Ja ach, het gaat wel. Mezelf lekker blijven demotiveren door te zeggen dat ik het toch niet kan, verwachtingen laag houden bij anderen zodat alles meevalt.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met de studie eigenlijk?
In Zweden is het sowieso altijd koud (quote:Op maandag 10 januari 2011 14:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan geef ik jou snel mijn zweedse adres!
Wow neen, dat meen je niet hoop ik toch? Cijfer je jezelf echt zo weg?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:56 schreef neen het volgende:
[..]
Ja ach, het gaat wel. Mezelf lekker blijven demotiveren door te zeggen dat ik het toch niet kan, verwachtingen laag houden bij anderen zodat alles meevalt.
Nog 1 herkansing van vorig jaar te doen en van de vorige periode ook nog 1. Voor de rest heb ik wel alles gehaald. Een 5 betekent dat ik dom ben en een 8 betekent dat iets te makkelijk was. Wat een logica ook weer. Ik heb van m'n moeder zo'n boek van half leeg/half vol gekregen dus die zal ik nog eens gaan lezen.
Wat naar dat je jouw prestaties zo naar beneden praat.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:56 schreef neen het volgende:
Ja ach, het gaat wel. Mezelf lekker blijven demotiveren door te zeggen dat ik het toch niet kan, verwachtingen laag houden bij anderen zodat alles meevalt.
Nog 1 herkansing van vorig jaar te doen en van de vorige periode ook nog 1. Voor de rest heb ik wel alles gehaald. Een 5 betekent dat ik dom ben en een 8 betekent dat iets te makkelijk was. Wat een logica ook weer. Ik heb van m'n moeder zo'n boek van half leeg/half vol gekregen dus die zal ik nog eens gaan lezen.
Ja! Heul!! Ik reageer nu pas omdat ik even schoenen moest kopen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bij mij staat daarnaast heel hoog dat je samen plezier kunt maken.
ik hou meestal niet van bandjes over de wreef, maar deze schoenen zijn de uitzondering op de regelquote:Op maandag 10 januari 2011 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Heul!! Ik reageer nu pas omdat ik even schoenen moest kopen.
[ afbeelding ]
In de uitverkoop van 100 naar 48 en toen nog bijenkorfpunten eraf maakten deze schoenen 14.95
*blij*
Even verder lezen.
Eens!quote:
Mooi! Hoge hakkenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de uitverkoop van 100 naar 48 en toen nog bijenkorfpunten eraf maakten deze schoenen 14.95
*blij*
Even verder lezen.
Nee, ik eigenlijk ook niet!! Vanwege het verkortende effect, maar toen bedacht ik me dat ik toch meestal een maillot aan heb ipv een panty en toen vond ik het weer kunnen en ik kan er prima op lopen, hoewel geen marathon though.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik hou meestal niet van bandjes over de wreef, maar deze schoenen zijn de uitzondering op de regel
Nice!
Uhm nee ze komen niet over de knie, ik zal even kijken tot waar ze wel komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Cootje! Nu je toch bezig bent: Heb je een aanfoto van de H&M laarzen? Komen ze over je knie?
Mooi!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*blij*
Even verder lezen.
Ik kan je er alles over vertellen, heb het ding 1 dag aangesmeerdquote:Op maandag 10 januari 2011 16:01 schreef _aurum_ het volgende:
klopt het dat er een gratuit versie is van die bijenkorf card? Misschien handig om puntjes te gaan sparen terwijl ik mijn nespresso voorraad aanvul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |