vroeger dan ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gezien het aantal reacties zou ik bijna concluderen dat ik vroeg ben opgestaan
I know nothing, I'm from Barcelona...quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
Wat lees ik nou MM? 130 vestigingen weg?
Wel gered na mijn eten in 15 minuten naar binnen te hebben geramd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang het is van A'dam naar Krommenie maar iets in mij zegt, dat je dat waarschijnlijk niet gaat redden.Succes!!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel gered na mijn eten in 15 minuten naar binnen te hebben geramd.
Vannacht de laatste trein naar huis gemist en dus met de (peperdure) taxi thuisgekomen.
Zit nu nog iets te tollen op m'n werk van de 23 geproefde whiskies.
Maar het was iedere druppel whisky waard...
Moguh en succes vandaagquote:
Zie je wel, je hebt helemaal geen auto nodig...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:40 schreef Etcetera het volgende:
Ben wezen lopen vandaag![]()
Naar de bibliotheek geweest voor een boek over html/css, toen nog naar de Jumbo voor wat Tony's Chocolonely
Nog wat regen over me heen gehad, maar had gelukkig een pet op
quote:Tony's Chocolonely
Heb nu wel last van m'n heupenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie je wel, je hebt helemaal geen auto nodig...
[..]
Whutquote:![]()
Wij moesten morgen, maar dat heb ik afgezegd. Ik vind eigenlijk 1x per jaar controle wel genoeg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:39 schreef MadMaster het volgende:
Over 2 uur naar de tandarts.
Verdoving hoeft niet, die van gisterenavond werkt nog...
Slavernij bestaat nog steedsquote:
Is het dan witte chocoladequote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het dan witte chocolade
En v.w.b. de naam 'Tony's Chocolonely': Met name dat 'lonely' op het eind vind ik weer een slimme marketingstruc, gericht op eenzame dames die hun verdriet verdringen met een blok chocolade...
Vind je? Ik vind het juist lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb wel een TonyChocolonys gehad, de enige reden waarom ik het weer zou kopen is dat het "slaafvrij" is. Voor de smaak hoef je het niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |