Met een big smile en hij heeft echt wel respect voor zn moeder hoorquote:
Geen lader?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef rival het volgende:
Deze TT klopt![]()
Maar waar ik voor de stad in ging ben ik vergeten te kopen
Gelukkigquote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een big smile en hij heeft echt wel respect voor zn moeder hoor
Nee, maar laat ff weten als jij ze vindtquote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
Heeft iemand nog geweldige tips op het gebied van vacaturesites naast de geeikte zoals Monsterboard en NV?
Frustrerend is het he?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
Heeft iemand nog geweldige tips op het gebied van vacaturesites naast de geeikte zoals Monsterboard en NV?
Sociaal netwerken...quote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
Nee die was ik alsnog vergeten, zat 's middags al zonder stroom
ik kwam wel thuis met een PS3
stepstone?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
Mannen en shoppenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
Nais!!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
Wat krea zegt. Linkedinquote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sociaal netwerken.... En dan bedoel ik niet Hyves of die andere meuk.
net als met vrouwen he, je ziet iets leuks en wilt het meteen hebben... en vergeet waarvoor je eigenlijk kwamquote:
Goh, zulke smsjes hebben samzz en ik nou niet verstuurdquote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik krijg een sms'je van WT vanuit de Ikea"Godver wat een groot ding!"
Ik shop het beste van achter mijn pcquote:
Jullie begonnen hard te lachen toen peu zn broek uittrok?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goh, zulke smsjes hebben samzz en ik nou niet verstuurd
Je was ook te druk met mijn ballenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goh, zulke smsjes hebben samzz en ik nou niet verstuurd
Ik heb een hekel aan shoppen maar dat internet shoppen vind ik zo mogelijk nog ergerquote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik shop het beste van achter mijn pc
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je was ook te druk met mijn ballen
Als ik de illusie zou hebben dat dat via hyves zou kunnen, verdien ik niet eens een baan.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sociaal netwerken.... En dan bedoel ik niet Hyves of die andere meuk.
Ik zorg dan ook dat mijn CC ver uit de buurt van de pc blijftquote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik shop het beste van achter mijn pc
Linkedin bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |