Jawel hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef loveli het volgende:
Viking, ondanks je opleidingsniveau leer je steeds maar niet dat de 301ste post het topic sluit als je de OP meerekent.
Yay!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAARRRRRR!!!!
Paper 1: 3.730 woorden
Paper 2: 3.705 woorden
Moesten: 4000 met een maximale afwijkmarge van 10%
Wanneer is jouw deadline? De mijne is vandaagquote:Op maandag 10 januari 2011 13:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Yay!
Hmmm... *denkt aan eigen scriptie*...
Morgen afspraak met begeleider, maar die kan ik maar beter afzeggenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wanneer is jouw deadline? De mijne is vandaag![]()
Komt vast wel goed!I haz faith!
Lol, die van jullie moeten groot, die van mij moesten altijd zo klein mogelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAARRRRRR!!!!
Paper 1: 3.730 woorden
Paper 2: 3.705 woorden
Moesten: 4000 met een maximale afwijkmarge van 10%
Ik begon juist gewend te raken aan papers van rond de 6000-8000 woorden, nu heb ik zodanig aangepast dat ik de plus minus 4000 met moeite kreeg!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ha, klaar
[..]
Lol, die van jullie moeten groot, die van mij moesten altijd zo klein mogelijk
eerst wat er al gedaan is inderdaad, dan wat je zelf deed en daarna mag je er alleen even op los fantaseren in de discussiequote:Op maandag 10 januari 2011 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik begon juist gewend te raken aan papers van rond de 6000-8000 woorden, nu heb ik zodanig aangepast dat ik de plus minus 4000 met moeite kreeg!![]()
Ik moet natuurlijk filosofisch geneuzel afleveren, jij werkt denk ik met feitelijke kennis?
Ik ben er achter gekomen dat ik twee schrijfstijlen heb voor papers! En in dit geval heb ik ieder paper in 1 van de 2 stijlen geschreven, d.w.z:quote:Op maandag 10 januari 2011 14:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik schrijf heerlijk wollig, dus ik heb meer moeite met een maximum aantal woorden dan met een minimum. Ik beheers de kunst iets wat in principe met weinig woorden gezegd kan worden met een hele omhaal van woorden te zeggen zonder dat mensen het gevoel hebben dat ik eromheen draai
.
Omdat ze anders de Fok!-knokploeg op visite krijgen!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef Viking84 het volgende:
Mijn brief begint ineens op te schieten. Heb allemaal fragmenten uit oude brieven voor soortgelijke functies erbij gehaald en nu begint het een beetje te lopen. Nu nog even goed beargumenteren waarom zij juist mij moeten hebben.
Bij geneeskunde ook nietquote:Op maandag 10 januari 2011 14:17 schreef V1z0R het volgende:
Bij C++ en theoretische wiskunde was het dan ook niet van belang om foutloze volzinnen te produceren
naja foutloze zinnen codequote:Op maandag 10 januari 2011 14:17 schreef V1z0R het volgende:
Bij C++ en theoretische wiskunde was het dan ook niet van belang om foutloze volzinnen te produceren
[..]
Omdat ze anders de Fok!-knokploeg op visite krijgen!
Whehe, nee zullen we dat maar even niet doen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat ze anders de Fok!-knokploeg op visite krijgen!
Iets met excellent?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe, nee zullen we dat maar even niet doen?.
Ik weet wel een ander adresje waar de knokploeg naartoe mag.
Drop.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe yay mijn Indiaas-Nepalese flatgenootje heeft iets voor me gekocht in Nepal en dat gaat ie me sturen! Ben benieuwd!![]()
Ik ga ook een pakketje met kleine Nederlandse dingetjes naar mijn flatgenootjes sturen, maar tot nu toe kom ik niet veel verder dan stroopwafels en hagelslagIemand nog een leuk idee?
Of iets van Rupsje Nooitgenoeg in het Nederlands, dat was de bijnaam van 1 van die dudes daar omdat ie altijd honger had
Maar in Engeland hebben ze dat ook tochquote:
Alles kun je delen, tot baby's aan toe! *koning Salomo*quote:Op maandag 10 januari 2011 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar in Engeland hebben ze dat ook tochAl hebben wij wel Hollandschen drop, da's waar! Met gekke namen enzo, steekpenningen ofhoeheetdat
![]()
*voegt drop toe aan lijstje*
Ohja en Delfts blauw!
Het makkelijke aan etenswaar is dat ze het makkelijk kunnen delen
Tulpen! Een boer! Een ronde Alkmaarse kaas!quote:
*tikt hem aaaan*quote:Op maandag 10 januari 2011 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De Afsluitdijk!
Molens!
Tulpen!
Zeeuwse wafeltjes!
Wiet.
Jawel hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kun je niet versturen, liefje.
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:27 schreef neen het volgende:
Mensen dom noemen omdat zij andere keuzes maken in het leven dan jijzelf is het domste wat er is.
Ik ben verre van slim dus zeker dom genoeg om dat te zeggen.
Gewoon foto van mij meesturen, dan zijn ze onmiddellijk omquote:Op maandag 10 januari 2011 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Een gaypride boot incluus YMCA-achtige crew! Leuk voor de toch ietwat homophobe Indiërs
Ja ach, het gaat wel. Mezelf lekker blijven demotiveren door te zeggen dat ik het toch niet kan, verwachtingen laag houden bij anderen zodat alles meevalt.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met de studie eigenlijk?
In Zweden is het sowieso altijd koud (quote:Op maandag 10 januari 2011 14:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan geef ik jou snel mijn zweedse adres!
Wow neen, dat meen je niet hoop ik toch? Cijfer je jezelf echt zo weg?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:56 schreef neen het volgende:
[..]
Ja ach, het gaat wel. Mezelf lekker blijven demotiveren door te zeggen dat ik het toch niet kan, verwachtingen laag houden bij anderen zodat alles meevalt.
Nog 1 herkansing van vorig jaar te doen en van de vorige periode ook nog 1. Voor de rest heb ik wel alles gehaald. Een 5 betekent dat ik dom ben en een 8 betekent dat iets te makkelijk was. Wat een logica ook weer. Ik heb van m'n moeder zo'n boek van half leeg/half vol gekregen dus die zal ik nog eens gaan lezen.
Wat naar dat je jouw prestaties zo naar beneden praat.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:56 schreef neen het volgende:
Ja ach, het gaat wel. Mezelf lekker blijven demotiveren door te zeggen dat ik het toch niet kan, verwachtingen laag houden bij anderen zodat alles meevalt.
Nog 1 herkansing van vorig jaar te doen en van de vorige periode ook nog 1. Voor de rest heb ik wel alles gehaald. Een 5 betekent dat ik dom ben en een 8 betekent dat iets te makkelijk was. Wat een logica ook weer. Ik heb van m'n moeder zo'n boek van half leeg/half vol gekregen dus die zal ik nog eens gaan lezen.
Ja! Heul!! Ik reageer nu pas omdat ik even schoenen moest kopen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bij mij staat daarnaast heel hoog dat je samen plezier kunt maken.
ik hou meestal niet van bandjes over de wreef, maar deze schoenen zijn de uitzondering op de regelquote:Op maandag 10 januari 2011 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Heul!! Ik reageer nu pas omdat ik even schoenen moest kopen.
[ afbeelding ]
In de uitverkoop van 100 naar 48 en toen nog bijenkorfpunten eraf maakten deze schoenen 14.95
*blij*
Even verder lezen.
Eens!quote:
Mooi! Hoge hakkenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de uitverkoop van 100 naar 48 en toen nog bijenkorfpunten eraf maakten deze schoenen 14.95
*blij*
Even verder lezen.
Nee, ik eigenlijk ook niet!! Vanwege het verkortende effect, maar toen bedacht ik me dat ik toch meestal een maillot aan heb ipv een panty en toen vond ik het weer kunnen en ik kan er prima op lopen, hoewel geen marathon though.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik hou meestal niet van bandjes over de wreef, maar deze schoenen zijn de uitzondering op de regel
Nice!
Uhm nee ze komen niet over de knie, ik zal even kijken tot waar ze wel komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Cootje! Nu je toch bezig bent: Heb je een aanfoto van de H&M laarzen? Komen ze over je knie?
Mooi!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*blij*
Even verder lezen.
Ik kan je er alles over vertellen, heb het ding 1 dag aangesmeerdquote:Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef _aurum_ het volgende:
klopt het dat er een gratuit versie is van die bijenkorf card? Misschien handig om puntjes te gaan sparen terwijl ik mijn nespresso voorraad aanvul
Maar die zijn niet lekkerrrrquote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef neen het volgende:
Die Albert Heijn huismerk m&m's zijn nu 2 halen 1 betalen
Het zit zo: als je hem alleen in de Bijenkorf gebruikt is hij gratis en toen ik hem aanvroeg moest ik een formulier invullen wat ze verder niet hebben gecontroleerd. (Ik heb dan ook geen hoog krediet, ik geloof iets van 1200 euro per maand of zo). Als je hem ook buiten de Bijenkorf gebruikt kost hij 12,50 per jaar. Maar dan gaat het punten sparen natuurlijk wel sneller.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef _aurum_ het volgende:
klopt het dat er een gratuit versie is van die bijenkorf card? Misschien handig om puntjes te gaan sparen terwijl ik mijn nespresso voorraad aanvul
Nom!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef neen het volgende:
Die Albert Heijn huismerk m&m's zijn nu 2 halen 1 betalen
Welke earth? Je hebt van BBC Earth - life etc, en je hebt de megaserie Planet Earth. En de film Earth die dingen gebruikt van de serie.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
@Chicolate ik heb Earth (serie + film) op blu ray! Nog mooier!!!!!
Oh ze hadden echt een super paar hakken in een enorm klein vallende maat 37, ik weet zeker dat het een 36 was, want die ik nu heb zijn wel gewoon 37. Die waren maar 24 euro. Ik baalde enorm dat ze die niet in mijn maat hadden.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Binnenkort ook maar naar de Bijenkorf.
ok, ik heb al een CC van de bank, dus ik zou 'm alleen in de bijenkorf gebruiken.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Het zit zo: als je hem alleen in de Bijenkorf gebruikt is hij gratis en toen ik hem aanvroeg moest ik een formulier invullen wat ze verder niet hebben gecontroleerd. (Ik heb dan ook geen hoog krediet, ik geloof iets van 1200 euro per maand of zo). Als je hem ook buiten de Bijenkorf gebruikt kost hij 12,50 per jaar. Maar dan gaat het punten sparen natuurlijk wel sneller.
beterschap!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef Merel het volgende:
Ziek naar huisDus straks tijd zat om bij te lezen.
Beterschap meis! Wat mankeer je eig?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef Merel het volgende:
Ziek naar huisDus straks tijd zat om bij te lezen.
Aardappelen zijn ook 2 halen 1 betalen, als je dan ook nog 2 zakken boerenkool voor 2 halen 1 betalen koopt en je familiezak gebruikt kun je voor een half jaar stamppot boerenkool invriezen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Welke earth? Je hebt van BBC Earth - life etc, en je hebt de megaserie Planet Earth. En de film Earth die dingen gebruikt van de serie.
Ik had idd ook de M&M dingen gezien in de bonus bij Appie. En de snickers ijs is 50% korting bij de C1000. Het is wel weer duidelijk wat ik lekker vind enzo. Wel jammer dat er relatief weinig groente in de bonus komt steeds. Een megazak boerenkool, wat moet ik daar nou mee dat is veel teveel.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij moet er best wat aan de hand zijn voor jij ziek naar huis gaat, Merel, dus heel veel beterschap!.
Als je hem 1x per jaar gebruikt als CC dan niet.. Als je een etentje voorschiet en betaald met die kaart spaar je punten.. Slim he.. Je moet minimaal >1000 verdienen maar daar komen ze toch nooit achterquote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef _aurum_ het volgende:
moet ik naar de winkel om 'm aan te vragen? En kost het me geld?
Dat is een goed ideequote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef neen het volgende:
Aardappelen zijn ook 2 halen 1 betalen, als je dan ook nog 2 zakken boerenkool voor 2 halen 1 betalen koopt en je familiezak gebruikt kun je voor een half jaar stamppot boerenkool invriezen.
Bobbie brown zat er neit bij en ik geloof mac ook niet. Die standaard paar die er nooit bij zitten zitten er niet bij.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ok, ik heb al een CC van de bank, dus ik zou 'm alleen in de bijenkorf gebruiken.
Pief, krijg ik ook 10% korting als ik MAC producten koop?
Valt wel mee hoor. Koppijn die al sinds vanochtend niet weg wil en daardoor kan ik me niet concentreren, nutteloos om te blijven. Dus ik ga nu ook stoppen met naar een klein schermpje turen en ga zo lekker bankhangenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij moet er best wat aan de hand zijn voor jij ziek naar huis gaat, Merel, dus heel veel beterschap!.
Ooh, zoiets zoek ik ook, ga morgen na mijn tentamen wel kijkenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ze hadden echt een super paar hakken in een enorm klein vallende maat 37, ik weet zeker dat het een 36 was, want die ik nu heb zijn wel gewoon 37. Die waren maar 24 euro. Ik baalde enorm dat ze die niet in mijn maat hadden.
[ afbeelding ]
Pief, ze komen wel bijna tot mijn knie als ik ze optrek, maar ze vallen weer een beetje naar beneden als je loopt. (en da's geen minirok, maar mijn tshirt die ik voor de foto even naar beneden heb getrokken, ik had nl. mijn joggingbroek al aan.)
edit: Ewelina of iemand met maat 36:
[ afbeelding ]
balenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bobbie brown zat er neit bij en ik geloof mac ook niet. Die standaard paar die er nooit bij zitten zitten er niet bij.
In de Bijenkorf. Dus het hoeven geen Bijenkorf producten te zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
balen
Maar als ik 'm alleen gebruik bij bijenkorf producten dan hoef ik er niet voor te betalen *nog maar een checkt voor de zekerheid* ?
Er was nog 1 paar en die stond dus bij de maat 37. Hoop dat ze er dan nog zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ooh, zoiets zoek ik ook, ga morgen na mijn tentamen wel kijken
Da's nou liefde.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn vriendje draagt Bjorn Borgs, van die lullige net iets te wijde lichte broeken, van die lullige gympen en een lullig rugtasje. Maar bij hem vind ik het opeens niet zo erg
Hij begrijpt na 8x uitleg niet dat Bjorn Borgs echt heel erg zijn. Hij denkt dat het 't printje is. Nee nee. Okee paarse boxers??quote:Op maandag 10 januari 2011 16:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's nou liefde.
en niet te vergelijken met rughaar
Mijn moeder heeft geen favoriete muziek en zet nooit de radio oid aan. Dat vind ik idd ook verdachtquote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Mensen die niet van muziek houden wantrouw ik wel een beetje.Al is het maar trance ofzo, daar hou ik dan zelf niet van maar zo leer je nog eens iets nieuws kennen...
Nou ja, veel vrouwen zullen het ook niet erg vinden toch? Ik toevallig wel. Jij hebt misschien weer iets anders wat je echt totaal niet trekt. Ik wil iemand behalve leuk ook aantrekkelijk vinden. En dat wordt dan gewoon een beetje moeilijk. Dan worden we gewone vrienden!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Alsof een vent er iets aan kan doen dat hij rughaar heeft? Zo lang ie het maar wel harst!!!!
Geloof ik best. Maar ook die kun je harsenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef Swietje het volgende:
Mijn opa zei laatst dat ik een snor heb.![]()
Mja, hij heeft ook een piepklein beetje heel klein beetje maar gelijk, maar kom op, m'n opa moet dat soort dingen niet zeggenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Geloof ik best. Maar ook die kun je harsen!!
Volgens mij heeft iedereen daar wel iets van dons etc. en als je donker haar hebt, heb je dat sneller
Vind je het erger dat je op zegt dat je een snor hebt of het feit dat je een snor hebt?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef Swietje het volgende:
[..]
Mja, hij heeft ook een piepklein beetje heel klein beetje maar gelijk, maar kom op, m'n opa moet dat soort dingen niet zeggenEn ik durf niet te harsen hoor, dalijk heb ik een knalrode bovenlip?
Recept? Ik heb nog prei liggen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
'Een leuk gesprek.'
Dat was wederzijds dus.
Vanavond eet ik prei-met-kerrie-en-aardappel ovenschotel
Zo'n vlecht die je naar beneden omklapt en onder je haar verstopt (soort van knotje) schijnt überhip te zijn. Ik vind vlechten wel mooi. Ze waren vorig jaar iig zeer hip.Zeker een lage schuine vlecht.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Is een vlecht in je haar hot or not in 2011?.
Dat mijn opa het zegt is erger dan dat ik er een heb eigenlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 16:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Vind je het erger dat je op zegt dat je een snor hebt of het feit dat je een snor hebt?
Maar nee, fijn om te horen is het niet.
Ben je niet te laat ervoor?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Recept? Ik heb nog prei liggen.
En gromEr schijnt een medicijn tegen waterpokken te bestaan maar mijn arts wil die niet voorschrijven. Wat een hork is hij soms toch.
Sexy schoenen trouwens!!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*blij*
Even verder lezen.
Hot, maar dan moet je je haar wel stijlen en glanzend maken. Anders is het not.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Is een vlecht in je haar hot or not in 2011?.
O ja zo zitten ze bij mij ookquote:Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ze hadden echt een super paar hakken in een enorm klein vallende maat 37, ik weet zeker dat het een 36 was, want die ik nu heb zijn wel gewoon 37. Die waren maar 24 euro. Ik baalde enorm dat ze die niet in mijn maat hadden.
[ afbeelding ]
Pief, ze komen wel bijna tot mijn knie als ik ze optrek, maar ze vallen weer een beetje naar beneden als je loopt. (en da's geen minirok, maar mijn tshirt die ik voor de foto even naar beneden heb getrokken, ik had nl. mijn joggingbroek al aan.)
edit: Ewelina of iemand met maat 36:
[ afbeelding ]
Dacht ik ook, maar hij wil het me pas geven als het slechter met me gaat. Ikmoet maar in bed gaan liggenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vlechtjes![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ben je niet te laat ervoor?
Oh jasses wat naarquote:
Aan ouders wordt nooit gevraagd of ze het als kind hebben gehad hč. Vervelend joh! Ken wel meer mensen die daar best ziek van zijn geweest ook.quote:
Eerlijk gezegd had ik ook getwijfeld of ik meteen een kuur zovirax had meegegeven.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:12 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Fijn zo'n huisarts.Schiet lekker op. Beterschap in ieder geval!
Ik bedoelde het 'ga op bed liggen' advies. Met kinderen is dat soort advies goedbedoeld maar zo nutteloos. Over medicijnen laat ik mij niet uit - geen verstand van.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik ook getwijfeld of ik meteen een kuur zovirax had meegegeven.
Het kān de ernst en duur van het beloop temperen, maar lang niet altijd en het wordt bij waterpokken vooral gegeven bij mensen met een afweerstoornis en ouderen.
Dáár heeft Tink zelf het meeste verstand van uiteraardquote:Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ik bedoelde het 'ga op bed liggen' advies. Met kinderen is dat soort advies goedbedoeld maar zo nutteloos. Over medicijnen laat ik mij niet uit - geen verstand van.
Waarom eigenlijk? Echt uitzieken kan ik niet hier en ik begin me goed beroerd te voelen, inclusief brandende ogen. Heeft het bijwerkingen? Overigens weet ikniet zeker of het hier om Zovirax gaat. Volgens mij gaat het om een passieve inenting oid.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik ook getwijfeld of ik meteen een kuur zovirax had meegegeven.
Het kān de ernst en duur van het beloop temperen, maar lang niet altijd en het wordt bij waterpokken vooral gegeven bij mensen met een afweerstoornis en ouderen.
Leuk gehad in de Ardennen? En hoe ging het tentamen?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!
terug uit Ardennen, tentamen gemaakt en nu op weg naar huis!
Immunoglobulines kunnen ook minder heftig ziekzijn geven, indien binnen 72 uur na eerste contact toegediend. Waarschijnlijk kom je daar niet aan of wel?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Echt uitzieken kan ik niet hier en ik begin me goed beroerd te voelen, inclusief brandende ogen. Heeft het bijwerkingen? Overigens weet ikniet zeker of het hier om Zovirax gaat. Volgens mij gaat het om een passieve inenting oid.
nieuwsgierig en oprecht benieuwd is
Immunoglobulines zijn een soort eiwitten die normaal gemaakt worden na contact met een vreemd iets (beestje, virus etc) en daarna heel snel kunnen opkomen als dat beest weer in je lijf komt. Het is een belangrijk onderdeel van de afweerketen.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zijn Immunoglobulines? Toch niet die homeopatische globili?
En die 72 uur heb ik inderdaad al lang overschreden. Waarschijnlijk heeft een klein jongetje in de supermarkt ons besmet, op dag 2 van de vakantie.
Mooi!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
geweldig en geen idee maar wel genoeg om het vak te halen
Kaasschaaf!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De Afsluitdijk!
Molens!
Tulpen!
Zeeuwse wafeltjes!
Wiet.
Voor bij de Alkmaarse kaasquote:Op maandag 10 januari 2011 17:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kaasschaaf!
*weer verder gaat bijlezen*
Aww, voor deze post mķet ik je even eenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh. Geen puf om terug te lezen. Zag mooie schoenen voorbij komen van co, beterschap voor Tink en Merel. DaD moet niet zo gek doen en zeker eens met iemand gaan pratenEn ja die discussie over slim/dom, daar is al genoeg over gezegd. Ik vind mezelf ook dom, zeker in vergelijking met Duvel. Ik heb ook nooit alleen gereisd, ben ook maar saai, werkleven kan ook beter (
), heb weinig vrienden en dat vind ik helemaal niet leuk maar weet niet zo goed hoe ik het op moet lossen en mijn lijstjes van het weekend zijn om te janken zo ongezond en die van vandaag zal wel weer te weinig zijn.
Whatever.
Ligt een beetje aan het soort verf. Ik weet bijvoorbeeld van olieverf dat het tot een jaar kan blijven dampen. Daarna pas smeren ze er vernis over. Of heb ik het fout Co, en doen ze dat om een andere reden. Zolang verf 'nat' is, dampt het iig.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo lang blijven die verfdampen niet hangen hoor
Hee XM, je zonnebril staat nog op! Je ziet alles door een donkere bril, ipv een mooie roze!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh. Geen puf om terug te lezen. Zag mooie schoenen voorbij komen van co, beterschap voor Tink en Merel. DaD moet niet zo gek doen en zeker eens met iemand gaan pratenEn ja die discussie over slim/dom, daar is al genoeg over gezegd. Ik vind mezelf ook dom, zeker in vergelijking met Duvel. Ik heb ook nooit alleen gereisd, ben ook maar saai, werkleven kan ook beter (
), heb weinig vrienden en dat vind ik helemaal niet leuk maar weet niet zo goed hoe ik het op moet lossen en mijn lijstjes van het weekend zijn om te janken zo ongezond en die van vandaag zal wel weer te weinig zijn.
Whatever.
Dattes!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:24 schreef Swietje het volgende:
Kom op mensen. Allemaal lief doen en zijn en schrijven voor uzelf.
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 10 januari 2011 18:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo lang blijven die verfdampen niet hangen hoor
ik een broccoli/spinaziepasta ovenschotel, met kaassaus en mozerella...quote:Op maandag 10 januari 2011 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koesjes voor de zieken!![]()
Omg ik heb echt een megaculinaire doch niet erg slank verantwoorde lasagne in mekaar gedraaid!
oe klinkt ook goed!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik een broccoli/spinaziepasta ovenschotel, met kaassaus en mozerella...
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
oe klinkt ook goed!![]()
Ik heb een saus van geblenderde groenten en rundergehakt en tomatenblokjes en tomatenpuree, met een zelfgemaakte bechamelsaus met wat mascarpone erdoor, en bovenop de lasagne wat mozzarella en parmezaan
Sure, ik zie 'm wel verschijnenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nom!.
Oh nee, ik zou weer normaal doen.
Ik heb honger, maar ik mag pas om half 6 m'n eten in de oven schuiven van mezelf, anders duurt de avond nog zo lang.
En verder heb ik alles al gehad wat op m'n lijstje stond (+ zes toastjes camembert)
Coco, brief komt morgen, ik moet nog even dubben over het slot!
is dat zoiets als het ipod nike running apparaatje voor aan je schoen? Werkt ie goed?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:19 schreef Viking84 het volgende:
Net naar Marks foot pod gezocht (daarmee kun je je loopsnelheid bijhouden), maar hij is nergens te vinden. En ik mag Marks iPhone wel gebruiken om mee te rennen, maar dan moet ik wachten tot hij thuis is ( = > 17:30). Bluh. Naja, gelukkig ben ik binnenkort jarig, dan moet ik van dat geld maar een foot pod kopen
.
Ja, alleen heb je daar speciale Nike-schoenen (Nike plus) voor nodig en die heb ik niet (Nachtwacht wel en die heeft zo'n apparaatje niet eens nodig, want hij heeft al een iPhone gromquote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
is dat zoiets als het ipod nike running apparaatje voor aan je schoen? Werkt ie goed?
De meneer?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:30 schreef Merel het volgende:
Laat ik maar eens DWDD gaan kijken. Schijnt een bekende in te zitten.
My thoughts exactly.quote:
WAT FLAUW!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef Merel het volgende:
Dat vertel ik pas nadat ik het item heb gezien en als ik het stom vind zeg ik het niet
Die heeft al een vriendinnetjequote:
Ik weet 't lekker HA HA HAquote:Op maandag 10 januari 2011 19:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
My thoughts exactly.
Nu ga ik me bij elke gast afvragen of het de meneer is.
Lieve schat, je moet ook wel iets substantieels lunchen wil je de middag doorkomen!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
lijstje van vandaag
O: boterdam filet en brie
T: handje nootjes
L: snoeptomaatjes en druiven
T: twix(duurde te lang op het werk om thuis yoghurt te eten)
D: spierziebonen rendang
T: een paar snoepjes en het laatste stukje appeltaart
Morgen eitjes mee naar het werk
Verse croissantjes van de bakkerquote:Op maandag 10 januari 2011 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje!
O: een croissantje en wat boterhammen
T: een croissantje
L: 3 boterhammen (2 met filet americain, 1 met brie)
D: pasta met groenten/tomatensaus met kalkoenreepjes en wat geraspte kaas
*burp*
en de croissantjes waren lekker![]()
![]()
gelukkig maar dat de bakker ze alleen vandaag had en zaterdag en zondag niet
![]()
Zo maar eens aan de gang met essaaaaays![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lieve schat, je moet ook wel iets substantieels lunchen wil je de middag doorkomen!
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef neen het volgende:
[..]
Jeetje, Jan Mulder gewoon hee. Dat had ik niet verwacht.
[..]
[..]
Nee, ik word weggehouden bij Janquote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef neen het volgende:
[..]
Dat maakt bij Jan niet zoveel uit hoor. Volgens mij heeft hij een open huwelijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee, ik word weggehouden bij JanBovendien is die getrouwd
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat maakt bij Jan niet zoveel uit hoor. Volgens mij heeft hij een open huwelijk.
Ik ben ook benieuwd, want ik snap er geen aap meer van!quote:
ja die dacht ik ook! maar ik heb helemaal niet meegekregen dat hij aan het ranten was? maar misschien was ik gewoon niet zo goed op aan het lettenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:39 schreef neen het volgende:
Was het die met die naam van een bekende hollandse schilder?
lawkeeperquote:Op maandag 10 januari 2011 20:41 schreef Jagärtrut het volgende:
even een snel vraagje: hoe zouden jullie wethouder in het engels vertalen?
nicequote:
*boksquote:
Niet noodzakelijk.quote:
LOLquote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef Blurred86 het volgende:
kom zojuist deze advertentie tegen tijdens mijn zoektocht naar woonruimte voor als ik op stage ga:
Ideaaaalquote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef Blurred86 het volgende:
kom zojuist deze advertentie tegen tijdens mijn zoektocht naar woonruimte voor als ik op stage ga:
Je hoeft er alleen maar je eigen lijf voor te bezoedelen idd.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef Blurred86 het volgende:
het is in ieder geval wel lekker goedkoop
nee joh! hij zegt toch 'nothing expected or required'quote:Op maandag 10 januari 2011 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hoeft er alleen maar je eigen lijf voor te bezoedelen idd.
Waar kun je kleding passen dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef V1z0R het volgende:
Kleding kopen dat in de uitverkoop is zonder te passen![]()
Ach was maar een tientje...
Als ik erachter ben vertel ik het je!quote:
Wat als het nou niet past?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik krijg nu bij de zin die je vaak uit pashokjes hoort, "Ja, het past!", toch hele andere ideeën.
"je hebt hem niet goed"quote:
Houden we het een beetje netjes V1z0R? Alsjeblieft zegquote:Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef V1z0R het volgende:
"Beetje oprekken en hij valt als een XL"
niet slecht!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand:
O: 200 ml biogarde + muesli
T: appel
L: 2 bth met 1/2 plak kaas, 1 bth met pindakaas
T: 2 mandarijnen
T: 3 kleine stukjes choco
S: loeizware RPM les
D: mihoen met kipfilet, oosterse groentenmix, roerbaksausje
En nu douchen en naar bed.
Ik maakte maar een grapje zonder na te denken dat het zonder gezichtsuitdrukking en toon eigenlijk totaal geen impact heeft. Slecht he.quote:
ahw, misschien heeft hij je berichtje wel gewoon niet gezien! Hoop dat je lekker slaapt vannachtquote:Op maandag 10 januari 2011 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb op een bijeenkomst van een uur en een bezoekje aan de supermarkt aan één stuk door gewerkt vanaf half 10 vanochtend. Ik ben gestresst en heel erg moe, maar de wekker gaat morgen om 6 uur.. En Baardmans reageert helemaal niet op m'n berichtje. Meh.
Trusten, I guess.
Vast genoeg handige mannen in de buurt?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef Merel het volgende:
Ik zou wel internet moeten hebben. Maar ik snap niet hoe ik het aangesloten krijg
Op dit tijdstip even nietquote:Op maandag 10 januari 2011 22:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vast genoeg handige mannen in de buurt?
*stilquote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef neen het volgende:
Ja hee beste mensen. Morgen een mooie dag, het schijnt te gaan regenen. Ik hoop dat jullie haar morgen beter zit dan het mijne vandaag. Hopelijk voelen jullie je morgen zoals jullie zijn. Lekker koesse.
Kunnen jullie niet met z'n drieën in bed gaan liggen?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar hij wil het me pas geven als het slechter met me gaat. Ikmoet maar in bed gaan liggenHoe ziet hij dat voor zich, met twee zieke kinderen en een werkende man?
![]()
Sorry voor mijn gezeur hoor, maar ik zit er echt doroheen.
Waterpokken, bewegende dekens, jeukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet met z'n drieën in bed gaan liggen?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: kwark
T: knackebrod met kipfilet
T: mandarijn
L: meerdere knackebrodjes met kipfilet
T: banaan en mandarijn
D: fajita's
Brood was op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |