Werk je op 1 of op 2 schermen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Godver, en dan werkte ik dus in 3 documenten die op elkaar leken met bijna dezelfde bestandsnaam, ben nu even de draad kwijt
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:26 schreef Yuki het volgende:
Ik moet denk ik een kruik gaan vullen, wil ik het warm genoeg krijgen om te kunnen slapen.
Pyjama + vest + najaarsdekbed + verwarming op z'n hoogst is duidelijk niet genoeg
quote:
huh, hij heeft toch altijd dat auto-herstel ook enzo?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Kutword heeft het laatste bestand dus niet opgeslagen want dat is nog helemaal in het Engels, wtf?
Ja daarom, maar bij auto-herstel opent hij het oorspronkelijke bestandquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar loop ik ook tegen aan, ik wil een 2e scherm, maar dan moet ik een andere videokaart
[..]
huh, hij heeft toch altijd dat auto-herstel ook enzo?
Dat zou ideaal zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom, maar bij auto-herstel opent hij het oorspronkelijke bestand![]()
Ik moet ook een nieuwe videokaart, m'n zwager heeft een nieuwe pc en z'n oude had ook twee monitors, dus misschien mag ik wat onderdelen overnemen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook gewoon rot van binnen.. Dat schone uiterlijk is alleen maar de verpakking..
Het is net als een lege schoenendoos met een heel mooi verpakkingspapiertje eromheen.
Was het maar waarquote:
het gaat over vrouwen, jij bent een engel van binnen.. alleen een beetje jammer dat jouw verpakkingspapier wat te lang in het water heeft gelegen.quote:
Alleen nu?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom krijg ik nu een MI van MissTosti die met een voorbind... nou ja, laat ook maar.
Wat te la.............. PARDON?!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het gaat over vrouwen, jij bent een engel van binnen.. alleen een beetje jammer dat jouw verpakkingspapier wat te lang in het water heeft gelegen.
Het kreng speelt in bijna elke MI een hoofdrolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |