uhhh, over wie heb je het?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:39 schreef Etcetera het volgende:
Hoe komt het dat het met sommige mensen zo lastig praten is? Hij is okay, vriendelijk, maar ik zal nooit echt een gesprek hebben met hem geloof ik. En met anderen heb ik dat wel. En het blijft me verbazen
een vriend (gewoon een vriendquote:
Dan is er gewoon geen interessequote:Op maandag 10 januari 2011 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een vriend (gewoon een vriend) met wie ik een beetje klets op irc. Maar zoals praktisch altijd valt het na een minuut of wat weer stil
pff heb ik ook met mijn jongen. gaat wel steeds btere. maar tijdens break praatten we echt elke dag online, in het echt vallen we vaak stilquote:Op maandag 10 januari 2011 20:43 schreef Etcetera het volgende:
Hmm die is er op zich wel. Denk dat het soms gewoon beter praten irl is. Waar meer mensen bij zijn. En dus meer gepraat.
Oh. nahja daar ben ik ook bekend meequote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef Etcetera het volgende:
Oh het is hier geen potentieel vriendje gelukkigEr is geen enkele aantrekkingskracht whatsoever tussen ons
ik zei nooit dat ik mezelf niet awkward vindquote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
Maar als je iedereen awkward vindt, dan ben jij de enige normale. Maakt dat jou dan niet awkward?
Niets is wat het lijkt. Zo is er ook geen lepel.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, weer een avond klussen achter de rug...ik lijk het wel druk te hebben
oh,dan valt het wel mee gelukkigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt. Zo is er ook geen lepel.
We gaan verder met het levenquote:
This calls for portals!quote:
Prima, stilstand is vooruitgangquote:
quote:
| 1 2 3 4 | <?php echo "Ja, regelmatig"; ?> |
Mijnheer benedictus... hoe graag ik ze ook in kop..quote:VATICAANSTAD - Seksuele voorlichting en lessen maatschappijleer in Europa zijn een aanval op de religieuze vrijheid, stelde paus Benedictus XVI maandag in zijn jaarlijkse toespraak tot buitenlandse diplomaten bij het Vaticaan. ,,Ik kan niet zwijgen over nog een aanval op de religieuze vrijheid van gezinnen in bepaalde Europese landen, die de deelname verplichten aan seksuele voorlichting en maatschappijleer'', zei de paus.
,,De lessen zijn zogenaamd neutraal, maar verspreiden in feite een visie tegengesteld aan geloof en juiste redenen''. Volgens Benedictus is dit slechts één van de bedreigingen van de ,,culturele wortels van de identiteit en sociale cohesie van vele naties.''
De paus verdedigde ook het recht van artsen om abortus te weigeren. Hij was dankbaar voor een resolutie hiertoe van de mensenrechtenorgansiatie Raad van Europa. (ANP)
http://vidfan.com/media/203/South-Park---Nice.htmlquote:Ander nieuws:
NEW YORK - In de staat New York is een 37-jarige lerares gearresteerd omdat zij er een seksuele relatie met verscheidene leerlingen op nahield. Haar minnaars - voorlopig zijn er vier geteld - waren tussen de 16 en 17 jaar.
Marla Gurecki-Haskins nam contact op met haar vrijers via haar gsm. In april zou ze een 16-jarige leerling van de Canandaigua Academy gebeld hebben met het voorstel om seks met haar te hebben. De jongen ging in op het aanbod.
Tijdens de lesuren
Een van haar andere minnaars, een 17-jarige student, gaf ze een orale beurt in haar klaslokaal. Tijdens de lesuren bovendien. Juffrouw Marla belde ook twee andere jongens van zestien met het aanbod om seks met haar te hebben.
Anonieme tip
De directie van de school kreeg een anonieme tip over het merkwaardige seksleven van de lerares. Zij werd met administratief verlof gestuurd. De politie arresteerde de vrouw, maar ze ontkent de beschuldigingen en werd voorlopig vrijgelaten.
Het wordt het weekend weer 9 graden, dus...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het zou warmer worden, sta ik vanochtend weer te krabben en zijn de wegen weer opgevroren. Straks hebben we nog een elfstedentocht deze maand
Dat dus.quote:
Idem.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:02 schreef iamredleader het volgende:
MM, bij deze dan niet gecondoleerd, zoals je zegt: dit hoort bij het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |