Succes, Klutsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Zo. Ik ga eens even ass-kicken op sollicitatiegebied en ze ervan overtuigen dat ik de meest geweldige secretaresse ooit ben.
Sssht, niet verder vertellen hoor, maar we zijn stiekem een stuk minder oppervlakkig dan jullie denkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ach. Mijn maat is bijna kaal, die baalt er van.... maar ik hoor vrouwen er nooit over klagen....
Daar ben ik dan weer wel kaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel genaaid, veel van mn vrienden hebben een volle bos krullen, dat doet bij mij alleen mn borsthaar
Jij hoort vrouwen nooit klagen over zijn kaalheid?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ach. Mijn maat is bijna kaal, die baalt er van.... maar ik hoor vrouwen er nooit over klagen....
Ach man, maak dat de poes wijs. Ook jullie willen gewoon een lekker dier in bed en eentje om mee te pronken op straat. Jullie vrouwsmenschen zijn net zo oppervlakkig als Q. of ik!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sssht, niet verder vertellen hoor, maar we zijn stiekem een stuk minder oppervlakkig dan jullie denken
ik alleen wat lager, wat er tussen zit is niet zo erg. Sterker nog, vrouwen vinden t vaak juist lekker om in te kroelenquote:
Single moeders bedoel je? sja die hebben niks te eisen hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sssht, niet verder vertellen hoor, maar we zijn stiekem een stuk minder oppervlakkig dan jullie denken
doen ze liever op je hoofd, maarja ze moeten toch wat hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik alleen wat lager, wat er tussen zit is niet zo erg. Sterker nog, vrouwen vinden t vaak juist lekker om in te kroelen
TMI?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik alleen wat lager, wat er tussen zit is niet zo erg. Sterker nog, vrouwen vinden t vaak juist lekker om in te kroelen
Jamaar Q!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ach man, maak dat de poes wijs. Ook jullie willen gewoon een lekker dier in bed en eentje om mee te pronken op straat. Jullie vrouwsmenschen zijn net zo oppervlakkig als Q. of ik!
Die is gemeen rivaaltjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Single moeders bedoel je? sja die hebben niks te eisen he
je snapt me welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoort vrouwen nooit klagen over zijn kaalheid?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ach man, maak dat de poes wijs. Ook jullie willen gewoon een lekker dier in bed en eentje om mee te pronken op straat. Jullie vrouwsmenschen zijn net zo oppervlakkig als Q. of ik!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Single moeders bedoel je? sja die hebben niks te eisen he
Ik ben echt geen fan van borsthaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uhm okay dan maarquote:
Ik ben het wel gewend van je inmiddelsquote:
En dan willen wij dus met jou op straat lopen pronken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pas maar op, ik ben hard op weg om een godsgruwelijk lekker dier te worden![]()
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben het wel gewend van je inmiddels
Nu toch ook alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan willen wij dus met jou op straat lopen pronken?
Dat kan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan willen wij dus met jou op straat lopen pronken?
Ach mens, zeur niet!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, tuurlijk, een man moet er niet uitzien als een hobbit, maar perfectie is echt geen vereiste. Damn, liever niet, steek ik zelf zo slecht bij af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |