ja nu ookquote:
OpenOfficequote:
En een strik. Vergeet de strik niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook gewoon rot van binnen.. Dat schone uiterlijk is alleen maar de verpakking..
Het is net als een lege schoenendoos met een heel mooi verpakkingspapiertje eromheen.
Ohjah, soort van toefje slagroom op de taart, maar je wordt er alleen maar dik van en echt lekker is het nietquote:
quote:
Het slaat nergens op, kut Hyvesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
Hyves opzeggen, moet je eerst dit beantwoorden
[..]
Vervolgens krijg je je hele vriendenlijst met daarboven
[..]
Daarnaast staat dit:
[..]
Dit is allemaal een reden om nog meer die troep te verwijderen
ik heb ook al reden op gegeven: het is gewoon kut.quote:
Is ook freeware toch?quote:
Moet ik ook maar eens gaan doen.quote:
De enige die er nog op posten waren mensen die over hun kinderen aan t spammen warenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens gaan doen.
Ik bedoel, heeft Hyves nog zin als JIJ mijn vriendje niet meer bent?
Dat, en het feit dat ik er nooit kom
Ik heb er neergezet: Omdat het in 't script staat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb ook al reden op gegeven: het is gewoon kut.
Aaah, dan blijf ik bij OFquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
= Apple
en niet gratis, zover ik weet
Die snap ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er neergezet: Omdat het in 't script staat.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens gaan doen.
Ik bedoel, heeft Hyves nog zin als JIJ mijn vriendje niet meer bent?
Dat, en het feit dat ik er nooit kom
Griep jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ow![]()
Zeker griep/verkouden etc. hier net weer een beetje over aan het gaan.
Werk je op 1 of op 2 schermen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Godver, en dan werkte ik dus in 3 documenten die op elkaar leken met bijna dezelfde bestandsnaam, ben nu even de draad kwijt
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:26 schreef Yuki het volgende:
Ik moet denk ik een kruik gaan vullen, wil ik het warm genoeg krijgen om te kunnen slapen.
Pyjama + vest + najaarsdekbed + verwarming op z'n hoogst is duidelijk niet genoeg
quote:
huh, hij heeft toch altijd dat auto-herstel ook enzo?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Kutword heeft het laatste bestand dus niet opgeslagen want dat is nog helemaal in het Engels, wtf?
Ja daarom, maar bij auto-herstel opent hij het oorspronkelijke bestandquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar loop ik ook tegen aan, ik wil een 2e scherm, maar dan moet ik een andere videokaart
[..]
huh, hij heeft toch altijd dat auto-herstel ook enzo?
Dat zou ideaal zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom, maar bij auto-herstel opent hij het oorspronkelijke bestand![]()
Ik moet ook een nieuwe videokaart, m'n zwager heeft een nieuwe pc en z'n oude had ook twee monitors, dus misschien mag ik wat onderdelen overnemen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook gewoon rot van binnen.. Dat schone uiterlijk is alleen maar de verpakking..
Het is net als een lege schoenendoos met een heel mooi verpakkingspapiertje eromheen.
Was het maar waarquote:
het gaat over vrouwen, jij bent een engel van binnen.. alleen een beetje jammer dat jouw verpakkingspapier wat te lang in het water heeft gelegen.quote:
Alleen nu?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom krijg ik nu een MI van MissTosti die met een voorbind... nou ja, laat ook maar.
Wat te la.............. PARDON?!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het gaat over vrouwen, jij bent een engel van binnen.. alleen een beetje jammer dat jouw verpakkingspapier wat te lang in het water heeft gelegen.
Het kreng speelt in bijna elke MI een hoofdrolquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom krijg ik nu een MI van MissTosti die met een voorbind... nou ja, laat ook maar.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kreng speelt in bijna elke MI een hoofdrol
Die memo had ik 10 covers geleden al de deur uitgedaan. Ze luisteren niet naar mequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:38 schreef Ang3l het volgende:
Kan iemand ff een memo maken dat hallelujah niet meer gecovered mag worden?
Word er zo onderhand schijtziek van
Trek je shirt eens omhoog?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat is er Ang3l? ik begrijp je niet helemaal
Vind je dat niet leuk? Die hele schare wannabe creatievelingen die er wel 'hun eigen draai aan geven'?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:38 schreef Ang3l het volgende:
Kan iemand ff een memo maken dat hallelujah niet meer gecovered mag worden?
Word er zo onderhand schijtziek van
Niet in alle MI's hoor. Vaak, heel vaak vind je het maar wat leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet vrijwillig hoor, onder dwang!
Goed puntquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
Het is koud buiten en het regent, dan smaakt alles lekker wat warm is
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trek je shirt eens omhoog?
Ik ga even zoenen met mij op je buik schrijven
Jonguh, je weet dat ik wil, maar jij neemt nooit actiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trek je shirt eens omhoog?
Ik ga even zoenen met mij op je buik schrijven
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet in alle MI's hoor. Vaak, heel vaak vind je het maar wat leuk
Ik ben ELG aan het doornemen, gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb er lang over nagedacht en ik ga zo gewoon nog even slapen. Gewoon omdat het kan
Weer zo'n afkorting die ik niet kenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ELG aan het doornemen, gewoon omdat het kan
ELG = eigenwijs en lekker geilquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weer zo'n afkorting die ik niet ken
Ghehe okay dan. Duidelijk nuquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ELG = eigenwijs en lekker geil
Gewoon zelf afkortingen maken.
Whaha ik zag hemquote:
Zit er niet eens naastquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ELG = eigenwijs en lekker geil
Gewoon zelf afkortingen maken.
Dat geeft niet, ik geef volmondig toe dat het stom wasquote:
Ja, sorry, dat neem je over als iedereen in je omgeving in die afkortingen praatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weer zo'n afkorting die ik niet ken
zeg je ee el gee of ie el djie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat neem je over als iedereen in je omgeving in die afkortingen praat
European Legal Governance. Maar eigenwijs en lekker geil klopt ook wel
en dan zeggen ze dat je steeds minder hoge tonen hoort naarmate je ouder wordtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
Zó! Er zit hier een dude met zo'n ongelooflijke lage stem... Ik kan 'm niet eens verstaan
Dat laatste, want het is een Engelse studiequote:
Dubbel. Ik vind Sea Sheperd geen sympathieke organisatie, ik sta 100% achter hun doel, maar niet op die manier. Zuiver juridisch gezien een goede stap om ook op de wateren een zekere mate van controle te hebben, want Nederlandse wet geldt op ieder Nederlands schip, dus ook op de Sea Sheperd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:55 schreef rival het volgende:
Ministerie werkt hard aan wet tegen Sea Shepherd
Jullie mening?
Ik bedoel dat je het met zulk soort opmerkingen natuurlijk op je buik kan schrijven!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jonguh, je weet dat ik wil, maar jij neemt nooit actie
Vraag eens of ie MUFASA zegtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
Zó! Er zit hier een dude met zo'n ongelooflijke lage stem... Ik kan 'm niet eens verstaan
quote:
Door L.E. voel ik me nu meteen aangesprokenquote:
Mufasa is de papa van Simbaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al met die rare afkortingen
Demonstreren is 1 ding, ik vind zelf ook dat die gasten te ver gaan... dus wat mij betreft een goede zet...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dubbel. Ik vind Sea Sheperd geen sympathieke organisatie, ik sta 100% achter hun doel, maar niet op die manier. Zuiver juridisch gezien een goede stap om ook op de wateren een zekere mate van controle te hebben, want Nederlandse wet geldt op ieder Nederlands schip, dus ook op de Sea Sheperd.
Mja... Ik ben niet voor doorvoering van die wet, het recht tot demonstreren en vrijheid van meningsuiting staat imo hoger dan handelsrelaties met Japan, welke onder het mom van 'wetenschappelijk onderzoek' jaarlijks flink aan het vangen blijft. Nederland doet er niks aan, Sea Sheperd wel, so be it.
Sowieso is het me niet duidelijk waarom men vond dat dát nummer nou zo perfect was om doorheen te jodelen. Buckley had tenminste nog enige artistieke waarde (en over de overledenen niets dan goeds), maar verder...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dat niet leuk? Die hele schare wannabe creatievelingen die er wel 'hun eigen draai aan geven'?
DOLPHINNN and WHAAALEEEEEEE !!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
Trouwens, komt die walvis niet terug in jullie make up?
Nee, ik vind het geen goede zet. Ja, ze gaan te ver en ja, daar mogen wat mij betreft straffen op staan. Maar Sea Sheperd is een van de weinige organisaties die ook maar een flikker geven om walvissen en dolfijnachtigen. Nederland vind de handelsbetrekkingen met een leugenachtig land dat zelf de internationale wet omzeilt belangrijker dan een van de grondwetten respecterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Demonstreren is 1 ding, ik vind zelf ook dat die gasten te ver gaan... dus wat mij betreft een goede zet...
Nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
Trouwens, komt die walvis niet terug in jullie make up?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |