En een tentquote:Op maandag 10 januari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat heb ik standaard in de auto liggen, deo, tandenborstel schoon ondergoed, slaapzak en een matje
Wat IS Roti eigenlijk precies?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel![]()
Eerste keer dat we dat aten zei mn zoon: mama dit is de lekkerste kip ooit.
En ik heb geen idee hoe ik zelf roti moet maken
Een soort deegpannekoek met groente/vlees erin. Kan van alles zijn, maar hier in NL vaak met kip en kouseband.quote:
quote:
Ik heb niet beloofd te koken om vervolgens dus wat anders te doen..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij daar nu met een chick had gezeten had je ook niet gewild dat je broertje zat te mokken.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar heb ik zaadje voormijn tent
Heeft ie de padvinders belofte gemaakt met het spugen in de hand enzo? of gezegd, heuy, ik kook.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb niet beloofd te koken om vervolgens dus wat anders te doen..
Je zit echt gewoon te janken om het janken nu hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ineens poppen overal tentjes opquote:
Je lijkt wel een wijf.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen polio, maar ik ga me niet opeens in de keuken uitsloven omdat er een vreemde meid in huis is..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Ripley het volgende:
Heb je polio of zo, dat je je eigen eten niet kunt klaarmaken J-K?
Dat er toevallig een meisje tussen is gekomen kun jij toch ook wel begrijpen
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heb je altijd een tandenborstel bij je?
Hahahahahah was hij dat ja?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je zit echt gewoon te janken om het janken nu hoorJezus Christus man
Misschien moet je weer thuis gaan wonen ofzo. Ooh nee, dan moet je je auto zo vaak verplaatsen
quote:
Auto vaak verplaatsen? Er is daar nooit plekquote:Op maandag 10 januari 2011 17:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je zit echt gewoon te janken om het janken nu hoorJezus Christus man
Misschien moet je weer thuis gaan wonen ofzo. Ooh nee, dan moet je je auto zo vaak verplaatsen
Nja, jij hebt honger, hij blijkbaar niet. Hij heeft geen zin om de belofte na te komen, dus dan zal je het toch echt zelf moeten regelenquote:
jij zou het maar wat fijn vinden als je net een meid hebt liggen duwen, je doodop op bed ligt met knorrende maag en dat je broer dan je kook taken heeft waar genomen zodat je een lekker hapje krijgt na het ketsen..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen polio, maar ik ga me niet opeens in de keuken uitsloven omdat er een vreemde meid in huis is..
Je bent niet van plan een 5 gangen maal in elkaar te draaien, sterker nog, ik vind je nog totaal niet gastvrij ook als je er zo over denkt.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen polio, maar ik ga me niet opeens in de keuken uitsloven omdat er een vreemde meid in huis is..
Hij ging koken, want hij wilde graag weer eens iets van vroeger thuis eten.. Van mij hoeft het niet zo..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeft ie de padvinders belofte gemaakt met het spugen in de hand enzo? of gezegd, heuy, ik kook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |