quote:Op maandag 10 januari 2011 11:01 schreef Ripley het volgende:
en ik had vrijdag kerstdiner en ben keurig na het kerstdiner vertrokken, in tegenstelling tot de collega's die nu met het schaamrood op de kaken op kantoor zitten
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik ben een zeikerd, bite me. Moet die "grappige" OP nou elke keer?
Ik vroeg me al af wat ermee aan de hand was.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:
gun me wat tijd om em aan te passenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Tnxquote:Op maandag 10 januari 2011 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gun me wat tijd om em aan te passen
Ja dank je.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme jongen toch, we leven met je mee hoor
Ik vind dat wel een beetje zeurderig van je. Het is wel grappig dat sommigen er een beetje hun eigen draai aan geven.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx.
Echt, niets mis met een geintje op zijn tijd. Maar dat hoeft niet de OP van dit topic te worden lijkt me zo..
Ik zal ermee om moeten leren gaanquote:Op maandag 10 januari 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dank je.
Maar je blijft toch wel een speciaal plekje in mijn hart hebben hoor.
Gewoon niet meer in m'n onderbroek. Sorry.
Mjah, HW is een beetje zuur aan het doen, als ik de laatste post heb, dan komt er een iets aangepaste OP. das standaard bij mijquote:
Is het volgens mij ookquote:Op maandag 10 januari 2011 11:05 schreef PeuRac het volgende:
@Barb: ik zat naar dit bedrijf te kijken, maar naar ff doorzoeken lijkt het me een eenmanszaakhttp://www.careertrotter.eu/
Dat mag jij vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje zeurderig van je. Het is wel grappig dat sommigen er een beetje hun eigen draai aan geven.
Vanavond mn CV weer eens updaten (de internationale versie) en die rondmailenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanavond mn CV weer eens updaten (de internationale versie) en die rondmailenKan ik meteen die andere ff doen
En t is een Nederlanderquote:
Zo erg is het toch niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal me er geestelijk op voorbereiden...
Ik vrees het ergstequote:
En een jong pikkie ook nog eensquote:
Rip aan de nabestaandenquote:
ik kan nergens z'n leeftijd vinden, maar hij zal niet ver boven de 30 uitkomen als ik zo kijk.quote:
Nee hoor, je CV is niks mis mee qua ervaring, volgens mij kan je veel meer dan dat je nu doet. Dr moet alleen ff een nieuw jasje omheenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, je CV is niks mis mee qua ervaring, volgens mij kan je veel meer dan dat je nu doet. Dr moet alleen ff een nieuw jasje omheen
Als Yuki en WT weg zijn ga ik je er misschien ff over bellen, of ff op msn oid.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Oh dat is wel fijn om te horen
Zullen we het gewoon weer over tieten hebben, of over het serveerstertje wat we hadden in antwerpenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
Oja, vacatures, CV's en andere werkgerelateerde toestanden.
Zolang t voor anderen is vind ik t nog wel leuk, voor mezelf vind ik t ook altijd rukquote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
Aan tieten geen gebrek gehad dit weekendquote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon weer over tieten hebben, of over het serveerstertje wat we hadden in antwerpenwat een mupke was dat!
Ik zou haast zeggen, goed plan, want ik zit al genoeg met mijn neus in de vacatures.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon weer over tieten hebben, of over het serveerstertje wat we hadden in antwerpenwat een mupke was dat!
Begin daar aub niet overquote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
Helleu, ze hebben het er hier de hele tijd over, ik begon niet!quote:
Je noemde het nog eens op, erger kan niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Helleu, ze hebben het er hier de hele tijd over, ik begon niet!
Heb je ze ook aangeraakt?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aan tieten geen gebrek gehad dit weekend
Was in Lombardia, een broodjes zaak en meeeeeeeeeen wat een meid, heeeeeeel vrolijk en iedereen begroeten en lief kijken en vrolijk rondlopen en waaaauwquote:Op maandag 10 januari 2011 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen, goed plan, want ik zit al genoeg met mijn neus in de vacatures.
Ok ik ben wakkerquote:
Zie foto een paar posts boven jequote:
Sterker nog, ik wil wel even kwijt dat ik schijtziek wordt van het feit dat elke functieomschrijving gewoon hetzelfde is en mijn creativiteit om daar een onderscheidende brief voor te schrijven een beetje zijn nulpunt bereikt heeft.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Je noemde het nog eens op, erger kan niet.
Ok ik slaap weer door.quote:
Zo herkenbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wil wel even kwijt dat ik schijtziek wordt van het feit dat elke functieomschrijving gewoon hetzelfde is en mijn creativiteit om daar een onderscheidende brief voor te schrijven een beetje zijn nulpunt bereikt heeft.
ik voel dat de liefde geheel wederzijds is voor de vaatwasser en de stofzuigerquote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
Mijn stofzuiger houdt nog van me![]()
De vaatwasser ook. Nu verder met de was
Eens, het zijn allemaal "jonge dynamische werkomgevingen met een jong en flexibel team"quote:Op maandag 10 januari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wil wel even kwijt dat ik schijtziek wordt van het feit dat elke functieomschrijving gewoon hetzelfde is en mijn creativiteit om daar een onderscheidende brief voor te schrijven een beetje zijn nulpunt bereikt heeft.
Vooral de vaatwasserquote:Op maandag 10 januari 2011 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik voel dat de liefde geheel wederzijds is voor de vaatwasser en de stofzuiger
Echt, zoveel kul kom je tegen, en overal staat gewoon hetzelfde in.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, het zijn allemaal "jonge dynamische werkomgevingen met een jong en flexibel team".
Ik zie niet in waarom "ik ben goed, neem mij aan"niet voldoende is voor een sollicitatie.
Lepelen?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
doe dat eens heel rap in mijn bed.
Echt ja? Ik kan het me niet eens voorstellen, maar ik ben dan ook een autist als het om lichamelijk contact gaat.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lepelen?
Uit onderzoek is gebleken dat een flink % van de hetero's wel eens gelepeld hebben met een medestudent van hetzelfde geslacht
Ik gooi daar gewoon een % bovenopquote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lepelen?
Uit onderzoek is gebleken dat een flink % van de hetero's wel eens gelepeld hebben met een medestudent van hetzelfde geslacht
Toevallig vraag ik mensen daar regelmatig naar ivm research, maar geen hond die dat toegeeft. Terwijl de dames allemaal gewoon toegeven wel eens wat geprobeerd te hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lepelen?
leg mij naast iemand in bed, ongeacht of het een man of vrouw is, ik sla er een arm omheen..quote:Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt ja? Ik kan het me niet eens voorstellen, maar ik ben dan ook een autist als het om lichamelijk contact gaat.
Ik kan hier niet op de site, dus kan het niet copy/pastenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toevallig vraag ik mensen daar regelmatig naar ivm research, maar geen hond die dat toegeeft. Terwijl de dames allemaal gewoon toegeven wel eens wat geprobeerd te hebben
Herkenbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook herkenbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt, zoveel kul kom je tegen, en overal staat gewoon hetzelfde in.
Erger nog, vorige week bijvoorbeeld werd ik gebeld voor een functie waar ik op gesolliciteerd had.
Zij: Spreek je Duits?
Ik: Eh.. Nee. Ik moet gewoon heel eerlijk zijn daarin. Maar dat werd niet gevraagd toch?
ZIj: Ja, dat is er later aan toegevoegd, omdat het een functie is waarin je veel contact hebt met de duitse markt, waren we vergeten erbij te zetten.
Ik: Helaas, dan gaat het over.
Inwendig denkend: Godverdomme doos, zet dat er dan gewoon bij in die vacature, had ik niet de moeite genomen te solliciteren en had jij er zelf ook niet nodeloos werk aan gehad.
How cutequote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
leg mij naast iemand in bed, ongeacht of het een man of vrouw is, ik sla er een arm omheen..
quote:Heteroseksuele jongens die op de universiteit studeren zoenen steeds vaker met iemand van hetzelfde geslacht, zo beweert de Britse socioloog Eric Anderson van Bath University in de Britse krant The Guardian.
Uit interviews met 145 studenten blijkt dat het zoenen steeds minder een seksuele connotatie heeft of een uiting is van verborgen homoseksuele verlangens. Volgens Anderson duidt dit op een vergevorderde normalisering van homoseksualiteit onder studerende jongeren.
Anderson begon een grootschalig onderzoek nadat hij op Facebook steeds meer foto’s vond van heteroseksuele jongens die met elkaar aan het zoenen waren. 89% van de door hem geïnterviewde studenten zegt geen moeite te hebben om een andere jongen een vriendschappelijke kus op de mond te geven, en maar liefst 40% geeft aan wel eens “langdurig” met een andere jongen gezoend te hebben. Dat is niet veel anders onder studerende heterojongens in continentaal Europa en de VS, aldus Anderson. Zo zou 20% van de football-spelers op Amerikaanse colleges wel eens met een andere jongen gezoend hebben.
Volgens Anderson is het voor jongeren steeds minder noodzakelijk om zich seksistisch, macho of homofoob te gedragen om te bewijzen dat ze een ‘echte man’ zijn. Homofobie wordt daarmee, net als racisme, iets waar jongeren steeds meer afstand van zouden nemen: “Jonge mannen worden steeds zachter en opener”.
Anderson geeft aan dat hij met zijn uitspraken op veel kritiek van collega’s stuit, die vinden dat hij veel te optimistisch is. Maar de socioloog vindt dat zijn resultaten voor zich spreken en verwijt zijn collega’s juist dat ze te pessimistisch zijn: “Ze zitten vastgeroest in een oud denkkader. [...] Hoewel ze al 20 jaar niet meer in een studentenclub of -disco zijn geweest, veronderstellen ze toch dat er al die tijd niets veranderd is”.
Inmiddels is Anderson een onderzoek gestart naar knuffelgedrag onder studerende heterojongens. De socioloog verwacht daar op soortgelijke resultaten te stuiten. Een verkenning onder zijn tweedejaars studenten wees alvast uit dat meer dan 90% van hen wel eens lepeltje-lepeltje met een andere jongen heeft geslapen.
Brits onderzoek, says enough.quote:
En 145 studenten is ook niet zo'n grote steekproefquote:
Ik zou bijna in Utrecht willen gaan studeerenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kan me er wel in vinden in mijn directe omgeving. We zijn allemaal niet zo moeilijk.
Tegenwoordig krijg je bij t UWV wel een rijbewijsquote:Op maandag 10 januari 2011 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Het mooiste vond ik toen ik nog in de bijstand zat, net mn opleiding had afgerond en van de soos snel aan het werk moest. Iets waar ik zwaar voorstander van was.
Ik had toen in 1 week 12 sollicitaties de deur uitgedaan en daar 11 antwoorden op gekregen. Allemaal gaven ze duidelijk aan dat het niet hebben van een rijbewijs hoofdreden was om mij niet eens uit te nodigen voor een gesprek.
Vervolgens een strafkorting krijgen van de soos want ik deed niet genoeg mijn best.
Toen ik ze de afwijzingen liet zien is de strafkorting vervallen en op mijn vraag of ze me konden helpen bijvoorbeeld met een renteloze lening zei ze gewoon nee want een rijbewijs heb je niet nodig voor een baan.
Bureaucratie geweldig
Hehe, dat herken ik heel ergquote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
leg mij naast iemand in bed, ongeacht of het een man of vrouw is, ik sla er een arm omheen..
Oh dat is goed, ik slinger mijn msn vanavond wel aan voor je.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als Yuki en WT weg zijn ga ik je er misschien ff over bellen, of ff op msn oid.
Ligt dan ook helemaal aan wat voor baan je wilt.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je bij t UWV wel een rijbewijstenminste, 2jr geleden wel
[..]
Hehe, dat herken ik heel erggaat automatisch
krijg je als je in een grensgebied woontquote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt dan ook helemaal aan wat voor baan je wilt.
Voor een secretaresse is een rijbewijs niet nodig dus kan je dat shaken.
Geeft ook niet verder. Heb nu mn rijbewijs en nog geen werk. Nu loop ik tegen het niet Duits kunnen spreken aan
Natuurlijk kan ik een cursus Duits gaan volgen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
krijg je als je in een grensgebied woontAl is engels en duits wel veel gevraagd ja
kan je daar geen cursus voor volgen?
Je moest eens weten op hoeveel functies ik niet kan reageren omdat ik geen rijbewijs heb.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt dan ook helemaal aan wat voor baan je wilt.
Voor een secretaresse is een rijbewijs niet nodig dus kan je dat shaken.
Geeft ook niet verder. Heb nu mn rijbewijs en nog geen werk. Nu loop ik tegen het niet Duits kunnen spreken aan
Ja ik weet het. Vraag me dan altijd af of ze willen dat je al rijdend over de A28 een brief uittypt ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moest eens weten op hoeveel functies ik niet kan reageren omdat ik geen rijbewijs heb.
Ik bedoelde dat een instantie die wel betaald lijkt me? Moeilijk is het niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik een cursus Duits gaan volgen.
Betaal jij hem even?
Dat is natuurlijk zodat je boodschapjes kunt doen!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Vraag me dan altijd af of ze willen dat je al rijdend over de A28 een brief uittypt ofzo
nee, maar het is soms wel handig als je iets op moet halen voor je manager, en dat vragen ze nogal, want damn wat is dat volk verwendquote:Op maandag 10 januari 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Vraag me dan altijd af of ze willen dat je al rijdend over de A28 een brief uittypt ofzo
Nee, het gaat erom dat je ook vaak tussen verschillende kantoren moet reizen, of eventueel gedetacheerd kan werken en dan dus het land door moet.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ooit een manager gehad die mij zijn auto liet volladen met zware dozen. Heb hem toen wel verteld dat ik weliswaar zijn secretaresse was, maar dat ik het als vrouw op prijs zou stellen als hij zijn galante kant zou tonen en me zou helpen ipv toekijken.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar het is soms wel handig als je iets op moet halen voor je manager, en dat vragen ze nogal, want damn wat is dat volk verwend.
Zoals ik zaterdag ook tegen MissB zei, vaak willen ze een PA voor de prijs van een secretaresse, maar t zijn toch twee hele andere functiesquote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat je ook vaak tussen verschillende kantoren moet reizen, of eventueel gedetacheerd kan werken en dan dus het land door moet.
Sowieso is het beroep secretaresse niet meer wat het geweest is.
Mjah eerst woning dan de rest maar okquote:Op maandag 10 januari 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat een instantie die wel betaald lijkt me? Moeilijk is het niet.
Oh is dat de redenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zodat je boodschapjes kunt doen!
Die gasten zijn echt te erg jaquote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar het is soms wel handig als je iets op moet halen voor je manager, en dat vragen ze nogal, want damn wat is dat volk verwend.
En vaak is het ook bij bedrijven die op een industrieterrein zitten waar geen of nauwelijks OV komt.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat je ook vaak tussen verschillende kantoren moet reizen, of eventueel gedetacheerd kan werken en dan dus het land door moet.
Sowieso is het beroep secretaresse niet meer wat het geweest is.
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals ik zaterdag ook tegen MissB zei, vaak willen ze een PA voor de prijs van een secretaresse, maar t zijn toch twee hele andere functies
Idd. Ooit op sollicitatie geweest bij een bedrijf wat mijn CV op Monsterboard had gezien, inclusief salarisindicatie. Daar op gesprek, was gewoon een medior functie, op zich wel aardig. Bleek dat ze daar als salaris 1250 euro bruto per maand voor in gedachten hadden.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals ik zaterdag ook tegen MissB zei, vaak willen ze een PA voor de prijs van een secretaresse, maar t zijn toch twee hele andere functies
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een heerlijk weer he![]()
Ik heb al de hele tijd de deur openstaan. Bijna lente
Beter wassen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest net nog krabben muts
Uiteraardquote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah eerst woning dan de rest maar ok
Nouja, eerlijk gezegd vind ik dat af en toe dingetjes halen wel bij de functie hoortquote:[..]
Oh is dat de reden
zie hierbovenquote:[..]
Die gasten zijn echt te erg ja
Tegenwoordig (zeker in t westen) zijn kantoren parken en de meeste industrie terreinen goed bereikbaar met het OV.quote:[..]
En vaak is het ook bij bedrijven die op een industrieterrein zitten waar geen of nauwelijks OV komt.
En al die vogeltjes die weer fluitenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een heerlijk weer he![]()
Ik heb al de hele tijd de deur openstaan. Bijna lente
En toch is het lekker weerquote:Op maandag 10 januari 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest net nog krabben muts
Ik vind het altijd zo moeilijk he, zulke dingen aankaarten. Ik ben echt een watje soms.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Ooit op sollicitatie geweest bij een bedrijf wat mijn CV op Monsterboard had gezien, inclusief salarisindicatie. Daar op gesprek, was gewoon een medior functie, op zich wel aardig. Bleek dat ze daar als salaris 1250 euro bruto per maand voor in gedachten hadden.
Ik schoot gewoon in de lach.Heb ze toen verteld dat ze voor dat bedrag wellicht een junior die net van school komt kunnen betalen. Maar die moet je wel inwerken, doe je er een X bedrag per maand bij, dan heb je mij, en mij hoef je amper in te werken.
Die middag werd ik gebeld dat ik de baan had. Met MIJN salarisindicatie.Afzetters.
Voor zo'n bedrag kom ik mijn bed nog geen eens uit.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Ooit op sollicitatie geweest bij een bedrijf wat mijn CV op Monsterboard had gezien, inclusief salarisindicatie. Daar op gesprek, was gewoon een medior functie, op zich wel aardig. Bleek dat ze daar als salaris 1250 euro bruto per maand voor in gedachten hadden.
Ik schoot gewoon in de lach.Heb ze toen verteld dat ze voor dat bedrag wellicht een junior die net van school komt kunnen betalen. Maar die moet je wel inwerken, doe je er een X bedrag per maand bij, dan heb je mij, en mij hoef je amper in te werken.
Die middag werd ik gebeld dat ik de baan had. Met MIJN salarisindicatie.Afzetters.
Ik was al bang voor zo'n opmerking, maar ik ga niet alles wat ik hier zeg afwegen tegen jullie dirty minds.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:54 schreef STING het volgende:
[..]
Wij zitten echt op dezelfde doordenkgolflengte
En ik zit dus NIET in het westenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Nouja, eerlijk gezegd vind ik dat af en toe dingetjes halen wel bij de functie hoort
[..]
zie hierboven
[..]
Tegenwoordig (zeker in t westen) zijn kantoren parken en de meeste industrie terreinen goed bereikbaar met het OV.
Dat jij je niet eens een beetje aan mij aanpast, ik vind het schandalig!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was al bang voor zo'n opmerking, maar ik ga niet alles wat ik hier zeg afwegen tegen jullie dirty minds.
Hoeft ook niet. Je doet onze dirty minds er alleen maar een plezier meequote:Op maandag 10 januari 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was al bang voor zo'n opmerking, maar ik ga niet alles wat ik hier zeg afwegen tegen jullie dirty minds.
Dat is ook geen doenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel doen, je hebt alleen jezelf er maar mee, sowieso kan jij veel meer als ik je CV lees.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo moeilijk he, zulke dingen aankaarten. Ik ben echt een watje soms.
Daarvoor kom ik dus 20u/week excl deeltijd toeslagquote:Op maandag 10 januari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij past je maar aan mij aan smurfje!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat jij je niet eens een beetje aan mij aanpast, ik vind het schandalig!
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel doen, je hebt alleen jezelf er maar mee, sowieso kan jij veel meer als ik je CV lees.
Jullie geilen gewoon massaal op haar.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:56 schreef STING het volgende:
[..]
We hebben het alleen bij MissB.
Da's toch wel een beetje verdacht
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:56 schreef STING het volgende:
[..]
We hebben het alleen bij MissB.
Da's toch wel een beetje verdacht
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie geilen gewoon massaal op haar.
Ik ben er ook niet goed in, maar ik weet wel wanneer ik afgezet wordt. En in dat soort gevallen denk ik dan bij mezelf "hell, die baan wil ik onder die omstandigheden toch niet, en dan trek ik mijn mond wel open. Achteraf blijkt dat vaak helemaal niet zo slecht te zijn geweest.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo moeilijk he, zulke dingen aankaarten. Ik ben echt een watje soms.
idd, ik ben gewoon vies.. heul vies!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, jullie hebben het bij iedereen!
Beter wassenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
idd, ik ben gewoon vies.. heul vies!
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je recycled mijn grapje, wat goed voor het milieu ben je!
Ik denk dat jij echt wel veel mondiger bent dan ik hoor!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet goed in, maar ik weet wel wanneer ik afgezet wordt. En in dat soort gevallen denk ik dan bij mezelf "hell, die baan wil ik onder die omstandigheden toch niet, en dan trek ik mijn mond wel open. Achteraf blijkt dat vaak helemaal niet zo slecht te zijn geweest.
Qua salarisonderhandelingen ben ik niet de sterkste, maar ik laat me niet belazeren.
The Pain. The Painquote:Op maandag 10 januari 2011 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is uit te houden.
Ik had vroeger gewoon altijd een grote bek en weet hem tegenwoordig iig ook in mijn voordeel te gebruiken, dat scheelt.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat jij echt wel veel mondiger bent dan ik hoor!
Uhuh, ik zei het ook met grote bewondering!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger gewoon altijd een grote bek en weet hem tegenwoordig iig ook in mijn voordeel te gebruiken, dat scheelt.
dat is het beste, je hebt zat mensen die altijd maar een grote bek "opzetten" maar zichzelf er alleen mee benadelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger gewoon altijd een grote bek en weet hem tegenwoordig iig ook in mijn voordeel te gebruiken, dat scheelt.
Dat heb ik dus eerst altijd gedaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is het beste, je hebt zat mensen die altijd maar een grote bek "opzetten" maar zichzelf er alleen mee benadelen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoonlief komt thuis:
Jezus ma jij spoort echt niet he!! Het is hartstikke koud en jij zet de deur open. Verder alles wel goed? Brr ik ga naar mn kamer, daar is het wel warm.
2 tellen later
TRUT JE HEBT MN SLAAPKAMERRAAM WIJD OPEN GEZET NU IS HET HIER OOK KOUD!!
Hij houdt van me
Klote moeders ook altijdquote:Op maandag 10 januari 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoonlief komt thuis:
Jezus ma jij spoort echt niet he!! Het is hartstikke koud en jij zet de deur open. Verder alles wel goed? Brr ik ga naar mn kamer, daar is het wel warm.
2 tellen later
Hij houdt van me
Die porno wegklikken helpt niet?quote:
Lief hequote:
Ghehequote:Op maandag 10 januari 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klote moeders ook altijd![]()
pas véél later het gaan snappen nadat ik er achter kwam dat met het raam en deur dicht, het best gaat meuren na een tijdje
Nee. Maar de cd-rom eruit halen welquote:Op maandag 10 januari 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die porno wegklikken helpt niet?
quote:
quote:
Porno op cd romquote:
Hij noemt jou een trut?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoonlief komt thuis:
2 tellen later
Hij houdt van me
Met een big smile en hij heeft echt wel respect voor zn moeder hoorquote:
Geen lader?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef rival het volgende:
Deze TT klopt![]()
Maar waar ik voor de stad in ging ben ik vergeten te kopen
Gelukkigquote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een big smile en hij heeft echt wel respect voor zn moeder hoor
Nee, maar laat ff weten als jij ze vindtquote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
Heeft iemand nog geweldige tips op het gebied van vacaturesites naast de geeikte zoals Monsterboard en NV?
Frustrerend is het he?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
Heeft iemand nog geweldige tips op het gebied van vacaturesites naast de geeikte zoals Monsterboard en NV?
Sociaal netwerken...quote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
Nee die was ik alsnog vergeten, zat 's middags al zonder stroom
ik kwam wel thuis met een PS3
stepstone?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
Mannen en shoppenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
Nais!!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
Wat krea zegt. Linkedinquote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sociaal netwerken.... En dan bedoel ik niet Hyves of die andere meuk.
net als met vrouwen he, je ziet iets leuks en wilt het meteen hebben... en vergeet waarvoor je eigenlijk kwamquote:
Goh, zulke smsjes hebben samzz en ik nou niet verstuurdquote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik krijg een sms'je van WT vanuit de Ikea"Godver wat een groot ding!"
Ik shop het beste van achter mijn pcquote:
Jullie begonnen hard te lachen toen peu zn broek uittrok?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goh, zulke smsjes hebben samzz en ik nou niet verstuurd
Je was ook te druk met mijn ballenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goh, zulke smsjes hebben samzz en ik nou niet verstuurd
Ik heb een hekel aan shoppen maar dat internet shoppen vind ik zo mogelijk nog ergerquote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik shop het beste van achter mijn pc
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je was ook te druk met mijn ballen
Als ik de illusie zou hebben dat dat via hyves zou kunnen, verdien ik niet eens een baan.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sociaal netwerken.... En dan bedoel ik niet Hyves of die andere meuk.
Ik zorg dan ook dat mijn CC ver uit de buurt van de pc blijftquote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik shop het beste van achter mijn pc
Linkedin bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je was ook te druk met mijn ballen
Kranten. En dan vaak die regionale krantjes. En als je een bedrijf kan bedenken waar je graag wil werken kijk eens op hun site of zij vacatures open hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
je had al 3 gesprekken staan toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik de illusie zou hebben dat dat via hyves zou kunnen, verdien ik niet eens een baan.
Echt waar!quote:
Hoe was de pretecho? Op wie lijkt ze?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Kranten. En dan vaak die regionale krantjes. En als je een bedrijf kan bedenken waar je graag wil werken kijk eens op hun site of zij vacatures open hebben
Nou ja, het ligt er ook nogal aan waar je voor gaat shoppen. Kleren zal ik niet snel via internet kopen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan shoppen maar dat internet shoppen vind ik zo mogelijk nog erger
quote:
Ja, dat doe ik nu dus ook. Maar ik kom op die vacaturesites inmiddels niks nieuws meer tegen, dus ik google dan maar raak voor een knaak met alles wat ik kan bedenken.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Kranten. En dan vaak die regionale krantjes. En als je een bedrijf kan bedenken waar je graag wil werken kijk eens op hun site of zij vacatures open hebben
Jup!quote:
Op mijquote:Op maandag 10 januari 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe was de pretecho? Op wie lijkt ze?
Succes!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup!morgen, overmorgen en donderdag.
Leuk is dat om te zien he tal!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Op mij
Qua gezichtje. En qua lengte. En dat laatste baart ze zorgen. Dus vanmorgen bij de verloskundige geweest met rapportje en nu wachten op een telefoontje.
Mn ex doet het ook. Ik vind het niksquote:Op maandag 10 januari 2011 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt er ook nogal aan waar je voor gaat shoppen. Kleren zal ik niet snel via internet kopen.
Voor de rest vind ik het ideaal
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Op mij
Qua gezichtje. En qua lengte. En dat laatste baart ze zorgen. Dus vanmorgen bij de verloskundige geweest met rapportje en nu wachten op een telefoontje.
Jij bent een onderdeurtje?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Op mij
Ik word gewoon gek van dat kansloos thuis hangen. Het maakt niet uit hoelaat je je nest uitkomt, want solliciteren ben je ook geen 40 uur per week mee bezig. En ik voel me maatschappijnutteloos nu. Ik wil gewoon gister nog aan het werk en wil niet all my hopes zetten op de afspraken die ik al heb staan. Liever dat ik iets af moet bellen dan dat ik uiteindelijk alsnog met lege handen sta.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
Succes!
dan hoef je je vandaag toch niet zo druk te maken
Ik koop ook snel dingen via internet, ideaal, in een fractie van de tijd goed onderzoek doen naar wat je wilt, waar het goedkoop/snel te krijgen is en meestal binnen enkele dagen in huis.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex doet het ook. Ik vind het niks
Ze heeft een klein dopneusjequote:Op maandag 10 januari 2011 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leuk is dat om te zien he tal!
Wel jammer dat ze zich zorgen maken, maar dat komt vast goed toch?
Dat doen ze wel vaker, ze liggen ook zo 'opgerold' hequote:Op maandag 10 januari 2011 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heeft een klein dopneusjeen was aan het lachen. Echt vaag dat je dat kon zien.
Alleen heeft ze wel een rare tik. Inplaats van aan dr duim te sabbelen deed ze dat aan dr grote teen
Toen de echoscopiste aan mijn buik begon te schudden ging dat voetje naar beneden en pakte ze wel dr duim
En ja tuurlijk komt het goed! Ik ben alleen bang dat ik straks WEER 14 weken op mijn rug kan liggen.
Ja, ik heb het ooit bij een exschoonzusje gezien, zo'n echo. Echt weird dat je het allemaal zo goed kan zien!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heeft een klein dopneusjeen was aan het lachen. Echt vaag dat je dat kon zien.
Alleen heeft ze wel een rare tik. Inplaats van aan dr duim te sabbelen deed ze dat aan dr grote teen
Toen de echoscopiste aan mijn buik begon te schudden ging dat voetje naar beneden en pakte ze wel dr duim
En ja tuurlijk komt het goed! Ik ben alleen bang dat ik straks WEER 14 weken op mijn rug kan liggen.
1.65 dus valt op zich mee.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent een onderdeurtje?
Hoezo zorgen vanwege de lengte?
Dat siert je Kluts!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik word gewoon gek van dat kansloos thuis hangen. Het maakt niet uit hoelaat je je nest uitkomt, want solliciteren ben je ook geen 40 uur per week mee bezig. En ik voel me maatschappijnutteloos nu. Ik wil gewoon gister nog aan het werk en wil niet all my hopes zetten op de afspraken die ik al heb staan. Liever dat ik iets af moet bellen dan dat ik uiteindelijk alsnog met lege handen sta.
Het helpt wel mee dat ik gewoon een enorme lambal ben ookquote:Op maandag 10 januari 2011 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex doet het ook. Ik vind het niks
Is het zo'n ramp dan, dat ze niet op schema ligt?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
1.65 dus valt op zich mee.
Ze loopt qua groei anderhalve week achter. Zou kunnen liggen aan mijn navelstreng. En het zou kunnen zijn dat ze mijn placenta willen onderzoeken op voedingsstoffen.
Maar het is nu gewoon het telefoontje afwachten.
Mijn gup was ook een beetje klein, is helemaal goedgekomen. Is ook 2 weken te vroeg geboren enzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze loopt qua groei anderhalve week achter. Zou kunnen liggen aan mijn navelstreng. En het zou kunnen zijn dat ze mijn placenta willen onderzoeken op voedingsstoffen.
zonder enige kennis whatsoever; op 9 maanden klinkt anderhalve week niet zo boeiend?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want dan kan ze niet bestempeld worden als "het gemiddelde kind"quote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het zo'n ramp dan, dat ze niet op schema ligt?
als ik iets koop wil ik het graag meteen hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het helpt wel mee dat ik gewoon een enorme lambal ben ook. Liever een paar dagen wachten dan dat ik een uurtje op en neer naar de stad ga om het nu te halen
En dan straks dat eeuwige meten en wegen, oh, zal ze in de curve blijven..!?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want dan kan ze niet bestempeld worden als "het gemiddelde kind"
Ze kunnen er van alles aan overhoudenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het zo'n ramp dan, dat ze niet op schema ligt?
Dat klinkt echt ontzettend bekend. Maximaal 24 uur over de bezorging ookquote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
als ik iets koop wil ik het graag meteen hebben
Dat heb ik soms, al heeft het wachten ook wel ietsquote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Kinderen groeien naar mijn weten de laatste maanden het hardst. Denk dat het vooral om de rest van de ontwikkeling gaat, niet zozeer de lengte.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zonder enige kennis whatsoever; op 9 maanden klinkt anderhalve week niet zo boeiend?
Ja dat wachten is wel kut he..quote:Op maandag 10 januari 2011 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze kunnen er van alles aan overhoudenMja.. Kunnen... Dat kunnen ze dus ook pas zeggen als ze dr uit is. En kan ook zo zijn dat ze daardoor eerder komt of eerder gehaald word als ze helemaal niet meer groeit enzo
Maar zoals ik al zei: Ik kan me van alles in mijn hoofd halen (wat ik niet doe hoor) maar het is afwachten op het telefoontje zo.
En op je donder krijgen als je trots verteld dat ze al met 6 maanden gaat zitten. Want het gemiddelde kind doet dat pas met 8 maandenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan straks dat eeuwige meten en wegen, oh, zal ze in de curve blijven..!?
Een week vinden ze normaal. Dat is de marge die ze nemen bij metingen. Elke dag er na klinkt voor hun boeienderquote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zonder enige kennis whatsoever; op 9 maanden klinkt anderhalve week niet zo boeiend?
Succes!!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
Jippie, straks weer een intake bij jeugdzorg...
En dan heb ik het er nog niet eens over dat ik daarnaast op elk kansloos callcenterbaantje heb gesolliciteerd wat ik kon vinden ook, in het kader van, ik wil dit niet, maar hierin kan je vaak wel gelijk aan de slag voor de time-being.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En op je donder krijgen als je trots verteld dat ze al met 6 maanden gaat zitten. Want het gemiddelde kind doet dat pas met 8 maanden
Ik zou daar echt géén geduld voor hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Een week vinden ze normaal. Dat is de marge die ze nemen bij metingen. Elke dag er na klinkt voor hun boeiender![]()
Ja das het ergstequote:Op maandag 10 januari 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat wachten is wel kut he..
Sterkte/succesquote:Op maandag 10 januari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
Dat is het dus. Ze kunnen dan niet met zekerheid zeggen dat het gezond is. Dat kunnen ook pas echt met zekerheid zeggen als het er uit isquote:Op maandag 10 januari 2011 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Ik zou daar echt géén geduld voor hebbenRot op met je statistieken, is t gezond? Ja? Bek houden
quote:
Ahaquote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want dan kan ze niet bestempeld worden als "het gemiddelde kind"
Oke, alles is gebaseerd op de mogelijkheid dat ze er iets aan overhoudt. Ik vind het lichtelijk overdreven denk ik, hoe groot is de kans dat ze daadwerkelijk iets overhoudt aan een klein groeidipje?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze kunnen er van alles aan overhoudenMja.. Kunnen... Dat kunnen ze dus ook pas zeggen als ze dr uit is. En kan ook zo zijn dat ze daardoor eerder komt of eerder gehaald word als ze helemaal niet meer groeit enzo
Maar zoals ik al zei: Ik kan me van alles in mijn hoofd halen (wat ik niet doe hoor) maar het is afwachten op het telefoontje zo.
Minipuber wordt je allemaal een beetje teveel?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
zo heb ik eens een aantal weken bij de kwamtum gewerkt, lampen verkopenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan heb ik het er nog niet eens over dat ik daarnaast op elk kansloos callcenterbaantje heb gesolliciteerd wat ik kon vinden ook, in het kader van, ik wil dit niet, maar hierin kan je vaak wel gelijk aan de slag voor de time-being.
Wordt ik afgewezen want overgekwalificeerd.Ik wil gewoon werken!
Ja soms heb je extra zorgen door al die techniek..quote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is het dus. Ze kunnen dan niet met zekerheid zeggen dat het gezond is. Dat kunnen ook pas echt met zekerheid zeggen als het er uit isEcho's zijn leuk maar ze brengen gewoon meer zorgen. Vroeger wist je dat soort dingen gewoon niet
het begin van het eindequote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik word oud.
Leuk meisje van de verdieping : heb je al gelunched? *lief lacht*
nee, ik lunch altijd om 1 uur *loopt door*
Scherpte, ik heb het niet vandaag.
Hehe, echt zo'n kut,kut,kut momentjequote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik word oud.
Kweenie. En ik weet het niet omdat ik me er ook niet druk over maakquote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, alles is gebaseerd op de mogelijkheid dat ze er iets aan overhoudt. Ik vind het lichtelijk overdreven denk ik, hoe groot is de kans dat ze daadwerkelijk iets overhoudt aan een klein groeidipje?
Bel de dokter snelquote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik word oud.
Ja, en om nou dr kantoor binnen te lopen om het te herstellen is niet echt stoerquote:Op maandag 10 januari 2011 12:33 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, echt zo'n kut,kut,kut momentje
Nou zo moet je het niet stellen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef STING het volgende:
[..]
Minipuber wordt je allemaal een beetje teveel?
Ja hoi mn collega wil om 1 uur dus ik moet nu. Ga je mee?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en om nou dr kantoor binnen te lopen om het te herstellen is niet echt stoer.
Ik mag elk moment dat ik wilquote:Op maandag 10 januari 2011 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoi mn collega wil om 1 uur dus ik moet nu. Ga je mee?
Ooit achter de kassa bij de Lidl gezeten voor een maand, om maar niet thuis te hoeven zitten.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
zo heb ik eens een aantal weken bij de kwamtum gewerkt, lampen verkopen
Hmm dan heb je gewoon pechquote:
Oeps, wist niet eens dat het echt over minipuber ging. Dacht dat je een sollicitatiegespek had ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou zo moet je het niet stellen.Hij heeft gewoon zo'n last van alle shit dat ie af en toe onhandelbaar is, ook op school enzo.. Hij kan er niet over praten, dus ms dat dat met iemand anders wel lukt.
Het is dan ook puberaal om te denken dat je als man altijd stoer moet zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en om nou dr kantoor binnen te lopen om het te herstellen is niet echt stoer.
Ach, het is geen ramp, het is nu niet meteen alsof er iets onherstelbaar kapot isquote:
Het is maandag, dan mag dat op zich welquote:Op maandag 10 januari 2011 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is geen ramp, het is nu niet meteen alsof er iets onherstelbaar kapot is.
Ik verbaasde mezelf gewoon over het gebrek aan reactiesnelheid.
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:35 schreef STING het volgende:
[..]
Oeps, wist niet eens dat het echt over minipuber ging. Dacht dat je een sollicitatiegespek had ofzo
Hij is vaak boos en agressief ofzo?
Puberaal doch realistisch en wereldsquote:Op maandag 10 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is dan ook puberaal om te denken dat je als man altijd stoer moet zijn.
Tuurlijk, maar het komt nogal knullig over om dan achteraf nog te gaan vragen of ze met je wil lunchen, met 3 collega's erbij. Ze vroeg het niet voor niets op de gangquote:Op maandag 10 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is dan ook puberaal om te denken dat je als man altijd stoer moet zijn.
ja, maar dit is echt een wow meisje, dan hoor ik scherp te zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is maandag, dan mag dat op zich wel
Een wow meisje als in:quote:Op maandag 10 januari 2011 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar dit is echt een wow meisje, dan hoor ik scherp te zijn.
Ik zie er echt geen probleem in om terug te klopen en te zeggen:quote:Op maandag 10 januari 2011 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Puberaal doch realistisch en werelds
Dat hoeft niet een altijd een keuze te zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een wow meisje als in:
A. Een meisje waarvan je wow gaat zeggen... knap en leuk
B. Een meisje wat world of warcraft speelt
Inderdaad, eindelijk een medestanderquote:Op maandag 10 januari 2011 12:40 schreef STING het volgende:
Wat is dat voor Viva plaatje in de OP btw
Wow, als in :quote:Op maandag 10 januari 2011 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een wow meisje als in:
Ik ken gelukkig geen meisjes die WoW spelenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een wow meisje als in:
Mooi, dan wil ik hierbij graag een kopie van je adresboekquote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken gelukkig geen meisjes die WoW spelen
Als ik jou zo hoor heb jij alleen maar wow collega'squote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wow, als in :![]()
Klein, cute, schattig, mooi, lief en sexy.
Neuhquote:Op maandag 10 januari 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor heb jij alleen maar wow collega's
Je doet zelf maar wat moeitequote:Op maandag 10 januari 2011 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, dan wil ik hierbij graag een kopie van je adresboek
Mja, goed punt. Het viel me gewoon opquote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh.
maar 65% is wel vrouw, en daarvan zijn er nou eenmaal heel veel studente.
Er lopen hier zonder overdrijven zeker 20 meiden rond met een enorme WoW-factor, en daarnaast nog een heleboel gewoon hele leuke.
Maar ook gewoon lelijke, oude, zeikerige kutwijven hoor. Maar waarom zou ik daarover lullen?
.
Waarom moeilijk doen als t makkelijk kan.quote:
|Ik ook hoor, maar mijn lamheid is meestal groter dan het verlangen het meteen te hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Het valt mij ook opquote:Op maandag 10 januari 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, goed punt. Het viel me gewoon op
verrassendquote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
Doe mij maar gewoon lekker een bedrijf met alleen maar mannen.
Ik ben niet de 'bemiddelaar' voor mijn vriendinnen, dus ik geef helemaal niks aan informatie over ze doorquote:Op maandag 10 januari 2011 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als t makkelijk kan.
Mij ookquote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
Big Pimpin' sista!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet de 'bemiddelaar' voor mijn vriendinnen, dus ik geef helemaal niks aan informatie over ze door
Please. god, no. Vroeger al genoeg op IT-afdelingen gewerkt met alleen maar mannen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
Dat wordt idd ook weer zo'n bolwerk, al werken op mijn kamer 5 mannen en 1 vrouwquote:Op maandag 10 januari 2011 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Please. god, no. Vroeger al genoeg op IT-afdelingen gewerkt met alleen maar mannen.
En als er dan eens een vrouw tussen zat... brr..
Dat hoeft ook nietquote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet de 'bemiddelaar' voor mijn vriendinnen, dus ik geef helemaal niks aan informatie over ze door
Tsk, is Samzz niet goed genoeg ofzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoeft ook nietRochelen doe ik zelf, wil alleen wat leads hebben
O ik had het hele onderwerp niet gelezen hoor. Ik vind echter dat mannen macho moeten zijn. Net als ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie er echt geen probleem in om terug te klopen en te zeggen:
Hey joh, ik had mijn kop er net niet bij op de gang, zullen we samen lunchen?
Die is toch weer bezet?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Tsk, is Samzz niet goed genoeg ofzo.
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik had het hele onderwerp niet gelezen hoor. Ik vind echter dat mannen macho moeten zijn. Net als ik.
Dan kom ik daarbij het beste in de buurtquote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
je speelt iig wow, dus aan je meisje zijn zitten nog wat twijfels?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan kom ik daarbij het beste in de buurt
Keuze, keuze.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Tsk, is Samzz niet goed genoeg ofzo.
Heb ik iets gemist?quote:
Ik doelde meer op het feit dat samz mij niet echt `kent`. Heb jij twijfels aan mijn meisje zijn?!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je speelt iig wow, dus aan je meisje zijn zitten nog wat twijfels?.
75% van mijn directe collega's zijn vrouw. Ideaal, nooit gelul over voetbal op de maandagochtend en ik hoef nooit koffie te halen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een keer 3 maanden op een afdeling met alleen maar vrouwen gezeten
Mijn ervaring is dat ik gewoon liever tussen de mannen werk en zo min mogelijk vrouwen. Het komt de bedrijfscultuur ten goede en de werksfeer al helemaal.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ook
Al zijn een paar vrouwen denk ik wel weer leuk...
Ze schijnen te bestaan, maar ze vallen niet op als zijnde meisjes. Net als lesbiennes eigenlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarbovenop ben je aardig nuchter, dat speelt denk ik ook een grote rolquote:Op maandag 10 januari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik gewoon liever tussen de mannen werk en zo min mogelijk vrouwen. Het komt de bedrijfscultuur ten goede en de werksfeer al helemaal.
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze schijnen te bestaan, maar ze vallen niet op als zijnde meisjes. Net als lesbiennes eigenlijk.
Ik vond t verschrikkelijk, alle 4 hadden ze kinderen en daar ging t dus ook overquote:Op maandag 10 januari 2011 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
75% van mijn directe collega's zijn vrouw. Ideaal, nooit geluk over voetbal op de maandagochtend en ik hoef nooit koffie te halen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik gewoon liever tussen de mannen werk en zo min mogelijk vrouwen. Het komt de bedrijfscultuur ten goede en de werksfeer al helemaal.
Nee, tussen de vrouwen werken is leuk.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Please. god, no. Vroeger al genoeg op IT-afdelingen gewerkt met alleen maar mannen.
En als er dan eens een vrouw tussen zat... brr..
Of zijn wow-grens ligt gewoon triest laagquote:Op maandag 10 januari 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor heb jij alleen maar wow collega's
Ik ook hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
maar idd, dat gekonkelquote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, tussen de vrouwen werken is leuk.
Het gros werkt parttime en heeft koters, breek me de bek niet open.
![]()
En allemaal roddelen ze achter elkaars rug om, want zo zijn vrouwen. Al dat gekonkel, daar hou ik niet van. Mannen zeggen dan toch echt eerder waar het op staat.
Niet dat het wat uitmaakt, jij bent meer geïnteresseerd in m'n vriendinnen, blijkbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Keuze, keuze.
[..]
Heb ik iets gemist?
Ik zit nu op een klein IT-eilandje binnen een HR afdeling.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
En allemaal roddelen ze achter elkaars rug om, want zo zijn vrouwen. Al dat gekonkel, daar hou ik niet van. Mannen zeggen dan toch echt eerder waar het op staat.
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t verschrikkelijk, alle 4 hadden ze kinderen en daar ging t dus ook overDr was er eentje die nog een beetje met beide benen in de normale wereld stond, dus die was nog wel ok.
Was ook wel een beetje een klassiekbedrijf.
Ik hou het er meer op dat ik de uitzondering ben die de regel bevestigt ofzoquote:
Dat is nog t ergste, en als man sta je daar dan tussenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |