden
Oeh, ff proberen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo'n teer poppetje ben ik niet. Ik schop ws zelfs terug
Ja nee, jou vreet ik gewoon op he schatjequote:
Nice.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, jou vreet ik gewoon op he schatje
Maar je legt er zo de nadruk op, beetje vissen naar complimenten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, ik barst nu eenmaal niet zo van het zelfvertrouwen. Bedoel het niet als mezelf afzeiken hoor.
Vervolgens krijg je je hele vriendenlijst met daarbovenquote:Waarom account opzeggen?
- Ik ontvang te veel notificaties
Zet met 1 klik al je notificaties uit op je instellingen pagina!
- Privacy
Wil jij je profiel (tijdelijk) onzichtbaar maken, bv. omdat je aan het solliciteren bent?
- Ik zie het nut niet
Bekijk hier een overzicht van alle functies van Hyves!
- Design
Blauwe & oranje niet jouw ding? Pimp hier je design! Binnenkort kan je ook het design van de hele site aanpassen!
- Anders
Daarnaast staat dit:quote:"Afscheid nemen bestaat niet...
Bekijk al je 129 vrienden
Dit is allemaal een reden om nog meer die troep te verwijderenquote:Weet wat je opgeeft!
Adresboek van je vrienden: Altijd een handig overzicht van e-mailadressen, telefoonnummers en verjaardagen bij de hand.
Gratis opslag van je krabbels, berichten & foto's: altijd veilig opgeslagen & onbeperkt delen met vrienden of in een privé-album
Nieuwe functies: Hyves is uitgebreid met een nieuwe homepage, mobiele applicaties, Hyves Vraag & Aanbod & nieuwe designs! Daarnaast kun je binnenkort snel betalen met je Hyves-account!
Oh jammer dat het overkomt als vissen naar complimenten, want zo bedoel ik het niet namelijk. Echt niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar je legt er zo de nadruk op, beetje vissen naar complimenten.
Maak je er niet zo druk over, wees liever trots op je goeie punten
Dat is wel HEEL oppervlakkig!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jullie vrouwsmenschen zijn net zo oppervlakkig als Q. of ik!
vorige week nog welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
die acount opzeggen pagina van Hyves werkt niet
Ze zijn dan ook gewoon rot van binnen.. Dat schone uiterlijk is alleen maar de verpakking..quote:
ja nu ookquote:
OpenOfficequote:
En een strik. Vergeet de strik niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook gewoon rot van binnen.. Dat schone uiterlijk is alleen maar de verpakking..
Het is net als een lege schoenendoos met een heel mooi verpakkingspapiertje eromheen.
Ohjah, soort van toefje slagroom op de taart, maar je wordt er alleen maar dik van en echt lekker is het nietquote:
quote:
Het slaat nergens op, kut Hyvesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
Hyves opzeggen, moet je eerst dit beantwoorden
[..]
Vervolgens krijg je je hele vriendenlijst met daarboven
[..]
Daarnaast staat dit:
[..]
Dit is allemaal een reden om nog meer die troep te verwijderen
ik heb ook al reden op gegeven: het is gewoon kut.quote:
Is ook freeware toch?quote:
Moet ik ook maar eens gaan doen.quote:
De enige die er nog op posten waren mensen die over hun kinderen aan t spammen warenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens gaan doen.
Ik bedoel, heeft Hyves nog zin als JIJ mijn vriendje niet meer bent?
Dat, en het feit dat ik er nooit kom
Ik heb er neergezet: Omdat het in 't script staat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb ook al reden op gegeven: het is gewoon kut.
Aaah, dan blijf ik bij OFquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
= Apple
en niet gratis, zover ik weet
Die snap ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er neergezet: Omdat het in 't script staat.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens gaan doen.
Ik bedoel, heeft Hyves nog zin als JIJ mijn vriendje niet meer bent?
Dat, en het feit dat ik er nooit kom
Griep jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ow![]()
Zeker griep/verkouden etc. hier net weer een beetje over aan het gaan.
Werk je op 1 of op 2 schermen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Godver, en dan werkte ik dus in 3 documenten die op elkaar leken met bijna dezelfde bestandsnaam, ben nu even de draad kwijt
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:26 schreef Yuki het volgende:
Ik moet denk ik een kruik gaan vullen, wil ik het warm genoeg krijgen om te kunnen slapen.
Pyjama + vest + najaarsdekbed + verwarming op z'n hoogst is duidelijk niet genoeg
quote:
huh, hij heeft toch altijd dat auto-herstel ook enzo?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Kutword heeft het laatste bestand dus niet opgeslagen want dat is nog helemaal in het Engels, wtf?
Ja daarom, maar bij auto-herstel opent hij het oorspronkelijke bestandquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar loop ik ook tegen aan, ik wil een 2e scherm, maar dan moet ik een andere videokaart
[..]
huh, hij heeft toch altijd dat auto-herstel ook enzo?
Dat zou ideaal zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom, maar bij auto-herstel opent hij het oorspronkelijke bestand![]()
Ik moet ook een nieuwe videokaart, m'n zwager heeft een nieuwe pc en z'n oude had ook twee monitors, dus misschien mag ik wat onderdelen overnemen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook gewoon rot van binnen.. Dat schone uiterlijk is alleen maar de verpakking..
Het is net als een lege schoenendoos met een heel mooi verpakkingspapiertje eromheen.
Was het maar waarquote:
het gaat over vrouwen, jij bent een engel van binnen.. alleen een beetje jammer dat jouw verpakkingspapier wat te lang in het water heeft gelegen.quote:
Alleen nu?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom krijg ik nu een MI van MissTosti die met een voorbind... nou ja, laat ook maar.
Wat te la.............. PARDON?!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het gaat over vrouwen, jij bent een engel van binnen.. alleen een beetje jammer dat jouw verpakkingspapier wat te lang in het water heeft gelegen.
Het kreng speelt in bijna elke MI een hoofdrolquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom krijg ik nu een MI van MissTosti die met een voorbind... nou ja, laat ook maar.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kreng speelt in bijna elke MI een hoofdrol
Die memo had ik 10 covers geleden al de deur uitgedaan. Ze luisteren niet naar mequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:38 schreef Ang3l het volgende:
Kan iemand ff een memo maken dat hallelujah niet meer gecovered mag worden?
Word er zo onderhand schijtziek van
Trek je shirt eens omhoog?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat is er Ang3l? ik begrijp je niet helemaal
Vind je dat niet leuk? Die hele schare wannabe creatievelingen die er wel 'hun eigen draai aan geven'?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:38 schreef Ang3l het volgende:
Kan iemand ff een memo maken dat hallelujah niet meer gecovered mag worden?
Word er zo onderhand schijtziek van
Niet in alle MI's hoor. Vaak, heel vaak vind je het maar wat leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet vrijwillig hoor, onder dwang!
Goed puntquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
Het is koud buiten en het regent, dan smaakt alles lekker wat warm is
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trek je shirt eens omhoog?
Ik ga even zoenen met mij op je buik schrijven
Jonguh, je weet dat ik wil, maar jij neemt nooit actiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trek je shirt eens omhoog?
Ik ga even zoenen met mij op je buik schrijven
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet in alle MI's hoor. Vaak, heel vaak vind je het maar wat leuk
Ik ben ELG aan het doornemen, gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb er lang over nagedacht en ik ga zo gewoon nog even slapen. Gewoon omdat het kan
Weer zo'n afkorting die ik niet kenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ELG aan het doornemen, gewoon omdat het kan
ELG = eigenwijs en lekker geilquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weer zo'n afkorting die ik niet ken
Ghehe okay dan. Duidelijk nuquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ELG = eigenwijs en lekker geil
Gewoon zelf afkortingen maken.
Whaha ik zag hemquote:
Zit er niet eens naastquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ELG = eigenwijs en lekker geil
Gewoon zelf afkortingen maken.
Dat geeft niet, ik geef volmondig toe dat het stom wasquote:
Ja, sorry, dat neem je over als iedereen in je omgeving in die afkortingen praatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weer zo'n afkorting die ik niet ken
zeg je ee el gee of ie el djie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat neem je over als iedereen in je omgeving in die afkortingen praat
European Legal Governance. Maar eigenwijs en lekker geil klopt ook wel
en dan zeggen ze dat je steeds minder hoge tonen hoort naarmate je ouder wordtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
Zó! Er zit hier een dude met zo'n ongelooflijke lage stem... Ik kan 'm niet eens verstaan
Dat laatste, want het is een Engelse studiequote:
Dubbel. Ik vind Sea Sheperd geen sympathieke organisatie, ik sta 100% achter hun doel, maar niet op die manier. Zuiver juridisch gezien een goede stap om ook op de wateren een zekere mate van controle te hebben, want Nederlandse wet geldt op ieder Nederlands schip, dus ook op de Sea Sheperd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:55 schreef rival het volgende:
Ministerie werkt hard aan wet tegen Sea Shepherd
Jullie mening?
Ik bedoel dat je het met zulk soort opmerkingen natuurlijk op je buik kan schrijven!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jonguh, je weet dat ik wil, maar jij neemt nooit actie
Vraag eens of ie MUFASA zegtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
Zó! Er zit hier een dude met zo'n ongelooflijke lage stem... Ik kan 'm niet eens verstaan
quote:
Door L.E. voel ik me nu meteen aangesprokenquote:
Mufasa is de papa van Simbaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al met die rare afkortingen
Demonstreren is 1 ding, ik vind zelf ook dat die gasten te ver gaan... dus wat mij betreft een goede zet...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dubbel. Ik vind Sea Sheperd geen sympathieke organisatie, ik sta 100% achter hun doel, maar niet op die manier. Zuiver juridisch gezien een goede stap om ook op de wateren een zekere mate van controle te hebben, want Nederlandse wet geldt op ieder Nederlands schip, dus ook op de Sea Sheperd.
Mja... Ik ben niet voor doorvoering van die wet, het recht tot demonstreren en vrijheid van meningsuiting staat imo hoger dan handelsrelaties met Japan, welke onder het mom van 'wetenschappelijk onderzoek' jaarlijks flink aan het vangen blijft. Nederland doet er niks aan, Sea Sheperd wel, so be it.
Sowieso is het me niet duidelijk waarom men vond dat dát nummer nou zo perfect was om doorheen te jodelen. Buckley had tenminste nog enige artistieke waarde (en over de overledenen niets dan goeds), maar verder...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dat niet leuk? Die hele schare wannabe creatievelingen die er wel 'hun eigen draai aan geven'?
DOLPHINNN and WHAAALEEEEEEE !!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
Trouwens, komt die walvis niet terug in jullie make up?
Nee, ik vind het geen goede zet. Ja, ze gaan te ver en ja, daar mogen wat mij betreft straffen op staan. Maar Sea Sheperd is een van de weinige organisaties die ook maar een flikker geven om walvissen en dolfijnachtigen. Nederland vind de handelsbetrekkingen met een leugenachtig land dat zelf de internationale wet omzeilt belangrijker dan een van de grondwetten respecterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Demonstreren is 1 ding, ik vind zelf ook dat die gasten te ver gaan... dus wat mij betreft een goede zet...
Nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
Trouwens, komt die walvis niet terug in jullie make up?
Imo heeft een schip dat onder Nederlandse vlag vaart zich gewoon aan de normale regels te houden en dat doet sea shepherd niet. Dat lijkt me relevanter.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik vind het geen goede zet. Ja, ze gaan te ver en ja, daar mogen wat mij betreft straffen op staan. Maar Sea Sheperd is een van de weinige organisaties die ook maar een flikker geven om walvissen en dolfijnachtigen. Nederland vind de handelsbetrekkingen met een leugenachtig land dat zelf de internationale wet omzeilt belangrijker dan een van de grondwetten respecteren
Imo is dat de verkeerde instelling.
Je leert het alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
Lekker lezen, uitspraken van de ECoJ (= European Court of Justice) die geheel in hoofdletters zijn getypt
Daarom mogen er van mij ook straffen op staanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Imo heeft een schip dat onder Nederlandse vlag vaart zich gewoon aan de normale regels te houden en dat doet sea shepherd niet. Dat lijkt me relevanter.
Ik ben trots op jequote:
Je hoort een schreeuwende stem in je hoofd bij het lezen van de tekst?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
Lekker lezen, uitspraken van de ECoJ (= European Court of Justice) die geheel in hoofdletters zijn getypt
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom mogen er van mij ook straffen op staanDie staan er ook op, maar de uitvoerende macht in Nederland zegt niet genoeg middelen te hebben om deze uit te voeren. Dus dan maar een wet die actievoeren verbiedt alleen omdat Japan misschien wel boos wordt
Min en min maakt geen plus. Het gedrag van Japan wil niet zeggen dat een Nederlands schip zich dan maar kan misdragen. Ik vind echt dat je het een beetje te goed praat aan de kant van sea shepherd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom mogen er van mij ook straffen op staanDie staan er ook op, maar de uitvoerende macht in Nederland zegt niet genoeg middelen te hebben om deze uit te voeren. Dus dan maar een wet die actievoeren verbiedt alleen omdat Japan misschien wel boos wordt
En als die fucking jappen de zee leeg hebben gevist en het te laat is om nog wat te doen, wou iedereen dat er beter tegen opgetreden was. Ik ben niet voor geweld maar ik ben wel tegen overbevissing, met name door japan. Die mogen ze van mij hard aanpakken, want trekken zich zelf ook geen reet aan van internationale wetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:22 schreef Ripley het volgende:
Min en min maakt geen plus. Het gedrag van Japan wil niet zeggen dat een Nederlands schip zich dan maar kan misdragen.
Sea Sheperd is een internationale organisatie ontstaan vanuit enkele extreme fanatiekelingen die bij Greenpeace weggestuurd zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
[..]
Min en min maakt geen plus. Het gedrag van Japan wil niet zeggen dat een Nederlands schip zich dan maar kan misdragen. Ik vind echt dat je het een beetje te goed praat aan de kant van sea shepherd.
Bovendien heeft NL uberhaupt niet veel invloed op Japan, het heeft veel meer nut als organisatie zijnde om internationaal te lobby-en ipv geweld te gebruiken.
Ik raak ervan in door de warquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef STING het volgende:
[..]
Je hoort een schreeuwende stem in je hoofd bij het lezen van de tekst?
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Ik ben ook tegen overbevissing, maar dit lijkt me niet de wegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
En als die fucking jappen de zee leeg hebben gevist en het te laat is om nog wat te doen, wou iedereen dat er beter tegen opgetreden was. Ik ben niet voor geweld maar ik ben wel tegen overbevissing, met name door japan. Die mogen ze van mij hard aanpakken, want trekken zich zelf ook geen reet aan van internationale wetten.
Zeggen dat je ergens tegen bent helpt niet nee, ik had het dus ook over lobby-en via andere wegen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sea Sheperd is een internationale organisatie ontstaan vanuit enkele extreme fanatiekelingen die bij Greenpeace weggestuurd zijn![]()
En min en min maakt zeker geen plus, maar het is al bewezen dat praten niet werkt. En ik zei al dat ik deze acties absoluut niet goedkeur, maar ik snap wel waarom ze tot deze acties over gaan. Nederland kan Sea Sheperd verbieden onder de Nederlandse vlag te varen, prima, maar hier stop je ze echt niet mee en dat is maar goed ook
Ik ben tegen vissen om bv de walvispiemel te vermalen want dat zou dan helpen tegen onvruchtbaarheid en dat soort crap. Vissen voor wat je nodig hebt om te eten? Best.(O wacht... OVERbevissen is al meer vissen dan je noduig hebt he?)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
En als die fucking jappen de zee leeg hebben gevist en het te laat is om nog wat te doen, wou iedereen dat er beter tegen opgetreden was. Ik ben niet voor geweld maar ik ben wel tegen overbevissing, met name door japan. Die mogen ze van mij hard aanpakken, want trekken zich zelf ook geen reet aan van internationale wetten.
...dat werkt al decennia lang gewoon helemaal niet. Dus zinloos.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:29 schreef Ripley het volgende:
Zeggen dat je ergens tegen bent helpt niet nee, ik had het dus ook over lobby-en via andere wegen.
En uiteraard weet ik heus wel wat Sea Shepherd is, maar ze varen dus onder Nederlandse vlag. Dat is dus ongeoorloofd geweld met een Nederlandse afzender.
Welke andere wegen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeggen dat je ergens tegen bent helpt niet nee, ik had het dus ook over lobby-en via andere wegen.
En uiteraard weet ik heus wel wat Sea Shepherd is, maar ze varen dus onder Nederlandse vlag. Dat is dus ongeoorloofd geweld met een Nederlandse afzender.
Ah ja, en die flitsgranaten ed. gooien helpt echt enorm?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat werkt al decennia lang gewoon helemaal niet. Dus zinloos.
Japan schaart het onder wetenschappelijk onderzoek. Dan lijkt me dat je moet bewijzen dat het dat niet is en dat ze dan strafbaar zijn. En dan moeten er dus sancties genomen worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke andere wegen?
Er wordt al decennia lang gelobbyd op elke mogelijke manier. Japan (o.a.) wil gewoon NIET meewerken en blijft het walvis jagen onder wetenschappelijk onderzoek scharen. Wetenschap m'n neus.
Nederland mag best optreden tegen ongeoorloofd geweld, maar ik vraag mij in deze dus af of het wel echt ongeoorloofd geweld is.
Waarom stonden ze dan niet klaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Door L.E. voel ik me nu meteen aangesproken
En dat, Rip, gebeurt dus niet. Want de handelsbetrekkingen zijn veel belangrijkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Japan schaart het onder wetenschappelijk onderzoek. Dan lijkt me dat je moet bewijzen dat het dat niet is en dat ze dan strafbaar zijn. En dan moeten er dus sancties genomen worden.
Het is toch al jaren zo, dat wanneer praten niet helpt er tot oorlog over wordt gegaan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:37 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het nogal dubbel dat mensen vinden dat er wel geweld gebruikt mag worden als je het eens bent met het streven van de organisatie. Dan kan ik als ik een nazi ben ook wel zeggen dat praten niet helpt en dat ik dan dus maar even een granaatje naar binnen mag gooien.
Wanneer gaan wij het jagen op en opensnijden van japanners het label 'wetenschappelijk onderzoek' geven? Want dan mag blijkbaar alles.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Japan schaart het onder wetenschappelijk onderzoek.
Ik geloof niet in het doel heiligt de middelen. Als je jezelf als een barbaar gaat gedragen vervagen de grenzen van beiden kanten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
Het is toch al jaren zo, dat wanneer praten niet helpt er tot oorlog over wordt gegaan?Ik zei al dat ik het niet goedkeur, maar ik kan me wel indenken waarom Sea Sheperd tot actie overgaat.
Niemand houdt van eigen rechter spelen, maar het gebeurt dus wel als de officiële organen falen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het doel heiligt de middelen. Als je jezelf als een barbaar gaat gedragen vervagen de grenzen van beiden kanten.
Ik vind dus dat het gedrag van Japan en dat van sea shepherd bestraft moet worden.
Er zijn niet voor niets regels en voor eigen rechter spelen, daar hou ik niet zo van
Oh jawel hoor, dat sommige mensen daarvan houden. Het is een te ver doorgeschoten passie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand houdt van eigen rechter spelen, maar het gebeurt dus wel als de officiële organen falen.
Nieuw speeltje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
![]()
http://www.chastitybeltformen.com/cages-only.html
Ik vraag het me af. Je genoodzaakt voelen het recht in eigen hand te nemen is iets anders dan er ook echt van houden dit te doen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dat sommige mensen daarvan houden. Het is een te ver doorgeschoten passie.
Heb je er een nodig?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Ik vind van nietquote:
Zelfbeheersing ftw?quote:
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Shopping"
;'(
Eindelijk een nuttige post... kan ik 'm niet zien!quote:
Deze kan je vast wel zien:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Shopping"
;'(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze kan je vast wel zien:Stijlvol hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Deze kan je vast wel zien:Worden die dingen ook op maat gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Geen idee, maar alsik zo kijk, wordt t best oncomfortabel als die hard wordtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Worden die dingen ook op maat gemaakt?
Dat is toch ook de bedoeling toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, maar alsik zo kijk, wordt t best oncomfortabel als die hard wordt
[..]
Deze kan je vast wel zien:Ik vraag me af waarom je dat soort dingen zoekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek ze niet, kom zulke dingen tegen op andere fora of zoals in dit geval op Geenstijl.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je dat soort dingen zoekt?
Dan moet je maar niet hard worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het lijkt me de bedoeling van dat dingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, niet mijn dingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt me de bedoeling van dat dingDe man straffen als hij hard wordt
Van de fotoshoot neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
Ah, mijn poster is klaar
Vanmiddag maar even ophalen, vanuit school
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, niet mijn ding
[..]
Van de fotoshoot neem ik aan?
Hoi Babsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
Haaaaaaaaaaai mensen en in het bijzonder Samzz(want jij bent cool, want voor Sea Sheperd en tegen Japan
)
Dat zijn ook een stel prutsers!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Babs!
(Ik ben niet per definitie vóór Sea Sheperd, tho)
Ik ben voor iedereen die met harpoenen op Jappen schietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Babs!
(Ik ben niet per definitie vóór Sea Sheperd, tho)
Link? (in dm)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaDie ene mooie heb ik op levensgroot formaat laten afdrukken
Gaafquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaDie ene mooie heb ik op levensgroot formaat laten afdrukken
Nee, eigenlijk niet. Alleen willen ze goede dingen bereiken op een verkeerde manierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:09 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat zijn ook een stel prutsers!
Hahahaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben voor iedereen die met harpoenen op Jappen schiet
[..]
Deze kan je vast wel zien:O die heb ik al, maar dan vibrerend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En dat was niet het probleem zeker?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Mag ik even mopperen over het feit dat ik veel te vaak de schuld krijg van dingen die ik niet heb gedaan?
Dan moet je ze misschien in vervolg wel doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Mag ik even mopperen over het feit dat ik veel te vaak de schuld krijg van dingen die ik niet heb gedaan?
Ja. Ja inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk ik er nou omheen? Kan hem niet vinden...
Leuke foto!
Bewijs dat je ze niet gedaan hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Of zoals pinda's?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Jappen zo denigrerend klinken, ergens
Beetje als spleetogen en rijstvreters.
Oh dat heb ik ook gedaan, maar het zou fijn zijn als ik niet bij voorbaat de lul zou zijnquote:
Oh ja dat ken ik. En als je dat dan zegt krijg je te horen dat je ook zelf wel wat initiatief had kunnen nemen om die datum te achter halenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
Nee, zo bedoel ik het niet! Ik was niet op de hoogte van een bepaalde datum omdat die mij niet was doorgegeven
Dat is stom van hemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
Nee, zo bedoel ik het niet! Ik was niet op de hoogte van een bepaalde datum omdat die mij niet was doorgegeven
En dan komt er zeker geen sorry uit?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook gedaan, maar het zou fijn zijn als ik niet bij voorbaat de lul zou zijn
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is stom van hem![]()
[..]
En dan komt er zeker geen sorry uit?
Logisch.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook gedaan, maar het zou fijn zijn als ik niet bij voorbaat de lul zou zijn
Eigen schuldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Dat doen Denemarken en IJsland ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of zoals pinda's?
Maar nee, die woorden gelden voor alle Aziaten. Jappen is alleen voor Japanners. En dan ook nog voornamelijk die de eikel uithangen door op allerlei met uitsterven bedreigde dieren jagen.
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch.
Zal ik hem voor je in mekaar slaan?
Wat ben je agressief ineens!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan jassen we daar ook harpoenen in! HOPPA!
Willen uiteraard, maar ja...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, nu dat ik zo sporadisch heb gepost de afgelopen weken. Is het misschien nog zo dat iemand mij wil aanraken? Of zo?
En babs, die is lekker agressief merk ikquote:
Wel ooit volgens mij, dat gaat toch over Sea Sheperd?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
Babs, heb jij The Cove gezien, toevallig?
Die wil vast wel iets met een harpoen doen, inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En babs, die is lekker agressief merk ik
Ik blijf erbij dat jij mijn relatievorm niet respecteert. Je zei wel iets van dat je dat op jouw manier doet, maar dat klopt dus niet.quote:
Nee, over geheime dolfijnenjacht en slachtpartijen. Wildvang dolfijnen voor de dolfinaria waar men zo graag naartoe gaatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel ooit volgens mij, dat gaat toch over Sea Sheperd?
Nee, jij respecteert mij daarin dan nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat jij mijn relatievorm niet respecteert. Je zei wel iets van dat je dat op jouw manier doet, maar dat klopt dus niet.
Nee, maar wel m'n paardquote:
Oh hell yeah. Of the space-laser-cannonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wil vast wel iets met een harpoen doen, inderdaad
Ik heb een open-relatie, ergo ik mag met anderen naar bed. Jij wil niet naar mij naar bed, omdat ik een vriendin heb. Dat is dus kromquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, jij respecteert mij daarin dan niet
Eh nee, niet gezien dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, over geheime dolfijnenjacht en slachtpartijen. Wildvang dolfijnen voor de dolfinaria waar men zo graag naartoe gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |