Ja, ideaal dat het beeld dan meedraait. Als ik YT-kanaal erop zet voor hem, kiest hij zelf de filmpjes.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voordeel van zo'n eipet is ook dat hij 'm nooit op z'n kop kan houden, hoewel hij dat hier wel doet...
Ik weet niet hoe lang het is van A'dam naar Krommenie maar iets in mij zegt, dat je dat waarschijnlijk niet gaat redden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:15 schreef MadMaster het volgende:
Moet over 2 uur bij een whisky proeverij in Krommenie zijn, moet daarvoor eerst nog naar huis, eten, met het OV naar Krommenie en dan nog 20 minuten lopen.
Help!!!![]()
Jair vindt de iPad ook geweldig! Hij wil filmpjes van dieren op youtube zien, en wist al na één dag het woord iPad aardig uit te sprekenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, eigenlijk wel hè?Hij is wel erg populair hier in huis, zelfs Lennon staat er regelmatig naar te wijzen en te roepen: die, die. Dan wil hij even op de iPad en dat ziet er dan zo uit:
[ afbeelding ]
erg handig met verschonen trouwens, hij gaat lekker rustig liggen.
Het was zeker goed. Had zelf een kleine rol, aankondiging van een lied en het bedankje aan het eind. Maar vooral de speech van mijn moeder (oudste dochter van mijn opa) was geweldig en emotioneel. Ik weet niet hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen zonder te huilenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beter vol dan een lege zaal Red. Goed om te lezen dat het een goede ervaring was (voor zover je dat daarvan kan zeggen). Kan me goed voorstellen dat je leeg bent, heb ik zelf ook na dat soort gelegenheden.
Bij dat soort dingen gaan bij mij de alarmbellen rinkelenquote:Krijg voor 10.000 ¤ koopkracht met 200 ¤!
Klopt voor een deelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Want je zegt dat je naar de stad wel blijft fietsen omdat dat toch maar een klein stukje is, maar dat doe je niet als je die auto eenmaal hebt, want weet je hoe makkelijk
klinkt mij ook wat vreemdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen gaan bij mij de alarmbellen rinkelen
Het concept is erg leuk, maar de dichstbijzijnde auto's staan in Assen, Groningen en Harenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Etsie Is Greenwheels misschien een geschikt concept voor je zolang je nog geen baan hebt? Dan kan je af en toe een wagentje gebruiken voor bezoekjes aan sollicitaties, zonder dat je gelijk de vaste lasten hebt.
Dat is dus precies wat de grote banken zelf ook doen, bepaalde pakketten van waarde aanschaffen met een leverage; je koopt niet het pakket zelf maar alleen een optie op het verschil tussen de aanschafwaarde en de verkoopwaarde. Dat maakt je benodigde startkapitaal laag; maar je loopt wel het risico bij een daling die procentueel niet zo groot is een groter percentage van je vermogen kwijt te raken. Wat andersom natuurlijk dan ook zo is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen gaan bij mij de alarmbellen rinkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |