abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91115221
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:40 schreef neen het volgende:

[..]

Jawel hoor
dan geef ik jou snel mijn zweedse adres!
  maandag 10 januari 2011 @ 14:56:23 #52
236335 neen
schone schijn
pi_91115409
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

:D

Hoe gaat het met de studie eigenlijk?
Ja ach, het gaat wel. Mezelf lekker blijven demotiveren door te zeggen dat ik het toch niet kan, verwachtingen laag houden bij anderen zodat alles meevalt.
Nog 1 herkansing van vorig jaar te doen en van de vorige periode ook nog 1. Voor de rest heb ik wel alles gehaald. Een 5 betekent dat ik dom ben en een 8 betekent dat iets te makkelijk was. Wat een logica ook weer. Ik heb van m'n moeder zo'n boek van half leeg/half vol gekregen dus die zal ik nog eens gaan lezen.

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dan geef ik jou snel mijn zweedse adres!
In Zweden is het sowieso altijd koud ( :') ) dan blijven ze toch wel goed.
het lijkt niet wat het is
pi_91115518
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:56 schreef neen het volgende:

[..]

Ja ach, het gaat wel. Mezelf lekker blijven demotiveren door te zeggen dat ik het toch niet kan, verwachtingen laag houden bij anderen zodat alles meevalt.
Nog 1 herkansing van vorig jaar te doen en van de vorige periode ook nog 1. Voor de rest heb ik wel alles gehaald. Een 5 betekent dat ik dom ben en een 8 betekent dat iets te makkelijk was. Wat een logica ook weer. Ik heb van m'n moeder zo'n boek van half leeg/half vol gekregen dus die zal ik nog eens gaan lezen.
Wow neen, dat meen je niet hoop ik toch? Cijfer je jezelf echt zo weg?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_91115559
FF m'n lijstje dumpen:

O: boterham filet a., halfvolle melk
T: activia start
L: lichtbruin pistoletje met eiersalade en schijfjes komkommer
T: twee mandarijntjes
D: verse groentesoep met balletjes, wit bolletje rosbief, wit bolletje huzarensalade (of ander beleg..)
T: verse sinaasappelsap
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91116279
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:56 schreef neen het volgende:
Wat naar dat je jouw prestaties zo naar beneden praat.
Maar twee herkansingen is hartstikke goed! ^O^
Lees dat boekje nog maar eens. :Y
  maandag 10 januari 2011 @ 15:32:58 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91116982
:{ neen, dat is toch nergens voor nodig?
Vind het zo jammer dat de meesten hier niet door hebben hoe waardevol ze zijn, en dat ze zeker niet slechter zijn dan een ander.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_91117234
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Bij mij staat daarnaast heel hoog dat je samen plezier kunt maken. :)
Ja! Heul!! Ik reageer nu pas omdat ik even schoenen moest kopen. :+

In de uitverkoop van 100 naar 48 en toen nog bijenkorfpunten eraf maakten deze schoenen 14.95
*blij*

Even verder lezen.
pi_91117281
Mooi Co O+! Wat een hak joh :o ik zou gewoon voorover vallen als ik daar op stond, denk ik.
pi_91117327
:* neen! Wat zonde dat je het jezelf zo moeilijk maakt.

Mooi Co, en respect als je daarop kunt lopen!

Zo, ik heb inmiddels een geweldige planning én een afstudeerdatum als target. Zo even boodschappen doen en dan aan de slag! :s)
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 10 januari 2011 @ 15:41:54 #60
236335 neen
schone schijn
pi_91117402
Oh nee, het hoeft ook niet maar goed. Op de een of andere manier blijft dat er wel inzitten. Nou ja het zal wel :') studiegenoten kan ik wel goed motiveren trouwens, dat is wel fijn.

Even een lijstje dan maar:
O: 2 broodjes gewoon geroosterd, 2 met hagelslag, beker melk
T: 2 koffie, mandarijn, kerstklokkoekje
L: cup a soup, 2 broodjes pindakaas
T: appel
D: geen idee
T: niks meer denk ik
pi_91117436
neen, leukerd. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_91117474
*Zet Neen voor spiegel*
*Kijk! Daar! Een medestudent! Motiveer!*

Cursus zelfmotivatie voor Neen :*.
pi_91117619
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:38 schreef conleche het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

In de uitverkoop van 100 naar 48 en toen nog bijenkorfpunten eraf maakten deze schoenen 14.95
*blij*

Even verder lezen.
ik hou meestal niet van bandjes over de wreef, maar deze schoenen zijn de uitzondering op de regel :Y

Nice! ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_91117713
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
neen, leukerd. :*.
Eens!

En dat geldt ook voor DaD'tje zelf uiteraard :* .

Ook wel eens met Tink. Ik ben ook niet altijd helemaal gelukkig met mezelf, maar zelfs ik word een beetje verdrietig van het zelfbeeld van sommigen hier. Jullie zijn mooi, slim en hartstikke leuk! Echt!

Co, ze zijn prachtig O+ !
Venus in pocketformaat
Š loveli
  maandag 10 januari 2011 @ 15:50:19 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91117732
Neen :o :*

Komt goed met jou toch! Dacht het wel he! *Verwijst naar eigen sig van neen's hand* 8-)

quote:

[..]

[ afbeelding ]

*blij*

Even verder lezen.
Mooi! Hoge hakken :o Erg des Co's, met dat patroontje O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_91117738
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik hou meestal niet van bandjes over de wreef, maar deze schoenen zijn de uitzondering op de regel :Y

Nice! ^O^
Nee, ik eigenlijk ook niet!! Vanwege het verkortende effect, maar toen bedacht ik me dat ik toch meestal een maillot aan heb ipv een panty en toen vond ik het weer kunnen en ik kan er prima op lopen, hoewel geen marathon though.

En neen, doe eens niet zo! Nergens voor nodig lijkt me. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 10-01-2011 15:52:27 (ik was de j vergeten. :+) ]
pi_91117786
Cootje! Nu je toch bezig bent: Heb je een aanfoto van de H&M laarzen? Komen ze over je knie?
pi_91117840
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Cootje! Nu je toch bezig bent: Heb je een aanfoto van de H&M laarzen? Komen ze over je knie?
Uhm nee ze komen niet over de knie, ik zal even kijken tot waar ze wel komen.
  maandag 10 januari 2011 @ 15:55:42 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91117948
Nadat ik gisteren misselijk in bed lag na vreet-/paperschrijfdag (uit mn hoofd o.a. cola, katjang pedis en M&Ms :') ), doe ik vandaag weer relatief normaal *)

O: twee sneetjes met Leidse kaas
T: bakje griesmeelpudding met bessensaus
L: twee sneetjes met pindakaas
D: lasagne met tomatensaus met o.a. gehakt, prei, wortel, paprika, bleekselderij, verse peterselie
S: Zumba!
T: chai!
pi_91118100
Lijstje... Vandaag moest de eerste dag worden dat ik weer in het ritme kwam, maar vanwege ons nachtelijke uitstapje gisteren was mijn ontbijt om 12 uur ofzo. :+ Ach ja, het kan slechter.

O: snee brood met pindakaas en hagelslag, koffie met melk
T: nog een snee brood met pindakaas en hagelslag
L: Brinta met sojamelk (O en L omgedraaid)
T: kiwi, appel
D: ovenfrietjes met kogelbiefstuk en spinazie ā la crčme, bier/wijn
T: drankje, misschien een glas karnemelk met sap
Are you pondering what I'm pondering?
pi_91118120
quote:

[..]

[ afbeelding ]

*blij*

Even verder lezen.
Mooi! O+

Binnenkort ook maar naar de Bijenkorf.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 10 januari 2011 @ 16:00:58 #72
236335 neen
schone schijn
pi_91118191
Die Albert Heijn huismerk m&m's zijn nu 2 halen 1 betalen :')
pi_91118224
klopt het dat er een gratuit versie is van die bijenkorf card? Misschien handig om puntjes te gaan sparen terwijl ik mijn nespresso voorraad aanvul :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_91118233
@Chicolate ik heb Earth (serie + film) op blu ray! Nog mooier :P!!!!!
pi_91118257
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef _aurum_ het volgende:
klopt het dat er een gratuit versie is van die bijenkorf card? Misschien handig om puntjes te gaan sparen terwijl ik mijn nespresso voorraad aanvul :Y)
Ik kan je er alles over vertellen, heb het ding 1 dag aangesmeerd :7
pi_91118303
moet ik naar de winkel om 'm aan te vragen? En kost het me geld? :)
  maandag 10 januari 2011 @ 16:03:04 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91118309
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef neen het volgende:
Maar die zijn niet lekkerrrr :P

Oh! Albert Heijn heeft ook bio rundergehakt in de bonus *)
pi_91118442
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef _aurum_ het volgende:
Het zit zo: als je hem alleen in de Bijenkorf gebruikt is hij gratis en toen ik hem aanvroeg moest ik een formulier invullen wat ze verder niet hebben gecontroleerd. (Ik heb dan ook geen hoog krediet, ik geloof iets van 1200 euro per maand of zo). Als je hem ook buiten de Bijenkorf gebruikt kost hij 12,50 per jaar. Maar dan gaat het punten sparen natuurlijk wel sneller.
  maandag 10 januari 2011 @ 16:06:50 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91118506
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef neen het volgende:
Nom! :9.

Oh nee, ik zou weer normaal doen.

Ik heb honger, maar ik mag pas om half 6 m'n eten in de oven schuiven van mezelf, anders duurt de avond nog zo lang :').

En verder heb ik alles al gehad wat op m'n lijstje stond (+ zes toastjes camembert :X)

Coco, brief komt morgen, ik moet nog even dubben over het slot!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 10 januari 2011 @ 16:07:16 #80
331 Merel
Be here now.
pi_91118521
Ziek naar huis :{ Dus straks tijd zat om bij te lezen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91118566
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
@Chicolate ik heb Earth (serie + film) op blu ray! Nog mooier :P!!!!!
Welke earth? Je hebt van BBC Earth - life etc, en je hebt de megaserie Planet Earth. En de film Earth die dingen gebruikt van de serie.

Ik had idd ook de M&M dingen gezien in de bonus bij Appie :'). En de snickers ijs is 50% korting bij de C1000. Het is wel weer duidelijk wat ik lekker vind enzo. Wel jammer dat er relatief weinig groente in de bonus komt steeds. Een megazak boerenkool, wat moet ik daar nou mee dat is veel teveel.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_91118572
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mooi! O+

Binnenkort ook maar naar de Bijenkorf.
Oh ze hadden echt een super paar hakken in een enorm klein vallende maat 37, ik weet zeker dat het een 36 was, want die ik nu heb zijn wel gewoon 37. Die waren maar 24 euro. Ik baalde enorm dat ze die niet in mijn maat hadden.

Pief, ze komen wel bijna tot mijn knie als ik ze optrek, maar ze vallen weer een beetje naar beneden als je loopt. (en da's geen minirok, maar mijn tshirt die ik voor de foto even naar beneden heb getrokken, ik had nl. mijn joggingbroek al aan. :'))

edit: Ewelina of iemand met maat 36:

pi_91118589
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Het zit zo: als je hem alleen in de Bijenkorf gebruikt is hij gratis en toen ik hem aanvroeg moest ik een formulier invullen wat ze verder niet hebben gecontroleerd. (Ik heb dan ook geen hoog krediet, ik geloof iets van 1200 euro per maand of zo). Als je hem ook buiten de Bijenkorf gebruikt kost hij 12,50 per jaar. Maar dan gaat het punten sparen natuurlijk wel sneller.
ok, ik heb al een CC van de bank, dus ik zou 'm alleen in de bijenkorf gebruiken.

Pief, krijg ik ook 10% korting als ik MAC producten koop?
pi_91118593
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef Merel het volgende:
beterschap! :*
pi_91118607
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef Merel het volgende:
Beterschap meis! Wat mankeer je eig?
pi_91118622
Volgens mij moet er best wat aan de hand zijn voor jij ziek naar huis gaat, Merel, dus heel veel beterschap! :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 10 januari 2011 @ 16:10:19 #87
236335 neen
schone schijn
pi_91118661
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Welke earth? Je hebt van BBC Earth - life etc, en je hebt de megaserie Planet Earth. En de film Earth die dingen gebruikt van de serie.

Ik had idd ook de M&M dingen gezien in de bonus bij Appie :'). En de snickers ijs is 50% korting bij de C1000. Het is wel weer duidelijk wat ik lekker vind enzo. Wel jammer dat er relatief weinig groente in de bonus komt steeds. Een megazak boerenkool, wat moet ik daar nou mee dat is veel teveel.
Aardappelen zijn ook 2 halen 1 betalen, als je dan ook nog 2 zakken boerenkool voor 2 halen 1 betalen koopt en je familiezak gebruikt kun je voor een half jaar stamppot boerenkool invriezen.

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij moet er best wat aan de hand zijn voor jij ziek naar huis gaat, Merel, dus heel veel beterschap! :*.
:Y
  maandag 10 januari 2011 @ 16:10:21 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91118662
Hahaha, geweldig, ik kijk naar Nu we er toch zijn in Nij Beets en ze zijn gewoon bij iemand thuis die naar dezelfde kerk gaat als mijn ouders! :o. Straks maar even sms'en :P.
En mijn moeder heeft me hem altijd als boegbeeld voorgehouden van "je kunt wel belezen en gelovig tegelijk zijn!" :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 10 januari 2011 @ 16:10:52 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91118687
Beterschap Merel!
Niet meer actief op Fok!
pi_91118791
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef _aurum_ het volgende:
moet ik naar de winkel om 'm aan te vragen? En kost het me geld? :)
Als je hem 1x per jaar gebruikt als CC dan niet.. Als je een etentje voorschiet en betaald met die kaart spaar je punten.. Slim he.. Je moet minimaal >1000 verdienen maar daar komen ze toch nooit achter
O grapje het kost dan juist wel geld als je hem buiten de bijenkorf gebruikt amar dat verdien je dan weer terug. ze beweren dat ze de goedkoopste cc zijn maar dat is niet waar.
er komen verder geen extra kosten bij bij gebruik
pi_91118799
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef neen het volgende:
Aardappelen zijn ook 2 halen 1 betalen, als je dan ook nog 2 zakken boerenkool voor 2 halen 1 betalen koopt en je familiezak gebruikt kun je voor een half jaar stamppot boerenkool invriezen.
Dat is een goed idee ^O^ !
pi_91118864
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ok, ik heb al een CC van de bank, dus ik zou 'm alleen in de bijenkorf gebruiken.

Pief, krijg ik ook 10% korting als ik MAC producten koop?
Bobbie brown zat er neit bij en ik geloof mac ook niet. Die standaard paar die er nooit bij zitten zitten er niet bij.
  maandag 10 januari 2011 @ 16:16:18 #93
331 Merel
Be here now.
pi_91118970
quote:
Op maandag 10 januari 2011 16:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Valt wel mee hoor. Koppijn die al sinds vanochtend niet weg wil en daardoor kan ik me niet concentreren, nutteloos om te blijven. Dus ik ga nu ook stoppen met naar een klein schermpje turen en ga zo lekker bankhangen :)

Ik wilde alleen nog naar de Ikea, maar dat lijkt me nu niet zo'n slim idee ;)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91119040
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh ze hadden echt een super paar hakken in een enorm klein vallende maat 37, ik weet zeker dat het een 36 was, want die ik nu heb zijn wel gewoon 37. Die waren maar 24 euro. Ik baalde enorm dat ze die niet in mijn maat hadden.
[ afbeelding ]
Pief, ze komen wel bijna tot mijn knie als ik ze optrek, maar ze vallen weer een beetje naar beneden als je loopt. (en da's geen minirok, maar mijn tshirt die ik voor de foto even naar beneden heb getrokken, ik had nl. mijn joggingbroek al aan. :'))

edit: Ewelina of iemand met maat 36:

[ afbeelding ]
Ooh, zoiets zoek ik ook, ga morgen na mijn tentamen wel kijken O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_91119082
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Bobbie brown zat er neit bij en ik geloof mac ook niet. Die standaard paar die er nooit bij zitten zitten er niet bij.
balen -O-

Maar als ik 'm alleen gebruik bij bijenkorf producten dan hoef ik er niet voor te betalen *nog maar een checkt voor de zekerheid* ?
pi_91119110
Als een man rughaar heeft: dan geef je hem toch gewoon een IPL cadeaubon als je er zo erg mee zit?!
pi_91119126
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

balen -O-

Maar als ik 'm alleen gebruik bij bijenkorf producten dan hoef ik er niet voor te betalen *nog maar een checkt voor de zekerheid* ?
In de Bijenkorf. Dus het hoeven geen Bijenkorf producten te zijn.
pi_91119195
Mijn vriendje draagt Bjorn Borgs, van die lullige net iets te wijde lichte broeken, van die lullige gympen en een lullig rugtasje. Maar bij hem vind ik het opeens niet zo erg :P
pi_91119199
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ooh, zoiets zoek ik ook, ga morgen na mijn tentamen wel kijken O+
Er was nog 1 paar en die stond dus bij de maat 37. Hoop dat ze er dan nog zijn.
pi_91119250
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn vriendje draagt Bjorn Borgs, van die lullige net iets te wijde lichte broeken, van die lullige gympen en een lullig rugtasje. Maar bij hem vind ik het opeens niet zo erg :P
Da's nou liefde. O+

en niet te vergelijken met rughaar :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')