We hebben wel een keer heel hard tegen kussens gebokst.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit is wel iets wat zou kunnen werkenmaar dat ligt maar net aan je kind, als het er eentje is die al bij een beetje n serieuzig gesprek de benen neemt of dichtklapt dan word het weer lastiger
( niet om af te zeiken heik denk met je mee )
Je kunt ook ( dit is een wat extremere) keiharde muziek aanzetten en bijvoorbeeld in de tuin symbolisch dingen kapot gaan gooien en dan erbij zeggen, of roepen, waar je vanaf wilt en dan gooien "ik wil me niet meer boos voelen" * gooit appel ofzo kapot* . Soms is zoiets een beetje nodig om uit te lokken, en dan is het niet zo bedreigen gesprek achtig, maar gewoon ff lekker rebels doen met mama
In Huppels geval was het ook niet op haar uitnodiging dat die vrouw langskwam, dus ik kan me best voorstellen dat je daar dan wat moeite mee hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
oh ja, dat snap ik wel. Ik vond je op dat moment alleen nogal persoonlijk aanvallend op die vrouw die ook maar werk doet.
Uhuh was ik ook. Komt omdat ze al had bewezen niet eens te luisteren.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
oh ja, dat snap ik wel. Ik vond je op dat moment alleen nogal persoonlijk aanvallend op die vrouw die ook maar werk doet.
Ooh, dan weet ik hoe ik moet versieren de volgende keer. Vandaar dat het nooit lukte!quote:
Waarom nou weer diequote:Op maandag 10 januari 2011 17:27 schreef rival het volgende:
Jij hoeft geen geld tussen die tieten te stoppen, die doen zelf het werk wel hoor
door groepsdruk gaan mensen praten he..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:36 schreef Ripley het volgende:
Waarom dan niet 1 op 1 als hij dat aangeeft? Dat zou ik ook enorm prefereren, ik zou niet snel het achterste van mijn tong laten zien in een groep.
Nee, maar jeugdzorg was door iemand anders ingeroepen. Wees dan boos op die persoon of op jezelf dat iemand kennelijk reden ziet om ze in te roepen.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
In Huppels geval was het ook niet op haar uitnodiging dat die vrouw langskwam, dus ik kan me best voorstellen dat je daar dan wat moeite mee hebt.
Tassen..... ik weet niet eens hoeveel ik er heb... maar in mijn hele leven al wel meer dan 20 gehadquote:
als het n goede begeleider heeft zal die dat wel zien bij het ventje en m begeleiden op een manier die wel bij hem past, door toneel, of tekenen, zingen, dansen whatever..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de groepsdruk van het praten he..
Omdat ik denk dat het goed is als hij ziet dat hij niet de enige is die in deze situatie zit. Maar als hij het echt heel naar vindt, dan gaan we gewoon iets anders zoeken hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:36 schreef Ripley het volgende:
Waarom dan niet 1 op 1 als hij dat aangeeft? Dat zou ik ook enorm prefereren, ik zou niet snel het achterste van mijn tong laten zien in een groep.
Ik was heel blij dat ik niet voor mn loge hoef te koken. Kon ik lekker vroeg met het eten beginnen.quote:
Ik heb min of meer gedwongen 1 tas.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tassen..... ik weet niet eens hoeveel ik er heb... maar in mijn hele leven al wel meer dan 20 gehad
Vroeg beginnen met koken prima. Maar om vijf uur al eten is me te vroegquote:Op maandag 10 januari 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was heel blij dat ik niet voor mn loge hoef te koken. Kon ik lekker vroeg met het eten beginnen.
Nu is HK foetsie, geen idee hoe laat ie terug is. Dus ik sta nog steeds laat in de keuken ben ik bang
Ik doe roti uit een pakjequote:
Roti uit een pakje dus dat is zo klaarquote:Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vroeg beginnen met koken prima. Maar om vijf uur al eten is me te vroeg
Ik nietquote:Op maandag 10 januari 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb min of meer gedwongen 1 tas.
Onding vind ik het.
eeeeh, zelf maken?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als m'n broertje niet gauw eten maakt voor ons dan ga ik wel slapen zonder avondeten
En in alle tassen labello'squote:Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet
Ik sleep een halve toilettas in m'n tas mee
Neuh, hij wilde perse rodekool met appeltjes enzo, en speklapjes.. Fijn, maar ga dan wel ook doen wat je zegt, niet op de bank hangen met scharrel 4quote:
Telefoon, sleutels, sigaretten, aansteker.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet
Ik sleep een halve toilettas in m'n tas mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |