Hij begrijpt na 8x uitleg niet dat Bjorn Borgs echt heel erg zijn. Hij denkt dat het 't printje is. Nee nee. Okee paarse boxers??quote:Op maandag 10 januari 2011 16:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's nou liefde.
en niet te vergelijken met rughaar
Mijn moeder heeft geen favoriete muziek en zet nooit de radio oid aan. Dat vind ik idd ook verdachtquote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Mensen die niet van muziek houden wantrouw ik wel een beetje.Al is het maar trance ofzo, daar hou ik dan zelf niet van maar zo leer je nog eens iets nieuws kennen...
Nou ja, veel vrouwen zullen het ook niet erg vinden toch? Ik toevallig wel. Jij hebt misschien weer iets anders wat je echt totaal niet trekt. Ik wil iemand behalve leuk ook aantrekkelijk vinden. En dat wordt dan gewoon een beetje moeilijk. Dan worden we gewone vrienden!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Alsof een vent er iets aan kan doen dat hij rughaar heeft? Zo lang ie het maar wel harst!!!!
Geloof ik best. Maar ook die kun je harsenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef Swietje het volgende:
Mijn opa zei laatst dat ik een snor heb.![]()
Mja, hij heeft ook een piepklein beetje heel klein beetje maar gelijk, maar kom op, m'n opa moet dat soort dingen niet zeggenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Geloof ik best. Maar ook die kun je harsen!!
Volgens mij heeft iedereen daar wel iets van dons etc. en als je donker haar hebt, heb je dat sneller
Vind je het erger dat je op zegt dat je een snor hebt of het feit dat je een snor hebt?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef Swietje het volgende:
[..]
Mja, hij heeft ook een piepklein beetje heel klein beetje maar gelijk, maar kom op, m'n opa moet dat soort dingen niet zeggenEn ik durf niet te harsen hoor, dalijk heb ik een knalrode bovenlip?
Recept? Ik heb nog prei liggen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
'Een leuk gesprek.'
Dat was wederzijds dus.
Vanavond eet ik prei-met-kerrie-en-aardappel ovenschotel
Zo'n vlecht die je naar beneden omklapt en onder je haar verstopt (soort van knotje) schijnt überhip te zijn. Ik vind vlechten wel mooi. Ze waren vorig jaar iig zeer hip.Zeker een lage schuine vlecht.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Is een vlecht in je haar hot or not in 2011?.
Dat mijn opa het zegt is erger dan dat ik er een heb eigenlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 16:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Vind je het erger dat je op zegt dat je een snor hebt of het feit dat je een snor hebt?
Maar nee, fijn om te horen is het niet.
Ben je niet te laat ervoor?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Recept? Ik heb nog prei liggen.
En gromEr schijnt een medicijn tegen waterpokken te bestaan maar mijn arts wil die niet voorschrijven. Wat een hork is hij soms toch.
Sexy schoenen trouwens!!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Heul!! Ik reageer nu pas omdat ik even schoenen moest kopen.
[ afbeelding ]
In de uitverkoop van 100 naar 48 en toen nog bijenkorfpunten eraf maakten deze schoenen 14.95
*blij*
Even verder lezen.
Hot, maar dan moet je je haar wel stijlen en glanzend maken. Anders is het not.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Is een vlecht in je haar hot or not in 2011?.
O ja zo zitten ze bij mij ookquote:Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ze hadden echt een super paar hakken in een enorm klein vallende maat 37, ik weet zeker dat het een 36 was, want die ik nu heb zijn wel gewoon 37. Die waren maar 24 euro. Ik baalde enorm dat ze die niet in mijn maat hadden.
[ afbeelding ]
Pief, ze komen wel bijna tot mijn knie als ik ze optrek, maar ze vallen weer een beetje naar beneden als je loopt. (en da's geen minirok, maar mijn tshirt die ik voor de foto even naar beneden heb getrokken, ik had nl. mijn joggingbroek al aan.)
edit: Ewelina of iemand met maat 36:
[ afbeelding ]
Dacht ik ook, maar hij wil het me pas geven als het slechter met me gaat. Ikmoet maar in bed gaan liggenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vlechtjes![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ben je niet te laat ervoor?
Oh jasses wat naarquote:
Aan ouders wordt nooit gevraagd of ze het als kind hebben gehad hč. Vervelend joh! Ken wel meer mensen die daar best ziek van zijn geweest ook.quote:
Eerlijk gezegd had ik ook getwijfeld of ik meteen een kuur zovirax had meegegeven.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:12 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Fijn zo'n huisarts.Schiet lekker op. Beterschap in ieder geval!
Ik bedoelde het 'ga op bed liggen' advies. Met kinderen is dat soort advies goedbedoeld maar zo nutteloos. Over medicijnen laat ik mij niet uit - geen verstand van.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik ook getwijfeld of ik meteen een kuur zovirax had meegegeven.
Het kŕn de ernst en duur van het beloop temperen, maar lang niet altijd en het wordt bij waterpokken vooral gegeven bij mensen met een afweerstoornis en ouderen.
Dáár heeft Tink zelf het meeste verstand van uiteraardquote:Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ik bedoelde het 'ga op bed liggen' advies. Met kinderen is dat soort advies goedbedoeld maar zo nutteloos. Over medicijnen laat ik mij niet uit - geen verstand van.
Waarom eigenlijk? Echt uitzieken kan ik niet hier en ik begin me goed beroerd te voelen, inclusief brandende ogen. Heeft het bijwerkingen? Overigens weet ikniet zeker of het hier om Zovirax gaat. Volgens mij gaat het om een passieve inenting oid.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik ook getwijfeld of ik meteen een kuur zovirax had meegegeven.
Het kŕn de ernst en duur van het beloop temperen, maar lang niet altijd en het wordt bij waterpokken vooral gegeven bij mensen met een afweerstoornis en ouderen.
Leuk gehad in de Ardennen? En hoe ging het tentamen?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!
terug uit Ardennen, tentamen gemaakt en nu op weg naar huis!
Immunoglobulines kunnen ook minder heftig ziekzijn geven, indien binnen 72 uur na eerste contact toegediend. Waarschijnlijk kom je daar niet aan of wel?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Echt uitzieken kan ik niet hier en ik begin me goed beroerd te voelen, inclusief brandende ogen. Heeft het bijwerkingen? Overigens weet ikniet zeker of het hier om Zovirax gaat. Volgens mij gaat het om een passieve inenting oid.
nieuwsgierig en oprecht benieuwd is
Immunoglobulines zijn een soort eiwitten die normaal gemaakt worden na contact met een vreemd iets (beestje, virus etc) en daarna heel snel kunnen opkomen als dat beest weer in je lijf komt. Het is een belangrijk onderdeel van de afweerketen.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zijn Immunoglobulines? Toch niet die homeopatische globili?
En die 72 uur heb ik inderdaad al lang overschreden. Waarschijnlijk heeft een klein jongetje in de supermarkt ons besmet, op dag 2 van de vakantie.
Mooi!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
geweldig en geen idee maar wel genoeg om het vak te halen
Kaasschaaf!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De Afsluitdijk!
Molens!
Tulpen!
Zeeuwse wafeltjes!
Wiet.
Voor bij de Alkmaarse kaasquote:Op maandag 10 januari 2011 17:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kaasschaaf!
*weer verder gaat bijlezen*
Aww, voor deze post móet ik je even eenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh. Geen puf om terug te lezen. Zag mooie schoenen voorbij komen van co, beterschap voor Tink en Merel. DaD moet niet zo gek doen en zeker eens met iemand gaan pratenEn ja die discussie over slim/dom, daar is al genoeg over gezegd. Ik vind mezelf ook dom, zeker in vergelijking met Duvel. Ik heb ook nooit alleen gereisd, ben ook maar saai, werkleven kan ook beter (
), heb weinig vrienden en dat vind ik helemaal niet leuk maar weet niet zo goed hoe ik het op moet lossen en mijn lijstjes van het weekend zijn om te janken zo ongezond en die van vandaag zal wel weer te weinig zijn.
Whatever.
Ligt een beetje aan het soort verf. Ik weet bijvoorbeeld van olieverf dat het tot een jaar kan blijven dampen. Daarna pas smeren ze er vernis over. Of heb ik het fout Co, en doen ze dat om een andere reden. Zolang verf 'nat' is, dampt het iig.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo lang blijven die verfdampen niet hangen hoor
Hee XM, je zonnebril staat nog op! Je ziet alles door een donkere bril, ipv een mooie roze!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh. Geen puf om terug te lezen. Zag mooie schoenen voorbij komen van co, beterschap voor Tink en Merel. DaD moet niet zo gek doen en zeker eens met iemand gaan pratenEn ja die discussie over slim/dom, daar is al genoeg over gezegd. Ik vind mezelf ook dom, zeker in vergelijking met Duvel. Ik heb ook nooit alleen gereisd, ben ook maar saai, werkleven kan ook beter (
), heb weinig vrienden en dat vind ik helemaal niet leuk maar weet niet zo goed hoe ik het op moet lossen en mijn lijstjes van het weekend zijn om te janken zo ongezond en die van vandaag zal wel weer te weinig zijn.
Whatever.
Dattes!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:24 schreef Swietje het volgende:
Kom op mensen. Allemaal lief doen en zijn en schrijven voor uzelf.
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 10 januari 2011 18:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo lang blijven die verfdampen niet hangen hoor
ik een broccoli/spinaziepasta ovenschotel, met kaassaus en mozerella...quote:Op maandag 10 januari 2011 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koesjes voor de zieken!![]()
Omg ik heb echt een megaculinaire doch niet erg slank verantwoorde lasagne in mekaar gedraaid!
oe klinkt ook goed!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik een broccoli/spinaziepasta ovenschotel, met kaassaus en mozerella...
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
oe klinkt ook goed!![]()
Ik heb een saus van geblenderde groenten en rundergehakt en tomatenblokjes en tomatenpuree, met een zelfgemaakte bechamelsaus met wat mascarpone erdoor, en bovenop de lasagne wat mozzarella en parmezaan
Sure, ik zie 'm wel verschijnenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nom!.
Oh nee, ik zou weer normaal doen.
Ik heb honger, maar ik mag pas om half 6 m'n eten in de oven schuiven van mezelf, anders duurt de avond nog zo lang.
En verder heb ik alles al gehad wat op m'n lijstje stond (+ zes toastjes camembert)
Coco, brief komt morgen, ik moet nog even dubben over het slot!
is dat zoiets als het ipod nike running apparaatje voor aan je schoen? Werkt ie goed?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:19 schreef Viking84 het volgende:
Net naar Marks foot pod gezocht (daarmee kun je je loopsnelheid bijhouden), maar hij is nergens te vinden. En ik mag Marks iPhone wel gebruiken om mee te rennen, maar dan moet ik wachten tot hij thuis is ( = > 17:30). Bluh. Naja, gelukkig ben ik binnenkort jarig, dan moet ik van dat geld maar een foot pod kopen
.
Ja, alleen heb je daar speciale Nike-schoenen (Nike plus) voor nodig en die heb ik niet (Nachtwacht wel en die heeft zo'n apparaatje niet eens nodig, want hij heeft al een iPhone gromquote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
is dat zoiets als het ipod nike running apparaatje voor aan je schoen? Werkt ie goed?
De meneer?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:30 schreef Merel het volgende:
Laat ik maar eens DWDD gaan kijken. Schijnt een bekende in te zitten.
My thoughts exactly.quote:
WAT FLAUW!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef Merel het volgende:
Dat vertel ik pas nadat ik het item heb gezien en als ik het stom vind zeg ik het niet
Die heeft al een vriendinnetjequote:
Ik weet 't lekker HA HA HAquote:Op maandag 10 januari 2011 19:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
My thoughts exactly.
Nu ga ik me bij elke gast afvragen of het de meneer is.
Lieve schat, je moet ook wel iets substantieels lunchen wil je de middag doorkomen!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
lijstje van vandaag
O: boterdam filet en brie
T: handje nootjes
L: snoeptomaatjes en druiven
T: twix(duurde te lang op het werk om thuis yoghurt te eten)
D: spierziebonen rendang
T: een paar snoepjes en het laatste stukje appeltaart
Morgen eitjes mee naar het werk
Verse croissantjes van de bakkerquote:Op maandag 10 januari 2011 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje!
O: een croissantje en wat boterhammen
T: een croissantje
L: 3 boterhammen (2 met filet americain, 1 met brie)
D: pasta met groenten/tomatensaus met kalkoenreepjes en wat geraspte kaas
*burp*
en de croissantjes waren lekker![]()
![]()
gelukkig maar dat de bakker ze alleen vandaag had en zaterdag en zondag niet
![]()
Zo maar eens aan de gang met essaaaaays![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lieve schat, je moet ook wel iets substantieels lunchen wil je de middag doorkomen!
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef neen het volgende:
[..]
Jeetje, Jan Mulder gewoon hee. Dat had ik niet verwacht.
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef neen het volgende:
[..]
Jeetje, Jan Mulder gewoon hee. Dat had ik niet verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |