O jeequote:Op maandag 10 januari 2011 14:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de AKQ SC historie in de OP gezet. Vanaf topic 971
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de AKQ SC historie in de OP gezet. Vanaf topic 971
ik zeg, doenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O jee
Eigenlijk zou ik de playlist even moeten exporteren en hier posten, zoveel foute meuk zit er tussen
Maak er een .txt van en upload hem ergens zou ik zeggen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O jee
Eigenlijk zou ik de playlist even moeten exporteren en hier posten, zoveel foute meuk zit er tussen
Ik quote mezelf maar evenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:34 schreef Etcetera het volgende:
Red, gooit dit eens in spoilertags ofzo![]()
Dan is het niet zo langquote:Op maandag 10 januari 2011 14:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom? En waarom in spoilertags?
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oeh, die van double vision was fout ja
Lekker nostalgisch foutquote:Op maandag 10 januari 2011 14:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oeh, die van double vision was fout ja
Kan, maar dat wil je niet, denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:04 schreef iamredleader het volgende:
MM, Jij gaat een playlist samenstellen? Ben benieuwd
Jij, we, gezamenlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:04 schreef iamredleader het volgende:
Of bedoel je dat ik de muziek van tevoren moet uitzoeken?
Weet wat je zegt...quote:Op maandag 10 januari 2011 15:07 schreef iamredleader het volgende:
1. Select all songs
2. Play at random
Klaar
Ideale muziek voor onder reisbeelden...quote:Op maandag 10 januari 2011 15:11 schreef iamredleader het volgende:
Robert Miles - Children (long)
7:33 aan genot
quote:
Lijkt niet eensquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, tof is dat, oude muziek terugvindenIk heb laatst een heleboel muziek van mn laptop afgegooid want hij werd echt té traag, maar toen kwam ik ook weer pareltjes tegen hoor
Verder heb ik vandaag echt zo'n dag....ik zou eigenlijk niet in mn eentje moeten zijn gaan shoppen. Alles ging sowieso fout, ik liep iedereen in de weg (of zij mij
), ik heb teveel chocola gekocht en ben er niet eens echt blij van geworden
Dat laatstequote:Op maandag 10 januari 2011 15:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
Nog geen enkele computer is sneller geworden van muziekbestanden verwijderen, tenzij de harddisk voor >95% vol zat.
Externe harde schijf staat op de planning, maar er zijn meer dingen waar ik mn geld ook goed aan kan besteden... wachten op een koopje dus.quote:
Heet 'ie Robert M.?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:45 schreef Etcetera het volgende:
Een vage vriend is via Twitter films aan het verkopen op dvd. Ik zit me al een tijdje af te vragen hoe lang dat goed zal gaan
Vraag dan DOORquote:Hoe komt het dat Halsema electoraal nooit een grote sprong heeft kunnen maken?
-"De laatste anderhalf jaar zat de partij in de lift. Al kan het altijd beter."
quote:
Ja, ik moest er helaas mee stoppen... Mja. Scheelt een hoop geld namelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Etcetera het volgende:
Hey PSWat las ik nou, je bent geen Kappa meer?
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nope. In galesburg mag je niet met meer dan 8 (ofzo) meisjes in één huis wonen, anders is het officieel een bordeel. We hebben dus geen sorority huizen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nope. In galesburg mag je niet met meer dan 8 (ofzo) meisjes in één huis wonen, anders is het officieel een bordeel. We hebben dus geen sorority huizen.
voor het peper en zout stelquote:Op maandag 10 januari 2011 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
Hey PS
Ok, misschien een beetje een long shot, maar wie van jullie weet wat je in een wedding gift sachet zou moeten stoppen? Ik heb zaterdag dus een bruiloft en wil nog een klein cadeautje voor de bruid haken. Dit tasje ziet er leuk uit, maar ik weet niet wat het doel is
Onder de 8 dames is het een officieus bordeelquote:Op maandag 10 januari 2011 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ja, dan kan het nog steeds een hele mooie herinnering zijn lijkt mequote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder de 8 dames is het een officieus bordeel
Had je die Kappa tattoo nog laten zetten destijds? Zo ja, wat nu? Zo niet, zie je wel...
Ja, aan zoiets dacht ik ook! Maar da's niet voor een trouwerij inderdaad....quote:Op maandag 10 januari 2011 17:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb absoluut geen idee![]()
Wij hebben sinds een tijdje wel een klein zakje-achtig iets in de wc staan, volgens mij zit daar wat zeep in ofzo. Maar het lijkt me dat je dat niet als huwelijkscadeau wilt geven
Nou, het heet 'wedding gift sachet', dus ik denk dat er iets anders in hoort, maar wát dat weet ik dus nietquote:Op maandag 10 januari 2011 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
LB: volgens mij zijn het geurzakjes.
http://www.ehow.com/how_4(...)g-shower-favors.htmlquote:Op maandag 10 januari 2011 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, het heet 'wedding gift sachet', dus ik denk dat er iets anders in hoort, maar wát dat weet ik dus niet
Amerikanen en hun zotte wettenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hm, C4 zal wel liggen te maffenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Had je die Kappa tattoo nog laten zetten destijds? Zo ja, wat nu? Zo niet, zie je wel...
wat is er leuk aan 750 words?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:48 schreef Etcetera het volgende:
Zo, weer 750 woorden getyptFilm erin gegooid en ik ga morgen toch maar chocola halen denk ik
Voor mij is het tegenwoordig een fantastische uitlaatklepquote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat is er leuk aan 750 words?
ah, ik kan me vaag iets herinneren dat er zo'n meisje was hier. Ze was op zoek naar haar prins op het witte paard. Daarvoor gebruikte ze zelfs het grote boze internet. Toen de prins zich aandiende kon ze eindelijk de buitenwereld uitsluiten.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er was eens:
[ link | afbeelding ]
Klik...![]()
heel erg goedquote:
nahja ik vind de fleur de lis nog steeds erg mooi, dus dat kan nog altijd gaan gebeuren hahaquote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder de 8 dames is het een officieus bordeel
uhm ja...quote:Op maandag 10 januari 2011 20:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je blog is een stille dood gestorven? Hoe gaat het verder in the US of A? Bevalt het tweede jaar een beetje?
uhhh, over wie heb je het?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:39 schreef Etcetera het volgende:
Hoe komt het dat het met sommige mensen zo lastig praten is? Hij is okay, vriendelijk, maar ik zal nooit echt een gesprek hebben met hem geloof ik. En met anderen heb ik dat wel. En het blijft me verbazen
een vriend (gewoon een vriendquote:
Dan is er gewoon geen interessequote:Op maandag 10 januari 2011 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een vriend (gewoon een vriend) met wie ik een beetje klets op irc. Maar zoals praktisch altijd valt het na een minuut of wat weer stil
pff heb ik ook met mijn jongen. gaat wel steeds btere. maar tijdens break praatten we echt elke dag online, in het echt vallen we vaak stilquote:Op maandag 10 januari 2011 20:43 schreef Etcetera het volgende:
Hmm die is er op zich wel. Denk dat het soms gewoon beter praten irl is. Waar meer mensen bij zijn. En dus meer gepraat.
Oh. nahja daar ben ik ook bekend meequote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef Etcetera het volgende:
Oh het is hier geen potentieel vriendje gelukkigEr is geen enkele aantrekkingskracht whatsoever tussen ons
ik zei nooit dat ik mezelf niet awkward vindquote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
Maar als je iedereen awkward vindt, dan ben jij de enige normale. Maakt dat jou dan niet awkward?
Niets is wat het lijkt. Zo is er ook geen lepel.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, weer een avond klussen achter de rug...ik lijk het wel druk te hebben
oh,dan valt het wel mee gelukkigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt. Zo is er ook geen lepel.
We gaan verder met het levenquote:
This calls for portals!quote:
Prima, stilstand is vooruitgangquote:
quote:
1 2 3 4 | <?php echo "Ja, regelmatig"; ?> |
Mijnheer benedictus... hoe graag ik ze ook in kop..quote:VATICAANSTAD - Seksuele voorlichting en lessen maatschappijleer in Europa zijn een aanval op de religieuze vrijheid, stelde paus Benedictus XVI maandag in zijn jaarlijkse toespraak tot buitenlandse diplomaten bij het Vaticaan. ,,Ik kan niet zwijgen over nog een aanval op de religieuze vrijheid van gezinnen in bepaalde Europese landen, die de deelname verplichten aan seksuele voorlichting en maatschappijleer'', zei de paus.
,,De lessen zijn zogenaamd neutraal, maar verspreiden in feite een visie tegengesteld aan geloof en juiste redenen''. Volgens Benedictus is dit slechts één van de bedreigingen van de ,,culturele wortels van de identiteit en sociale cohesie van vele naties.''
De paus verdedigde ook het recht van artsen om abortus te weigeren. Hij was dankbaar voor een resolutie hiertoe van de mensenrechtenorgansiatie Raad van Europa. (ANP)
http://vidfan.com/media/203/South-Park---Nice.htmlquote:Ander nieuws:
NEW YORK - In de staat New York is een 37-jarige lerares gearresteerd omdat zij er een seksuele relatie met verscheidene leerlingen op nahield. Haar minnaars - voorlopig zijn er vier geteld - waren tussen de 16 en 17 jaar.
Marla Gurecki-Haskins nam contact op met haar vrijers via haar gsm. In april zou ze een 16-jarige leerling van de Canandaigua Academy gebeld hebben met het voorstel om seks met haar te hebben. De jongen ging in op het aanbod.
Tijdens de lesuren
Een van haar andere minnaars, een 17-jarige student, gaf ze een orale beurt in haar klaslokaal. Tijdens de lesuren bovendien. Juffrouw Marla belde ook twee andere jongens van zestien met het aanbod om seks met haar te hebben.
Anonieme tip
De directie van de school kreeg een anonieme tip over het merkwaardige seksleven van de lerares. Zij werd met administratief verlof gestuurd. De politie arresteerde de vrouw, maar ze ontkent de beschuldigingen en werd voorlopig vrijgelaten.
Het wordt het weekend weer 9 graden, dus...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het zou warmer worden, sta ik vanochtend weer te krabben en zijn de wegen weer opgevroren. Straks hebben we nog een elfstedentocht deze maand
Dat dus.quote:
Idem.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:02 schreef iamredleader het volgende:
MM, bij deze dan niet gecondoleerd, zoals je zegt: dit hoort bij het leven.
Een auto huren in NL is geen optie, veel te duur.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil een auto.
...
Kortom. Geld is kut.
Redquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef Tinuviel het volgende:
Etc, heb je al een idee wat je per maand zou kunnen "missen" aan geld voor een auto? Denk hierbij aan wat een auto allemaal kost (ik kan het weten). Wij begonnen ook met een oud barreltje van 1850,-, en inmiddels zit er 3 jaar later ruim 10/K aan centjes in de auto (weliswaar een nieuwere, maar toch). Kun je bijvoorbeeld voor 1.000 een oud auto'tje kopen, en weinig uitgeven aan onderhoud/belasting/benzine? Dan zou je een instapbarrel kunnen kopen. Of nog heel even wachten inderdaad, tot je per maand echt meer kunt missen.
Geen rendement zonder risico, om in mijn beroepstaal te spreken
Groot hoeft de auto niet te zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een auto huren in NL is geen optie, veel te duur.
Je kan beter een goedkoop, klein karretje kopen met een lage verzekering e.d., dan zijn de kosten nog wel te overzien als je niet te veel rijdt (benzine is niet echt goedkoop momenteel).
Geld is zeker niet kut, je moet het alleen hebben...
Ah, woont hij in Friesland.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:13 schreef Etcetera het volgende:
Dat zijn kosten die nog best wel te overzien zijnIk kan hier naar het centrum prima op de fiets gaan, dat scheelt al een berg benzine. Ik ben echt niet van plan om elk weekend naar Friesland te karren, hoe gezellig het daar ook mag zijn
Koffieavond = in Frieslandquote:
Parkeren bij IKEA is gratisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
En parkeerkosten. Soms doe ik wel makkelijk, vooral bij slecht weer, en gaan we gewoon met de auto naar de stad. Maar het is idd wel goed te doen.
Pff, al die verschillende termen. Waarom moet dat zo moeilijk. Een paar jaar geleden noemde iedereen het nog gewoon neuken.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, al die verschillende termen. Waarom moet dat zo moeilijk. Een paar jaar geleden noemde iedereen het nog gewoon neuken.
Onze IKEA is niet echt in het centrum...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Parkeren bij IKEA is gratisNa 18:00u is het ook gratis onder het Emma-viaduct, voor het geval we weer eens gaan stappen met een groep
Vast wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je een beetje opgelet had, kende je de koffieavond wel
Je weet wel, koffieavond.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet wel, koffieavond.
Waarbij je de exotische drank koffie drinkt.
Wat zou het toch mooi zijn als je dat ook thuis kon drinken...![]()
Ah, zoiets:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Insert uitleg: koffieavond is 1x per 2 weken bij een vriend waar dan iedereen welkom is, bijpraten, ouwehoeren, lol hebben. Gezellig
De Romeinen hadden ook zulke avonden. Welke naam hadden ze toch voor zo'n avond?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Insert uitleg: koffieavond is 1x per 2 weken bij een vriend waar dan iedereen welkom is, bijpraten, ouwehoeren, lol hebben. Gezellig
En ik drink geen koffieNog steeds niet
Misschien moet ik ook maar eens een wat kleinere/lichtere/zuinigere auto aanschaffenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
benzine is ong. ¤ 25,= per maand, belasting ¤ 11,= en verzekering ¤ 8,=.
Ik ben niet helemaal op de hoogte van de OV situatie daar, maar een auto kost je gewoon klauwen met geld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Groot hoeft de auto niet te zijnZolang ik maar wat ruimte heb om, bijvoorbeeld, m'n pc mee te nemen naar een lan.
Want je zegt dat je naar de stad wel blijft fietsen omdat dat toch maar een klein stukje is, maar dat doe je niet als je die auto eenmaal hebt, want weet je hoe makkelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal op de hoogte van de OV situatie daar, maar een auto kost je gewoon klauwen met geld.
Naar een lan in het OV met kast, monitor, krat en tas is ondoenlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal op de hoogte van de OV situatie daar, maar een auto kost je gewoon klauwen met geld.
Dan moet ik maar wat zelfdiscipline kwekenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Want je zegt dat je naar de stad wel blijft fietsen omdat dat toch maar een klein stukje is, maar dat doe je niet als je die auto eenmaal hebt, want weet je hoe makkelijk
Onze gezinsauto is wel een stuk duurder hoor..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens een wat kleinere/lichtere/zuinigere auto aanschaffen
Mijne ook, maar ik heb geen gezin, dus waarom dan die zweedse familycarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onze gezinsauto is wel een stuk duurder hoor..
Ik zou zeggen: verkopen en kleinere kopen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijne ook, maar ik heb geen gezin, dus waarom dan die zweedse familycar
Niks mis met zweedse auto's hoor, ik vind het echt een heerlijke auto, maar hij is gewoon duur om te rijden, al heb ik nu ook ff geen geld over om een andere te kopen. Eerst m'n huis maar eens af, dan zien we daarna wel weer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: verkopen en kleinere kopen.En zweedse familycars
Hier is de sneeuw al veel langer wegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik wil de ramen lappen, maar het regent... geen goed plan dan...
Trouwens, sinds afgelopen zaterdag sneeuw- en ijsvrij hier in de stad![]()
![]()
Ik vind ze zoooo lelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niks mis met zweedse auto's hoor, ik vind het echt een heerlijke auto, maar hij is gewoon duur om te rijden, al heb ik nu ook ff geen geld over om een andere te kopen. Eerst m'n huis maar eens af, dan zien we daarna wel weer.
Je kan het ook zo zien:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Naar een lan in het OV met kast, monitor, krat en tas is ondoenlijkIk ga er niet eens aan beginnen.
Ja, bij jullie wel... hier dus niet. Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier is de sneeuw al veel langer wegEn over 4 en halve week ga ik de meters sneeuw tegemoet in Frankrijk
Maar dan heb ik nog steeds geen auto, die ik juist wil in verband met een baan. Want als ik in een of ander raar onbereikbaar gat kom te werken, is het OV zinloosquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien:
van het geld dat je uitspaart door geen auto te kopen kun je een behoorlijke gaming laptop kopen.
Ik zou eerst een baan zoeken en zodra dat eenmaal zeker is de auto regelen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar dan heb ik nog steeds geen auto, die ik juist wil in verband met een baan. Want als ik in een of ander raar onbereikbaar gat kom te werken, is het OV zinloos
Baan ben ik aan het zoeken, maar dat gaat niet zo hard jammer genoegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou eerst een baan zoeken en zodra dat eenmaal zeker is de auto regelen...
Die paar sollicitatiegesprekken kun je wel met het OV af.
En als het echt in een niet aan te reizen locatie is, is verhuizen misschien een betere optie dan in de auto gaan zitten elke dag voor een paar uur.
Jij was toch een grote winterliefhebber?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, bij jullie wel... hier dus niet. Jij liever dan ik.![]()
Maar wat zou jij doen als je een leuke baan in centrum Groningen aangeboden krijgt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Baan ben ik aan het zoeken, maar dat gaat niet zo hard jammer genoegEn er zijn hier in de buurt genoeg dorpen die lastig te bereiken zijn met het OV, maar die misschien een half uur rijden zijn met de auto
Of een vriend met auto zien te ritselen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Naar een lan in het OV met kast, monitor, krat en tas is ondoenlijkIk ga er niet eens aan beginnen.
[..]
Dan moet ik maar wat zelfdiscipline kweken
Wat zou jij, met jouw opleiding, qua baan moeten zoeken in een gehucht tussen de boerderieën?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Baan ben ik aan het zoeken, maar dat gaat niet zo hard jammer genoegEn er zijn hier in de buurt genoeg dorpen die lastig te bereiken zijn met het OV, maar die misschien een half uur rijden zijn met de auto
Met de busquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar wat zou jij doen als je een leuke baan in centrum Groningen aangeboden krijgt?
Yeah right.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij was toch een grote winterliefhebber?
Dikke kans dat je in de stad dan niet bij je werk kan parkeren, en alsnog met de bus gaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met de busIk wil ook het liefste een baan in de stad
Maar dat neemt niet weg dat een auto mij een hele hoop bewegingsvrijheid geeft die ik nu domweg niet heb.
Je serveert er zelf een wijntje en een toastje krabsalade bij?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
Om 1330 op NL1 het afscheid van Femke Halsema in de Tweede Kamer.
Ondanks haar politieke voorkeuren ga ik dit wel even kijken. Ze was immers wel een goed politica.
Nee, een biertje en een zak borrelnoten. Ik blijf, vergeleken bij Femke, natuurlijk wel plebs.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je serveert er zelf een wijntje en een toastje krabsalade bij?
Gewoon, voor het idee, om er toch een beetje bij te zijn?
Jullie zijn toch allebei ambtenaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, een biertje en een zak borrelnoten. Ik blijf, vergeleken bij Femke, natuurlijk wel plebs.
Niet elke ambtenaar krijgt het geld wat hij/zij verdient.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie zijn toch allebei ambtenaar
Het voetvolk, de arbeiders.quote:
Vraag 1:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
Wow, wel erg druk in de kamer voor een vragenuurtje.
Wilders mag niet als eerste spreken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vraag 1:
'waarom heeft U dit niet veeeeeel eerder gedaan??'
quote:Today, I found out my 19 year old daughter is pregnant. The father is a toss up between my 45 year-old best friend, and the 30 year old guy who cleans our pool. FML
#11225858 (268)
I agree, your life sucks (42413) - you totally deserved it (4547)
Om de vraag te stellen die WG net plaatste.quote:
Roze? Net als die van meneer Strubbe?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de nieuwe hoes voor mn iPad ontvangen![]()
Hij is mooi.
Nee joh, oranje!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Roze? Net als die van meneer Strubbe?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:19 schreef Cobra4 het volgende:
Het zou eens tijd worden dat je je mail checkt.
Naam, rang en nummer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:16 schreef Cobra4 het volgende:
Shit zeg, er staat nu een kamerlid te ouwehoeren die de Nederlandse taal niet machtig genoeg is om op een duidelijke manier vragen te stellen. En dan pissig worden als de minister de vraag niet begrijpt.
Mevrouw Arib.quote:
quote:
Ali B ken ik wel, Ari B niet...quote:Mijn naam is Khadija Arib. Veel mensen kennen mij omdat ik vanaf 1998 lid ben van de Tweede Kamer voor de Partij van de Arbeid. Ik heb me vanaf 1998 tot 2002 voornamelijk bezig gehouden met Jeugdzorg en ouderenbeleid/AWBZ. Vanaf 2002/2003 tot november 2006 was ik woordvoerder volksgezondheid en vrouwenhandel/ mensenhandel/ zedenwetgeving. Ik heb dossiers behandeld als wachtlijsten in de zorg, de Ambulancewet, de problematiek van kleine ziekenhuizen, huisartsen, verloskundigen enz.
Ali B is beter te verstaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ali B ken ik wel, Ari B niet...
Kom zeg:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ali B is beter te verstaan.![]()
Arib mag wel een tolk inzetten om zich verstaanbaar te maken.
Niet veel bereikt dus...quote:1986 1992 Voorzitter Marokkaanse Vrouwen Vereniging Nederland (MVVN)
Die vrouw moet zich echt schamen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom zeg:
[..]
Niet veel bereikt dus...
En via de uitzendbureau's?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:03 schreef Etcetera het volgende:Weer een afwijzing. Wat een kutdag is dit aan het worden zeg.
Sta je daar wel ingeschreven?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Ga maar weer eens kijken of daar iets bij zit wat ik kan
Centrum Werk en Inkomen in jouw dorp zoekt nog een case manager.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Ja bij Randstad. Misschien ook maar eens uitbreiden. Heb m'n LinkedIn ook maar een beetje uitgebouwd vandaag.
Het was ook niet negatief bedoeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:17 schreef Etcetera het volgende:
Veel lager kan al niet meer geloof ikals ik iets zie waarvan ik denk 'oh dit kan ik wel een beetje' is er al mail de deur uit.
En de "algemene" functies dan? Gemeente, politie, rijk?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:21 schreef Etcetera het volgende:
Weet ik wel![]()
Hoe meer vacatures ik lees hoe meer ik het idee heb dat ik aan een kansloze missie ben begonnenEn dan ben ik nog maar 2 maand actief aan het solliciteren
Maar in de gevallen dat je wel aan de eisen voldoet, solliciteer je dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:30 schreef Etcetera het volgende:
Daarvoor heb ik vaker niet dan wel de juiste opleiding gehad.
Dat is deels waar.quote:
Als ik een vacature zie welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar in de gevallen dat je wel aan de eisen voldoet, solliciteer je dan?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik een vacature zie welElke kans is er een toch.
Ja, eigenlijk wel hč?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met kijkgaatje voor de toekomstige webcam al.
Moet je dan wel weer een nieuwe eipet kopen...
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel hč?Hij is wel erg populair hier in huis, zelfs Lennon staat er regelmatig naar te wijzen en te roepen: die, die. Dan wil hij even op de iPad en dat ziet er dan zo uit:
[ afbeelding ]
erg handig met verschonen trouwens, hij gaat lekker rustig liggen.
Ja, ideaal dat het beeld dan meedraait. Als ik YT-kanaal erop zet voor hem, kiest hij zelf de filmpjes.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voordeel van zo'n eipet is ook dat hij 'm nooit op z'n kop kan houden, hoewel hij dat hier wel doet...
Ik weet niet hoe lang het is van A'dam naar Krommenie maar iets in mij zegt, dat je dat waarschijnlijk niet gaat redden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:15 schreef MadMaster het volgende:
Moet over 2 uur bij een whisky proeverij in Krommenie zijn, moet daarvoor eerst nog naar huis, eten, met het OV naar Krommenie en dan nog 20 minuten lopen.
Help!!!![]()
Jair vindt de iPad ook geweldig! Hij wil filmpjes van dieren op youtube zien, en wist al na één dag het woord iPad aardig uit te sprekenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, eigenlijk wel hč?Hij is wel erg populair hier in huis, zelfs Lennon staat er regelmatig naar te wijzen en te roepen: die, die. Dan wil hij even op de iPad en dat ziet er dan zo uit:
[ afbeelding ]
erg handig met verschonen trouwens, hij gaat lekker rustig liggen.
Het was zeker goed. Had zelf een kleine rol, aankondiging van een lied en het bedankje aan het eind. Maar vooral de speech van mijn moeder (oudste dochter van mijn opa) was geweldig en emotioneel. Ik weet niet hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen zonder te huilenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beter vol dan een lege zaal Red. Goed om te lezen dat het een goede ervaring was (voor zover je dat daarvan kan zeggen). Kan me goed voorstellen dat je leeg bent, heb ik zelf ook na dat soort gelegenheden.
Bij dat soort dingen gaan bij mij de alarmbellen rinkelenquote:Krijg voor 10.000 ¤ koopkracht met 200 ¤!
Klopt voor een deelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Want je zegt dat je naar de stad wel blijft fietsen omdat dat toch maar een klein stukje is, maar dat doe je niet als je die auto eenmaal hebt, want weet je hoe makkelijk
klinkt mij ook wat vreemdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen gaan bij mij de alarmbellen rinkelen
Het concept is erg leuk, maar de dichstbijzijnde auto's staan in Assen, Groningen en Harenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Etsie Is Greenwheels misschien een geschikt concept voor je zolang je nog geen baan hebt? Dan kan je af en toe een wagentje gebruiken voor bezoekjes aan sollicitaties, zonder dat je gelijk de vaste lasten hebt.
Dat is dus precies wat de grote banken zelf ook doen, bepaalde pakketten van waarde aanschaffen met een leverage; je koopt niet het pakket zelf maar alleen een optie op het verschil tussen de aanschafwaarde en de verkoopwaarde. Dat maakt je benodigde startkapitaal laag; maar je loopt wel het risico bij een daling die procentueel niet zo groot is een groter percentage van je vermogen kwijt te raken. Wat andersom natuurlijk dan ook zo is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen gaan bij mij de alarmbellen rinkelen
vroeger dan ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gezien het aantal reacties zou ik bijna concluderen dat ik vroeg ben opgestaan
I know nothing, I'm from Barcelona...quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
Wat lees ik nou MM? 130 vestigingen weg?
Wel gered na mijn eten in 15 minuten naar binnen te hebben geramd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang het is van A'dam naar Krommenie maar iets in mij zegt, dat je dat waarschijnlijk niet gaat redden.Succes!!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel gered na mijn eten in 15 minuten naar binnen te hebben geramd.
Vannacht de laatste trein naar huis gemist en dus met de (peperdure) taxi thuisgekomen.
Zit nu nog iets te tollen op m'n werk van de 23 geproefde whiskies.
Maar het was iedere druppel whisky waard...
Moguh en succes vandaagquote:
Zie je wel, je hebt helemaal geen auto nodig...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:40 schreef Etcetera het volgende:
Ben wezen lopen vandaag![]()
Naar de bibliotheek geweest voor een boek over html/css, toen nog naar de Jumbo voor wat Tony's Chocolonely
Nog wat regen over me heen gehad, maar had gelukkig een pet op
quote:Tony's Chocolonely
Heb nu wel last van m'n heupenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie je wel, je hebt helemaal geen auto nodig...
[..]
Whutquote:![]()
Wij moesten morgen, maar dat heb ik afgezegd. Ik vind eigenlijk 1x per jaar controle wel genoeg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:39 schreef MadMaster het volgende:
Over 2 uur naar de tandarts.
Verdoving hoeft niet, die van gisterenavond werkt nog...
Slavernij bestaat nog steedsquote:
Is het dan witte chocoladequote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het dan witte chocolade
En v.w.b. de naam 'Tony's Chocolonely': Met name dat 'lonely' op het eind vind ik weer een slimme marketingstruc, gericht op eenzame dames die hun verdriet verdringen met een blok chocolade...
Vind je? Ik vind het juist lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb wel een TonyChocolonys gehad, de enige reden waarom ik het weer zou kopen is dat het "slaafvrij" is. Voor de smaak hoef je het niet te doen.
Je raakt er dus niet verslaafd aan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb wel een TonyChocolonys gehad, de enige reden waarom ik het weer zou kopen is dat het "slaafvrij" is. Voor de smaak hoef je het niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |