Shawshankquote:Op maandag 10 januari 2011 17:03 schreef STING het volgende:
[..]
Vergeet niet in het hout te graveren, "Q was here".
Ik heb echt 20 tassen ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb vier tassen ofzoeen rugzak, een weekendtas, n grote schoudertas en n laptoptas
ik neem meestal niet veel dingen mee
Eitherway, you catch my drift.quote:
ik heb of die grote schoudertas bij me met allerlei meuk die ik niet nodig heb.. of ik doe in mn zakken wat ik nodig heb ( pinpas, telefoon, sleutels)quote:
addictquote:
Ja, dat is ook echt specifiek uit die film ja.quote:
ik heb idd ook 1 schoudertas, daar zit echt alles in, incl spullen voor een onverwachte overnachtingquote:Op maandag 10 januari 2011 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb of die grote schoudertas bij me met allerlei meuk die ik niet nodig heb.. of ik doe in mn zakken wat ik nodig heb ( pinpas, telefoon, sleutels)voel me soms net n vent
ja dat heb ik wel vaak bij mequote:Op maandag 10 januari 2011 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb idd ook 1 schoudertas, daar zit echt alles in, incl spullen voor een onverwachte overnachting
Wat willen ze met hem gaan doen dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
Oh en het kan nog wel 2, 3 maanden duren voor er plek is voor kleine man
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
Wel een keer gehad dat ik ging stappen en een klein handtasje bij me had. ( doe ik ook niet meer tegenwoordig). Helemaal volgestauwd met overbodige meuk, knapt het hengsel op de dansvloer.
Neem maar van mij aan dat het lastig is je 86 verschillende lipglosjes dan nog terug te vinden.
plus de restquote:Op maandag 10 januari 2011 17:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat heb ik wel vaak bij metandenborstel, borstel, luchtje, en ondergoed/sokken
als ik die tas bij me heb dan he, dat prop ik niet in mn broekzakken
Dat vind ik echt de grootst mogelijke afknapper bij een vent, zo'n toch al oncharmente broek (lees: te strak) met alle meuk in de broekzakken gepropt. En dan niet de portomonne netjes in de kontzak maar nee, in je broekzak voor, want dan kan ie niet gejat worden!!!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb of die grote schoudertas bij me met allerlei meuk die ik niet nodig heb.. of ik doe in mn zakken wat ik nodig heb ( pinpas, telefoon, sleutels)voel me soms net n vent
Uw Singles OP had hier kunnen staan.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Hier staat normaal gesproken de Singles OP.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
Oh en het kan nog wel 2, 3 maanden duren voor er plek is voor kleine man
ja en dan het rijbewijsmapje, zon dikke portemonnee, telefoon, gigabos sleutels, zakdoekquote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de grootst mogelijke afknapper bij een vent, zo'n toch al oncharmente broek (lees: te strak) met alle meuk in de broekzakken gepropt. En dan niet de portomonne netjes in de kontzak maar nee, in je broekzak voor, want dan kan ie niet gejat worden!!!!!![]()
![]()
Binnenzak van de jasquote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de grootst mogelijke afknapper bij een vent, zo'n toch al oncharmente broek (lees: te strak) met alle meuk in de broekzakken gepropt. En dan niet de portomonne netjes in de kontzak maar nee, in je broekzak voor, want dan kan ie niet gejat worden!!!!!![]()
![]()
ik hoorde je nooit klagenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Een soort praatgroepje voor kinderen van gescheiden ouders, for startersquote:Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat willen ze met hem gaan doen dan?
Logisch, het is belangrijker dat het er goed uit ziet dan dat je portemonnee met al je geld, pasjes e.d. niet wordt gestolen. Uiteraard.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Doe m maar vast uit dan, tot straks.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
Ik kan niet eens fatsoenlijk iets in mijn broekzak doen, daarvoor zitten mijn broeken te strak.
Zo'n zakdoek alleen al is zo mogelijk een nog grotere afknapperquote:Op maandag 10 januari 2011 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ja en dan het rijbewijsmapje, zon dikke portemonnee, telefoon, gigabos sleutels, zakdoeken weet ik veel allemaal.
quote:
Uiteraard!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef Q. het volgende:
Logisch, het is belangrijker dat het er goed uit ziet dan dat je portemonnee met al je geld, pasjes e.d. niet wordt gestolen. Uiteraard.
Ik heb wel een kast vol in de jaren verzamelde backpacks, gewone rugtassen en zeker iets van 10 laptoptassenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan zo uit m'n hoofd niet eens opnoemen hoeveel tassen ik nu precies heb
Zijn jullie nog een stelletje dan? Nee? Trek je conclusies.quote:
telefoon, geld en een autosleutel. misschien daaromquote:Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef Nouk84 het volgende:
Het is me bij jou eigenlijk nooit opgevallen
Ho maar, tis al genoeg zoquote:Op maandag 10 januari 2011 17:16 schreef CherryLips het volgende:
5 Oilily's, 1 Pip, 5 van Esprit, 1 van H&M, twee rugtassen, één van Crumpler, laptoptas, 2 Kitsch Kitchen, 1 Kipling ehm...
En ik heb ook nog wat koffers.
Scherpquote:Op maandag 10 januari 2011 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn jullie nog een stelletje dan? Nee? Trek je conclusies.
Ja, klote ,wachtlijsten. Weet er alles van.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een soort praatgroepje voor kinderen van gescheiden ouders, for starters
Ja ze ging kijken wat ze kon doen, maar ik reken maar nergens op..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, klote ,wachtlijsten. Weet er alles van.
quote:
Je kan het sort of vrijblijvend voor hem maken door aan te geven dat jullie allicht een keer kunnen kijken of het wat is en als het niks blijkt, er niet aan mee te doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
En hij wil er helemaal niet heen, dus dat gaat ook nog leuk worden...
Ja! En dan ook nog zo'n spijkerbroek die toeloopt, naar de enkels toe. Oftewel; een wortelbroek!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar nouk bedoeld die mannen met TE strakke broeken wat sowieso al niet kan, en dan zo'n MEGAdikke portemonnee erin dat ie bol staat.
Op de verkeerde manier.
Dat was huppel, niet ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:20 schreef Ripley het volgende:
3 maanden is wel overzichtelijk toch, als het niet iets urgents is. Volgens mij wilde je zelf niet eens jeugdzorg over de vloer.
Dat zijn van die mannen die ook van die schoenen met metalen plaatjes dragen.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! En dan ook nog zo'n spijkerbroek die toeloopt, naar de enkels toe. Oftewel; een wortelbroek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |