quote:
Niets mis met tondeuses over het hoofd halen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:47 schreef PeuRac het volgende:
Ouders die 10 jaar lang de tondeuse over je hoofd halen
15jaar daarna dat weer moeten doen
Ik heb dat ook gehadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
Ik ben allang blij dat mijn moeder me vroeger verboden heeft om de helft van mijn lange haar eraf te scheren voor een gabberstaartje.
Van die boerenzakdoeken? Die droeg ik toen als haarband.quote:
mijn vader heeft de helft eraf gehaald voor me.... maar hij begreep absoluut niet wat ik wilde dus het ging steeds beetje bij beetje... Nee pa, nog meer erafquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
Ik ben allang blij dat mijn moeder me vroeger verboden heeft om de helft van mijn lange haar eraf te scheren voor een gabberstaartje.
Dat!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niets mis met tondeuses over het hoofd halen!
Mijn pa wilde ooit eens de puntjes knippen bij mijn zusje. Ik had lang donker stijl haar, makkelijk te knippen, maar mijn zusje had toen blonde pijpenkrullen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
mijn vader heeft de helft eraf gehaald voor me.... maar hij begreep absoluut niet wat ik wilde dus het ging steeds beetje bij beetje... Nee pa, nog meer eraf
Ja diequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die boerenzakdoeken? Die droeg ik toen als haarband.
zo sta ik nog op n oude pasfotoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die boerenzakdoeken? Die droeg ik toen als haarband.
quote:
Snuit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:52 schreef Klaploper het volgende:
hallo wat kan ik hier krijgen voor 10 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |