quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
Niet voor hen met een zwak hart of op t werk: http://www.dumpert.nl/mediabase/1295091/8beffd31/gevonden_.html
Oh ja, sommige kappersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
Ik weet nog wel dat ik 15 was en dat lange haar echt spuugzat. Ben naar de kapper gegaan in het kader van doe maar wat, en toen kwam ik thuis met dit kapsel ongeveer.
[ afbeelding ]
Stond superleuk, maar toen ik daarna een keer ging om het bij te knippen, kwam ik terug met opgeschoren haar en echt maar 2cm lang op de langste stukken. Ik kon wel janken.
Ik kwam thuis, mijn pa "je lijkt wel een pot".
Wel als je een kind bent en al je vriendjes hebben cool haarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niets mis met tondeuses over het hoofd halen!
een geile neukbeurt, PM ang3l ffquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:52 schreef Klaploper het volgende:
hallo wat kan ik hier krijgen voor 10 euro
Is die zo cheap ja?quote:
Die gast ook heel subtiel een vest gevenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
Niet voor hen met een zwak hart of op t werk: http://www.dumpert.nl/mediabase/1295091/8beffd31/gevonden_.html
niet zeuren, ik was 17.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als je een kind bent en al je vriendjes hebben cool haar![]()
Ooh en als je als eerste in je vriendengroep dat ding er weer overheen moet halen ook
Veel kale(nde) mannen hierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:54 schreef PeuRac het volgende:
Ooh en als je als eerste in je vriendengroep dat ding er weer overheen moet halen ook
ik had em zelf na 10sec weer stop gezetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gast ook heel subtiel een vest geven
You go girlquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Zo. Ik ga eens even ass-kicken op sollicitatiegebied en ze ervan overtuigen dat ik de meest geweldige secretaresse ooit ben.
Succes!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Zo. Ik ga eens even ass-kicken op sollicitatiegebied en ze ervan overtuigen dat ik de meest geweldige secretaresse ooit ben.
Krijg je er nog een krat bier en shampoo bij ookquote:
Na een halve minuut gaat ze helemaal losquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had em zelf na 10sec weer stop gezet
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Dat is wel genaaid, veel van mn vrienden hebben een volle bos krullen, dat doet bij mij alleen mn borsthaarquote:
Ja zette hem helaas net te laat afquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na een halve minuut gaat ze helemaal los
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ken dus een griet, zelfde formaat zeg maar en die stond een keer zo op een schuimparty.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had em zelf na 10sec weer stop gezet
Haha, fijn ook die zelfkennisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken dus een griet, zelfde formaat zeg maar en die stond een keer zo op een schuimparty.
Zij achteraf: ja iedereen keek naar me, ze vonden het leuk dat ik in mn bh stond.
Wij echt in koor: Uhm nee Joan dat was walging geen genot op de gezichten!
Ach. Mijn maat is bijna kaal, die baalt er van.... maar ik hoor vrouwen er nooit over klagen....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goed voor je ego he!dat jij nog met een gevulde bos haar rond kan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |