Wat gemeen dat ie jou zo de ogen uitsteekt met zn scharrelsquote:Op maandag 10 januari 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, hij wilde perse rodekool met appeltjes enzo, en speklapjes.. Fijn, maar ga dan wel ook doen wat je zegt, niet op de bank hangen met scharrel 4
Jaloersquote:Op maandag 10 januari 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, hij wilde perse rodekool met appeltjes enzo, en speklapjes.. Fijn, maar ga dan wel ook doen wat je zegt, niet op de bank hangen met scharrel 4
Moet ie zelf weten, maar de tv gaat straks echt wel zachter, en zo niet zelfs uit..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat gemeen dat ie jou zo de ogen uitsteekt met zn scharrels
Hmm..... je houdt niet van tassen?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb min of meer gedwongen 1 tas.
Onding vind ik het.
Nee, irritant, want we zouden eerst samen eten en bieren, en toen besloot zij opeens langs te komen..quote:
quote:
Dan bestel je wat voor jezelf of je haalt wat. Ben je ook niet afhankelijk van een anderquote:Op maandag 10 januari 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jezusquote:Op maandag 10 januari 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heldinquote:
Kun je die 2e niet voor het eerste gebruiken? Scheelt ruimte!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik pak over. Sleutels, portemonee, deo, geurtje, lippenbalsem, handcreme, oogpotlood, make-up verwijder doekjes, poeder, mascara en babydoekjesOh ja, een tandenborstel en tandpasta.
Toch niet die wereldgerechten van Knorr he? Dat is echt niet te vreten die roti.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roti uit een pakje dus dat is zo klaar
Gekreun luisteren is idd leuker dan de tv horenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet ie zelf weten, maar de tv gaat straks echt wel zachter, en zo niet zelfs uit..
Hekel aan tassenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm..... je houdt niet van tassen?
Of vind je alleen die ene tas een onding?
Dat doe ik dus wel. Ook omdat die babydoekjes de helft goedkoper zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je die 2e niet voor het eerste gebruiken? Scheelt ruimte!
Ik ga niet alweer halen of bestellen, zeker niet als meneer zegt te koken voor ons 2 omdat ie ie 't leuk vind dat we eens beiden met etenstijd thuis zijn..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan bestel je wat voor jezelf of je haalt wat. Ben je ook niet afhankelijk van een ander
Jawelquote:Op maandag 10 januari 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toch niet die wereldgerechten van Knorr he? Dat is echt niet te vreten die roti.
Loop nou niet zo afgunstig te janken man.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga niet alweer halen of bestellen, zeker niet als meneer zegt te koken voor ons 2 omdat ie ie 't leuk vind dat we eens beiden met etenstijd thuis zijn..
heb je altijd een tandenborstel bij je?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik pak over. Sleutels, portemonee, deo, geurtje, lippenbalsem, handcreme, oogpotlood, make-up verwijder doekjes, poeder, mascara en babydoekjesOh ja, een tandenborstel en tandpasta.
Ik heb het 1 keer gemaakt. En ik vond het zo smakeloos dat ik friet heb gehaald.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel![]()
Eerste keer dat we dat aten zei mn zoon: mama dit is de lekkerste kip ooit.
En ik heb geen idee hoe ik zelf roti moet maken
Belofte maakt schuldquote:Op maandag 10 januari 2011 17:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Loop nou niet zo afgunstig te janken man.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heb je altijd een tandenborstel bij je?
Als jij daar nu met een chick had gezeten had je ook niet gewild dat je broertje zat te mokken.quote:
Dat krijgen die arme kinders geirriteerde billetjes, dat weet je tochquote:Op maandag 10 januari 2011 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je die 2e niet voor het eerste gebruiken? Scheelt ruimte!
Patat dan toch zekerquote:Op maandag 10 januari 2011 17:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gemaakt. En ik vond het zo smakeloos dat ik friet heb gehaald.
En een tentquote:Op maandag 10 januari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat heb ik standaard in de auto liggen, deo, tandenborstel schoon ondergoed, slaapzak en een matje
Wat IS Roti eigenlijk precies?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel![]()
Eerste keer dat we dat aten zei mn zoon: mama dit is de lekkerste kip ooit.
En ik heb geen idee hoe ik zelf roti moet maken
Een soort deegpannekoek met groente/vlees erin. Kan van alles zijn, maar hier in NL vaak met kip en kouseband.quote:
quote:
Ik heb niet beloofd te koken om vervolgens dus wat anders te doen..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij daar nu met een chick had gezeten had je ook niet gewild dat je broertje zat te mokken.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar heb ik zaadje voormijn tent
Heeft ie de padvinders belofte gemaakt met het spugen in de hand enzo? of gezegd, heuy, ik kook.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb niet beloofd te koken om vervolgens dus wat anders te doen..
Je zit echt gewoon te janken om het janken nu hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ineens poppen overal tentjes opquote:
Je lijkt wel een wijf.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen polio, maar ik ga me niet opeens in de keuken uitsloven omdat er een vreemde meid in huis is..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Ripley het volgende:
Heb je polio of zo, dat je je eigen eten niet kunt klaarmaken J-K?
Dat er toevallig een meisje tussen is gekomen kun jij toch ook wel begrijpen
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heb je altijd een tandenborstel bij je?
Hahahahahah was hij dat ja?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je zit echt gewoon te janken om het janken nu hoorJezus Christus man
Misschien moet je weer thuis gaan wonen ofzo. Ooh nee, dan moet je je auto zo vaak verplaatsen
quote:
Auto vaak verplaatsen? Er is daar nooit plekquote:Op maandag 10 januari 2011 17:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je zit echt gewoon te janken om het janken nu hoorJezus Christus man
Misschien moet je weer thuis gaan wonen ofzo. Ooh nee, dan moet je je auto zo vaak verplaatsen
Nja, jij hebt honger, hij blijkbaar niet. Hij heeft geen zin om de belofte na te komen, dus dan zal je het toch echt zelf moeten regelenquote:
jij zou het maar wat fijn vinden als je net een meid hebt liggen duwen, je doodop op bed ligt met knorrende maag en dat je broer dan je kook taken heeft waar genomen zodat je een lekker hapje krijgt na het ketsen..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen polio, maar ik ga me niet opeens in de keuken uitsloven omdat er een vreemde meid in huis is..
Je bent niet van plan een 5 gangen maal in elkaar te draaien, sterker nog, ik vind je nog totaal niet gastvrij ook als je er zo over denkt.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen polio, maar ik ga me niet opeens in de keuken uitsloven omdat er een vreemde meid in huis is..
Hij ging koken, want hij wilde graag weer eens iets van vroeger thuis eten.. Van mij hoeft het niet zo..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeft ie de padvinders belofte gemaakt met het spugen in de hand enzo? of gezegd, heuy, ik kook.
Pure afgunst dit. Daar word je een heel verbitterd mens van.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij zou het maar wat fijn vinden als je net een meid hebt liggen duwen, je doodop op bed ligt met knorrende maag en dat je broer dan je kook taken heeft waar genomen zodat je een lekker hapje krijgt na het ketsen..
J-K, je zeurt
Dan moet je helemaal niet zo zeuren.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij ging koken, want hij wilde graag weer eens iets van vroeger thuis eten.. Van mij hoeft het niet zo..
Nee, logisch niet om die meid. Wel omdat je trek hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik? afgunst?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pure afgunst dit. Daar word je een heel verbitterd mens van.
Zet het dan in de koelkast voor van de week en ga naar de Mac ofzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij ging koken, want hij wilde graag weer eens iets van vroeger thuis eten.. Van mij hoeft het niet zo..
Nou ja, zoals eerder besproken, ik heb dus ook zat gevallen meegemaakt waarbij mensen hun afspraken niet nakwamen vanwege hun relatie. Zeg dan in ieder geval dat de plannen niet doorgaan, dan weet hij ook waar hij aan toe is.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Ripley het volgende:
Heb je polio of zo, dat je je eigen eten niet kunt klaarmaken J-K?
Dat er toevallig een meisje tussen is gekomen kun jij toch ook wel begrijpen
Heej, die grap wilde ik maken.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
Maak een tosti Jofu, kun je een dag op teren
Lekker plakkerig?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik? afgunst?
kakshoot me! ik wil geen bitterkoekje worden, ik wil een stroopwafel worden
Jij niet snuit. Jij bent volgens mij niet iemand die zich door dat soort negatieve gedachtes laat leiden.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik? afgunst?
kakshoot me! ik wil geen bitterkoekje worden, ik wil een stroopwafel worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij zou het maar wat fijn vinden als je net een meid hebt liggen duwen, je doodop op bed ligt met knorrende maag en dat je broer dan je kook taken heeft waar genomen zodat je een lekker hapje krijgt na het ketsen..
J-K, je zeurt
Boeiend, ik heb toch m'n dagen al niet, als jullie nou ook nog wat te zeiken hebben los hiervan, hebben we meteen alles gehad, dus kom maar op.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pure afgunst dit. Daar word je een heel verbitterd mens van.
You need to get laidquote:Op maandag 10 januari 2011 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:56 schreef Litpho het volgende:
Ik mis de J-K support hier een beetje. Waar is de liefde?.
In het stulpje van jou en B.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ja eh, wie niet?quote:
Dat jij dat kan wil niet zeggen dat ik dat ook kanquote:Op maandag 10 januari 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
Maak een tosti Jofu, kun je een dag op teren
Stiekem heb ik negatief door gestreept in het woordenboek hier. Zo een stom woord eigenlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij niet snuit. Jij bent volgens mij niet iemand die zich door dat soort negatieve gedachtes laat leiden.
Zeg garnaaltje, als ik het kan, kan jij dat helemaalquote:Op maandag 10 januari 2011 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat jij dat kan wil niet zeggen dat ik dat ook kan
nee joh, ik heb ook al heul lang geen seks gehad..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:57 schreef L-E het volgende:
Word ik ook zo naar van heel lang geen seks?
Ik had ook zoiets lekkers hier! Zo jammer als de maaltijd weer voorbij is.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stiekem heb ik negatief door gestreept in het woordenboek hier. Zo een stom woord eigenlijk.
ohjah, ik ga straks ook koken!heel lekker, ik weet nog niet wat, maar lekker wordt het sowieso!
quote:
Dat dus.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, zoals eerder besproken, ik heb dus ook zat gevallen meegemaakt waarbij mensen hun afspraken niet nakwamen vanwege hun relatie. Zeg dan in ieder geval dat de plannen niet doorgaan, dan weet hij ook waar hij aan toe is.
dan kan je nog een klein toetje nemenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets lekkers hier! Zo jammer als de maaltijd weer voorbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Sorry, ik heb toch iets meer energie nodig dan alleen datquote:Op maandag 10 januari 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg garnaaltje, als ik het kan, kan jij dat helemaal
Ik ook! Zonder het snaaien dan hequote:Op maandag 10 januari 2011 17:59 schreef L-E het volgende:
Ik hou van vroeg eten. Dan heb ik straks veel ruimte om ongegeneerd te snaaien.
Ik zie alsnog het probleem niet .Je issue hier is dat de scharrel van je broer mee-eet.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus.
Hij gaat er maar vanuit dat ik het dan zelf wel doe.. Meneer is zogenaamd ziek, maar gaat wel uitgebreid boodschappen doen, en ook nog eens terug omdat ze blijkbaar mee komt eten meteen ook maar..
Oh, jullie hebben een gezellig dinertje voor twee?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daarom ga ik nu pas met WT boodschappen doen
Nee, nu een toetje. En dan straks nóg een. Omdat het kan.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan kan je nog een klein toetje nemenen die gewoon 2 uur later opeten, heb je nog iets om naar uit te leven
Mijn issue hier is dat meneer iets zegt te doen en het vervolgens niet, of veel te laat doet.. Ik duik over 2 tot 3 uur m'n bed in omdat ik er om half 4 weer uit moet.. Eten doen we normaal rond 6 uur, en hij heeft nog geen enkele poging ondernomen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie alsnog het probleem niet .Je issue hier is dat de scharrel van je broer mee-eet.
Dat is gezellig, of jij bent gewoon bezitterig. Het is niet dat je een avondje pokeren had gepland met je homies.
Ik zie haar nu pas voor het eerstquote:Op maandag 10 januari 2011 18:01 schreef L-E het volgende:
Of J-K is heimelijk verliefd op de bewuste scharrel en dit alles is extreem pijnlijk voor 'm. Treurig.
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, nu een toetje. En dan straks nóg een. Omdat het kan.
Kook dan wat voor jezelfquote:Op maandag 10 januari 2011 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn issue hier is dat meneer iets zegt te doen en het vervolgens niet, of veel te laat doet.. Ik duik over 2 tot 3 uur m'n bed in omdat ik er om half 4 weer uit moet.. Eten doen we normaal rond 6 uur, en hij heeft nog geen enkele poging ondernomen.
Heb je hem er al naar gevraagd überhaupt?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn issue hier is dat meneer iets zegt te doen en het vervolgens niet, of veel te laat doet.. Ik duik over 2 tot 3 uur m'n bed in omdat ik er om half 4 weer uit moet.. Eten doen we normaal rond 6 uur, en hij heeft nog geen enkele poging ondernomen.
3 keer sinds een halfuur geleden, en dan gewoon geen antwoord gevenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je hem er al naar gevraagd überhaupt?
Misschien echt een heel heel heel gek idee hoor, want ik begrijp dat het fijn is om hier je gal te spuwen, maar misschien hè, heel misschien, kun je eens vragen of hij gaat beginnen?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als je haar nu voor het eerst ziet, hoe kan je dan nu al bepaald hebben dat de anderen leuker zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie haar nu pas voor het eerst![]()
En z'n andere zijn leuker..![]()
En gezelliger, die praatten ook gewoon enzo..
Dat is wel lomp jaquote:Op maandag 10 januari 2011 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
3 keer sinds een halfuur geleden, en dan gewoon geen antwoord geven
Dan sla je 'm om zn oren met een familypack condooms en ga je zelf iets doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
3 keer sinds een halfuur geleden, en dan gewoon geen antwoord geven
Gewoon zelf beginnen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |