Kaasschaaf!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De Afsluitdijk!
Molens!
Tulpen!
Zeeuwse wafeltjes!
Wiet.
Voor bij de Alkmaarse kaasquote:Op maandag 10 januari 2011 17:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kaasschaaf!
*weer verder gaat bijlezen*
Aww, voor deze post móet ik je even eenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh. Geen puf om terug te lezen. Zag mooie schoenen voorbij komen van co, beterschap voor Tink en Merel. DaD moet niet zo gek doen en zeker eens met iemand gaan pratenEn ja die discussie over slim/dom, daar is al genoeg over gezegd. Ik vind mezelf ook dom, zeker in vergelijking met Duvel. Ik heb ook nooit alleen gereisd, ben ook maar saai, werkleven kan ook beter (
), heb weinig vrienden en dat vind ik helemaal niet leuk maar weet niet zo goed hoe ik het op moet lossen en mijn lijstjes van het weekend zijn om te janken zo ongezond en die van vandaag zal wel weer te weinig zijn.
Whatever.
Ligt een beetje aan het soort verf. Ik weet bijvoorbeeld van olieverf dat het tot een jaar kan blijven dampen. Daarna pas smeren ze er vernis over. Of heb ik het fout Co, en doen ze dat om een andere reden. Zolang verf 'nat' is, dampt het iig.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo lang blijven die verfdampen niet hangen hoor
Hee XM, je zonnebril staat nog op! Je ziet alles door een donkere bril, ipv een mooie roze!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh. Geen puf om terug te lezen. Zag mooie schoenen voorbij komen van co, beterschap voor Tink en Merel. DaD moet niet zo gek doen en zeker eens met iemand gaan pratenEn ja die discussie over slim/dom, daar is al genoeg over gezegd. Ik vind mezelf ook dom, zeker in vergelijking met Duvel. Ik heb ook nooit alleen gereisd, ben ook maar saai, werkleven kan ook beter (
), heb weinig vrienden en dat vind ik helemaal niet leuk maar weet niet zo goed hoe ik het op moet lossen en mijn lijstjes van het weekend zijn om te janken zo ongezond en die van vandaag zal wel weer te weinig zijn.
Whatever.
Dattes!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:24 schreef Swietje het volgende:
Kom op mensen. Allemaal lief doen en zijn en schrijven voor uzelf.
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 10 januari 2011 18:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo lang blijven die verfdampen niet hangen hoor
ik een broccoli/spinaziepasta ovenschotel, met kaassaus en mozerella...quote:Op maandag 10 januari 2011 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koesjes voor de zieken!![]()
Omg ik heb echt een megaculinaire doch niet erg slank verantwoorde lasagne in mekaar gedraaid!
oe klinkt ook goed!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik een broccoli/spinaziepasta ovenschotel, met kaassaus en mozerella...
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
oe klinkt ook goed!![]()
Ik heb een saus van geblenderde groenten en rundergehakt en tomatenblokjes en tomatenpuree, met een zelfgemaakte bechamelsaus met wat mascarpone erdoor, en bovenop de lasagne wat mozzarella en parmezaan
Sure, ik zie 'm wel verschijnenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nom!.
Oh nee, ik zou weer normaal doen.
Ik heb honger, maar ik mag pas om half 6 m'n eten in de oven schuiven van mezelf, anders duurt de avond nog zo lang.
En verder heb ik alles al gehad wat op m'n lijstje stond (+ zes toastjes camembert)
Coco, brief komt morgen, ik moet nog even dubben over het slot!
is dat zoiets als het ipod nike running apparaatje voor aan je schoen? Werkt ie goed?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:19 schreef Viking84 het volgende:
Net naar Marks foot pod gezocht (daarmee kun je je loopsnelheid bijhouden), maar hij is nergens te vinden. En ik mag Marks iPhone wel gebruiken om mee te rennen, maar dan moet ik wachten tot hij thuis is ( = > 17:30). Bluh. Naja, gelukkig ben ik binnenkort jarig, dan moet ik van dat geld maar een foot pod kopen
.
Ja, alleen heb je daar speciale Nike-schoenen (Nike plus) voor nodig en die heb ik niet (Nachtwacht wel en die heeft zo'n apparaatje niet eens nodig, want hij heeft al een iPhone gromquote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
is dat zoiets als het ipod nike running apparaatje voor aan je schoen? Werkt ie goed?
De meneer?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:30 schreef Merel het volgende:
Laat ik maar eens DWDD gaan kijken. Schijnt een bekende in te zitten.
My thoughts exactly.quote:
WAT FLAUW!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef Merel het volgende:
Dat vertel ik pas nadat ik het item heb gezien en als ik het stom vind zeg ik het niet
Die heeft al een vriendinnetjequote:
Ik weet 't lekker HA HA HAquote:Op maandag 10 januari 2011 19:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
My thoughts exactly.
Nu ga ik me bij elke gast afvragen of het de meneer is.
Lieve schat, je moet ook wel iets substantieels lunchen wil je de middag doorkomen!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
lijstje van vandaag
O: boterdam filet en brie
T: handje nootjes
L: snoeptomaatjes en druiven
T: twix(duurde te lang op het werk om thuis yoghurt te eten)
D: spierziebonen rendang
T: een paar snoepjes en het laatste stukje appeltaart
Morgen eitjes mee naar het werk
Verse croissantjes van de bakkerquote:Op maandag 10 januari 2011 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje!
O: een croissantje en wat boterhammen
T: een croissantje
L: 3 boterhammen (2 met filet americain, 1 met brie)
D: pasta met groenten/tomatensaus met kalkoenreepjes en wat geraspte kaas
*burp*
en de croissantjes waren lekker![]()
![]()
gelukkig maar dat de bakker ze alleen vandaag had en zaterdag en zondag niet
![]()
Zo maar eens aan de gang met essaaaaays![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lieve schat, je moet ook wel iets substantieels lunchen wil je de middag doorkomen!
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef neen het volgende:
[..]
Jeetje, Jan Mulder gewoon hee. Dat had ik niet verwacht.
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef neen het volgende:
[..]
Jeetje, Jan Mulder gewoon hee. Dat had ik niet verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |