abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91121272
Jeetje, da's best wel lelijk.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91121406
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh ze hadden echt een super paar hakken in een enorm klein vallende maat 37, ik weet zeker dat het een 36 was, want die ik nu heb zijn wel gewoon 37. Die waren maar 24 euro. Ik baalde enorm dat ze die niet in mijn maat hadden.
[ afbeelding ]
Pief, ze komen wel bijna tot mijn knie als ik ze optrek, maar ze vallen weer een beetje naar beneden als je loopt. (en da's geen minirok, maar mijn tshirt die ik voor de foto even naar beneden heb getrokken, ik had nl. mijn joggingbroek al aan. :'))

edit: Ewelina of iemand met maat 36:

[ afbeelding ]
O ja zo zitten ze bij mij ook :Y!!!
  maandag 10 januari 2011 @ 17:08:19 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91121549
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vlechtjes :P
[ afbeelding ]

[..]

Ben je niet te laat ervoor?
Dacht ik ook, maar hij wil het me pas geven als het slechter met me gaat. Ikmoet maar in bed gaan liggen }:| Hoe ziet hij dat voor zich, met twee zieke kinderen en een werkende man? :{
Sorry voor mijn gezeur hoor, maar ik zit er echt doroheen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_91121592
Huh, wat heb je Tink?
  maandag 10 januari 2011 @ 17:09:36 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91121617
Waterpokken. En min kinderen ook.
pi_91121639
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:09 schreef Tinkepink het volgende:
Oh jasses wat naar -O- En dan een niet meewerkende huisarts begrijp ik? :X
pi_91121703
quote:
Aan ouders wordt nooit gevraagd of ze het als kind hebben gehad hè. Vervelend joh! Ken wel meer mensen die daar best ziek van zijn geweest ook.
Beterschap!
pi_91121747
quote:
Fijn zo'n huisarts. :N Schiet lekker op. Beterschap in ieder geval!
pi_91121910
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:12 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Fijn zo'n huisarts. :N Schiet lekker op. Beterschap in ieder geval!
Eerlijk gezegd had ik ook getwijfeld of ik meteen een kuur zovirax had meegegeven.
Het kàn de ernst en duur van het beloop temperen, maar lang niet altijd en het wordt bij waterpokken vooral gegeven bij mensen met een afweerstoornis en ouderen.
pi_91122248
Jeetje, ziekenboeg hier. Sterkte en beterschap Merel en Tinkepink.

Heb vanochtend maar eens de stoute schoenen aangetrokken en gewogen en gemeten.

Resultaat 67 kg, taille 71 cm, heupen 107 cm. I am not amused }:|
pi_91122320
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd had ik ook getwijfeld of ik meteen een kuur zovirax had meegegeven.
Het kàn de ernst en duur van het beloop temperen, maar lang niet altijd en het wordt bij waterpokken vooral gegeven bij mensen met een afweerstoornis en ouderen.
Ik bedoelde het 'ga op bed liggen' advies. Met kinderen is dat soort advies goedbedoeld maar zo nutteloos. Over medicijnen laat ik mij niet uit - geen verstand van.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:25:43 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91122386
sjemig wat is er veel gepost. Doe thuis wel poging tot bijlezen. Of niet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_91122399
o hai!

terug uit Ardennen, tentamen gemaakt en nu op weg naar huis! :W
Ja doei.
pi_91122401
Naar huis :W

Tot nu toe keurig aan mn lijstje gehouden! met aanpassingen omdat ze niet alles hadden in de kantine maarja.

Wel hard gewerkt vandaag :')

Beterschap aan de zieken :*
pi_91122421
Zovirax smeer je toch op een koortslip en is vrij verkrijgbaar? Of is de werkzame stof geconcentreerder als je het voorschrijft voor waterpokken?
pi_91122432
Co: zovirax kan je ook als tabletjes krijgen (bij de huisarts). Wil je op andere manieren waterpokken bestrijden, dan moet dat met een naald en een infuus, lijkt me helemaal niet handig voor tink ;)
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Ik bedoelde het 'ga op bed liggen' advies. Met kinderen is dat soort advies goedbedoeld maar zo nutteloos. Over medicijnen laat ik mij niet uit - geen verstand van.
Dáár heeft Tink zelf het meeste verstand van uiteraard :P
  maandag 10 januari 2011 @ 17:26:46 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91122434
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Echt uitzieken kan ik niet hier en ik begin me goed beroerd te voelen, inclusief brandende ogen. Heeft het bijwerkingen? Overigens weet ikniet zeker of het hier om Zovirax gaat. Volgens mij gaat het om een passieve inenting oid.
nieuwsgierig en oprecht benieuwd is
pi_91122450
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!

terug uit Ardennen, tentamen gemaakt en nu op weg naar huis! :W
Leuk gehad in de Ardennen? En hoe ging het tentamen?
pi_91122553
Lijstje:

O: 1x geroosterd brood met filet A. ui en een gekookt eitje
L: cappuccino en halve cheesecake in de stad. Oké, eerder 3 kwart aangezien mijn moeder maar 2 happen nam.
T: wodka, bakje lightchips
D: gegratineerd uiensoepje en daarna nog iets naar gelang hoeveel honger ik nog heb, in ieder geval de rest van het pistoletje met beleg en rauwkost.
T: vla/yoghurt bessen en mango
pi_91122558
geweldig en geen idee maar wel genoeg om het vak te halen :P
Ja doei.
pi_91122705
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Echt uitzieken kan ik niet hier en ik begin me goed beroerd te voelen, inclusief brandende ogen. Heeft het bijwerkingen? Overigens weet ikniet zeker of het hier om Zovirax gaat. Volgens mij gaat het om een passieve inenting oid.
nieuwsgierig en oprecht benieuwd is
Immunoglobulines kunnen ook minder heftig ziekzijn geven, indien binnen 72 uur na eerste contact toegediend. Waarschijnlijk kom je daar niet aan of wel?

Dat het eigenlijk niet gegeven wordt heeft ermee te maken dat je met het medicijn de aanmaak van virusdeeltjes remt, de top qua aantal virusdeeltjes ben je waarschijnlijk al voorbij als je al blaasjes hebt (daarom moet je bij een koortslip dus ook zo vroeg mogelijk smeren), dus de verbetering zal - als je nu tabletjes neemt, of die passieve immunisatie doet- nooit gigantisch zijn.

Als je veel last hebt, kan je best nogmaals vragen hoor, het is belangrijk om te kijken naar individuele situaties en je moet natuurlijk ook nog het gezin bestieren + meer.
Net als ik normaal niet snel immodium zou voorschrijven of zelf zou gebruiken, maar toch een voorraad meenam naar zweden donderdag :)
  maandag 10 januari 2011 @ 17:35:36 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91122817
Wat zijn Immunoglobulines? Toch niet die homeopatische globili?
En die 72 uur heb ik inderdaad al lang overschreden. Waarschijnlijk heeft een klein jongetje in de supermarkt ons besmet, op dag 2 van de vakantie.
pi_91122972
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zijn Immunoglobulines? Toch niet die homeopatische globili?
En die 72 uur heb ik inderdaad al lang overschreden. Waarschijnlijk heeft een klein jongetje in de supermarkt ons besmet, op dag 2 van de vakantie.
Immunoglobulines zijn een soort eiwitten die normaal gemaakt worden na contact met een vreemd iets (beestje, virus etc) en daarna heel snel kunnen opkomen als dat beest weer in je lijf komt. Het is een belangrijk onderdeel van de afweerketen.
Als je de ziekte zelf nog niet hebt gehad, heb je de immunoglobulinen niet en kan je dus extra aan interne ziektebestrijding doen door die injectie te krijgen.
Het homeopathische gedoetje ken ik nog helemaal niet!
pi_91123046
Tink heftig hoor, zelf ziek zijn en dan ook 2 zieke kinderen :{

Merel succes met de hoofdpijn! Kan erg irritant zijn inderdaad als je de hele tijd op een computerscherm moet turen ondertussen.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_91123149
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
geweldig en geen idee maar wel genoeg om het vak te halen :P
Mooi! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')