Hij begrijpt na 8x uitleg niet dat Bjorn Borgs echt heel erg zijn. Hij denkt dat het 't printje is. Nee nee. Okee paarse boxers??quote:Op maandag 10 januari 2011 16:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's nou liefde.
en niet te vergelijken met rughaar
Mijn moeder heeft geen favoriete muziek en zet nooit de radio oid aan. Dat vind ik idd ook verdachtquote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Mensen die niet van muziek houden wantrouw ik wel een beetje.Al is het maar trance ofzo, daar hou ik dan zelf niet van maar zo leer je nog eens iets nieuws kennen...
Nou ja, veel vrouwen zullen het ook niet erg vinden toch? Ik toevallig wel. Jij hebt misschien weer iets anders wat je echt totaal niet trekt. Ik wil iemand behalve leuk ook aantrekkelijk vinden. En dat wordt dan gewoon een beetje moeilijk. Dan worden we gewone vrienden!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Alsof een vent er iets aan kan doen dat hij rughaar heeft? Zo lang ie het maar wel harst!!!!
Geloof ik best. Maar ook die kun je harsenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef Swietje het volgende:
Mijn opa zei laatst dat ik een snor heb.![]()
Mja, hij heeft ook een piepklein beetje heel klein beetje maar gelijk, maar kom op, m'n opa moet dat soort dingen niet zeggenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Geloof ik best. Maar ook die kun je harsen!!
Volgens mij heeft iedereen daar wel iets van dons etc. en als je donker haar hebt, heb je dat sneller
Vind je het erger dat je op zegt dat je een snor hebt of het feit dat je een snor hebt?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef Swietje het volgende:
[..]
Mja, hij heeft ook een piepklein beetje heel klein beetje maar gelijk, maar kom op, m'n opa moet dat soort dingen niet zeggenEn ik durf niet te harsen hoor, dalijk heb ik een knalrode bovenlip?
Recept? Ik heb nog prei liggen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
'Een leuk gesprek.'
Dat was wederzijds dus.
Vanavond eet ik prei-met-kerrie-en-aardappel ovenschotel
Zo'n vlecht die je naar beneden omklapt en onder je haar verstopt (soort van knotje) schijnt überhip te zijn. Ik vind vlechten wel mooi. Ze waren vorig jaar iig zeer hip.Zeker een lage schuine vlecht.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Is een vlecht in je haar hot or not in 2011?.
Dat mijn opa het zegt is erger dan dat ik er een heb eigenlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 16:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Vind je het erger dat je op zegt dat je een snor hebt of het feit dat je een snor hebt?
Maar nee, fijn om te horen is het niet.
Ben je niet te laat ervoor?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Recept? Ik heb nog prei liggen.
En gromEr schijnt een medicijn tegen waterpokken te bestaan maar mijn arts wil die niet voorschrijven. Wat een hork is hij soms toch.
Sexy schoenen trouwens!!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Heul!! Ik reageer nu pas omdat ik even schoenen moest kopen.
[ afbeelding ]
In de uitverkoop van 100 naar 48 en toen nog bijenkorfpunten eraf maakten deze schoenen 14.95
*blij*
Even verder lezen.
Hot, maar dan moet je je haar wel stijlen en glanzend maken. Anders is het not.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Is een vlecht in je haar hot or not in 2011?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |