O ja zo zitten ze bij mij ookquote:Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ze hadden echt een super paar hakken in een enorm klein vallende maat 37, ik weet zeker dat het een 36 was, want die ik nu heb zijn wel gewoon 37. Die waren maar 24 euro. Ik baalde enorm dat ze die niet in mijn maat hadden.
[ afbeelding ]
Pief, ze komen wel bijna tot mijn knie als ik ze optrek, maar ze vallen weer een beetje naar beneden als je loopt. (en da's geen minirok, maar mijn tshirt die ik voor de foto even naar beneden heb getrokken, ik had nl. mijn joggingbroek al aan.)
edit: Ewelina of iemand met maat 36:
[ afbeelding ]
Dacht ik ook, maar hij wil het me pas geven als het slechter met me gaat. Ikmoet maar in bed gaan liggenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vlechtjes![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ben je niet te laat ervoor?
Oh jasses wat naarquote:
Aan ouders wordt nooit gevraagd of ze het als kind hebben gehad hè. Vervelend joh! Ken wel meer mensen die daar best ziek van zijn geweest ook.quote:
Eerlijk gezegd had ik ook getwijfeld of ik meteen een kuur zovirax had meegegeven.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:12 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Fijn zo'n huisarts.Schiet lekker op. Beterschap in ieder geval!
Ik bedoelde het 'ga op bed liggen' advies. Met kinderen is dat soort advies goedbedoeld maar zo nutteloos. Over medicijnen laat ik mij niet uit - geen verstand van.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik ook getwijfeld of ik meteen een kuur zovirax had meegegeven.
Het kàn de ernst en duur van het beloop temperen, maar lang niet altijd en het wordt bij waterpokken vooral gegeven bij mensen met een afweerstoornis en ouderen.
Dáár heeft Tink zelf het meeste verstand van uiteraardquote:Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ik bedoelde het 'ga op bed liggen' advies. Met kinderen is dat soort advies goedbedoeld maar zo nutteloos. Over medicijnen laat ik mij niet uit - geen verstand van.
Waarom eigenlijk? Echt uitzieken kan ik niet hier en ik begin me goed beroerd te voelen, inclusief brandende ogen. Heeft het bijwerkingen? Overigens weet ikniet zeker of het hier om Zovirax gaat. Volgens mij gaat het om een passieve inenting oid.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik ook getwijfeld of ik meteen een kuur zovirax had meegegeven.
Het kàn de ernst en duur van het beloop temperen, maar lang niet altijd en het wordt bij waterpokken vooral gegeven bij mensen met een afweerstoornis en ouderen.
Leuk gehad in de Ardennen? En hoe ging het tentamen?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!
terug uit Ardennen, tentamen gemaakt en nu op weg naar huis!
Immunoglobulines kunnen ook minder heftig ziekzijn geven, indien binnen 72 uur na eerste contact toegediend. Waarschijnlijk kom je daar niet aan of wel?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Echt uitzieken kan ik niet hier en ik begin me goed beroerd te voelen, inclusief brandende ogen. Heeft het bijwerkingen? Overigens weet ikniet zeker of het hier om Zovirax gaat. Volgens mij gaat het om een passieve inenting oid.
nieuwsgierig en oprecht benieuwd is
Immunoglobulines zijn een soort eiwitten die normaal gemaakt worden na contact met een vreemd iets (beestje, virus etc) en daarna heel snel kunnen opkomen als dat beest weer in je lijf komt. Het is een belangrijk onderdeel van de afweerketen.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zijn Immunoglobulines? Toch niet die homeopatische globili?
En die 72 uur heb ik inderdaad al lang overschreden. Waarschijnlijk heeft een klein jongetje in de supermarkt ons besmet, op dag 2 van de vakantie.
Mooi!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
geweldig en geen idee maar wel genoeg om het vak te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |