Shawshankquote:Op maandag 10 januari 2011 17:03 schreef STING het volgende:
[..]
Vergeet niet in het hout te graveren, "Q was here".
Ik heb echt 20 tassen ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb vier tassen ofzoeen rugzak, een weekendtas, n grote schoudertas en n laptoptas
ik neem meestal niet veel dingen mee
Eitherway, you catch my drift.quote:
ik heb of die grote schoudertas bij me met allerlei meuk die ik niet nodig heb.. of ik doe in mn zakken wat ik nodig heb ( pinpas, telefoon, sleutels)quote:
addictquote:
Ja, dat is ook echt specifiek uit die film ja.quote:
ik heb idd ook 1 schoudertas, daar zit echt alles in, incl spullen voor een onverwachte overnachtingquote:Op maandag 10 januari 2011 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb of die grote schoudertas bij me met allerlei meuk die ik niet nodig heb.. of ik doe in mn zakken wat ik nodig heb ( pinpas, telefoon, sleutels)voel me soms net n vent
ja dat heb ik wel vaak bij mequote:Op maandag 10 januari 2011 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb idd ook 1 schoudertas, daar zit echt alles in, incl spullen voor een onverwachte overnachting
Wat willen ze met hem gaan doen dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
Oh en het kan nog wel 2, 3 maanden duren voor er plek is voor kleine man
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
Wel een keer gehad dat ik ging stappen en een klein handtasje bij me had. ( doe ik ook niet meer tegenwoordig). Helemaal volgestauwd met overbodige meuk, knapt het hengsel op de dansvloer.
Neem maar van mij aan dat het lastig is je 86 verschillende lipglosjes dan nog terug te vinden.
plus de restquote:Op maandag 10 januari 2011 17:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat heb ik wel vaak bij metandenborstel, borstel, luchtje, en ondergoed/sokken
als ik die tas bij me heb dan he, dat prop ik niet in mn broekzakken
Dat vind ik echt de grootst mogelijke afknapper bij een vent, zo'n toch al oncharmente broek (lees: te strak) met alle meuk in de broekzakken gepropt. En dan niet de portomonne netjes in de kontzak maar nee, in je broekzak voor, want dan kan ie niet gejat worden!!!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb of die grote schoudertas bij me met allerlei meuk die ik niet nodig heb.. of ik doe in mn zakken wat ik nodig heb ( pinpas, telefoon, sleutels)voel me soms net n vent
Uw Singles OP had hier kunnen staan.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Hier staat normaal gesproken de Singles OP.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
Oh en het kan nog wel 2, 3 maanden duren voor er plek is voor kleine man
ja en dan het rijbewijsmapje, zon dikke portemonnee, telefoon, gigabos sleutels, zakdoekquote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de grootst mogelijke afknapper bij een vent, zo'n toch al oncharmente broek (lees: te strak) met alle meuk in de broekzakken gepropt. En dan niet de portomonne netjes in de kontzak maar nee, in je broekzak voor, want dan kan ie niet gejat worden!!!!!![]()
![]()
Binnenzak van de jasquote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de grootst mogelijke afknapper bij een vent, zo'n toch al oncharmente broek (lees: te strak) met alle meuk in de broekzakken gepropt. En dan niet de portomonne netjes in de kontzak maar nee, in je broekzak voor, want dan kan ie niet gejat worden!!!!!![]()
![]()
ik hoorde je nooit klagenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Een soort praatgroepje voor kinderen van gescheiden ouders, for startersquote:Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat willen ze met hem gaan doen dan?
Logisch, het is belangrijker dat het er goed uit ziet dan dat je portemonnee met al je geld, pasjes e.d. niet wordt gestolen. Uiteraard.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Doe m maar vast uit dan, tot straks.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
Ik kan niet eens fatsoenlijk iets in mijn broekzak doen, daarvoor zitten mijn broeken te strak.
Zo'n zakdoek alleen al is zo mogelijk een nog grotere afknapperquote:Op maandag 10 januari 2011 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ja en dan het rijbewijsmapje, zon dikke portemonnee, telefoon, gigabos sleutels, zakdoeken weet ik veel allemaal.
quote:
Uiteraard!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef Q. het volgende:
Logisch, het is belangrijker dat het er goed uit ziet dan dat je portemonnee met al je geld, pasjes e.d. niet wordt gestolen. Uiteraard.
Ik heb wel een kast vol in de jaren verzamelde backpacks, gewone rugtassen en zeker iets van 10 laptoptassenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan zo uit m'n hoofd niet eens opnoemen hoeveel tassen ik nu precies heb
Zijn jullie nog een stelletje dan? Nee? Trek je conclusies.quote:
telefoon, geld en een autosleutel. misschien daaromquote:Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef Nouk84 het volgende:
Het is me bij jou eigenlijk nooit opgevallen
Ho maar, tis al genoeg zoquote:Op maandag 10 januari 2011 17:16 schreef CherryLips het volgende:
5 Oilily's, 1 Pip, 5 van Esprit, 1 van H&M, twee rugtassen, één van Crumpler, laptoptas, 2 Kitsch Kitchen, 1 Kipling ehm...
En ik heb ook nog wat koffers.
Scherpquote:Op maandag 10 januari 2011 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn jullie nog een stelletje dan? Nee? Trek je conclusies.
Ja, klote ,wachtlijsten. Weet er alles van.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een soort praatgroepje voor kinderen van gescheiden ouders, for starters
Ja ze ging kijken wat ze kon doen, maar ik reken maar nergens op..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, klote ,wachtlijsten. Weet er alles van.
quote:
Je kan het sort of vrijblijvend voor hem maken door aan te geven dat jullie allicht een keer kunnen kijken of het wat is en als het niks blijkt, er niet aan mee te doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
En hij wil er helemaal niet heen, dus dat gaat ook nog leuk worden...
Ja! En dan ook nog zo'n spijkerbroek die toeloopt, naar de enkels toe. Oftewel; een wortelbroek!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar nouk bedoeld die mannen met TE strakke broeken wat sowieso al niet kan, en dan zo'n MEGAdikke portemonnee erin dat ie bol staat.
Op de verkeerde manier.
Dat was huppel, niet ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:20 schreef Ripley het volgende:
3 maanden is wel overzichtelijk toch, als het niet iets urgents is. Volgens mij wilde je zelf niet eens jeugdzorg over de vloer.
Dat zijn van die mannen die ook van die schoenen met metalen plaatjes dragen.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! En dan ook nog zo'n spijkerbroek die toeloopt, naar de enkels toe. Oftewel; een wortelbroek!
Wij mannen kijken tenminste naar de inhoud!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! En dan ook nog zo'n spijkerbroek die toeloopt, naar de enkels toe. Oftewel; een wortelbroek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
spreek af dat ie vijf keer gaat en dat ie dan mag zeggen of ie ermee wil doorgaan of nietquote:Op maandag 10 januari 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
En hij wil er helemaal niet heen, dus dat gaat ook nog leuk worden...
Ow sorry, my bad. In dat geval ligt het iets anders inderdaad. Maar 3 maanden is wel een overzichtelijke periode lijkt me, dan kan hij ook wat aan het idee wennen misschien.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was huppel, niet ik.
Ik wil juist zsm hulp voor hem, voor het echt uit de hand loopt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Wij mannen kijken tenminste naar de inhoud!.
Ooh dus als ik een ontzettend lelijk shirt/jurkje/broek aan heb, maar met 100 euro tussen mijn tieten, is het al gauw goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Sowieso valt een wachtlijst van 3 maanden nog relatief mee. Er zit iig een termijn aan.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow sorry, my bad. In dat geval ligt het iets anders inderdaad. Maar 3 maanden is wel een overzichtelijke periode lijkt me, dan kan hij ook wat aan het idee wennen misschien.
Ja, hij schoot helemaal in de stress bij de gedachte erover te moeten praten in een groep. Ik zei al dat hij niks hoefde te zeggen als hij niet wilde... Maar afwachten hoe het gaat, ms valt het wel mee. Ik geloof dat ze ook dingen doen daar, niet alleen in een kring zitten zeg maar.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
spreek af dat ie vijf keer gaat en dat ie dan mag zeggen of ie ermee wil doorgaan of nietgeeft hem genoeg tijd om het nut van zon groep in te zien en een keuze te maken en je geeft hem het gevoel dat ie er zelf ook nog inspraak in heeft
Gewoon. Gezellige middag gehad bij een vriendin. Straks lekker koken dwz als mn zoon thuis komt.quote:
Oh geeft niet hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow sorry, my bad. In dat geval ligt het iets anders inderdaad. Maar 3 maanden is wel een overzichtelijke periode lijkt me, dan kan hij ook wat aan het idee wennen misschien.
het zal wel spelenderwijs gaan een beetje, met tekenen, of je gevoel uiten aan de hand van muziek of wat dan ookquote:Op maandag 10 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hij schoot helemaal in de stress bij de gedachte erover te moeten praten in een groep. Ik zei al dat hij niks hoefde te zeggen als hij niet wilde... Maar afwachten hoe het gaat, ms valt het wel mee. Ik geloof dat ze ook dingen doen daar, niet alleen in een kring zitten zeg maar.
Ja, hoezo?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dus als ik een ontzettend lelijk shirt/jurkje/broek aan heb, maar met 100 euro tussen mijn tieten, is het al gauw goed?
Wachten is uberhaupt wel kut ja. Maar zoals ik al zei: misschien is die periode wel goed voor hem om aan het idee te wennen en zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh geeft niet hoor.
Nou ja, het speelt al een tijd en ik vind het best lang, er mag wel snel iets gebeuren wat mij betreft!
Het is vanuit een ander uitgangspunt, maar mijn broertje is vroeger toen hij net zo oud was als minipuber bijvoorbeeld een tijd naar een praatgroep gegaan voor kinderen die gepest worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hij schoot helemaal in de stress bij de gedachte erover te moeten praten in een groep. Ik zei al dat hij niks hoefde te zeggen als hij niet wilde... Maar afwachten hoe het gaat, ms valt het wel mee. Ik geloof dat ze ook dingen doen daar, niet alleen in een kring zitten zeg maar.
Ik heb geen probleem met jeugdzorg oid over de vloer hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:20 schreef Ripley het volgende:
3 maanden is wel overzichtelijk toch, als het niet iets urgents is. Volgens mij wilde je zelf niet eens jeugdzorg over de vloer.
Hij heeft heel erg last van de scheiding en alle ellende eromheen, waardoor hij bij tijd en wijle gewoon onhandelbaar is. Hij kan zich niet uiten, thuis niet en op school niet en je ziet hem gewoon afglijden. Ik wil voorkomen dat hij straks echt ontspoort.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wachten is uberhaupt wel kut ja. Maar zoals ik al zei: misschien is die periode wel goed voor hem om aan het idee te wennen en zo.
Sorry als ik heel nieuwsgierig doe, maar waarom wil je hulp?
Wat verwacht je dan van die mensen? Meer ruimte krijgen ze niet volgens mij, dus proberen ze zoveel mogelijk mensen te helpen voor zover ze kunnen. Probleem ligt eerder bij het beleidquote:Op maandag 10 januari 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met jeugdzorg oid over de vloer hoor.![]()
Nooit gehad ook. Alleen heb ik wel een probleem met iemand die in een half uur even 10 jaar aan trauma's met het kind wil gaan bespreken
Precies, daar hoop ik ook opquote:Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is vanuit een ander uitgangspunt, maar mijn broertje is vroeger toen hij net zo oud was als minipuber bijvoorbeeld een tijd naar een praatgroep gegaan voor kinderen die gepest worden.
Ze doen daar idd ook spelletjes en andere dingen, en hij had er vooral wat aan omdat er kinderen zaten die dezelfde ervaringen hadden als hij. Hij is geen prater, maar het idee dat hij alleen al niet alles hoefde uit te leggen omdat zij in hetzelfde schuitje zaten hielp hem al genoeg.
Jij hoeft geen geld tussen die tieten te stoppen, die doen zelf het werk wel hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dus als ik een ontzettend lelijk shirt/jurkje/broek aan heb, maar met 100 euro tussen mijn tieten, is het al gauw goed?
Heb je enig idee waarom hij er zo'n moeite meeheeft? Misschien moet je je eigen emoties rustig met hem uitspreken zodat hij de zijne misschien een keertje uit?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft heel erg last van de scheiding en alle ellende eromheen, waardoor hij bij tijd en wijle gewoon onhandelbaar is. Hij kan zich niet uiten, thuis niet en op school niet en je ziet hem gewoon afglijden. Ik wil voorkomen dat hij straks echt ontspoort.
Ja dat is heel jammer. Maar dan mag ik toch wel balen als mijn kind daar de dupe van wordt.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van die mensen? Meer ruimte krijgen ze niet volgens mij, dus proberen ze zoveel mogelijk mensen te helpen voor zover ze kunnen. Probleem ligt eerder bij het beleid
Nou ja, hij heeft ook een hoop voor zijn kiezen gehad, dus ik snap het wel. Maar hij kan er niet over praten, dat heb ik geprobeerd, believe me. Hij klapt gewoon dicht. Op school net zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb je enig idee waarom hij er zo'n moeite meeheeft? Misschien moet je je eigen emoties rustig met hem uitspreken zodat hij de zijne misschien een keertje uit?
Dit is overigens niet als kritiek bedoeld of als betweterij, ik vind het zielig als een kind zich zo voelt en het zal voor de meoder ook moeilijk zijn.
Komt helemaal goed met minipuberquote:Op maandag 10 januari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft ook een hoop voor zijn kiezen gehad, dus ik snap het wel. Maar hij kan er niet over praten, dat heb ik geprobeerd, believe me. Hij klapt gewoon dicht. Op school net zo.
En omdat ik hem dus niet kan helpen, probeer ik nu iemand te vinden die dat wel kan.
Ik kan me indenken dat dat heel kut is, want je krijgt geen aanknopingspunten op die manier.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft ook een hoop voor zijn kiezen gehad, dus ik snap het wel. Maar hij kan er niet over praten, dat heb ik geprobeerd, believe me. Hij klapt gewoon dicht. Op school net zo.
En omdat ik hem dus niet kan helpen, probeer ik nu iemand te vinden die dat wel kan.
dit is wel iets wat zou kunnen werkenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb je enig idee waarom hij er zo'n moeite meeheeft? Misschien moet je je eigen emoties rustig met hem uitspreken zodat hij de zijne misschien een keertje uit?
oh ja, dat snap ik wel. Ik vond je op dat moment alleen nogal persoonlijk aanvallend op die vrouw die ook maar werk doet.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is heel jammer. Maar dan mag ik toch wel balen als mijn kind daar de dupe van wordt.
Maar mijn angst was geheel onterecht. Mijn koter heeft het heel goed doorstaan
We hebben wel een keer heel hard tegen kussens gebokst.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit is wel iets wat zou kunnen werkenmaar dat ligt maar net aan je kind, als het er eentje is die al bij een beetje n serieuzig gesprek de benen neemt of dichtklapt dan word het weer lastiger
( niet om af te zeiken heik denk met je mee )
Je kunt ook ( dit is een wat extremere) keiharde muziek aanzetten en bijvoorbeeld in de tuin symbolisch dingen kapot gaan gooien en dan erbij zeggen, of roepen, waar je vanaf wilt en dan gooien "ik wil me niet meer boos voelen" * gooit appel ofzo kapot* . Soms is zoiets een beetje nodig om uit te lokken, en dan is het niet zo bedreigen gesprek achtig, maar gewoon ff lekker rebels doen met mama
In Huppels geval was het ook niet op haar uitnodiging dat die vrouw langskwam, dus ik kan me best voorstellen dat je daar dan wat moeite mee hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
oh ja, dat snap ik wel. Ik vond je op dat moment alleen nogal persoonlijk aanvallend op die vrouw die ook maar werk doet.
Uhuh was ik ook. Komt omdat ze al had bewezen niet eens te luisteren.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
oh ja, dat snap ik wel. Ik vond je op dat moment alleen nogal persoonlijk aanvallend op die vrouw die ook maar werk doet.
Ooh, dan weet ik hoe ik moet versieren de volgende keer. Vandaar dat het nooit lukte!quote:
Waarom nou weer diequote:Op maandag 10 januari 2011 17:27 schreef rival het volgende:
Jij hoeft geen geld tussen die tieten te stoppen, die doen zelf het werk wel hoor
door groepsdruk gaan mensen praten he..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:36 schreef Ripley het volgende:
Waarom dan niet 1 op 1 als hij dat aangeeft? Dat zou ik ook enorm prefereren, ik zou niet snel het achterste van mijn tong laten zien in een groep.
Nee, maar jeugdzorg was door iemand anders ingeroepen. Wees dan boos op die persoon of op jezelf dat iemand kennelijk reden ziet om ze in te roepen.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
In Huppels geval was het ook niet op haar uitnodiging dat die vrouw langskwam, dus ik kan me best voorstellen dat je daar dan wat moeite mee hebt.
Tassen..... ik weet niet eens hoeveel ik er heb... maar in mijn hele leven al wel meer dan 20 gehadquote:
als het n goede begeleider heeft zal die dat wel zien bij het ventje en m begeleiden op een manier die wel bij hem past, door toneel, of tekenen, zingen, dansen whatever..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de groepsdruk van het praten he..
Omdat ik denk dat het goed is als hij ziet dat hij niet de enige is die in deze situatie zit. Maar als hij het echt heel naar vindt, dan gaan we gewoon iets anders zoeken hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:36 schreef Ripley het volgende:
Waarom dan niet 1 op 1 als hij dat aangeeft? Dat zou ik ook enorm prefereren, ik zou niet snel het achterste van mijn tong laten zien in een groep.
Ik was heel blij dat ik niet voor mn loge hoef te koken. Kon ik lekker vroeg met het eten beginnen.quote:
Ik heb min of meer gedwongen 1 tas.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tassen..... ik weet niet eens hoeveel ik er heb... maar in mijn hele leven al wel meer dan 20 gehad
Vroeg beginnen met koken prima. Maar om vijf uur al eten is me te vroegquote:Op maandag 10 januari 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was heel blij dat ik niet voor mn loge hoef te koken. Kon ik lekker vroeg met het eten beginnen.
Nu is HK foetsie, geen idee hoe laat ie terug is. Dus ik sta nog steeds laat in de keuken ben ik bang
Ik doe roti uit een pakjequote:
Roti uit een pakje dus dat is zo klaarquote:Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vroeg beginnen met koken prima. Maar om vijf uur al eten is me te vroeg
Ik nietquote:Op maandag 10 januari 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb min of meer gedwongen 1 tas.
Onding vind ik het.
eeeeh, zelf maken?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als m'n broertje niet gauw eten maakt voor ons dan ga ik wel slapen zonder avondeten
En in alle tassen labello'squote:Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet
Ik sleep een halve toilettas in m'n tas mee
Neuh, hij wilde perse rodekool met appeltjes enzo, en speklapjes.. Fijn, maar ga dan wel ook doen wat je zegt, niet op de bank hangen met scharrel 4quote:
Telefoon, sleutels, sigaretten, aansteker.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet
Ik sleep een halve toilettas in m'n tas mee
Wat gemeen dat ie jou zo de ogen uitsteekt met zn scharrelsquote:Op maandag 10 januari 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, hij wilde perse rodekool met appeltjes enzo, en speklapjes.. Fijn, maar ga dan wel ook doen wat je zegt, niet op de bank hangen met scharrel 4
Jaloersquote:Op maandag 10 januari 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, hij wilde perse rodekool met appeltjes enzo, en speklapjes.. Fijn, maar ga dan wel ook doen wat je zegt, niet op de bank hangen met scharrel 4
Moet ie zelf weten, maar de tv gaat straks echt wel zachter, en zo niet zelfs uit..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat gemeen dat ie jou zo de ogen uitsteekt met zn scharrels
Hmm..... je houdt niet van tassen?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb min of meer gedwongen 1 tas.
Onding vind ik het.
Nee, irritant, want we zouden eerst samen eten en bieren, en toen besloot zij opeens langs te komen..quote:
quote:
Dan bestel je wat voor jezelf of je haalt wat. Ben je ook niet afhankelijk van een anderquote:Op maandag 10 januari 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jezusquote:Op maandag 10 januari 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heldinquote:
Kun je die 2e niet voor het eerste gebruiken? Scheelt ruimte!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik pak over. Sleutels, portemonee, deo, geurtje, lippenbalsem, handcreme, oogpotlood, make-up verwijder doekjes, poeder, mascara en babydoekjesOh ja, een tandenborstel en tandpasta.
Toch niet die wereldgerechten van Knorr he? Dat is echt niet te vreten die roti.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roti uit een pakje dus dat is zo klaar
Gekreun luisteren is idd leuker dan de tv horenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet ie zelf weten, maar de tv gaat straks echt wel zachter, en zo niet zelfs uit..
Hekel aan tassenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm..... je houdt niet van tassen?
Of vind je alleen die ene tas een onding?
Dat doe ik dus wel. Ook omdat die babydoekjes de helft goedkoper zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je die 2e niet voor het eerste gebruiken? Scheelt ruimte!
Ik ga niet alweer halen of bestellen, zeker niet als meneer zegt te koken voor ons 2 omdat ie ie 't leuk vind dat we eens beiden met etenstijd thuis zijn..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan bestel je wat voor jezelf of je haalt wat. Ben je ook niet afhankelijk van een ander
Jawelquote:Op maandag 10 januari 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toch niet die wereldgerechten van Knorr he? Dat is echt niet te vreten die roti.
Loop nou niet zo afgunstig te janken man.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga niet alweer halen of bestellen, zeker niet als meneer zegt te koken voor ons 2 omdat ie ie 't leuk vind dat we eens beiden met etenstijd thuis zijn..
heb je altijd een tandenborstel bij je?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik pak over. Sleutels, portemonee, deo, geurtje, lippenbalsem, handcreme, oogpotlood, make-up verwijder doekjes, poeder, mascara en babydoekjesOh ja, een tandenborstel en tandpasta.
Ik heb het 1 keer gemaakt. En ik vond het zo smakeloos dat ik friet heb gehaald.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel![]()
Eerste keer dat we dat aten zei mn zoon: mama dit is de lekkerste kip ooit.
En ik heb geen idee hoe ik zelf roti moet maken
Belofte maakt schuldquote:Op maandag 10 januari 2011 17:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Loop nou niet zo afgunstig te janken man.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heb je altijd een tandenborstel bij je?
Als jij daar nu met een chick had gezeten had je ook niet gewild dat je broertje zat te mokken.quote:
Dat krijgen die arme kinders geirriteerde billetjes, dat weet je tochquote:Op maandag 10 januari 2011 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je die 2e niet voor het eerste gebruiken? Scheelt ruimte!
Patat dan toch zekerquote:Op maandag 10 januari 2011 17:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gemaakt. En ik vond het zo smakeloos dat ik friet heb gehaald.
En een tentquote:Op maandag 10 januari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat heb ik standaard in de auto liggen, deo, tandenborstel schoon ondergoed, slaapzak en een matje
Wat IS Roti eigenlijk precies?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel![]()
Eerste keer dat we dat aten zei mn zoon: mama dit is de lekkerste kip ooit.
En ik heb geen idee hoe ik zelf roti moet maken
Een soort deegpannekoek met groente/vlees erin. Kan van alles zijn, maar hier in NL vaak met kip en kouseband.quote:
quote:
Ik heb niet beloofd te koken om vervolgens dus wat anders te doen..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij daar nu met een chick had gezeten had je ook niet gewild dat je broertje zat te mokken.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar heb ik zaadje voormijn tent
Heeft ie de padvinders belofte gemaakt met het spugen in de hand enzo? of gezegd, heuy, ik kook.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb niet beloofd te koken om vervolgens dus wat anders te doen..
Je zit echt gewoon te janken om het janken nu hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ineens poppen overal tentjes opquote:
Je lijkt wel een wijf.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen polio, maar ik ga me niet opeens in de keuken uitsloven omdat er een vreemde meid in huis is..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Ripley het volgende:
Heb je polio of zo, dat je je eigen eten niet kunt klaarmaken J-K?
Dat er toevallig een meisje tussen is gekomen kun jij toch ook wel begrijpen
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heb je altijd een tandenborstel bij je?
Hahahahahah was hij dat ja?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je zit echt gewoon te janken om het janken nu hoorJezus Christus man
Misschien moet je weer thuis gaan wonen ofzo. Ooh nee, dan moet je je auto zo vaak verplaatsen
quote:
Auto vaak verplaatsen? Er is daar nooit plekquote:Op maandag 10 januari 2011 17:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je zit echt gewoon te janken om het janken nu hoorJezus Christus man
Misschien moet je weer thuis gaan wonen ofzo. Ooh nee, dan moet je je auto zo vaak verplaatsen
Nja, jij hebt honger, hij blijkbaar niet. Hij heeft geen zin om de belofte na te komen, dus dan zal je het toch echt zelf moeten regelenquote:
jij zou het maar wat fijn vinden als je net een meid hebt liggen duwen, je doodop op bed ligt met knorrende maag en dat je broer dan je kook taken heeft waar genomen zodat je een lekker hapje krijgt na het ketsen..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen polio, maar ik ga me niet opeens in de keuken uitsloven omdat er een vreemde meid in huis is..
Je bent niet van plan een 5 gangen maal in elkaar te draaien, sterker nog, ik vind je nog totaal niet gastvrij ook als je er zo over denkt.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen polio, maar ik ga me niet opeens in de keuken uitsloven omdat er een vreemde meid in huis is..
Hij ging koken, want hij wilde graag weer eens iets van vroeger thuis eten.. Van mij hoeft het niet zo..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeft ie de padvinders belofte gemaakt met het spugen in de hand enzo? of gezegd, heuy, ik kook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |