Succes, Klutsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Zo. Ik ga eens even ass-kicken op sollicitatiegebied en ze ervan overtuigen dat ik de meest geweldige secretaresse ooit ben.
Sssht, niet verder vertellen hoor, maar we zijn stiekem een stuk minder oppervlakkig dan jullie denkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ach. Mijn maat is bijna kaal, die baalt er van.... maar ik hoor vrouwen er nooit over klagen....
Daar ben ik dan weer wel kaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel genaaid, veel van mn vrienden hebben een volle bos krullen, dat doet bij mij alleen mn borsthaar
Jij hoort vrouwen nooit klagen over zijn kaalheid?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ach. Mijn maat is bijna kaal, die baalt er van.... maar ik hoor vrouwen er nooit over klagen....
Ach man, maak dat de poes wijs. Ook jullie willen gewoon een lekker dier in bed en eentje om mee te pronken op straat. Jullie vrouwsmenschen zijn net zo oppervlakkig als Q. of ik!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sssht, niet verder vertellen hoor, maar we zijn stiekem een stuk minder oppervlakkig dan jullie denken
ik alleen wat lager, wat er tussen zit is niet zo erg. Sterker nog, vrouwen vinden t vaak juist lekker om in te kroelenquote:
Single moeders bedoel je? sja die hebben niks te eisen hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sssht, niet verder vertellen hoor, maar we zijn stiekem een stuk minder oppervlakkig dan jullie denken
doen ze liever op je hoofd, maarja ze moeten toch wat hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik alleen wat lager, wat er tussen zit is niet zo erg. Sterker nog, vrouwen vinden t vaak juist lekker om in te kroelen
TMI?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik alleen wat lager, wat er tussen zit is niet zo erg. Sterker nog, vrouwen vinden t vaak juist lekker om in te kroelen
Jamaar Q!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ach man, maak dat de poes wijs. Ook jullie willen gewoon een lekker dier in bed en eentje om mee te pronken op straat. Jullie vrouwsmenschen zijn net zo oppervlakkig als Q. of ik!
Die is gemeen rivaaltjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Single moeders bedoel je? sja die hebben niks te eisen he
je snapt me welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoort vrouwen nooit klagen over zijn kaalheid?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ach man, maak dat de poes wijs. Ook jullie willen gewoon een lekker dier in bed en eentje om mee te pronken op straat. Jullie vrouwsmenschen zijn net zo oppervlakkig als Q. of ik!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Single moeders bedoel je? sja die hebben niks te eisen he
Ik ben echt geen fan van borsthaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uhm okay dan maarquote:
Ik ben het wel gewend van je inmiddelsquote:
En dan willen wij dus met jou op straat lopen pronken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pas maar op, ik ben hard op weg om een godsgruwelijk lekker dier te worden![]()
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben het wel gewend van je inmiddels
Nu toch ook alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan willen wij dus met jou op straat lopen pronken?
Dat kan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan willen wij dus met jou op straat lopen pronken?
Ach mens, zeur niet!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, tuurlijk, een man moet er niet uitzien als een hobbit, maar perfectie is echt geen vereiste. Damn, liever niet, steek ik zelf zo slecht bij af
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach mens, zeur niet!
Ik heb gisteren nog van 2 mannen gehoord dat ze je een mooie dame vinden
Wauw, 2 kilo in iets meer dan een weekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan!ben nu al 2 kilo kwijt sinds de laatste keer dat jij mij zag
Peu en WTquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Met wie had jij ook alweer gegeten gisteren...?
Ja nou, ik barst nu eenmaal niet zo van het zelfvertrouwen. Bedoel het niet als mezelf afzeiken hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:09 schreef Ripley het volgende:
Sterker nog MissB, ik vind dat dat negatieve gezeur over je uiterlijk steeds je omlaag haalt. Nergens voor nodig en stuitender dan een wat dikkere kont
Je hebt gewoon een schop nodig dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, ik barst nu eenmaal niet zo van het zelfvertrouwen. Bedoel het niet als mezelf afzeiken hoor.
Niet te hard, je schopt dr serieus door middenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een schop nodig dus
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet te hard, je schopt dr serieus door midden
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet te hard, je schopt dr serieus door midden
Oeh, ff proberen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo'n teer poppetje ben ik niet. Ik schop ws zelfs terug
Ja nee, jou vreet ik gewoon op he schatjequote:
Nice.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, jou vreet ik gewoon op he schatje
Maar je legt er zo de nadruk op, beetje vissen naar complimenten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, ik barst nu eenmaal niet zo van het zelfvertrouwen. Bedoel het niet als mezelf afzeiken hoor.
Vervolgens krijg je je hele vriendenlijst met daarbovenquote:Waarom account opzeggen?
- Ik ontvang te veel notificaties
Zet met 1 klik al je notificaties uit op je instellingen pagina!
- Privacy
Wil jij je profiel (tijdelijk) onzichtbaar maken, bv. omdat je aan het solliciteren bent?
- Ik zie het nut niet
Bekijk hier een overzicht van alle functies van Hyves!
- Design
Blauwe & oranje niet jouw ding? Pimp hier je design! Binnenkort kan je ook het design van de hele site aanpassen!
- Anders
Daarnaast staat dit:quote:"Afscheid nemen bestaat niet...
Bekijk al je 129 vrienden
Dit is allemaal een reden om nog meer die troep te verwijderenquote:Weet wat je opgeeft!
Adresboek van je vrienden: Altijd een handig overzicht van e-mailadressen, telefoonnummers en verjaardagen bij de hand.
Gratis opslag van je krabbels, berichten & foto's: altijd veilig opgeslagen & onbeperkt delen met vrienden of in een privé-album
Nieuwe functies: Hyves is uitgebreid met een nieuwe homepage, mobiele applicaties, Hyves Vraag & Aanbod & nieuwe designs! Daarnaast kun je binnenkort snel betalen met je Hyves-account!
Oh jammer dat het overkomt als vissen naar complimenten, want zo bedoel ik het niet namelijk. Echt niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar je legt er zo de nadruk op, beetje vissen naar complimenten.
Maak je er niet zo druk over, wees liever trots op je goeie punten
Dat is wel HEEL oppervlakkig!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jullie vrouwsmenschen zijn net zo oppervlakkig als Q. of ik!
vorige week nog welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
die acount opzeggen pagina van Hyves werkt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |