Als ik erachter ben vertel ik het je!quote:
Wat als het nou niet past?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik krijg nu bij de zin die je vaak uit pashokjes hoort, "Ja, het past!", toch hele andere ideeën.
"je hebt hem niet goed"quote:
Houden we het een beetje netjes V1z0R? Alsjeblieft zegquote:Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef V1z0R het volgende:
"Beetje oprekken en hij valt als een XL"
niet slecht!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand:
O: 200 ml biogarde + muesli
T: appel
L: 2 bth met 1/2 plak kaas, 1 bth met pindakaas
T: 2 mandarijnen
T: 3 kleine stukjes choco
S: loeizware RPM les
D: mihoen met kipfilet, oosterse groentenmix, roerbaksausje
En nu douchen en naar bed.
Ik maakte maar een grapje zonder na te denken dat het zonder gezichtsuitdrukking en toon eigenlijk totaal geen impact heeft. Slecht he.quote:
ahw, misschien heeft hij je berichtje wel gewoon niet gezien! Hoop dat je lekker slaapt vannachtquote:Op maandag 10 januari 2011 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb op een bijeenkomst van een uur en een bezoekje aan de supermarkt aan één stuk door gewerkt vanaf half 10 vanochtend. Ik ben gestresst en heel erg moe, maar de wekker gaat morgen om 6 uur.. En Baardmans reageert helemaal niet op m'n berichtje. Meh.
Trusten, I guess.
Vast genoeg handige mannen in de buurt?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef Merel het volgende:
Ik zou wel internet moeten hebben. Maar ik snap niet hoe ik het aangesloten krijg
Op dit tijdstip even nietquote:Op maandag 10 januari 2011 22:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vast genoeg handige mannen in de buurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |