uhhh, over wie heb je het?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:39 schreef Etcetera het volgende:
Hoe komt het dat het met sommige mensen zo lastig praten is? Hij is okay, vriendelijk, maar ik zal nooit echt een gesprek hebben met hem geloof ik. En met anderen heb ik dat wel. En het blijft me verbazen
een vriend (gewoon een vriendquote:
Dan is er gewoon geen interessequote:Op maandag 10 januari 2011 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een vriend (gewoon een vriend) met wie ik een beetje klets op irc. Maar zoals praktisch altijd valt het na een minuut of wat weer stil
pff heb ik ook met mijn jongen. gaat wel steeds btere. maar tijdens break praatten we echt elke dag online, in het echt vallen we vaak stilquote:Op maandag 10 januari 2011 20:43 schreef Etcetera het volgende:
Hmm die is er op zich wel. Denk dat het soms gewoon beter praten irl is. Waar meer mensen bij zijn. En dus meer gepraat.
Oh. nahja daar ben ik ook bekend meequote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef Etcetera het volgende:
Oh het is hier geen potentieel vriendje gelukkigEr is geen enkele aantrekkingskracht whatsoever tussen ons
ik zei nooit dat ik mezelf niet awkward vindquote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
Maar als je iedereen awkward vindt, dan ben jij de enige normale. Maakt dat jou dan niet awkward?
Niets is wat het lijkt. Zo is er ook geen lepel.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, weer een avond klussen achter de rug...ik lijk het wel druk te hebben
oh,dan valt het wel mee gelukkigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt. Zo is er ook geen lepel.
We gaan verder met het levenquote:
This calls for portals!quote:
Prima, stilstand is vooruitgangquote:
quote:
| 1 2 3 4 | <?php echo "Ja, regelmatig"; ?> |
Mijnheer benedictus... hoe graag ik ze ook in kop..quote:VATICAANSTAD - Seksuele voorlichting en lessen maatschappijleer in Europa zijn een aanval op de religieuze vrijheid, stelde paus Benedictus XVI maandag in zijn jaarlijkse toespraak tot buitenlandse diplomaten bij het Vaticaan. ,,Ik kan niet zwijgen over nog een aanval op de religieuze vrijheid van gezinnen in bepaalde Europese landen, die de deelname verplichten aan seksuele voorlichting en maatschappijleer'', zei de paus.
,,De lessen zijn zogenaamd neutraal, maar verspreiden in feite een visie tegengesteld aan geloof en juiste redenen''. Volgens Benedictus is dit slechts één van de bedreigingen van de ,,culturele wortels van de identiteit en sociale cohesie van vele naties.''
De paus verdedigde ook het recht van artsen om abortus te weigeren. Hij was dankbaar voor een resolutie hiertoe van de mensenrechtenorgansiatie Raad van Europa. (ANP)
http://vidfan.com/media/203/South-Park---Nice.htmlquote:Ander nieuws:
NEW YORK - In de staat New York is een 37-jarige lerares gearresteerd omdat zij er een seksuele relatie met verscheidene leerlingen op nahield. Haar minnaars - voorlopig zijn er vier geteld - waren tussen de 16 en 17 jaar.
Marla Gurecki-Haskins nam contact op met haar vrijers via haar gsm. In april zou ze een 16-jarige leerling van de Canandaigua Academy gebeld hebben met het voorstel om seks met haar te hebben. De jongen ging in op het aanbod.
Tijdens de lesuren
Een van haar andere minnaars, een 17-jarige student, gaf ze een orale beurt in haar klaslokaal. Tijdens de lesuren bovendien. Juffrouw Marla belde ook twee andere jongens van zestien met het aanbod om seks met haar te hebben.
Anonieme tip
De directie van de school kreeg een anonieme tip over het merkwaardige seksleven van de lerares. Zij werd met administratief verlof gestuurd. De politie arresteerde de vrouw, maar ze ontkent de beschuldigingen en werd voorlopig vrijgelaten.
Het wordt het weekend weer 9 graden, dus...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het zou warmer worden, sta ik vanochtend weer te krabben en zijn de wegen weer opgevroren. Straks hebben we nog een elfstedentocht deze maand
Dat dus.quote:
Idem.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:02 schreef iamredleader het volgende:
MM, bij deze dan niet gecondoleerd, zoals je zegt: dit hoort bij het leven.
Een auto huren in NL is geen optie, veel te duur.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil een auto.
...
Kortom. Geld is kut.
Redquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef Tinuviel het volgende:
Etc, heb je al een idee wat je per maand zou kunnen "missen" aan geld voor een auto? Denk hierbij aan wat een auto allemaal kost (ik kan het weten). Wij begonnen ook met een oud barreltje van 1850,-, en inmiddels zit er 3 jaar later ruim 10/K aan centjes in de auto (weliswaar een nieuwere, maar toch). Kun je bijvoorbeeld voor 1.000 een oud auto'tje kopen, en weinig uitgeven aan onderhoud/belasting/benzine? Dan zou je een instapbarrel kunnen kopen. Of nog heel even wachten inderdaad, tot je per maand echt meer kunt missen.
Geen rendement zonder risico, om in mijn beroepstaal te spreken
Groot hoeft de auto niet te zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een auto huren in NL is geen optie, veel te duur.
Je kan beter een goedkoop, klein karretje kopen met een lage verzekering e.d., dan zijn de kosten nog wel te overzien als je niet te veel rijdt (benzine is niet echt goedkoop momenteel).
Geld is zeker niet kut, je moet het alleen hebben...
Ah, woont hij in Friesland.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:13 schreef Etcetera het volgende:
Dat zijn kosten die nog best wel te overzien zijnIk kan hier naar het centrum prima op de fiets gaan, dat scheelt al een berg benzine. Ik ben echt niet van plan om elk weekend naar Friesland te karren, hoe gezellig het daar ook mag zijn
Koffieavond = in Frieslandquote:
Parkeren bij IKEA is gratisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
En parkeerkosten. Soms doe ik wel makkelijk, vooral bij slecht weer, en gaan we gewoon met de auto naar de stad. Maar het is idd wel goed te doen.
Pff, al die verschillende termen. Waarom moet dat zo moeilijk. Een paar jaar geleden noemde iedereen het nog gewoon neuken.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, al die verschillende termen. Waarom moet dat zo moeilijk. Een paar jaar geleden noemde iedereen het nog gewoon neuken.
Onze IKEA is niet echt in het centrum...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Parkeren bij IKEA is gratisNa 18:00u is het ook gratis onder het Emma-viaduct, voor het geval we weer eens gaan stappen met een groep
Vast wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je een beetje opgelet had, kende je de koffieavond wel
Je weet wel, koffieavond.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet wel, koffieavond.
Waarbij je de exotische drank koffie drinkt.
Wat zou het toch mooi zijn als je dat ook thuis kon drinken...![]()
Ah, zoiets:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Insert uitleg: koffieavond is 1x per 2 weken bij een vriend waar dan iedereen welkom is, bijpraten, ouwehoeren, lol hebben. Gezellig
De Romeinen hadden ook zulke avonden. Welke naam hadden ze toch voor zo'n avond?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Insert uitleg: koffieavond is 1x per 2 weken bij een vriend waar dan iedereen welkom is, bijpraten, ouwehoeren, lol hebben. Gezellig
En ik drink geen koffieNog steeds niet
Misschien moet ik ook maar eens een wat kleinere/lichtere/zuinigere auto aanschaffenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
benzine is ong. ¤ 25,= per maand, belasting ¤ 11,= en verzekering ¤ 8,=.
Ik ben niet helemaal op de hoogte van de OV situatie daar, maar een auto kost je gewoon klauwen met geld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Groot hoeft de auto niet te zijnZolang ik maar wat ruimte heb om, bijvoorbeeld, m'n pc mee te nemen naar een lan.
Want je zegt dat je naar de stad wel blijft fietsen omdat dat toch maar een klein stukje is, maar dat doe je niet als je die auto eenmaal hebt, want weet je hoe makkelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal op de hoogte van de OV situatie daar, maar een auto kost je gewoon klauwen met geld.
Naar een lan in het OV met kast, monitor, krat en tas is ondoenlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal op de hoogte van de OV situatie daar, maar een auto kost je gewoon klauwen met geld.
Dan moet ik maar wat zelfdiscipline kwekenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Want je zegt dat je naar de stad wel blijft fietsen omdat dat toch maar een klein stukje is, maar dat doe je niet als je die auto eenmaal hebt, want weet je hoe makkelijk
Onze gezinsauto is wel een stuk duurder hoor..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens een wat kleinere/lichtere/zuinigere auto aanschaffen
Mijne ook, maar ik heb geen gezin, dus waarom dan die zweedse familycarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onze gezinsauto is wel een stuk duurder hoor..
Ik zou zeggen: verkopen en kleinere kopen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijne ook, maar ik heb geen gezin, dus waarom dan die zweedse familycar
Niks mis met zweedse auto's hoor, ik vind het echt een heerlijke auto, maar hij is gewoon duur om te rijden, al heb ik nu ook ff geen geld over om een andere te kopen. Eerst m'n huis maar eens af, dan zien we daarna wel weer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: verkopen en kleinere kopen.En zweedse familycars
Hier is de sneeuw al veel langer wegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik wil de ramen lappen, maar het regent... geen goed plan dan...
Trouwens, sinds afgelopen zaterdag sneeuw- en ijsvrij hier in de stad![]()
![]()
Ik vind ze zoooo lelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niks mis met zweedse auto's hoor, ik vind het echt een heerlijke auto, maar hij is gewoon duur om te rijden, al heb ik nu ook ff geen geld over om een andere te kopen. Eerst m'n huis maar eens af, dan zien we daarna wel weer.
Je kan het ook zo zien:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Naar een lan in het OV met kast, monitor, krat en tas is ondoenlijkIk ga er niet eens aan beginnen.
Ja, bij jullie wel... hier dus niet. Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier is de sneeuw al veel langer wegEn over 4 en halve week ga ik de meters sneeuw tegemoet in Frankrijk
Maar dan heb ik nog steeds geen auto, die ik juist wil in verband met een baan. Want als ik in een of ander raar onbereikbaar gat kom te werken, is het OV zinloosquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien:
van het geld dat je uitspaart door geen auto te kopen kun je een behoorlijke gaming laptop kopen.
Ik zou eerst een baan zoeken en zodra dat eenmaal zeker is de auto regelen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar dan heb ik nog steeds geen auto, die ik juist wil in verband met een baan. Want als ik in een of ander raar onbereikbaar gat kom te werken, is het OV zinloos
Baan ben ik aan het zoeken, maar dat gaat niet zo hard jammer genoegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou eerst een baan zoeken en zodra dat eenmaal zeker is de auto regelen...
Die paar sollicitatiegesprekken kun je wel met het OV af.
En als het echt in een niet aan te reizen locatie is, is verhuizen misschien een betere optie dan in de auto gaan zitten elke dag voor een paar uur.
Jij was toch een grote winterliefhebber?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, bij jullie wel... hier dus niet. Jij liever dan ik.![]()
Maar wat zou jij doen als je een leuke baan in centrum Groningen aangeboden krijgt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Baan ben ik aan het zoeken, maar dat gaat niet zo hard jammer genoegEn er zijn hier in de buurt genoeg dorpen die lastig te bereiken zijn met het OV, maar die misschien een half uur rijden zijn met de auto
Of een vriend met auto zien te ritselen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Naar een lan in het OV met kast, monitor, krat en tas is ondoenlijkIk ga er niet eens aan beginnen.
[..]
Dan moet ik maar wat zelfdiscipline kweken
Wat zou jij, met jouw opleiding, qua baan moeten zoeken in een gehucht tussen de boerderieën?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Baan ben ik aan het zoeken, maar dat gaat niet zo hard jammer genoegEn er zijn hier in de buurt genoeg dorpen die lastig te bereiken zijn met het OV, maar die misschien een half uur rijden zijn met de auto
Met de busquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar wat zou jij doen als je een leuke baan in centrum Groningen aangeboden krijgt?
Yeah right.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij was toch een grote winterliefhebber?
Dikke kans dat je in de stad dan niet bij je werk kan parkeren, en alsnog met de bus gaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met de busIk wil ook het liefste een baan in de stad
Maar dat neemt niet weg dat een auto mij een hele hoop bewegingsvrijheid geeft die ik nu domweg niet heb.
Je serveert er zelf een wijntje en een toastje krabsalade bij?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
Om 1330 op NL1 het afscheid van Femke Halsema in de Tweede Kamer.
Ondanks haar politieke voorkeuren ga ik dit wel even kijken. Ze was immers wel een goed politica.
Nee, een biertje en een zak borrelnoten. Ik blijf, vergeleken bij Femke, natuurlijk wel plebs.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je serveert er zelf een wijntje en een toastje krabsalade bij?
Gewoon, voor het idee, om er toch een beetje bij te zijn?
Jullie zijn toch allebei ambtenaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, een biertje en een zak borrelnoten. Ik blijf, vergeleken bij Femke, natuurlijk wel plebs.
Niet elke ambtenaar krijgt het geld wat hij/zij verdient.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie zijn toch allebei ambtenaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |