Lijkt niet eensquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, tof is dat, oude muziek terugvindenIk heb laatst een heleboel muziek van mn laptop afgegooid want hij werd echt té traag, maar toen kwam ik ook weer pareltjes tegen hoor
Verder heb ik vandaag echt zo'n dag....ik zou eigenlijk niet in mn eentje moeten zijn gaan shoppen. Alles ging sowieso fout, ik liep iedereen in de weg (of zij mij
), ik heb teveel chocola gekocht en ben er niet eens echt blij van geworden
Dat laatstequote:Op maandag 10 januari 2011 15:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
Nog geen enkele computer is sneller geworden van muziekbestanden verwijderen, tenzij de harddisk voor >95% vol zat.
Externe harde schijf staat op de planning, maar er zijn meer dingen waar ik mn geld ook goed aan kan besteden... wachten op een koopje dus.quote:
Heet 'ie Robert M.?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:45 schreef Etcetera het volgende:
Een vage vriend is via Twitter films aan het verkopen op dvd. Ik zit me al een tijdje af te vragen hoe lang dat goed zal gaan
Vraag dan DOORquote:Hoe komt het dat Halsema electoraal nooit een grote sprong heeft kunnen maken?
-"De laatste anderhalf jaar zat de partij in de lift. Al kan het altijd beter."
quote:
Ja, ik moest er helaas mee stoppen... Mja. Scheelt een hoop geld namelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Etcetera het volgende:
Hey PSWat las ik nou, je bent geen Kappa meer?
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nope. In galesburg mag je niet met meer dan 8 (ofzo) meisjes in één huis wonen, anders is het officieel een bordeel. We hebben dus geen sorority huizen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nope. In galesburg mag je niet met meer dan 8 (ofzo) meisjes in één huis wonen, anders is het officieel een bordeel. We hebben dus geen sorority huizen.
voor het peper en zout stelquote:Op maandag 10 januari 2011 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
Hey PS
Ok, misschien een beetje een long shot, maar wie van jullie weet wat je in een wedding gift sachet zou moeten stoppen? Ik heb zaterdag dus een bruiloft en wil nog een klein cadeautje voor de bruid haken. Dit tasje ziet er leuk uit, maar ik weet niet wat het doel is
Onder de 8 dames is het een officieus bordeelquote:Op maandag 10 januari 2011 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ja, dan kan het nog steeds een hele mooie herinnering zijn lijkt mequote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder de 8 dames is het een officieus bordeel
Had je die Kappa tattoo nog laten zetten destijds? Zo ja, wat nu? Zo niet, zie je wel...
Ja, aan zoiets dacht ik ook! Maar da's niet voor een trouwerij inderdaad....quote:Op maandag 10 januari 2011 17:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb absoluut geen idee![]()
Wij hebben sinds een tijdje wel een klein zakje-achtig iets in de wc staan, volgens mij zit daar wat zeep in ofzo. Maar het lijkt me dat je dat niet als huwelijkscadeau wilt geven
Nou, het heet 'wedding gift sachet', dus ik denk dat er iets anders in hoort, maar wát dat weet ik dus nietquote:Op maandag 10 januari 2011 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
LB: volgens mij zijn het geurzakjes.
http://www.ehow.com/how_4(...)g-shower-favors.htmlquote:Op maandag 10 januari 2011 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, het heet 'wedding gift sachet', dus ik denk dat er iets anders in hoort, maar wát dat weet ik dus niet
Amerikanen en hun zotte wettenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hm, C4 zal wel liggen te maffenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Had je die Kappa tattoo nog laten zetten destijds? Zo ja, wat nu? Zo niet, zie je wel...
wat is er leuk aan 750 words?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:48 schreef Etcetera het volgende:
Zo, weer 750 woorden getyptFilm erin gegooid en ik ga morgen toch maar chocola halen denk ik
Voor mij is het tegenwoordig een fantastische uitlaatklepquote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat is er leuk aan 750 words?
ah, ik kan me vaag iets herinneren dat er zo'n meisje was hier. Ze was op zoek naar haar prins op het witte paard. Daarvoor gebruikte ze zelfs het grote boze internet. Toen de prins zich aandiende kon ze eindelijk de buitenwereld uitsluiten.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er was eens:
[ link | afbeelding ]
Klik...![]()
heel erg goedquote:
nahja ik vind de fleur de lis nog steeds erg mooi, dus dat kan nog altijd gaan gebeuren hahaquote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder de 8 dames is het een officieus bordeel
uhm ja...quote:Op maandag 10 januari 2011 20:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je blog is een stille dood gestorven? Hoe gaat het verder in the US of A? Bevalt het tweede jaar een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |