Niet elke ambtenaar krijgt het geld wat hij/zij verdient.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie zijn toch allebei ambtenaar
Het voetvolk, de arbeiders.quote:
Vraag 1:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
Wow, wel erg druk in de kamer voor een vragenuurtje.
Wilders mag niet als eerste spreken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vraag 1:
'waarom heeft U dit niet veeeeeel eerder gedaan??'
quote:Today, I found out my 19 year old daughter is pregnant. The father is a toss up between my 45 year-old best friend, and the 30 year old guy who cleans our pool. FML
#11225858 (268)
I agree, your life sucks (42413) - you totally deserved it (4547)
Om de vraag te stellen die WG net plaatste.quote:
Roze? Net als die van meneer Strubbe?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de nieuwe hoes voor mn iPad ontvangen![]()
Hij is mooi.
Nee joh, oranje!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Roze? Net als die van meneer Strubbe?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:19 schreef Cobra4 het volgende:
Het zou eens tijd worden dat je je mail checkt.
Naam, rang en nummer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:16 schreef Cobra4 het volgende:
Shit zeg, er staat nu een kamerlid te ouwehoeren die de Nederlandse taal niet machtig genoeg is om op een duidelijke manier vragen te stellen. En dan pissig worden als de minister de vraag niet begrijpt.
Mevrouw Arib.quote:
quote:
Ali B ken ik wel, Ari B niet...quote:Mijn naam is Khadija Arib. Veel mensen kennen mij omdat ik vanaf 1998 lid ben van de Tweede Kamer voor de Partij van de Arbeid. Ik heb me vanaf 1998 tot 2002 voornamelijk bezig gehouden met Jeugdzorg en ouderenbeleid/AWBZ. Vanaf 2002/2003 tot november 2006 was ik woordvoerder volksgezondheid en vrouwenhandel/ mensenhandel/ zedenwetgeving. Ik heb dossiers behandeld als wachtlijsten in de zorg, de Ambulancewet, de problematiek van kleine ziekenhuizen, huisartsen, verloskundigen enz.
Ali B is beter te verstaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ali B ken ik wel, Ari B niet...
Kom zeg:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ali B is beter te verstaan.![]()
Arib mag wel een tolk inzetten om zich verstaanbaar te maken.
Niet veel bereikt dus...quote:1986 1992 Voorzitter Marokkaanse Vrouwen Vereniging Nederland (MVVN)
Die vrouw moet zich echt schamen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom zeg:
[..]
Niet veel bereikt dus...
En via de uitzendbureau's?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:03 schreef Etcetera het volgende:Weer een afwijzing. Wat een kutdag is dit aan het worden zeg.
Sta je daar wel ingeschreven?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Ga maar weer eens kijken of daar iets bij zit wat ik kan
Centrum Werk en Inkomen in jouw dorp zoekt nog een case manager.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Ja bij Randstad. Misschien ook maar eens uitbreiden. Heb m'n LinkedIn ook maar een beetje uitgebouwd vandaag.
Het was ook niet negatief bedoeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:17 schreef Etcetera het volgende:
Veel lager kan al niet meer geloof ikals ik iets zie waarvan ik denk 'oh dit kan ik wel een beetje' is er al mail de deur uit.
En de "algemene" functies dan? Gemeente, politie, rijk?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:21 schreef Etcetera het volgende:
Weet ik wel![]()
Hoe meer vacatures ik lees hoe meer ik het idee heb dat ik aan een kansloze missie ben begonnenEn dan ben ik nog maar 2 maand actief aan het solliciteren
Maar in de gevallen dat je wel aan de eisen voldoet, solliciteer je dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:30 schreef Etcetera het volgende:
Daarvoor heb ik vaker niet dan wel de juiste opleiding gehad.
Dat is deels waar.quote:
Als ik een vacature zie welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar in de gevallen dat je wel aan de eisen voldoet, solliciteer je dan?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik een vacature zie welElke kans is er een toch.
Ja, eigenlijk wel hè?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met kijkgaatje voor de toekomstige webcam al.
Moet je dan wel weer een nieuwe eipet kopen...
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel hè?Hij is wel erg populair hier in huis, zelfs Lennon staat er regelmatig naar te wijzen en te roepen: die, die. Dan wil hij even op de iPad en dat ziet er dan zo uit:
[ afbeelding ]
erg handig met verschonen trouwens, hij gaat lekker rustig liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |