quote:
Dat dus.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, zoals eerder besproken, ik heb dus ook zat gevallen meegemaakt waarbij mensen hun afspraken niet nakwamen vanwege hun relatie. Zeg dan in ieder geval dat de plannen niet doorgaan, dan weet hij ook waar hij aan toe is.
dan kan je nog een klein toetje nemenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets lekkers hier! Zo jammer als de maaltijd weer voorbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Sorry, ik heb toch iets meer energie nodig dan alleen datquote:Op maandag 10 januari 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg garnaaltje, als ik het kan, kan jij dat helemaal
Ik ook! Zonder het snaaien dan hequote:Op maandag 10 januari 2011 17:59 schreef L-E het volgende:
Ik hou van vroeg eten. Dan heb ik straks veel ruimte om ongegeneerd te snaaien.
Ik zie alsnog het probleem niet .Je issue hier is dat de scharrel van je broer mee-eet.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus.
Hij gaat er maar vanuit dat ik het dan zelf wel doe.. Meneer is zogenaamd ziek, maar gaat wel uitgebreid boodschappen doen, en ook nog eens terug omdat ze blijkbaar mee komt eten meteen ook maar..
Oh, jullie hebben een gezellig dinertje voor twee?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daarom ga ik nu pas met WT boodschappen doen
Nee, nu een toetje. En dan straks nóg een. Omdat het kan.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan kan je nog een klein toetje nemenen die gewoon 2 uur later opeten, heb je nog iets om naar uit te leven
Mijn issue hier is dat meneer iets zegt te doen en het vervolgens niet, of veel te laat doet.. Ik duik over 2 tot 3 uur m'n bed in omdat ik er om half 4 weer uit moet.. Eten doen we normaal rond 6 uur, en hij heeft nog geen enkele poging ondernomen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie alsnog het probleem niet .Je issue hier is dat de scharrel van je broer mee-eet.
Dat is gezellig, of jij bent gewoon bezitterig. Het is niet dat je een avondje pokeren had gepland met je homies.
Ik zie haar nu pas voor het eerstquote:Op maandag 10 januari 2011 18:01 schreef L-E het volgende:
Of J-K is heimelijk verliefd op de bewuste scharrel en dit alles is extreem pijnlijk voor 'm. Treurig.
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, nu een toetje. En dan straks nóg een. Omdat het kan.
Kook dan wat voor jezelfquote:Op maandag 10 januari 2011 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn issue hier is dat meneer iets zegt te doen en het vervolgens niet, of veel te laat doet.. Ik duik over 2 tot 3 uur m'n bed in omdat ik er om half 4 weer uit moet.. Eten doen we normaal rond 6 uur, en hij heeft nog geen enkele poging ondernomen.
Heb je hem er al naar gevraagd überhaupt?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn issue hier is dat meneer iets zegt te doen en het vervolgens niet, of veel te laat doet.. Ik duik over 2 tot 3 uur m'n bed in omdat ik er om half 4 weer uit moet.. Eten doen we normaal rond 6 uur, en hij heeft nog geen enkele poging ondernomen.
3 keer sinds een halfuur geleden, en dan gewoon geen antwoord gevenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je hem er al naar gevraagd überhaupt?
Misschien echt een heel heel heel gek idee hoor, want ik begrijp dat het fijn is om hier je gal te spuwen, maar misschien hè, heel misschien, kun je eens vragen of hij gaat beginnen?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als je haar nu voor het eerst ziet, hoe kan je dan nu al bepaald hebben dat de anderen leuker zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie haar nu pas voor het eerst![]()
En z'n andere zijn leuker..![]()
En gezelliger, die praatten ook gewoon enzo..
Dat is wel lomp jaquote:Op maandag 10 januari 2011 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
3 keer sinds een halfuur geleden, en dan gewoon geen antwoord geven
Dan sla je 'm om zn oren met een familypack condooms en ga je zelf iets doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
3 keer sinds een halfuur geleden, en dan gewoon geen antwoord geven
Gewoon zelf beginnen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |