abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91122233
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
En hij wil er helemaal niet heen, dus dat gaat ook nog leuk worden...
spreek af dat ie vijf keer gaat en dat ie dan mag zeggen of ie ermee wil doorgaan of niet :) geeft hem genoeg tijd om het nut van zon groep in te zien en een keuze te maken en je geeft hem het gevoel dat ie er zelf ook nog inspraak in heeft :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_91122246
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dat was huppel, niet ik. :)
Ik wil juist zsm hulp voor hem, voor het echt uit de hand loopt.
Ow sorry, my bad. In dat geval ligt het iets anders inderdaad. Maar 3 maanden is wel een overzichtelijke periode lijkt me, dan kan hij ook wat aan het idee wennen misschien.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:23:03 #54
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_91122273
quote:
6s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Wij mannen kijken tenminste naar de inhoud! :{w.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh dus als ik een ontzettend lelijk shirt/jurkje/broek aan heb, maar met 100 euro tussen mijn tieten, is het al gauw goed?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_91122281
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:22 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ow sorry, my bad. In dat geval ligt het iets anders inderdaad. Maar 3 maanden is wel een overzichtelijke periode lijkt me, dan kan hij ook wat aan het idee wennen misschien.
Sowieso valt een wachtlijst van 3 maanden nog relatief mee. Er zit iig een termijn aan.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:23:12 #56
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91122284
quote:
99s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:22 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

spreek af dat ie vijf keer gaat en dat ie dan mag zeggen of ie ermee wil doorgaan of niet :) geeft hem genoeg tijd om het nut van zon groep in te zien en een keuze te maken en je geeft hem het gevoel dat ie er zelf ook nog inspraak in heeft :Y
Ja, hij schoot helemaal in de stress bij de gedachte erover te moeten praten in een groep. Ik zei al dat hij niks hoefde te zeggen als hij niet wilde... Maar afwachten hoe het gaat, ms valt het wel mee. Ik geloof dat ze ook dingen doen daar, niet alleen in een kring zitten zeg maar.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 10 januari 2011 @ 17:23:25 #57
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91122295
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:

[..]

*O* *O* *O*

waarom zijn we zo blij?
Gewoon. Gezellige middag gehad bij een vriendin. Straks lekker koken dwz als mn zoon thuis komt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:23:45 #58
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91122304
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:22 schreef Ripley het volgende:

[..]

Oh geeft niet hoor.
Nou ja, het speelt al een tijd en ik vind het best lang, er mag wel snel iets gebeuren wat mij betreft!
pi_91122319
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja, hij schoot helemaal in de stress bij de gedachte erover te moeten praten in een groep. Ik zei al dat hij niks hoefde te zeggen als hij niet wilde... Maar afwachten hoe het gaat, ms valt het wel mee. Ik geloof dat ze ook dingen doen daar, niet alleen in een kring zitten zeg maar.
het zal wel spelenderwijs gaan een beetje, met tekenen, of je gevoel uiten aan de hand van muziek of wat dan ook :Y das vaak bij die kindergroepen
  maandag 10 januari 2011 @ 17:24:26 #60
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91122330
quote:
6s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:23 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ooh dus als ik een ontzettend lelijk shirt/jurkje/broek aan heb, maar met 100 euro tussen mijn tieten, is het al gauw goed?
Ja, hoezo? :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_91122341
quote:

[..]

Oh geeft niet hoor.
Nou ja, het speelt al een tijd en ik vind het best lang, er mag wel snel iets gebeuren wat mij betreft!
Wachten is uberhaupt wel kut ja. Maar zoals ik al zei: misschien is die periode wel goed voor hem om aan het idee te wennen en zo.

Sorry als ik heel nieuwsgierig doe, maar waarom wil je hulp?
pi_91122342
quote:

[..]

Het is vanuit een ander uitgangspunt, maar mijn broertje is vroeger toen hij net zo oud was als minipuber bijvoorbeeld een tijd naar een praatgroep gegaan voor kinderen die gepest worden.
Ze doen daar idd ook spelletjes en andere dingen, en hij had er vooral wat aan omdat er kinderen zaten die dezelfde ervaringen hadden als hij. Hij is geen prater, maar het idee dat hij alleen al niet alles hoefde uit te leggen omdat zij in hetzelfde schuitje zaten hielp hem al genoeg.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:25:04 #63
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91122355
Ja natuurlijk is 3 maanden te overzien, het is ook een beetje dat het op school ook begint door te werken en hij zit in zijn laatste jaar basisschool he, met de CITO toets in aantocht e.d.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:25:29 #64
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91122376
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:20 schreef Ripley het volgende:
3 maanden is wel overzichtelijk toch, als het niet iets urgents is. Volgens mij wilde je zelf niet eens jeugdzorg over de vloer.
Ik heb geen probleem met jeugdzorg oid over de vloer hoor. :D
Nooit gehad ook. Alleen heb ik wel een probleem met iemand die in een half uur even 10 jaar aan trauma's met het kind wil gaan bespreken ;)
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:26:14 #65
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91122410
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wachten is uberhaupt wel kut ja. Maar zoals ik al zei: misschien is die periode wel goed voor hem om aan het idee te wennen en zo.

Sorry als ik heel nieuwsgierig doe, maar waarom wil je hulp?
Hij heeft heel erg last van de scheiding en alle ellende eromheen, waardoor hij bij tijd en wijle gewoon onhandelbaar is. Hij kan zich niet uiten, thuis niet en op school niet en je ziet hem gewoon afglijden. Ik wil voorkomen dat hij straks echt ontspoort.
pi_91122425
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik heb geen probleem met jeugdzorg oid over de vloer hoor. :D
Nooit gehad ook. Alleen heb ik wel een probleem met iemand die in een half uur even 10 jaar aan trauma's met het kind wil gaan bespreken ;)
Wat verwacht je dan van die mensen? Meer ruimte krijgen ze niet volgens mij, dus proberen ze zoveel mogelijk mensen te helpen voor zover ze kunnen. Probleem ligt eerder bij het beleid :)
  maandag 10 januari 2011 @ 17:26:43 #67
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91122430
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het is vanuit een ander uitgangspunt, maar mijn broertje is vroeger toen hij net zo oud was als minipuber bijvoorbeeld een tijd naar een praatgroep gegaan voor kinderen die gepest worden.
Ze doen daar idd ook spelletjes en andere dingen, en hij had er vooral wat aan omdat er kinderen zaten die dezelfde ervaringen hadden als hij. Hij is geen prater, maar het idee dat hij alleen al niet alles hoefde uit te leggen omdat zij in hetzelfde schuitje zaten hielp hem al genoeg.
Precies, daar hoop ik ook op :Y
pi_91122459
quote:
6s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:23 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Jij hoeft geen geld tussen die tieten te stoppen, die doen zelf het werk wel hoor O+
pi_91122487
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:26 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hij heeft heel erg last van de scheiding en alle ellende eromheen, waardoor hij bij tijd en wijle gewoon onhandelbaar is. Hij kan zich niet uiten, thuis niet en op school niet en je ziet hem gewoon afglijden. Ik wil voorkomen dat hij straks echt ontspoort.
Heb je enig idee waarom hij er zo'n moeite meeheeft? Misschien moet je je eigen emoties rustig met hem uitspreken zodat hij de zijne misschien een keertje uit?

Dit is overigens niet als kritiek bedoeld of als betweterij, ik vind het zielig als een kind zich zo voelt en het zal voor de meoder ook moeilijk zijn.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:28:42 #70
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91122510
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:26 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan van die mensen? Meer ruimte krijgen ze niet volgens mij, dus proberen ze zoveel mogelijk mensen te helpen voor zover ze kunnen. Probleem ligt eerder bij het beleid :)
Ja dat is heel jammer. Maar dan mag ik toch wel balen als mijn kind daar de dupe van wordt.

Maar mijn angst was geheel onterecht. Mijn koter heeft het heel goed doorstaan *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 10 januari 2011 @ 17:29:44 #71
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91122562
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef Ripley het volgende:

[..]

Heb je enig idee waarom hij er zo'n moeite meeheeft? Misschien moet je je eigen emoties rustig met hem uitspreken zodat hij de zijne misschien een keertje uit?

Dit is overigens niet als kritiek bedoeld of als betweterij, ik vind het zielig als een kind zich zo voelt en het zal voor de meoder ook moeilijk zijn.
Nou ja, hij heeft ook een hoop voor zijn kiezen gehad, dus ik snap het wel. Maar hij kan er niet over praten, dat heb ik geprobeerd, believe me. Hij klapt gewoon dicht. Op school net zo.
En omdat ik hem dus niet kan helpen, probeer ik nu iemand te vinden die dat wel kan.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:30:12 #72
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91122585
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft ook een hoop voor zijn kiezen gehad, dus ik snap het wel. Maar hij kan er niet over praten, dat heb ik geprobeerd, believe me. Hij klapt gewoon dicht. Op school net zo.
En omdat ik hem dus niet kan helpen, probeer ik nu iemand te vinden die dat wel kan.
Komt helemaal goed met minipuber *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_91122658
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik kan me indenken dat dat heel kut is, want je krijgt geen aanknopingspunten op die manier.
Ik was als kind net zo, en dat is idd heel lastig als ouder zijnde.
pi_91122701
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef Ripley het volgende:

[..]

dit is wel iets wat zou kunnen werken :Y maar dat ligt maar net aan je kind, als het er eentje is die al bij een beetje n serieuzig gesprek de benen neemt of dichtklapt dan word het weer lastiger
( niet om af te zeiken he :* ik denk met je mee )

Je kunt ook ( dit is een wat extremere) keiharde muziek aanzetten en bijvoorbeeld in de tuin symbolisch dingen kapot gaan gooien en dan erbij zeggen, of roepen, waar je vanaf wilt en dan gooien "ik wil me niet meer boos voelen" * gooit appel ofzo kapot* . Soms is zoiets een beetje nodig om uit te lokken, en dan is het niet zo bedreigen gesprek achtig, maar gewoon ff lekker rebels doen met mama :Y
pi_91122755
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja dat is heel jammer. Maar dan mag ik toch wel balen als mijn kind daar de dupe van wordt.

Maar mijn angst was geheel onterecht. Mijn koter heeft het heel goed doorstaan *O*
oh ja, dat snap ik wel. Ik vond je op dat moment alleen nogal persoonlijk aanvallend op die vrouw die ook maar werk doet.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:34:33 #76
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91122775
quote:
99s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dit is wel iets wat zou kunnen werken :Y maar dat ligt maar net aan je kind, als het er eentje is die al bij een beetje n serieuzig gesprek de benen neemt of dichtklapt dan word het weer lastiger
( niet om af te zeiken he :* ik denk met je mee )

Je kunt ook ( dit is een wat extremere) keiharde muziek aanzetten en bijvoorbeeld in de tuin symbolisch dingen kapot gaan gooien en dan erbij zeggen, of roepen, waar je vanaf wilt en dan gooien "ik wil me niet meer boos voelen" * gooit appel ofzo kapot* . Soms is zoiets een beetje nodig om uit te lokken, en dan is het niet zo bedreigen gesprek achtig, maar gewoon ff lekker rebels doen met mama :Y
We hebben wel een keer heel hard tegen kussens gebokst. :Y
Ach, ik probeer dit en als een groep niks voor hem blijkt (hij wil zelf liever een op een) dan kan dat evt. ook.
pi_91122845
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:34 schreef Ripley het volgende:

[..]

oh ja, dat snap ik wel. Ik vond je op dat moment alleen nogal persoonlijk aanvallend op die vrouw die ook maar werk doet.
In Huppels geval was het ook niet op haar uitnodiging dat die vrouw langskwam, dus ik kan me best voorstellen dat je daar dan wat moeite mee hebt.
pi_91122867
Waarom dan niet 1 op 1 als hij dat aangeeft? Dat zou ik ook enorm prefereren, ik zou niet snel het achterste van mijn tong laten zien in een groep.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:36:47 #79
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91122872
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:34 schreef Ripley het volgende:

[..]

Uhuh was ik ook. Komt omdat ze al had bewezen niet eens te luisteren.
Ik had gezegd dat de vorige directeur van mn zoon zn school er een potje van had gemaakt.
Vervolgens belt zij school en verteld doodleuk dat ik een probleem heb met de huidige directeur.

:D

Maar ik wil niet over mn koter kletsen nu.
Ik ga weer verder met happy doen *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 10 januari 2011 @ 17:37:05 #80
220609 Nouk84
pi_91122880
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Ja, hoezo? :7.
Ooh, dan weet ik hoe ik moet versieren de volgende keer. Vandaar dat het nooit lukte! :7
quote:
12s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:27 schreef rival het volgende:
Jij hoeft geen geld tussen die tieten te stoppen, die doen zelf het werk wel hoor O+
Waarom nou weer die ;)! ;(
pi_91122902
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:36 schreef Ripley het volgende:
Waarom dan niet 1 op 1 als hij dat aangeeft? Dat zou ik ook enorm prefereren, ik zou niet snel het achterste van mijn tong laten zien in een groep.
door groepsdruk gaan mensen praten he.. :)
pi_91122909
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:36 schreef Kluts het volgende:

[..]

In Huppels geval was het ook niet op haar uitnodiging dat die vrouw langskwam, dus ik kan me best voorstellen dat je daar dan wat moeite mee hebt.
Nee, maar jeugdzorg was door iemand anders ingeroepen. Wees dan boos op die persoon of op jezelf dat iemand kennelijk reden ziet om ze in te roepen.
pi_91122940
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb echt 20 tassen ofzo :')
Tassen..... ik weet niet eens hoeveel ik er heb... maar in mijn hele leven al wel meer dan 20 gehad :7
pi_91122951
quote:
17s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

de groepsdruk van het praten he.. :)
als het n goede begeleider heeft zal die dat wel zien bij het ventje en m begeleiden op een manier die wel bij hem past, door toneel, of tekenen, zingen, dansen whatever..
  maandag 10 januari 2011 @ 17:39:07 #85
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91122988
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:36 schreef Ripley het volgende:
Omdat ik denk dat het goed is als hij ziet dat hij niet de enige is die in deze situatie zit. Maar als hij het echt heel naar vindt, dan gaan we gewoon iets anders zoeken hoor.
Ik denk ook dat hij er sowieso tegenop ziet, wetende hoe moeilijk hij met emoties omgaat, dus zal alles in het begin wel moeilijk zijn voor hem.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:39:08 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91122989
Ik heb een hekel aan zo vroeg eten :(
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 10 januari 2011 @ 17:40:07 #87
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91123035
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een hekel aan zo vroeg eten :(
Ik was heel blij dat ik niet voor mn loge hoef te koken. Kon ik lekker vroeg met het eten beginnen.
Nu is HK foetsie, geen idee hoe laat ie terug is. Dus ik sta nog steeds laat in de keuken ben ik bang ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 10 januari 2011 @ 17:40:44 #88
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91123060
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:38 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Tassen..... ik weet niet eens hoeveel ik er heb... maar in mijn hele leven al wel meer dan 20 gehad :7
Ik heb min of meer gedwongen 1 tas.
Onding vind ik het.
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_91123083
Oja, ik moet nog tomatensoep maken. :o
  maandag 10 januari 2011 @ 17:41:31 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91123095
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik was heel blij dat ik niet voor mn loge hoef te koken. Kon ik lekker vroeg met het eten beginnen.
Nu is HK foetsie, geen idee hoe laat ie terug is. Dus ik sta nog steeds laat in de keuken ben ik bang ;(
Vroeg beginnen met koken prima. Maar om vijf uur al eten is me te vroeg :')
  maandag 10 januari 2011 @ 17:41:35 #91
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91123101
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Kluts het volgende:
Oja, ik moet nog tomatensoep maken. :o
Ik doe roti uit een pakje :@
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 10 januari 2011 @ 17:41:50 #92
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91123113
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vroeg beginnen met koken prima. Maar om vijf uur al eten is me te vroeg :')
Roti uit een pakje dus dat is zo klaar :D
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_91123119
Als m'n broertje niet gauw eten maakt voor ons dan ga ik wel slapen zonder avondeten :{w
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  maandag 10 januari 2011 @ 17:41:55 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91123122
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik heb min of meer gedwongen 1 tas.
Onding vind ik het.
Ik niet :P

Ik sleep een halve toilettas in m'n tas mee _O-
pi_91123140
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als m'n broertje niet gauw eten maakt voor ons dan ga ik wel slapen zonder avondeten :{w
eeeeh, zelf maken?
pi_91123162
quote:

[..]

En in alle tassen labello's *O*
Tap tap tap
  maandag 10 januari 2011 @ 17:43:10 #97
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91123184
Ik heb ook al gegeten. Weense worstjes met brood :')
  maandag 10 januari 2011 @ 17:43:36 #98
220609 Nouk84
pi_91123196
Ik zou op kantoor eten en mijn zus kookt voor vriendje en mijn ouders. Omdat ik dat niet zou redden. Ik ben mijn eten vergeten :') Hoop dat mijn zus nog wat over heeft straks....
pi_91123201
quote:
17s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:42 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

eeeeh, zelf maken?
Neuh, hij wilde perse rodekool met appeltjes enzo, en speklapjes.. Fijn, maar ga dan wel ook doen wat je zegt, niet op de bank hangen met scharrel 4 :{w
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  maandag 10 januari 2011 @ 17:43:41 #100
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91123204
quote:

[..]

Telefoon, sleutels, sigaretten, aansteker.
Portemonnee ligt standaard in de auto. Meestal heb ik mn rijbewijs gewoon los in mn zak en als ik geld heb dan dat ook los in mn zak.
[b]AirwiN schreef [/b]
  maandag 10 januari 2011 @ 17:44:18 #101
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91123236
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Neuh, hij wilde perse rodekool met appeltjes enzo, en speklapjes.. Fijn, maar ga dan wel ook doen wat je zegt, niet op de bank hangen met scharrel 4 :{w
Wat gemeen dat ie jou zo de ogen uitsteekt met zn scharrels
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_91123254
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Jaloers *O*
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')